بی ام و

دیترویت ۲۰۱۴: قیمت گذاری ب ام و M235i

نخستین رونمایی M235i در ایالات متحده، به ما ثابت کرد آن تصاویر اولیه ای که ۲ ماه پیش از این خودرو منتشر کرده بودیم تقریبا درست از آب درآمده! حالا تنها سوالی که بی جواب مانده اینست که M235i تنها نسخه ام پرفورمنس سری ۲ کوپه خواهد بود یا اینکه در آینده باید منتظر نسخه های M2 هم باشیم … ؟

2014 BMW M235i
۲۰۱۴ BMW M235i

به هرحال M2 بیاید یا نیاید مهم نیست؛ فعلا لقب قوی ترین مدل سری ۲ در دستان M235i که با قیمت پایه ای ۴۴,۰۲۵ دلار از ماه آینده در دسترس مشتریان آمریکایی خواهد بود. قبل ازهرچیز باید این نکته را مجددا یادآوری کنیم که سری ۲ کوپه در ابعاد نسبت به سری ۱ کوپه سابق، در طول و عرض و فاصله محوری به ترتیب ۷.۲ و ۳.۲ و ۳ سانتیمتر بزرگتر شده تا بدین ترتیب حجم محفظه صندوق به ۳۹۰ لیتر برسد. البته می دانیم که هیچکدام از این جزییات برای مشتریان M235i اهمیتی ندارند!

این اسپرت دیفرانسیل عقب آلمانی در زیر کاپوت مجهز به یک موتور ۳.۰ لیتری ۶ سیلندر خطی با مشخصات زیرست که بصورت استاندارد با گیربکس ۶ سرعته دستی (با امکان سفارش ۸ سرعته اتومات) و همچنین سیستم استارت/استاپ پیشرانه تحویل مشتریان می شود:

  • قدرتی معادل ۳۲۶ اسب بخار.
  • گشتاوری معادل ۴۵۰ نیوتن متر.
  • شتاب صفر تاصدی معادل ۵.۰ ثانیه (۴.۸ ثانیه با گیربکس اتومات).
  • حداکثر سرعت محدود شده ۲۵۰ کیلومتر برساعت.

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. e36

    ۲۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (919 ديدگاه)

    بی نظیره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. salar

      ۲۵ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (378 ديدگاه)

      آشغاله . آشغاله. واقعا معلوم نیست کسانی که نظر میدن با خودشون چه فکری میکنن که خوب بد از هم تشخیص نمیدن فقط میگن خوبه انگار سوار ماشین شدن روندنش .

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. km

        ۲۵ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (681 ديدگاه)

        مگه تو روندیش که میگی آشغاله؟ هنوز نمیتونی ماشین آلمانیو تشخیص بدی؟؟؟

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. SALAR

          ۲۵ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (378 ديدگاه)

          من خودم ماشینهای آلمانی دوست دارم ولی نمیزارم عشقشون کورم کنه که حتی نتونم ایراد کارشون ببینمشما که ۹۸۶ دیدگاه دارید باید حرفم بفهمید …………..

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

        ۲۵ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1451 ديدگاه)

        به نظرت واسه تعریف کردن باید باهاش رانندگی کرده باشیم یا واسه اینکه بگیم این چرته ؟؟!!؟؟!!

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      3. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

        ۲۵ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1451 ديدگاه)

        خب اگه ایرادی هست خیلی واضح بگو،اصل دیدگاه گذاشتن هم برای همینه! نه اینکه همینجوری بگی “آشغاله چون عشق آلمان، کورم نکرده”!

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      4. saed

        ۲۶ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (23 ديدگاه)

        تو که به این میگی اشغال میشه بگی به نظر شما ماشین خوب چیه

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      5. محمد

        ۲۷ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (26 ديدگاه)

        پسرم خون خودتو کثیف نکن مگه روندیش که میگی بده به سلیقه ی دیگران احترام بذار اشکالش رو هم بگو

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. zondar

      ۲۵ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1831 ديدگاه)

      F.A
      من ترجیح میدم با این پول
      پورشه باکستر سوار بشم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

        ۲۶ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (648 ديدگاه)

        باکستر هم کلاس z4 نه سری ۲

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (6544 ديدگاه)

    درود.

    وااااااااااای.خیلی باحاله. خیلی قشنگه.

    هیچ ایرادی نمیشه ازین گرفت.چرا میشه گرفت!!!

    کاش چراغای عقبش مثل سری ۵ ازین هاله ها بیشتر داشت.

    چه رنگی؟؟؟چقدر زندست!!

    ولی قیمتش بالاست. ۴۴ هزار دلار!!!!

    کاشکی تو رنج قیمتی CLA قرار میگرفت.یک مسابقه ی هیجانی ازشون میدیم.

    ((( ایران و المان )))

    ((( المان : مهد خودروسازی دنیا )))

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. zondar

      ۲۵ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1831 ديدگاه)

      F.A
      سرس ۱ bmw سواریش همیشه شهره بوده
      حتی من خیلی جاها خوندم لذت سواریش
      از سری ۳ هم بالاتره اما
      تو رنج قیمتی سختی قرار گرفته

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  3. km

    ۲۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (681 ديدگاه)

    خیلیی خوبه… از سری ۱ که واقعا جذاب تره. از نظر قیمت هم بنظرم مناسبه. ۳۳۵i هم تقریبا ۴۴ هزار دلاره تازه با ۳۰۰ اسب بخار، این ۳۲۶.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. ali

    ۲۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (135 ديدگاه)

    فکر نکنم کسی از این ماشین بدش بیاد،خیلی سنگین و دلنشینه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. e.scamp

    ۲۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1392 ديدگاه)

    کسی میدونه قضیه ۲۵۰ کیلومتر چیه؟
    هم بنز هم بی ام و روی ۲۵۰ محدود میکنن چرا کلید کردن روی ۲۵۰؟ اگه کسی میدونه بگه در ضمن خودم فکر میکنم به خاطر محدودیت تایرها باشه شاید اگه بخوان لاستیکی با ظرفیت چرخشی بیشتر بزارن گرون تر بشه اخه اونجور لاستیکا ۲ ۳ هزار دلار قیمت دارن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. km

      ۲۵ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (681 ديدگاه)

      من دقیق نمیدونم ولی فکر کنم یکیش همینیه که شما فرمودید. دومین دلیلش باید برای این باشه که اکثر ماشین های آلمانی از جمله آئودی، بی ام و و مرسدس سرعت رو محدود می کنند حتی رو مدل های تیون شدنشون(AMG, M ,RS). خیلی از بزرگراه های آلمان محدودیت سرعت ندارند و تایر ها ممکنه تو سرعت زیاد نتونن کنترل کنند. حتی یادمه برای اولین بار که میخواستند برای بی ام و سری ۷ موتور V12 بذارن (E32) که میتونست تا ۱۸۶ مایل بر ساعت هم بره ولی بعدش محدود شد سرعتها روی ۱۵۵ مایل بر ساعت

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۵ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6544 ديدگاه)

      درود.

      اینهایی که گفتی میشه و هم اینکه درصد احتمال تصادف بیشتر و ایمنی کمتر

      میشه.بعدشم اونها چون نسخه ی معمولی هستند و تقویت نشدن ، هم از نظر

      موتوری و هم از نظر فنی و پایداری.

      اگر توجه کنی مدلهایی که توسط تینرها همچون : AMG و M POWER و …

      تقویت میشوند کیت محدود کننده را بر میدارند.از اونور هم در همه ی قسمت

      ها فنی تغییرات زیادی به خودشون دیدن که بتوانند در سرعت های بالا تعادل

      و پایداری لازم را داشته باشند.

      ((( ایران و المان )))

      ((( المان : مهد خودروسازی در دنیا )))

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۵ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6544 ديدگاه)

        درود.

        المان تنها کشوری است که هنوز اتوبان هایی دارد که محدودیت سرعت

        ندارد. یکسری کشور های دیگه هم داشتند که دیگه ممنوع شد.

        ((( ایران و المان )))

        ((( المان : مهد خودروسازی در دنیا )))

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    3. carbonado aventador

      ۲۵ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4137 ديدگاه)

      چون تو سریعترین اتوبان های آلمان هم بیشتر از ۲۶۰ تا نمی شه رفت . البته محدود کننده رو می توانی برداری که باید براش یکم پول بسرفی!!!!!!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. یه آدم عاشق

        ۲۵ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (39 ديدگاه)

        تو رفتی اونجا میدونی محدود کننده داره کی گفته نمیشه بیشتر از ۲۶۰ تا رفت هیچ محدود کننده ای در اتوبانهایه آلمان وجود نداره

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    4. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

      ۲۵ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1451 ديدگاه)

      حتما safe ترین سرعتش با توجه به آگاهی بالایی که مهندسان از ویژگی های خودرو دارند این سرعته، مسلما تایر هم جزو اون ویژگی هاست.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    5. zondar

      ۲۵ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1831 ديدگاه)

      F.A
      من تو جایی خوندم
      با سرعت بیش از ۲۵۰ کیلومتر
      خودروها اوج می گیرن
      و
      ممکنه از زمین بلند بشن

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. aidin

        ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (10 ديدگاه)

        من تا جایی که اطلاع دارم بخاطر اسیب نرسیدن به خودرو این کارو می کنن با محدود کردن عمر قطعات و موتورو بالا می برن . در واقع بهترین محدوده کار قطعات و موتوره ..
        منظور از قطعات همون لاستیک و ترمز و …..

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  6. حمزه

    ۲۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (136 ديدگاه)

    حال کردم باش. خداییش خوش به حالشون…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. esi

    ۲۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (389 ديدگاه)

    در یک کلام زیباست اما نمیدونم ۴۴۰۰۰ هزار تا می ارزه یا نه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. Hermidas

    ۲۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (75 ديدگاه)

    سلام به همه…!!!

    به نظرم واقعا زیباست…

    خیلی جمع و جور و خوبه ولی در عوض پرقدرت و استوار…

    فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. Kurosh

    ۲۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (311 ديدگاه)

    حرف خاصّی ندارم برا دوستان بگم جزء حسرت…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۲۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1451 ديدگاه)

    قطعا سری ۲ موفق تر از سری ۱ خواهد بود.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. مصطفی

    ۲۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (174 ديدگاه)

    رویای جوانان المان رو ببینید بعد رویای جوانان ما هم ببینید 🙂

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. فقط سری ۳

    ۲۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (127 ديدگاه)

    ماشین خیلی خوبیه .قیمتش هم خوبه چون قدرت مناسبی داره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. احسان(احسان سابق)

    ۲۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (2857 ديدگاه)

    خیلی جلوش طراحی خوبی داره.واقعا دوست داشتنیه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. امیر

    ۲۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (59 ديدگاه)

    خوبه ولی نمی دونم چرا طراحی عقب نسبت به بقیه سری ها بدتر شده.البته این سلیقه ای یه و شاید خیلی ها این نوع طراحی رو دوست داشته باشن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. mahsa

    ۲۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (311 ديدگاه)

    قرمزته

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۲۶ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (648 ديدگاه)

      به لوگوی ماشین نگاه کن ، آبیته!!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  16. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

    ۲۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (648 ديدگاه)

    و دیگر هیچ!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. ali

    ۲۹ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (96 ديدگاه)

    ماشین خیلی خوبیه. ولی ۴۴۰۰۰ تا خیلی زیاده ورقیبم کم نیست !

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  18. علیرضا

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    از لحاظ ظاهری که خیلی خسته کننده و تکراریه. ب ام و ظاهرا زیاد به خودش زحمت نمیده. فقط داشبورد تکراریشو با داشبورد زیبای CLA45 مقایسه کنین.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا