بوگاتی
- آزمایشهای سخت بوگاتی میسترال پیش از تحویل آخرین هایپرکار W16
- رئیس بوگاتی دلیل استفاده از پیشرانه تنفس طبیعی در توربیون را توضیح میدهد
- نگاهی به پیشرانه V16 در چهار شرکت بزرگ، از کادیلاک تا بوگاتی
- درگ خانوادگی بوگاتی! شیرون سوپراسپرت در برابر شیرون پور اسپرت
- نگاهی به آیرودینامیک بوگاتی توربیون؛ شاهکار مهندسی
- لاستیکهای 8 هزار دلاری بوگاتی بولاید فقط 60 کیلومتر دوام میآورند!
- چگونه فردیناند پیئک بوگاتی ویرون را خلق کرد؟ داستانی از نبوغ و جاهطلبی
- ریمک میخواهد مالک کامل بوگاتی شود؛ پایان مشارکت با پورشه نزدیک است؟
- بوگاتی توربیون؛ طراحی یک هایپرکار چگونه انجام میشود؟
- معرفی پکیج EPS بوگاتی توربیون با هشت سر اگزوز!
- تجربه رانندگی با بوگاتی بولاید؛ هیولای 16 سیلندر در پیست!
- بوگاتی 16C گالیبیه؛ سدان 16 سیلندر خانوادگی با 950 اسب بخار قدرت!
- نبرد هایپرکارها، درگ کونیگزگ یسکو و بوگاتی شیرون سوپراسپرت
- مانی خوشبین بوگاتی بولاید خود را تحویل گرفت
- بررسی بوگاتی میسترال؛ سریع ترین رودستر جهان
- گردهمایی چهار خودروی رکوردشکن بوگاتی برای اولین بار
- هر خریدار بوگاتی 530 هزار دلار صرف آپشن های خودرو میکند!
- چرا بوگاتی میسترال از پیست دایره ای فولکس واگن استفاده نکرد؟
- بوگاتی برای رکورد سرعت 500 کیلومتر بر ساعت آماده میشود
- بوگاتی میسترال با رکورد 454 کیلومتر برساعت، سریعترین رودستر جهان شد
جدیدترین
تمام 99 دستگاه بوگاتی میسترال، قبل از تحویل به خریداران، آزمایشهای سخت در سرعت 300 کیلومتر برساعت خواهند داشت و بیش از 400 کیلومتر توسط کارشناسان...
مت ریمک، رئیس بوگاتی توضیح داده که چرا معتقد است سوپراسپرتهای هیبریدی به پیشرانههای توربوشارژ نیازی ندارند.
پیشرانهٔ V16 توسط خودروسازان خیلی کم مورداستفاده قرار گرفته است ولی در طول تاریخ این موتور جذاب را زیر کاپوت خودروهای چهار شرکت بزرگ دیدهایم.
در مسابقهٔ درگ خانوادگی بین دو نسخهٔ بوگاتی شیرون، نسخه سبکتر و چابکتر پور اسپرت پیروز میشود یا سوپر اسپرت با حداکثر سرعت 480 کیلومتر بر ساعت؟
بوگاتی توربیون تنها یک ابرخودروی دیگر نیست، بلکه ترکیبی است از مهندسی بینقص، قدرت هیبریدی ۱۸۰۰ اسببخاری و طراحی آیرودینامیکی پیشرفته. در این...
در این مطلب خواهیم فهمید که چرا لاستیکهای گرانقیمت میشلین هایپرکار 1600 اسب بخاری بوگاتی بولاید اینقدر زود فرسوده میشوند.
رئیس افسانهای گروه فولکسواگن، با ایدهای که روی پاکت نامهای در قطار سریعالسیر ژاپن کشید، انقلابی در دنیای خودروسازی به پا کرد. فردیناند پیئِک...
به گزارش بلومبرگ، ریمک قصد خرید سهام پورشه در جوینت ونچر بوگاتی ریمک را دارد تا کنترل کامل بوگاتی را در دست گیرد.
فرانک هایل، مدیر طراحی بوگاتی، از چالشهای خلق یکی از نمادینترین هایپرکارهای جهان میگوید.
پکیج EPS که برای بوگاتی توربیون قابل سفارش خواهد بود، رینگهای جدید، هشت سر اگزوز، اسپلیتر جلو و اسپویلر عقب را به همراه دارد.
تجربه رانندگی با بوگاتی بولاید نشان میدهد این خودرو با 1600 اسب بخار قدرت، تجربهای منحصربهفرد در اختیار راننده میگذارد.
در ادامه بررسی خودروهای خاطرهانگیز سالهای گذشته میخواهیم از بوگاتی 16C گالیبیه به عنوان یکی از خاصترین محصولات این کمپانی یاد کنیم.
دو نمونه از سریعترین و قویترین هایپرکارهای حال حاضر جهان به مصاف هم رفتهاند تا مشخص شود در 400 متر بوگاتی سریعتر است یا کونیگزگ.
مانی خوشبین یکی از 40 دستگاهی که از بوگاتی بولاید ساخته میشود را تحویل گرفته است. این دومین بولایدی است که در آمریکا تحویل داده شده است.
وداع و بدرود با آخرین ابرخودوی بوگاتی که از پیشرانه 1,600 اسب بخاری این شرکت استفاده میکند.
بوگاتی برای اولین بار چهار خودروی رکوردشکن خود شامل ویرون سوپراسپرت، ویرون سوپراسپرت گرند اسپرت ویتس، شیرون سوپراسپرت 300+ و میسترال را گرد هم جمع...
میت ریمک رئیس شرکت بوگاتی میگوید مشتریان این برند حدود 530 هزار دلار را صرف انتخاب آپشن برای خودروهای خود میکنند.
ظاهرا بوگاتی دسترسی خود به پیست بسیار مهم اهرا لسین (Ehra-Lessien) که محل ثبت رکوردهای سرعت ویرون و شیرون بود، از دست داده است.
مدیرعامل بوگاتی «مت ریمک» اظهار داشته است که این شرکت قصد دارد با توربیون رکورد سرعت 500 کیلومتر بر ساعت را بشکند.
بوگاتی میسترال رکورد ادیشن مرز سرعت 450 کیلومتر را برای خودروهای بدون سقف، در هم شکست.