بوگاتی

دوئل بوگاتی شیرون و هنسی ونوم F5

مرحلهٔ مقدماتی، گروه دوازدهم، هایپراسپرت‌ها، دوئل آخر

نتایج دوئل قبلی بین فراری SF90 و مک‌لارن اسپیدتیل

مجموع آراء: ۱۷۱۵

آراء فراری: ۱۱۹۸

آراء مک‌لارن: ۵۱۷

پیروز دوئل: فراری SF90 استراداله با کسب ۷۰ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

کوئنیگ‌زگ جسکو

SSC تواتارا

کوئنیگ‌زگ جسکو

آستون‌مارتین والکری

لامبورگینی سیان

لامبورگینی سیان

فراری SF90 استراداله

مک‌لارن اسپیدتیل

فراری SF90 استراداله

بوگاتی شیرون

هنسی ونوم F5

؟

بوگاتی شیرون

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶

تعداد ساخت: ۵۰۰ دستگاه

هنسی ونوم F5

تاریخ معرفی: نمایشگاه سما ۲۰۱۷

تعداد ساخت: ۲۴ دستگاه

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

شیرون سوپراسپرت

هنسی ونوم F5

پیشرانه۸.۰ لیتری W16۶.۶ لیتری V8
تنفسکواد توربوتوئین توربو
قدرت۱۶۰۰ اسب بخار۱۸۰۰ اسب بخار
گشتاور۱۶۰۰ نیوتن متر۱۶۰۰ نیوتن متر
ردلاین۷,۱۰۰ rpm۸,۵۰۰ rpm
گیربکس۷ سرعته دوکلاچه۷ سرعته AMT
محور محرکچهارچرخعقب
شتاب صفر تا ۹۶۲.۲ ثانیه۲.۶ ثانیه
شتاب صفر تا ۲۰۰۵.۸ ثانیه۴.۷ ثانیه
شتاب صفر تا ۳۰۰۱۲.۱ ثانیه۸.۴ ثانیه
حداکثر سرعت۴۴۰ کیلومتر/ساعت۴۹۰ کیلومتر/ساعت
ضریب درگ۰.۳۶۰.۳۹
وزن خالص۱۹۹۵ کیلوگرم۱۳۸۵ کیلوگرم
طول۴,۷۳۳ میلی‌متر۴,۶۶۶ میلی‌متر
فاصلۀ محوری۲,۷۱۱ میلی‌متر۲,۸۰۰ میلی‌متر
ظرفیت سرنشین۲ نفر۲ نفر
قیمت۳.۸ میلیون دلار۲.۱ میلیون دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

 

 

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۱ دیدگاه‌ها

  1. Hamid

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1723 ديدگاه)

    اگه از هر نظر نگاه کنی بوگاتی بهتره

    موافقم ۱۴۲
    مخالفم ۱۲۲
    1. Clean energy (صیانت!)

      ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (1299 ديدگاه)

      اتفاقا بر عکس
      جز یه شتاب صفر تا ۹۶ سریع تر همه رو میبازه
      به نظر منم داخل هنسی بهتره
      هرچند کابین بوگاتی جا افتاده تره
      قیافه هم باز همینطوره
      اما با توجه به خیلیییی تولید محدود بودن هنسی فکر نکنم هرکسی بتونه بخره
      ولی در کل من هنسی رو انتخاب میکنم

      موافقم ۱۱۰
      مخالفم ۷۷
      1. محسن

        ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (98 ديدگاه)

        تنها دلیل اینکه هنسی انتخاب نمیشه نبود ایربگ با این قیمت هست😐

        موافقم ۵۷
        مخالفم ۳۴
        1. عرفان

          ۶ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (1 ديدگاه)

          اخه کی به ایر بگ اهمیت میده وقتی با سریعترین ماشین جهان باشی یعنی تو اون سرعت اگه ۱۰تا ایربگم باشه به نظرت فرقی داره!!!؟
          مثلا سرعت بالام نه ۲۰۰ کیلومتر اوکیه”نصف سرعتش.

          موافقم ۵
          مخالفم ۴
      2. NAVID۰۰۹۸

        ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (7942 ديدگاه)

        هنسی فقط به درد پیست میخوره که آن هم با خودروبر جابجا شود و لاغیر !

        بوگاتی با هر لایف استایلی ، سِت میشه !

        فقط به ترکیب رنگ بوگاتی‌ها توجه کنید ، خودش دنیایی حرف برای گفتن دارد چه در بیرون و چه در داخل !

        مهندسی فنی آن هم که جایی برای سخن نمیگذارد و تمام !

        البته کسی که بوگاتی میخره ، هنسی هم میخره به همراه باقی خودروهای میلیون دلادی و از هر کدام جهت مصارف خاصی استفاده میبره !

        اینجا طرف میشناسم ، پژو پارس ELX داره واسه تو شهر ، بنز S داره واسه جلسات ، لندکروزر داره واسه سفر و در اکثر مواقع هم با اسنپ به کارهاش میرسه !

        مخاطب خریداران این دست از خودروها ، نگاهشان به بوگاتی یا هنسی تفریحی و نمایشی هست که دادن پول به پایشان در مرحله‌ی آخر قرار میگیرد و کاملاً بی‌اهمیت !

        برای همین شرکت‌هایی مثل فراری ، لامبورگینی ، بوگاتی و… ، خودروهای شاخصشان را به هر خریداری نمیفروشند و فروشنده تصمیم میگیرد که خریدارش که باشد چون میداند پولدار زیاد است اما پولدار با‌ارزش کم است که قدر این اثر‌های هنری صنعتی را بفهمد که مبادا یونجه و کاه بریزد داخل خودرواَش تا برای شترها و گاوهایش ببرد و تو اینستا استوری کند که بگوید چقدر خفن هست ( مثلاً ارواح عَمَش ) !

        موافقم ۹۱
        مخالفم ۲۶
        1. Clean energy (صیانت!)

          ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
          سوابق: (1299 ديدگاه)

          ما باهم کنتاکت زیاد داریم ولی خدایی این حرفت درست بود
          کسی که شیرون میخره قطعا کلی ماشیت دیگه هم میخره…

          موافقم ۳۳
          مخالفم ۱۴
      3. H2_H2

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (39 ديدگاه)

        اولا ۲ نکته وجود داره ،،،۱نوع سوختی که هنسی استفاده میکنه متفاوته اگر هنسی سوختی که بوگاتی استفاده میکنه ،استفاده کنه قدرتش از ۱۸۰۰میاد ۱۴۰۰یا ۱۳۰۰ …نکته دوم هم اینه که هنسی f5 به ۴۹۰ کیلومتر بر ساعت نرسیده و نسخه ای از بوگاتی که به این سرعت رسید البته یک جهته ۳۰۰+ بوده حقیقا هنسی یکم بیشتر از حدش نوشته شده و به جای شیرون سوپر اسپرت ۳۰۰+ نسخه معمولی سوپراسپرت اورده شده

        موافقم ۳۰
        مخالفم ۸
      4. علی

        ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (35 ديدگاه)

        آقا شتابا های هنسی تئوری هستن هنوز واقعی ثبت نشدن تازه موتور بوگاتی با چهار تا توربو و ۱۶ سیلندر قدرتش خییییییلی بیشتر از ۱۶۰۰ اسب میشه موتور محدود شده تازه قدرت ماشین ها با سوخت متفاوت ثبت شده ، هنسی فقط تمرکزش روی سرعت اما بوگاتی هم سرعت هم لذت بردن از رانندگی هم لوکس بودن رو داره

        موافقم ۷
        مخالفم ۲
    2. AMIR / ARMI

      ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (1290 ديدگاه)

      از کدوم نظر دقیقا ؟؟ وزن ؟ قدرت ؟ حداکثر سرعت ؟ قیمت ؟ شتاب گیری ؟ ردلاین ؟

      موافقم ۲۴
      مخالفم ۳۰
      1. مازیار

        ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (1603 ديدگاه)

        امیرجان اگه این موارد ملاک باشه لامبورگینی سیان که تنها هنرش گند زدن به طراحی یه لامبورگینی و گذاشتن یه صفر جلوی قیمت بود از اعجوبه ای به نام والکری که هیچ حرفی در هیچ موردی باقی نگذاشته بیشتر رای نمی آورد

        موافقم ۳۷
        مخالفم ۶
        1. AMIR / ARMI

          ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
          سوابق: (1290 ديدگاه)

          خب ایشون گفت از هر نظر منم پرسیدم از کدوم نظر تو لیست بالا ۱۱ ویژگی فنی بین دو خودرو مقایسه شده
          از ۱۱ مورد ۸ مورد رو برتری داره هنسی به بوگاتی من اصلا این نظر سنجی هارو قبول ندارم چون میشه به دفعات مکرر رای داد
          شاید خیلی ها بلد نباشن ولی راحت من فقط خواستم بدونم چطور میشه انقدر راحت دروغ گفت

          موافقم ۱۷
          مخالفم ۱۷
      2. 2311

        ۱۴ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (527 ديدگاه)

        چیز هایی که مهم تر ازین موارد هستن، شیرون یه هایپر جی تیه نه هایپراسپرت، برعکس ونوم و سایر هایپراسپرتا شیرون و امثالهم ماشین پیچیده تری هستند، مجبورن وزن رو بالا نگه دارن چون باید تا حدودی مناسب جاده های باشند و البته باید لوکس باشن و توی سرعت های بالا ۲۰۰ مایل هم پایداری لازم رو داشته باشن، برای همین کلاس بندیه که محصولی مثل بولید آشغاله
        تنها رقیبی که میتونم برای شیرون متصور بشم ریمک نورا هست

        موافقم ۱۲
        مخالفم ۱
    3. ممد ژانگولر

      ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (2752 ديدگاه)

      بوگاتی ی چیز دیگست
      از شتاب اولیش که بگذریم اونم با وزن بیشتر یک پرستیژ خاصی داره که اون یکی نداره
      یک ماشین ابر سوپر اسپرت لاکچری که تو شهر هم قابل استفادست و تمام نگاه هارو به خودش جلب میکنه و هر جمبنده ایی میدونه این یک بوگاتی شیرونه 🫶

      موافقم ۳۴
      مخالفم ۹
    4. محمد

      ۳۰ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      جدولو نگاه نکردی نظر نده ونوم تو ۰تا۳۰۰ از بوگاتی خیلی سر تره تو ۰تا۲۰۰هم همینه

      موافقم ۳
      مخالفم ۵
  2. AliREZA

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (27 ديدگاه)

    جالبه!!!!!!!!!!!!!!!!!
    یخورده به خودت زحمت بدی و مشخصات فنی رو مقایسه کنی میبینی دوتاشون توی بعضی چیزا نسبت به هم برتری دارن

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۴
  3. امیرحسین

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (272 ديدگاه)

    ماشین باز باشی
    بخوای بین دو جواهر یکیو رو انتخاب کنی
    ماشین باز نیسی
    هردو رو دوست دارم
    هردو مزایا و معایب دارند
    رای هم ندادم
    گاهی وقت ها لزومی به برتری یکی از دیگر نیس
    فقط یه سوال این فرمون هنسی با این سطح شتاب
    چطور میخواد تو دست بمون
    امکان دریفت کشیدنو سخت نمیکنه؟

    موافقم ۲۵
    مخالفم ۳
  4. Jdm باز

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    هنسی شتاب صفر تا ۲۰۰ بهتری داره
    و شتاب صفر تا سیصد بهتری داره
    حداکثر سرعتش بیشتره
    وزن کمتری داره
    دیفرانسیل عقب هست
    قدرت بیشتری هم داره
    ردلاین بیشتری داره
    در مورد طراحی هم من هردو رو پسندیدم
    از نظر قیمت که هنسی خیلی بهتره ولی بخاطر اینکه تولیدش بسیار محدوده خیلی سخت میشه خریدش ولی شیرون راحت تر پیدا میشه

    در کل من به هنسی رای دادم

    موافقم ۲۱
    مخالفم ۲۲
    1. Shayan

      ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (17 ديدگاه)

      منم به هنسی رای دادم ولی مگه دیفرانسیل عقب نصبت به چهار چرخ محرک برتری حساب میشه؟

      موافقم ۳
      مخالفم ۴
  5. Al pachino

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (56 ديدگاه)

    الان هیترای بوگاتی رای میدن به هنسی!

    موافقم ۲۳
    مخالفم ۱۱
    1. ehsan.fa

      ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (1736 ديدگاه)

      اونایی که به هنسی رای دادن صرف اعداد رای دادن احتمالا ، هنسی رو یک متر هم نمیشه تو خیابون روند منظورم این نیست که با بوگاتی میشه رفت کردان ولی هنسی حتی تو لانگ بیچ هم نمیشه روند ولی بوگاتی میشه باهاش دور زد

      موافقم ۲۳
      مخالفم ۵
      1. GMA

        ۱۳ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (1662 ديدگاه)

        احسان
        مطالعه کردم درباره مجوز تردد هنسی، به دلیل نداشتن ایربگ سالانه نمیتونه بیشتر از ۴٠٢٣ کیلومتر در جاده های عمومی استفاده بشه که برای یه هایپرکار چیز بدی هم نیست.

        بخشی از سخنان پدال:
        «تاکنون اظهارات ضدونقیض زیادی درباره جایگزین ونوم GT به خاطر نبود کیسه‌های هوا منتشر شده و این به معنی عدم صدور مجوز برای تردد در خیابان‌ها بوده است. ظاهراً ونوم F5 فقط به عنوان خودرویی نمایشی حق کارکرد ۴۰۲۳ کیلومتری در سال را داشته و برخی افراد معتقدند این محدودیت کارکرد باعث می‌شود هنسی نتواند رقیب معتبری برای کسب رکوردهای سرعت باشد.»

        لینک:
        https://www.pedal.ir/american/%d9%87%d9%86%d8%b3%db%8c-%d9%88%d9%86%d9%88%d9%85-f5-%d8%b7%d9%84%d8%a7%db%8c%db%8c%e2%80%8c%d8%b1%d9%86%da%af/

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۳
        1. ehsan.fa

          ۱۳ فروردین ۱۴۰۱
          سوابق: (1736 ديدگاه)

          GMA حرف شما درست ه اون فاصله رو هم گذاشتن که بتونه بره به دورهمی و پیست ولی من منظورم طراحیش هست که به معنی واقعی مثل ماشین فرمول یک چسبیده زمین

          موافقم ۷
          مخالفم ۱
  6. al-ml-kh

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (78 ديدگاه)

    تو یکسری اعداد درسته هنسی از شیرون بهتر عمل کرده ولی طراحی بوگاتی شیرون یه چیز دیگس .طراحی هنسی رو مخصوصا از نمایه رو به رو رو میشه تو خیلی از ماشین های امروزی دید ولی بوگاتی رو خیر و این خاص بودن یک برند رو میرسونه .

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۱۱
  7. A.M.D

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1966 ديدگاه)

    بوگاتی

    موافقم ۲۱
    مخالفم ۴
  8. GMA

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    اینجا انتخابم شیرون، چون خجالت آوره هنسی با این پولی که میگیره، نمیتونه جون سرنشینان رو تضمین کنه، نتونسته ایربگ کار بزاره تو ماشینش!
    در نتیجه بعید میدونم مجوز تردد در جاده داشته باشه.
    در کل از بین شرکت کنندگان این گروه اول با اختلاف انتخابم والکری، دوم جسکو و سوم SF90 هست، ای کاش GMA T50 هم در لیست حضور داشت😢

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۷
    1. اصغر

      ۲۰ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (93 ديدگاه)

      شما با سرعت ۴۰۰کیلومتر چه با ایربگ چه بی ایربگ پودر میشی

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۲
  9. Raptor

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (107 ديدگاه)

    شیرون

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۵
  10. Ferrari

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1777 ديدگاه)

    کجای دنیا یه تیونر رو با یک خودروساز ۱۰۰ ساله مقایسه میکنن؟ مضحکتر هم اینه که ماشین ساخت اون تیونر بیشتر رای اورده واقعا جای تاسف داره
    هنسی F5 هم مثل شیرون مناسب پیست مسابقه نیست و فقط برای مسیر مستقیم ساخته شده و از نظر سطح فناوری اصلا درحد شیرون نیست

    موافقم ۳۴
    مخالفم ۱۲
    1. AMIR / ARMI

      ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (1290 ديدگاه)

      کجای ونوم f5 در حد شیرون نیست ؟؟
      اینکه با نصف تعداد سیلندر های شیرون ۱.۵ لیتر حجم کمتر ۲۰۰ اسب بخار قدرت بیشتری تولید میکنه
      این تکنولوژی بوگاتی که در حد تکنولوژی و تجربه هنسی نیست

      موافقم ۱۶
      مخالفم ۲۹
      1. Ferrari

        ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (1777 ديدگاه)

        هنسی ونوم موتور ۷٫۴ لیتری داره. دوما کجای دنیا یه گاراژ میتونه فناوری اندازه یه برند صدساله ارائه بده؟ چرا خودتو به اون راه میزنی حاجی؟ فناوری چراغ های لیزری شیرون از ونوم f5 بالاتره ماشینی که حتی براش ایربگ تعبیه نکردن
        https://www.evo.co.uk/bugatti/chiron

        https://www.caranddriver.com/bugatti/chiron

        https://www.topgear.com/car-reviews/bugatti/chiron/interior
        چندتا رقیب برای شیرون سراغ دارید که انقدر تحسین برانگیز باشه؟
        مقایسه ونوم با شیرون یه شوخی مسخرست

        موافقم ۱۳
        مخالفم ۷
        1. AMIR / ARMI

          ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
          سوابق: (1290 ديدگاه)

          معلوم فازت چیه
          موتور ونوم f5 که اساسش بر روی ۸ سیلندر های کلاسیک سری ls جنرال موتورز ۶.۶ لیتر حجم داره
          whichcar.com.au/features/hennessey-venom-f5-1355kw-v8-engine-explained
          شاسی این ماشین کلا ۸۵ کیلو وزن داره که استحکام پیچشی اون بیشتر از شیرون هستش
          بیشتر مراحل توسعه این ماشین تو انگلیس و تو شرکت دلتا موتور اسپورت صورت گرفته که شریک هنسی هستش
          هنوز هیچ ماشینی ساخته نشده که رو کاغذ به این اعداد برسه این ماشین زیر ۹.۵ ثانیه به ۳۰۰ کیلومتر میرسه
          کدوم ماشینی تا الان تونسته چنین کششی به وجود بیاره خود شیرون هم با سیستم چهار چرخ چنین کاری رو نمیتونه کنه
          چراغ لیزی رو الان هاچبک های ۲۵ هزا دلاری رو هم دارن
          اگه به ایربگ من یه چند تا فراری برات اسم میبرم که ایربگ نداشتن
          گذاشتن موتور کامیون ۱۰ چرخ پشت ماشین که هنر نیست
          این کلاس ماسل کار ها نیست وزن ۲ تنی مهم نباشه ۲۰۰ سال هم عمر کمپانی باشه از خودش اندازه ارزن اختارات نداشته باشه میفروشنش به استارت اپ الکتریکی بد تر از خودش

          موافقم ۱۸
          مخالفم ۱۱
        2. Ferrari

          ۱۳ فروردین ۱۴۰۱
          سوابق: (1777 ديدگاه)

          فاز من معلومه پسرجون فاز شما معلوم نیست چیه که برای هر اشغالی که امریکا میسازه انقدر ماله میکشید
          موتور ls جنرال موتورز؟ خداروشکر به کلاسیک بودنش اشاره کردی. اصلا جنرال موتورز تونسته یه موتور پرفورمنس درست حسابی تولید کنه؟ اخرین موتور قدرتمندی که ساختن، روی کوروت zr1 نصب کردن که دو لپ تو پیست میزد جوش می اورد، حالا این موتور داغون شده فناوری؟؟
          شاسی شیرون رو کمپانی مطرحی به اسم دلارا ساخته که چندین دهه تجربه در مسابقات موتور اسپرت داره، دلارا رو با دلتا موتور اسپرت مقایسه کن ببین کجای کاری😂😂 من همین الان درمورد دلتا موتور اسپرت سرچ کردم، یه شرکت گمنام که ۴ خط اطلاعات نمیشه ازش بدست اورد
          حتی عربها هم هایپر ماشین ساختن، فکر میکنی هایپر کا ساختن انقدر سخت شده؟ نه حاجی الان هر شخصی اراده کنه میتونه یه f5 تولید کنه
          لایکان هایپر اسپرت، زنوو، تواترا و گلیکن هاوس دارن دقیقا همیکارو میکنن ولی چه اهمیتی داره؟
          الان کی به گلیکن هاوس که بخاطر کل کل با فراری ، سوپر اسپرت ساز شده، اهمیت میده؟؟
          از وزن صحبت کردی ولی اشاره نکردی چرا بوگانی سنگین‌تره. کابین شیرون رو ببین و با f5 مقایسه کن. کابین این ماشین در حد رولزرویسه
          موتور شیرون فقط ۴۵۰ کیلوگرم وزن داره سیستم اتتقال قدرتش که یکی از شاهکار های دنیا محسوب میشه هم برای داشتن دوام بالا و انتقال نیروی عظیم پیشرانه، وزن بالایی داره
          اینها وزن ماشین رو بالابردن و این ضعف مهندسی نیست ماشینی که حتی پیچ چرخ تیتانیومی داره ، برند سازندش در استفاده از بهترین و سبکترین متریال خساست به خرج نمیده
          باز هم میگم یه اشغال گاراژی رو با ماشین یک برند صد ساله که بیش از ۲۰۰۰ پیروزی در مسابقات موتور اسپرت داشته و در تولیدش ،مطرح ترین برندهای دنیا نقش داشتن مقایسه نکن
          ضمنا لینکی که دادی هم باز نشد

          موافقم ۲۱
          مخالفم ۹
      2. SRT

        ۱۳ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (594 ديدگاه)

        امیر ارمی شمایی ک با این قاطعیت در مورد اسپید رکوردای ونوم اظهار نظر میکنی مگه تا حالا واقعا تستی از این ماشین منتشر شده ک این حرفارو اثبات کنه؟؟مگه همه چی به تئوری و اعداده رو کاغذه

        موافقم ۱۲
        مخالفم ۳
        1. AMIR / ARMI

          ۱۳ فروردین ۱۴۰۱
          سوابق: (1290 ديدگاه)

          بلی همین چند وقت پیش ونوم f5 به رکورد ۴۳۷ کیلومتر رسید در فرودگاه جانی بومر که کلا ۱۳۰۰ متر هستش یعنی در کمتر از یک کیلومتر باند فرودگاه تونست رکورد صفر تا ۴۳۷ تا صفر رو بزنه یه حساب کتاب بکنید ببینید این ماشین چقدر با استاندارد های بقیه هایپر کار هایی مثل شیرون فاصله داره

          موافقم ۸
          مخالفم ۱۵
  11. KSH

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (75 ديدگاه)

    کلا طرافدار بوگاتی نیستم ولی بنظرم تنها خودرو واقعا زیباشون دیوو بود

    موافقم ۴
    مخالفم ۱۴
  12. امیر

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (2922 ديدگاه)

    درسته ک شیرون همیشه خاص بوده و خاص خواهد بود اما انصافا با توجه به اعداد و مخصوصا قیمت، ونوم بیشتر میچربه!
    درمورد عملکرد هم شک‌ نکنید به زودی ونوم حداقل یکی از بهترین ها خواهد بود( شاید هم بهترین!)

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۸
  13. sam

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1152 ديدگاه)

    بوگاتی و به اون لوتوس ترجیح میدم
    بوگاتی به تمام اعدادی که اعلام کرده در تستهای واقعی بهش رسیده ولی اون ونوم F5 چیزی مثل تواترا ک بعدا گندش در میاد
    هنسی گفت ۴۹۰ کیلومتر اما تو آخرین تستها بیشتر ۴۳۷ کیلومتر نرفته
    موضوع دیگه راحتی و استیبل بودن بوگاتی در سرعت بالاست ک بازم اون ماشین سرهمی تو کارگاه کوچیک بهش نمیرسه
    کسی م که میخواد پول بده واسه هایپرکار باز ترجیح میده سوار بوگاتی باشه تا ی شتر گاو پلنگ آمریکایی

    موافقم ۲۹
    مخالفم ۱۲
  14. فرامرز

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1586 ديدگاه)

    تا جایی که یادمه یه نسخه از شیرون تنها خودرویی هست که تو تست به سرعت ۳۰۰ مایل بر ساعت رسیده. اگه کسی ویدئو تست تاپ اسپید هنسی رو داره بده ما هم ببینیم چون از نظر تئوری کاملا محتمل هست که بتونه به این سرعت برسه. راستی کسی میدونه چرا ضریب درگ اینا اینقدر بالاست؟ ضریب درگ هنسی ۰.۳۹ هست که از دوج دورانگو هم بدتره!

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۱
  15. Mf1

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (173 ديدگاه)

    واقعا وزن هنسی ۱۳۸۵کیلو گرم!!!!

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
  16. Ali Keyhani

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (658 ديدگاه)

    با اختلاف بوگاتی رو ترجیح میدم
    آنچنان برتری توی مشخصات فنی نمیبینم یکی از برتری های f5 نسبت به شیرون وزنشه
    این وزن ۲ تنی همیشه یکی از نقاط ضعف بوگاتی توی مدل های ویرون و شیرون بوده
    اما خب دوستداران بوگاتی با همین وزن ۲ تنی دوسش دارن
    بوگاتی کمپانی پرسابقه ای هست و طراحیش هم واسم جذاب تر و زیباتره

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۵
  17. رامتین

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (2597 ديدگاه)

    انتخاب من بوگاتی. چرا؟ چون ۴۹۰ را چه زمانی هنسی زده که ما ندیدیم؟ مگه به حرفه؟ هر وقت تولید شد و همه این اعداد مشخص شدند تصمیم میگیریم. پس احساسی نظر ندید.

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۳
  18. مهدی

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1259 ديدگاه)

    با کمال ادب و احترام اما کسایی که فکر میکنن ونوم ماشین بهتری هست اصولاً چیز زیادی از خودرو نمیدونن

    موافقم ۲۷
    مخالفم ۱۱
  19. Swedish Arrogant Tiger

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1896 ديدگاه)

    بی تردید شیرون.

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۴
  20. ماکسیمیلیان

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (624 ديدگاه)

    هیچکدام!
    به همین آسانی!
    یا علی🌷

    موافقم ۳
    مخالفم ۹
  21. مهردادکمال

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1364 ديدگاه)

    برند و اعتبار بوگاتی چیز دیگه اس

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۲
  22. یوسف

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (643 ديدگاه)

    َفقط هنسی ونوم

    موافقم ۳
    مخالفم ۱۱
  23. ایلیا

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (159 ديدگاه)

    این هنسی جلو بوگاتی بولید اسباب بازی هم نیس🗿

    موافقم ۶
    مخالفم ۳
  24. ...

    ۱۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (45 ديدگاه)

    قطعا شیرون چون ظاهر جا افتاده تری داره از طرفی برند با اصالت تر و پدرمادر دار تری هم داره
    زیرمجموعه فولکس واگنِ دارای بیش از نیم قرن تجربه و عقبه هم هست!
    به هنسی هم پیشنهاد همیشگی خودمو میکنم : گاز ورمه!!!!!!!!

    موافقم ۵
    مخالفم ۵
  25. میلاد

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بوگاتی= حساسیت + مرزشکن + احتکار رویا
    متاسفم که خودروهای کشورم توی تونل زمان ۳۰ سال پیش گیر کردن و عواملش بهش افتخارم میکنن
    ما ارزششو داشتیم اما انتخابامون بی ارزشمون کرد
    خوش باشین رفقا
    عشقتونو عشقه

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
  26. Amirali

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    عزیزان چرا انقدر بی منطقید معلومه که F5بهتره بعد بیاین به شیرون هی صفات بیخود بدید (از لحاظ امنیت بله منم موافقم که شیرون بهتره) اگر بهتون برخورد قصد بی ادبی نداشتم

    موافقم ۴
    مخالفم ۶
  27. عشق مرسدس CLK GTR برنده

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    دلیل اینکه هنسی انتخاب کردم به خاطر این بود درستی که صفرتا۱۰۰ بوگاتی بهتره اما صفر تا۲۰۰ و۳۰۰ هنسی خیلی بهتره ونهایت سرعت وزن وهمه چیز هنسی بهتره
    ولی بازم بوگاتی عشقه

    موافقم ۳
    مخالفم ۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا