بوگاتی

معرفی بوگاتی شیرون پور اسپرت، مهربان‌تر با پیست‌ها و پیچ‌ها!

هرچند بوگاتی در سبد محصولات خود فقط یک مدل دارد اما از همین یک محصول نسخه‌های مختلفی ساخته شده و حالا به لیست طولانی نسخه‌های ویژهٔ شیرون، یک نسخهٔ دیگر هم اضافه شده است که پور اسپرت (Pur Sport) نام دارد. مهندسین بوگاتی در این نسخه با ارتقاء آئرودینامیک و تعلیق، کاهش وزن و بهبود دسترسی به قدرت عظیم پیشرانه، هندلینگ شیرون را بهبود بخشیده و موجب شده‌اند تا این هایپرکار در پیست‌ها و جاده‌های پرپیچ‌وخم رانندگی لذت‌بخش‌تری داشته باشد.

طبق معمول، در سینهٔ شیرون پور اسپرت همان نیروگاه ۸ لیتری W16 چهار توربو قرار دارد که مثل قبل ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. بااین‌حال ردلاین این موتور نسبت به شیرون معمولی ۲۰۰ rpm افزایش یافته و حالا به ۶۹۰۰ rpm رسیده است. این کار به دلیل هماهنگی پیشرانه با گیربکس اتوماتیک صورت گرفته که حالا از نو تنظیم شده است. یکی از تغییراتی که در گیربکس شیرون صورت گرفته نزدیک‌تر شدن ۱۵ درصدی ضرایب دنده‌ها است که در تحویل قدرت و پاسخ پیشرانه تأثیر مثبتی دارد.

تغییرات سیستم تعلیق شیرون پور اسپرت نیز شامل ۶۵ درصد سفت‌تر شدن کمک‌فنرهای جلو، ۳۳ درصد سفت‌تر شدن کمک‌فنرهای عقب و استفاده از دامپرهای تطبیقی پرفورمنس محور می‌شود. این شیرون جدید همچنین روی رینگ‌های آئرودینامیکی سبک‌تری قرار گرفته است که ۱۶ کیلوگرم وزن کمتری دارند و برای بهبود آئرودینامیک و تهویهٔ ترمزها طراحی شده‌اند. این لاستیک‌ها با لاستیک‌های ویژهٔ بوگاتی اسپرت کاپ ۲ با سایز ۲۸۵ در جلو و ۳۵۵ در عقب پوشیده شده‌اند که توسط میشلن توسعه یافته‌اند.

در بخش ترمزهای شیرون، بوگاتی از لنت‌های تیتانیومی جدید و دیسک‌های جدید استفاده کرده که در کنار رینگ‌های سبک‌تر، موجب کاهش ۱۹ کیلوگرمی وزن شیرون پور اسپرت نسبت به نسخهٔ معمولی شده است. از این موارد که بگذریم، در ظاهر این هایپرکار نیز تغییراتی ایجاد شده که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به بهینه‌سازی آئرودینامیکی دماغه با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر، جلوپنجرهٔ نعل اسبی بزرگ‌تر و اسپلیتر جدید اشاره کرد که همهٔ آن‌ها از فیبر کربن ساخته شده‌اند.

در بخش عقبی شیرون پور اسپرت هم شاهد تغییراتی هستیم که مهم‌ترین آن‌ها تجهیز به یک بال عریض ۱.۹ متری است که گفته شده مقادیر زیادی داون‌فورس تولید می‌کند. علاوه بر این، سر اگزوزهای تیتانیومی جدیدی هم با تکنولوژی پرینت سه‌بعدی برای این خودرو ساخته شده است که به گفتهٔ بوگاتی، بسیار سبک‌وزن بوده و در برابر حرارت شدید بسیار مقاوم هستند. بوگاتی از نیمهٔ دوم سال جاری تنها ۱۶ دستگاه از شیرون پور اسپرت تولید خواهد کرد که هرکدام ۳.۲ میلیون دلار قیمت دارند.

[دانلود ویدئو]

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. Hamidreza

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2410 ديدگاه)

    دلرباست

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. s.h

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (709 ديدگاه)

      یه خره تغییر در شکل اگزوز اونم نه سیستم اگزوز فقط پیش ماشین و کم کردن وزن از اون به اندازه یک لونه گنجیشک و اسم هم عوض میکننند بعد میگند ماشین جدید !!! فکر کنم احتمال ۹۸% پای یه نفر از خودرو سازی ایران رسیده اونجا ۱۳۱ ۱۳۲ تیبا تیبا ۲ کوییک کوییک کراس
      شیرون شیرون اسپرت شیرون خیلی اسپرت شیرون یه ذره اسپرت شیرون سفارشی
      موتور گنده الکیشم که همونه !!!
      بعد چطور رقبا این رو مسخره میکنید حتی اونهایی هم که نوپا هستند بازم شرف دارند به این همون هنسی شیاد کاری خاصی نکرده باشه و فقط حرف زده باشه ولی اینطوری خودشو مضحکه نمیکنه
      تازه موقع رکورد گیری ضبط و باند و صدنلی شاگرد و ایربک سرنشینا و یه خاور چیز دیگه سر جاشه .
      پول گرفن الکی از مردم این همون سیاست که انگلیسی ها دارند یعنی الکی یه چیزی رو تشریفاتی و گرون لوکس کن !!! یه عده میخرند حتی اگر لازم نباشه
      پیاز سرخ شده رو تو یه رستوران که صابش انگلیسی بود تو کالفرنیا دور از جون سگ نمیخرید وقتی ب عنوان غذا سفارش میدادن انگار خجالت میکشیدند ولی فقط با یه خرده تبلیغ اون در دست افراد کت و شلواری و یه قیمت گزاف در نظر گرفتن براش توی منوی غذا و عکس های زیبا تو اون رستوران الان پیاز سرخ شده غذای گرونقیمتیه تو امریکا یه جورایی مثل بره یا چلو گردن تو ایران !!!
      اینم همونه هیجی نیست نسبت به قیمت فقط وفقط تبلیغات همون کاری که رولس رویس میکنه تا حریفان رو از میدون به در کنه نسبت به قیمتش اونی که باید نیست اما اگر یه مایه دار تو بریتانیا سوار میباخ بشه یا حتی خود بنتلی انگلیسی اون شرافت رویس رو نداره !!

      موافقم ۰
      مخالفم ۶
      1. Joker

        ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (449 ديدگاه)

        تو اول یاد بگیر رولزرویس و مایباخ چطور نوشته میشه بعد بیا از بوگاتی ایراد بگیر…
        (رولس رویس ???? میباخ ?????)

        موافقم ۳
        مخالفم ۰
        1. مانی

          ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (2387 ديدگاه)

          نمیدونی ایراد نگیر!!!

          موافقم ۰
          مخالفم ۱
      2. عرفان

        ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (480 ديدگاه)

        پیاز سرخ کرده ک گفتی چرت و پرت بود
        بقیه ش خوب بود

        موافقم ۲
        مخالفم ۰
      3. REZA

        ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (1 ديدگاه)

        طبق معمول همون ۱۵۰۰ اسب بخار و همون ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت. هر روز کلاه سر مردم میزارن ی بوگاتی با قیمت ۱۹ میلیون دلار یکی دیگه با ۵ میلیون دلار و… یعنی انقد سخته قدرت و سرعت رو برسونن به ۲۰۰۰ اسب بخار و سرعت هالا بگیم بیشتره ۴۶۰؟

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. Amir

          ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (17 ديدگاه)

          میشه تا ۲۰۰۰ اسب رو با بالا بردن فشار توربوها از موتورش گرفت ولی بوگاتی میخواد عمر موتورشو بالا نگه داره تازه میتونن فقط اکتان بنزینشو مثل بقیه هایپر کارها ببرن بالا ولی بوگاتی میخواد شیرون مخصوص رانندگی توی شهر هم باشه
          البته با قیمت بالاش موافقم فقط داره پول برند میگیره

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
  2. وحید

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (37 ديدگاه)

    از اون طرف کونیکزگ/کونیخ زگ یا سایرین دارن صنعت هایپرکارها رو با خلاقیتش جلو میبره، از اینور هم فلوکس واگن همراه با بوگاتی اش دارن درجا میزنن!!
    بابا، گذشت اون زمان که خودت تک و تنها توی صنعت هایپرکارها بودی و مشتری ها مجبور بودن طرح های کهنه، زشت و سنگین وزنت رو با بالاترین قیمت ممکن هم که شده، بخرناااااا
    یکم خلاقیت نشون بده!
    این “شیرون” یه شکست تمام عیار برات بود که از ۵۰۰ دستگاهت، بعد از گذشت ۲ سال از رونمایی کردنش پشت درهای بسته برای ثروتمندها (نه عموم مردم)، فقط حدود ۲۰۰تاشون حاضر شدن براش پول بدن (برعکس گذشته)، حالا هِی بیا اینورش رو کِش بده، هِی اونورش رو کِش بده و اسمش رو عوض کن و بگو بیاید هایپرکار جدید ساختیم! :|
    شک ندارم همین ۲ ۳ طرح متفاوتی که براساس شیرون زدی، از سر اجبار و رقابت با سایرین توی عرصه هایپرکارها بوده، واگرنه مثل دوران “ویرون” که بیش از ۱۰ ۱۵ سال طول کشید، هیچچچچچ تغییری در استراتژی تکراری و کهنه ات، نمیدادی…

    موافقم ۰
    مخالفم ۲
    1. Joker

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (449 ديدگاه)

      اول اینکه شیرون ۴ سال از رونماییش میگذره و همین چند روز پیش تولید ۲۵۰ دستگاهش رو جشن گرفتن و ۱۸۰ دستگاه دیگشم فروخته شده که توی سه سال آینده باید تولید و به دست مشتری برسه که کلا از ۵۰۰ دستگاه ۷۰ دستگاه دیگه واسه فروش باقی مونده،کونیگ زگ هنوز نتونسته یه خودرو تولید کنه چه تو درگ چه تو پیست در حد یه تویوتا gt86 ظاهر بشه بعد تو رقیب بوگاتی میدونیش؟!?ماشینایی که میسازه اینقدر بدردنخورن که حتی شهامت نداره اجازه بده یه دونش توسط مجله های معتبر خودرویی بررسی بشه بعد تو از چیش تعریف میکنی؟!!! از صفر تا صدای بالای ده ثانیه ش؟ از ترمز بریدناش توی پیچ و رفتناش ته دره؟ از انجینی که ***

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
      1. NOTHING

        ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (107 ديدگاه)

        دمت گرم با این دفاع کردنت از بوگاتی
        نمیدونم اینا چه چیز کوینگ زگ براشون جذابه؟

        موافقم ۲
        مخالفم ۰
    2. Mad.z.Max

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (1785 ديدگاه)

      شیرونوانتم میاد چنروز دیگع، شیرون کراس، شیرون باری، شیرون مسافر بر، شیرون ون، شیرون ۱۴۱ :))

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
    3. سید حبیب اله

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (25 ديدگاه)

      من ازین بحثهای مزخرف خوشم نمیاد
      من که طرفدار بوگاتیم ولی به کوئیز رگرا توهین نمیکنم
      و ازین بچه بازیا اصلا خوشم نمیاد
      هر ماشینی ویژگیهای خاص خودشو داره
      لطفا به کمپانی های معتبر خودرو توهین نکنید
      چه کوئیز رگرا چه بوگاتی
      من هر دو تاشو دوست دارم
      و بوگاتیو بیشتر دوست دارم
      اما دنبال بحث و جدل های الکی و بیهوده نیستم
      چهار کمپانی کوئیز بوگاتی هنسی و توتارا
      در حال حاضر امپراطوران سرعت در ابر ماشین ها این چهار شرکت هستند
      و مثل بچه آدم دارن با هم رقابت میکنن
      و به هم توهین نمیکنن
      کوئیز و بوگاتی هر دو شرکتهای معتبری هستند.

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
  3. علیرضا

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (425 ديدگاه)

    بوگاتی خوبه ولی تکراری شده . یه نسخه و ده ها مدل از همون یه نسخه

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  4. مهراد

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (599 ديدگاه)

    سلام چاقالوی دوست داشتنی و سنگین وزن و فوق سریع

    شما وزنت زیاده بدرد پیست نمیخوری گلم

    همون شتاب و سرعت نهاییت فوق العادس و قبولت داریم جیگر طلا

    به قول اون رفیق بی نمکمون با تچکر

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  5. Saeed

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (757 ديدگاه)

    به جز ظاهر
    هیچ فرقی با دیوو نداره :)
    باز حداقل ارزون‌تره!!!!!=))))))
    این بره تو پیست یه بار دیگه از پورشه کیمن پایه بخوره XD
    ولی جدا از شوخی اینقدر که بوگاتی روی شیرون مانور میده….
    کونیگ‌زگ روی مدل Agera اینقدر مدل نساخته بود:/

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
    1. علیx76

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (1103 ديدگاه)

      دقیقا بحث همینه
      دیوو هم پیست محور بود
      اینم همینطور
      واقعا کاش بوگاتی از کونیخزگ یاد بگیره

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
    2. آریا ماشین

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (658 ديدگاه)

      الان این سریع ترین شیرون توی پیسته و مطمئنم حتی اندازه آگرا rs هم نیست چه برسه به جسکو و رگرا

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    3. Amir

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (17 ديدگاه)

      اینو قبول دارم که با دیوو هیچ فرقی نداره ولی دو نکته را باید بگم
      نکته۱ بوگاتی روی یه موتوری مانور میده که اگه کوئنیگ زگ میخواست تولیدش کنه برشکست میشد تازه تیتانیومی هم هست درصورتی که موتور آگرا آلومینیومی هست که دیگه از این بیشتر نمیشه توربو هاشو بزرگ کرد وگرنه موتورش از هم می پاشه بالاخره موتور فورد موستانگ هست و فقط داره اکتان بنزینشو داره میبره بالا
      نکته ۲ کوئنیگزگ هم داره آگرا رو از ۲۰۰۸ داره تولید میکنه اگه ظرفیت تولیدش بالا بود تولید میکرد خیالت راحت
      باید اینو رو هم بگم کوئنیگ زگ در زمینه گیربکس سازی و سیستم اگزوز و ساختن خودروهای هایبرید با همکاری ریمک کارش حرف نداره

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  6. Abbas.Lambo

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    هر چی نگاه میکنم در مقابل کوئنیگزگ عددی نیس،به والله نیس!!!بیشتر از این چیزی نمیگم چون دوستان بالا همه چیزو دقیق ذکر کردن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Khosrow

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2121 ديدگاه)

      کونیخ یک هیولای واقعی ه / از بغل که نگاش میکنی رعشه میگیری / بوگی رو ازنزدیکم که دیدیم هیچیمون نشد ..

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. NOTHING

      ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (107 ديدگاه)

      فعلا که رکورد سرعت دسته بوگاتیه
      پس حرفی نمیمونه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  7. Enzo

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (319 ديدگاه)

    بوگاتی اگه بخواد دوباره در راس باشه باید حتما یه مدل چهار نفره بده بیرون اونم سریع .من اگه یکی از اون پولداری کتوکلفت بودم حس میکردم .بوگاتی یجورایی داره مشتریاشو سرکیسه می‌کنه یه شیرونو .هی می‌کنه کوکو هی شیش انداز میندازه یه مشتری . الان کونیگزک مخصوصا با مدل جمیرا و جسکو تو هایپر کارا دست بالا رو داره فککنم.به نظرم پشت هر دریافتی از مشتری باید یه توجیه درست باشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. Amir Machine

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1088 ديدگاه)

    من نمیفهمم چرا اخیراً اینقدر همه تو این سایت به بوگاتی بد و بیراه میگن
    مشکلتون با این شیرون بدبخت چیه؟ عشق کوئنیگ‌زگ هستید، ازش تعریف و تمجید کنید، دیگه به شیرون چکار دارین که تو هر پستی علیه‌ش کامنت میذارین؟
    مگه بوگاتی پول توسعه نسخه‌های مختلف شیرون رو از جیب شماها دزدیده؟ یا مگه اسلحه گذاشته پشت سر مردم و مجبورشون کرده محصولاتش رو بخرن؟
    بعضی‌ها دلشون میخواد ۱۰ میلیون دلار بدن یه نسخه ویژه شیرون بخرن، به کسی چه مربوطه؟
    برای من مهندسی و تکنولوژی شیرون صدها برابر بیشتر از محصولات نمایشی کوئنیگ‌زگ ارزش داره اما زیر هر مطلبی چپ و راست نمیام بگم کوئنیگ‌زگ چرته، فلانه، بهمانه
    مرسدس با اون عظمت، پروجکت وان رو فروخته، کلی پول از خریدارها گرفته ولی هنوز حتی نتونسته مشکلاتش رو برطرف کنه و معلوم نیست کی تحویل بده، اما کسی اونو نمیبینه، همه زوم کردن رو شیرون
    اصلاً کوئنیگ‌زگ خدا، بوگاتی پراید، دست بردارید دیگه خدایی

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. Saeed

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (757 ديدگاه)

      امیر جان انگار روحت خبری نداره هااااا
      برو پست جمیرا و یسکو Absolut رو ببین جناب @Joker زده همه رو عصبانی کرده
      وقتی این بزرگوار بوگاتی پرست میاد رو اعصابمون راه میره، ما بشینیم واستون سکوت کنیم؟؟؟
      هر وقت شما ها کاری به کونیگ‌زگ نداشتین
      ما هم کاری به بوگاتی نخواهیم داشت
      Deal؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Amir Machine

        ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (1088 ديدگاه)

        باز همون استدلال همیشگی
        چون اون گفت منم میگم، مگه جنگه که یکی اون بزنه یکی شما؟
        دیروز هم تو پست پورشه ۹۱۱ توربو گفتم
        یکی دو نفر هستن اخیراً میخوان با کامنت‌های تحریک‌آمیز دوباره جو پدال رو به هم بزنن، شما توجه نکنید و جواب ندید، اصلاً این کامنت‌ها رو نادیده بگیرید
        و بازهم میگم، من مسئول کامنت‌های خودم هستم، نظر دیگران به من هیچ ربطی نداره
        دیروز یکی میگه شما آمریکایی‌بازها شروع کردین امروز میگید شما کاری به کوئنیگ‌زگ نداشته باشید
        خدایی حرف‌های دیگران چه ربطی به من داره که همه‌تون تعمیم میدید به من؟

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. Saeed

          ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (757 ديدگاه)

          امیر جان من به شما احترام میزارم
          اما هر راحلی که انجام میدیم جواب نمیده
          حدود یک ماه هی حرف زد ولی ما فقط دیسلایک دادیم که شاید از خودش خجالت بکشه @Joker
          اما همینطوری داره ادامه میده
          داداش خب خودت یه راه حل بده ما کونیگ‌زگ باز ها هم تا یه جایی میتونیم تحمل کنیم بعدش دیگه میبُریم
          اگه میتونی خودت ساکتش کن
          اون وقت ببین اگه بوگاتی یه شیرون دیگه بده به قیمت ۱۰۰ میلیون یورو ما کونیگ‌زگ بازا سکوت میکنیم!هیچی نمیگیم!بلاخره این روشیه که وینکلمن در پیش گرفته ما هم هیچکاره‌ایم جزء حرف زدن
          من خودم از بوگاتی متنفر نیستم
          اتفاقا باهاش توی بازی NFS hot pursuit حال میکنم!
          مشکل ما با همین @Joker
          هیچ بوگاتی بازی توی این سایت نیست که بخواد مارو اذیت کنه
          حالا بقیه بحث هارو لطفا بیا تو کانال تلگرام پدال اونجا بهتره

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. حسین

        ۱۶ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (209 ديدگاه)

        عزیز من قبلش چند نفر اومدن هی کوینگزگ کوینگزگ کردن
        اسم بوگاتی رو خراب کردن که بعدش همون joker اومد پست
        گذاشت
        شما خودت منطقی باش برو پستای قبل رو ببین
        واقعا مشخصه

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. حسین

          ۱۶ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (209 ديدگاه)

          من واسه اینکه به این بحث ها تعصب های الکی
          پایان بدم چند تا پست پایین گذاشتم
          آخرین پست هم مال منه
          خودتون بخونید
          واقعا تو تعجبم چطوری سر چیا بحث میشه
          شما خودتون می تونید برید کامل
          در مورد بوگاتی کوینگزگ هنسی یا….
          تحقیق کامل کنید و بعدش خودتون مقایسه
          کنید دیگه چرا تعصب!!!!

