تمام ۹۹ دستگاه بوگاتی میسترال، قبل از تحویل به خریداران، آزمایشهای سخت در سرعت ۳۰۰ کیلومتر برساعت خواهند داشت و بیش از ۴۰۰ کیلومتر توسط کارشناسان بوگاتی، رانده میشوند.
هرچند بوگاتی میسترال در سال ۲۰۲۲ رونمایی شد، اما تحویل آن، به تازگی آغاز شده است. این مدل، وداع باشکوهی با موتور ۸ لیتری W16 چهار توربوی بوگاتی است، پیش از آنکه توربیون با موتور V16 هیبریدی از راه برسد. میسترال با توانایی رسیدن به سرعت خیرهکننده ۴۵۴ کیلومتر بر ساعت، قویترین و سریعترین رودستر بوگاتی محسوب میشود. بوگاتی تنها ۹۹ دستگاه از میسترال تولید میکند و هر یک از آنها پیش از تحویل به مشتری، از فرآیند ارزیابی سختگیرانهای عبور میکند. این شرکت اکنون با انتشار تصاویری شگفتانگیز، این فرآیند را به نمایش گذاشته است. سه متخصص بوگاتی وظیفه انجام کامل این مراحل ارزیابی را بر عهده دارند.
هر دستگاه میسترال پیش از تحویل، ۴۰۰ کیلومتر تست جادهای را پشت سر میگذارد. بوگاتی از جادههای پرپیچوخم منطقه آلزاس فرانسه، نزدیک مقر خود در مولشایم برای این آزمایشها استفاده میکند. در طول مسیر، تیم کیفیتسنجی، تناسب و دقت ساخت خودرو را بررسی میکند تا اطمینان حاصل شود که این هایپرکار با استانداردهای دقیق بوگاتی مطابقت دارد. کریستف پیوشون، رئیس بوگاتی، میگوید:
پروتکل ارزیابی ما تنها برای تأیید عملکرد نیست بلکه تضمینی است که هر میسترال W16 از کیفیت، دقت و هنر بینظیری برخوردار است که بوگاتی را استثنایی میکند.
ارزیابی کیفیت، میسترال را در شرایط متنوعی آزمایش میکند. برای مثال، رانندگی روی سنگفرشها به بررسی ناهنجاریهای شاسی کمک میکند. تیم همچنین سطح سروصدای داخل کابین را هنگام وجود سقف پارچهای و بدون آن ارزیابی میکند. بررسی آکوستیک اگزوز نیز بخشی از این فرآیند است.
آزمایشکنندگان همچنین به فرودگاه کولمار میروند تا ترمزها و سیستم کنترل پایداری را در سرعتهای بالا تا ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت آزمایش کنند. به گفتهٔ بوگاتی، ۹۰ درصد ارزیابی کیفیت از تحلیل شخصی راننده از طریق حسهای بینایی، شنوایی و لامسه به دست میآید و ۱۰ درصد باقیمانده از طریق تشخیص الکترونیکی، شامل تلهمتری و ثبت دادهها انجام میشود. اگر مشکلی تشخیص داده شود، خودرو به مولشایم بازمیگردد، قطعات جدا شده و مشکل برطرف میشود. سپس دور جدیدی از آزمایشها برای اطمینان از موفقیت تعمیرات انجام میگیرد. تبدیل شدن به راننده آزمایشی بوگاتی نیز فرآیندی سختگیرانه است. پیش از استخدام، فرد جدید باید آموزشهای فشردهای را پشت سر بگذارد و همراه با کارشناسان ارشد بوگاتی رانندگی کند تا دقیقاً بداند شرکت به دنبال چیست.
هدف بوگاتی از ساخت میسترال خلق سریعترین خودروی روباز تولیدی جهان بود که این هدف به لطف نیروگاه W16 با ۱۶۰۰ اسب بخار قدرت محقق شد. هر دستگاه میسترال ۵ میلیون دلار قیمت دارد و تمام ۹۹ دستگاه آن فروخته شدهاند.
جلال
۱۴ تیر ۱۴۰۴آمریکا از این ماشینا داره؟
(Ali(chevynova
۱۴ تیر ۱۴۰۴آمریکا بد سوزوندها که با اکانت فیک اومدی
Mehdiii21
۱۴ تیر ۱۴۰۴دوست من ازت خواهش میکنم بیخیال این حرفا شو فضای سایت به اندازه کافی خراب شده بذار از این خراب تر نشه، بالاخره یه طرف باید کوتاه بیاد و بیخیال کل کل های بیهوده بشه تا فضا آروم آروم درست بشه(البته روی صحبتم با همس نه فقط شما)
من از تمام آمریکا فن های عزیز هم خواهش میکنم جواب این دوستمون رو ندن که جنجال نشه، بالاخره این کار از یه جایی باید شروع بشه بذارید از اینجا شروع بشه و شاهد روز های بهتری باشیم
ممنون از همگی
elijah 2001
۱۴ تیر ۱۴۰۴بوگاتی با ۱۶۰۰ اسب،۴۵۰کیلومتر در ساعت
کونیگزگ با ۱۶۰۰ اسب ۵۰۰ کیلومتر در ساعت…
Dinosaur V12🦖
۱۴ تیر ۱۴۰۴اون کونیگزگی که داره میگی هیچوقت رکوردی ازش ثبت نشده.شیرون 300+ با دو تن وزن و ۱۶۰۰اسب ۴۹۰تا رفته.
elijah 2001
۱۴ تیر ۱۴۰۴برو یکم تحقیق کن، این رکوردی که زده فقط در یک جهت بوده برای همین خود بوگاتی این ادعا رو پس گرفته، ولی به همه ثابت شده کونیگزگ یسکو ابسولوت ۵۰۰ تا میره…
elijah 2001
۱۴ تیر ۱۴۰۴من نگفتم بوگاتی بده، اتفاقا خیلی زیبا و پر قدرت هست، ولی هیچوقت به کونیگزگ نرسید…
SepehrV10
۱۴ تیر ۱۴۰۴شتاب چی؟
...
۱۴ تیر ۱۴۰۴ظاهرش بد است
مازیار
۱۴ تیر ۱۴۰۴آیا توربیون هم مثل شیرون و ویرون مدلهای مختلف با اتاقهای متفاوت خواهد داشت؟
کنجکاوی شیرینیه
arvin44
۱۴ تیر ۱۴۰۴۴۹۵ میلیون دلار ماشین فروختن☠
제네시스
۱۴ تیر ۱۴۰۴ولی خدایی از توربیون زیباتره، بنظرم این و شیرون و ویرون زیباترین بوگاتی ها هستن
رامتین
۱۴ تیر ۱۴۰۴به به. محشره گرچه توربیون از نظر خطوط بدنه و خصوصا از بغل بهتره و در واقع بهتر از توربیون در این گیتی وجود نداره.