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    2. Just bentley continental

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (539 ديدگاه)

      دقیقا خیلی تعصب وجود داره
      واقعا نمی فهمم اونی که عشق ماشینه بادیدن بوگاتیم حال میکنه با دیدن کوئینیگ زگم حال میکنه نه این که زرتی بریزن تو پست بوگاتی هر چی دلشون می خواد بگن خوبه همین بوگاتی سرعت بالای ۳۰۰ مایلو ثبت کرده حالا بقیه می خوان برن
      بعد فقط میان رد و بیرا میگن.
      انگار بوگاتی جیب باباشون خورده.
      بعد مرسدس ماشین تولید میکنه با طراحی افتضاح نسبت به قبل بعضیا میان میگن میشه عادت کرد درست میشه چون فقط بنزه.

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  9. OMID

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2178 ديدگاه)

    چند بار قراره شیرون‌ دوباره (معرفی )بشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. NOTHING

      ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (107 ديدگاه)

      نظری که همین پایین گذاشتم رو بخون
      جوابتو میگیری

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. حسین

      ۱۶ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (209 ديدگاه)

      عزیز دلم کوینگزگ آگرا و سی سی ایکس و آگرا آر و آگرا اس . آگرا مکس
      آگرا وان . آگرا آر اس . آگرا چی چی ادیشن و صد تا مدل قبلش تو سی سی ایکس هم زده بود و جدا از اینکه فقط فرقشون تو باله و یه چراغ عقب
      آیرودینامیک و تیونینگ موتور بود کلا اسم کوینگزگ میاد همه یاد مدل
      آگرا و سی سی میفتن انقدر که از قدیم تا الان رو این شاسی مدل زده
      ما اومدیم در موردش چرت بنویسیم
      آخه نمیفهمم دلیل این بحثا چیه اگر کوینگزگ دوست دارین
      برید تو صفحه خودش باهاش حال کنین
      تو صفحه بوگاتی اینقدر چرت ننویسید
      اگرم کسی از شما بد گفت تو اون صفحه تو همون صفحه
      جوابشو بدید انقدر تعصبی نباشید
      واقعا الان هرکی این پستو میخونه میخوام بدونم
      با شنیدن اسم کوینگزگ یاد چه طرحی میفته
      چون بحث سر این بود من واستون میگم
      وگرنه جسکو که هنوز رو خط تولید که سحله
      رو تست هم نرفته
      رگرا هم تازگی معروف شده
      وگرنه کوینگزگ به همون طرحی که از خانواده سی سی …
      ها تا آگرا که اونم چندین مدل مختلف داره می شناسنش
      که شاسی و طراحی همشون رو یه پلتفرمه
      خواهشا رو چند تا تیکه آهن که
      مال ما هم نیست تعصب بیخودی نزنین
      زشته واقعا تو خیلی از سایت ها هم دیدم اما انگار ما درست بشو نیستیم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    3. آرش

      ۱۶ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (26 ديدگاه)

      همون قدر که کوینگزگ ccr. ccx. ccxr. ccxr traviata. ccxr special edition
      Agra .Agra r. Agra s. Agra max. Agra one. Agra rs
      زد که همشونم از یه شاسی و پلت فرم بوده همه هم خوب می دونن
      فقط ظاهر و موتورش تو هر مدل جزعی جزعی تغییر کرده تا به الان
      یکدفعه چراغ یه دفعه باله یه دفعه سپر و….
      اصلا اسم کوینگزگ میاد همه یاد یه طرح میوفتن
      که این واقعیته محضه .
      تازه بوگاتی اومده یه مدل کاملا تغییر یافته از نظر شاسی مهندسی
      طراحی زده حتی موتور به اون بزرگی و پیچیدگی بالا که هنوز
      هیچ شرکتی نمونش رو نساخته رو ارتقا داد نه ارتقا الکی
      هم سبک تر شده هم قدرتش ۵۰۰ تا تغییر کرد!
      وگرنه میتونس مثل کوینگزگ همون ویرون رو هی تغییر
      بده تا آخرش یه چی بشه اسمشم عوض کنه
      واقعا نمیدونم چرا بعضیا بدون اطلاع حرف بیخود میزنن
      اصلا دنیای هایپر کارها یه دنیای متفاوته
      تا ازش چیزی نمیدونید نظر نزارید

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  10. sadrass

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام .کاهش وزن این نسخه در مقیسه با شیرون استاندارد ۵۰kg هستش که متاسفانه تو همه سایت ها ۱۹ kg نوشته شده.حتی تو motor1. در ضمن از این نسخه ۶۰ تا تولید میشه نه ۱۶ تا.
    تو سایت بوگاتی هستش

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. آرش

      ۱۶ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (26 ديدگاه)

      این نسخه کاملا برای پیست باز طراحی شده
      و مخصوص پیست هست تو توضیاحتش نوشته شده
      عملکرد این مدل تو پیست و مسابقات خیلی بالا تر رفته
      و بعدا که این مدل رو خریدارا تست کردن و
      تو سایت های معروف بررسی شد خودتون متوجه عملکردش
      میشین تا الان شیرون به دو دسته تقسیم میشه
      یه دسته لوکس ها یه دسته اسپرت ها
      که این مدل جزو اسپرت هاست

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  11. دانیال روشنی

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (175 ديدگاه)

    چند کیلو وزن کم‌میکنن اسم جدید میذارن!
    رژیم بگیری به صرفه تر نیست؟??

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. soroosh

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (173 ديدگاه)

    دوستان خواهشا دست بردارید از بچه بازی. امیر اقا هفت ملیارد و خورده‌ای ادم رو زمین هستن و بوگاتی فقط واسه دویست سیصد نفرشون ماشین میسازه. اگه پنج شش نفر اینجا بگن گرونه و سنگینه والا هیچی ازش کم نمیشه. بخاطر این دو سه کامنت بوگاتی هرچی ضرر کرد من از جیب پرداخت میکنم. قابل توجه دوستانی که میگن سه ملیون واسه بوگاتی زیاده و گرونه بنظرتون اگه بری اروپا و عکس پراید رو نشون بدی و بگی هفتاد ملیون واحد پول کشورم رو میدم واسه این ماشین چی بهتون میگن؟ و یا بگید چهار ملیارد واحد پول کشورم رو میدم واسه تویوتا؟ دوستان خر کمپانی که اینجا طرفدار نداره رو بذارید واسه من. من میشم طرفدارش و تا دلتون میخواد بهش بد و بیرا بگید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. Hadi

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2203 ديدگاه)

    این ماشین مال این دنیا نیست…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. Behrouz

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (360 ديدگاه)

    هنوز رکورد سرعتشو نتونستن بشکنن بعد میاین ازش ایراد میگیرین. عشق بوگاتی . ماشین با اصل نسب بوگاتی هست نه اون سوئدی درب داغون که بجز ادعا چیزی نیست????

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. Ali

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بنظرم من پراید از همه بهتره چون وسایلش همه جا هست حتی تو سوپر مارکت گیرتون میاد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. NOTHING

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (107 ديدگاه)

    نمی دونم فقط من این طوری فکر میکنم یا همفکر با منم هست
    به نظرتون میشه گفت یه جورایی قابلیت های این مثل دیوو هست؟
    فقط قیافه شیرون رو داره و فرق دیگش با دیوو اینه که این محدودیت سرعت نداره اما دیوو روی ۳۹۰ km محدودیت سرعت داشت.
    پس میشه گفت این استراتژیه شرکت بوگاتیه تا با بیرون دادن ماشین های مشابه شیرون و با موتور ۱۶ سیلندر همیشگیش یه جورهایی داره سر علاقه مندان و مشتریان رو مشغول میکنه تا فرصت طراحیه یه موتور جدید و پلت فرم جدید داشته باشند. و امیدوارم که چیز خوبی هم بدن بیرون

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. حسین

      ۱۶ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (209 ديدگاه)

      بزار پاسختو بدم
      کمپانی بوگاتی چون برای هر یک از بوگاتی ها زمان و هزینه خیلی
      خیلی بالایی صرف میشه (که میتونی مستند بوگاتی رو تو گوگل بزنی و خودت همه چی رو واضح ببینی) شاید اینقدر که زمان و پول واسه ساخت هر یدونه
      بوگاتی صرف میشه واسه صدتا بنز هم نشه و واقعا هم بوگاتی محصول
      فوق العاده با کیفیت و اصیل هست و هرکس که توان خرید و سرویس های دوره ایش رو داره که کمتر کسی هم هست با داشتنش بی نیاز از هر خودرویی
      تو این رده میشه و واقعا همه جانبه نیازتو بر طرف میکنه
      و اینکه مدلای مختلف از شیرون اومده چیز غیر طبیعی نیست
      این دقیقا همین سیاستی هست که خودروسازها هم برای بهبود
      تولید و هم برای نفع مشتری تو انتخاب به کار میبرن و از یه
      طرح و شاسی که محبوبیت داره تا چند سال استفاده میکنن
      که این تو خودرو های هایپر خیلی بیشتره
      چون زمان و هزینه مهندسی خیلی زیادی رو فقط برای یه طرح خاص می زارن
      تا به نهایت تکامل برسه و تا چند سال نیاز به جایگزین پیدا نکنه
      چون اولن نمیشه دم به سر کلی متخصص جمع شن دوباره یه چیزی
      درست کنن آیا بشه نشه و …… از این حرفا که اصلا بیخیال این
      دومش چون این خودرو ها ابر خودرو حساب میشن و خیلی واسه
      مهندسی و طراحی و ……کار شده تا نتیجش یه خودرو کامل
      و بی نیاز از باز طراحی باشه و محبوبیت پیدا کنه تا جایی که
      دیگه نیاز به تنوع حس بشه می تونید برید همه سوپر کار هارو
      چک کنید
      سومن بوگاتی بازم سعی داره با تنوع در این پلتفرم محبوب
      طبق نیاز مردم و انتقاد و تقاضا خودروی مد نظرشون رو تحویلشون
      بده تا هم از پس هزینه سنگین تولیدش بر بیاد
      هم رضایت مشتری و جذابیت خودشو طی سال های عرضه
      بیشتر کنه تا روی پروژه بعدیشون با خیال راحت و بدون نگرانی
      از هزینه ها و …..کار کنن تا به روند پیشرفت ادامه بدن یا حالا
      گسترش بدن یا هرچی
      و اینکه واقعا هم تولید هر یک از این بوگاتی ها واقعا سخت
      و زمان بر هزینه بر و دقت و ظرافت و کیفیت فوق العاده بالایی داره
      طوری که شاید فقط یه قطعه کوچیکش مثل باله یا اگزوز یا …
      کلی هزینه و زمان صرف مهندسی و تولید نهاییش بشه
      همینم هست که این ماشینو از بقیه متمایز میکنه
      و د آخر خیلی ممنونم مقالمو خوندید
      امیدوارم خستتون نکرده باشم و اینکه حتما مستند ساخت بوگاتی رو
      تو گوگل ببینید و لذت ببرید یاعلی

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. حسین

        ۱۶ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (209 ديدگاه)

        دنیای خودرو خیلی پیچیدس
        و من خودم رشتم مکانیکه و اگه بخوام سیاست و برنامه ریزی و
        کیفیت و مهندسی و طراحی و ……رو واستون توضیح بدم
        یه رمان میشه تازه من که بنظرم هنوز ۵۰ درصد چیزا رو
        دارم هنوز کشف میکنم
        واقعا اگر اطلاعات کامل ندارید الکی نظر ندید و به جا باشه
        و سر سه چهار تا آهن من که رشتم مکانیکه اینو بهتون میگم
        تعصب های مسخره و بیخودی نزنید
        چون نه مال شماس نه چیزی از شما کم میکنه
        فقط از این تکنولوژی که رو به پیشرفت هست
        دیدن کنید و لذت ببرید تو همه برند ها …همین
        عشقید ❤❤

        موافقم ۰
        مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا