بیوک

بیوک رگال GS؛ آماده برای رقابت با حریفان آلمانی

۵۳ سال پیش بیوک دو مدل ریویرا و اسکای‌لارک را با موتورهای بزرگ هشت سیلندر معرفی نمود که از نظر استایل، بهتر از هر محصول دیگر جنرال موتورز بودند. در سال ۱۹۷۰، خودروی GSX با توان ۴۵۵ اسب بخار، یک چهارم مایل را در ۱۳ ثانیه طی نمود.

بیوک رگال GS
پس از آن نشان GS برای سال‌ها از خط تولید بیوک کنار رفت و اخیرا در قالب یک اوپل اینزیگنیا با پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ به قدرت ۲۵۹ اسب بخار و همراه با یک گیربکس شش سرعته دستی ارائه شد. خودروی احیا شده رگال GS خودروی بدی نبود اما به اندازه جدش پرتوان و چالش برانگیز هم نبود. اما مدل روز بیوک رگال GS 2018 سنخیت بیشتری با نیاکان خود دارد.

بیوک رگال GS
خون GSX بزرگ در رگ‌های نسخه جدید رگال GS جریان داشته و این خودرو نسبت به قبل متفاوت است.
اولین نکته به ظاهر اسپرت‌بک خودرو باز می‌گردد که می‌شود گفت اقتباسی از ب ام و سری۴ گرن کوپه و آئودی A5 اسپرت‌بک است. البته به همان اندازه ظاهر رگال جذاب و زیباست. پیشرانه V-6 رگال به حجم ۳.۶ لیتر از نظر توان بر نمونه چهار سیلندر ۲لیتری آئودی A5 برتری دارد. توان خروجی موتور رگال GS معادل ۳۱۰ اسب بخار بوده و پیشرانه A5 قادر به تولید نیروی ۲۵۲ اسب بخاری است. گشتاور تولیدی پیشرانه بیوک برابر ۳۸۲ نیوتن-متر و گشتاور پیشرانه A5 مساوی با ۳۷۰ واحد است.

بیوک رگال GS
در جاده‌های کوهستانی و مرتفع، رگال با قدرت به پیش می‌رود. متاسفانه غربیلک فرمان هیچ حسی از سطح جاده به دستان راننده منتقل نمی‌نماید و در حالت‌های رانندگی اسپرت یا GS، تنها به سفتی فرمان اضافه می‌شود و تاثیر دیگری بر حس ناشی از به دست گرفتن فرمان ندارد.

بیوک رگال GS
در این خودرو خبری از پدل شیفتر تعویض دنده در پشت غربیلک فرمان نیست و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک که در همکاری با فورد توسعه یافته، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا پیشرانه با قدرت تمام وظیفه خود را انجام دهد. گیربکس دستی رگال هم دیگر به خاطره ها پیوسته است.

بیوک رگال GS
در این خودرو از لاستیک‌های چسبنده تمام فصل با مشخصه ۲۴۵/۴۰R-19 به همراه رینگ‌های ۱۹ اینچی استفاده شده است که در عبور سریع از پیچ‌های تند، تمایل به جیغ کشیدن پیدا می‌کنند و کم فرمانی ملایمی را نیز موجب می‌شوند.

بیوک رگال GS
رگال GS نه چابک است و نه خیلی سنگین و تنبل، اما با وجود سیستم تورک-وکتورینگ، نمی‌تواند واکنش‌های تند و تیز آئودیA5 را به نمایش بگذارد.
ترمزهای بزرگ مارک برمبو در جلو، خود گویای همه چیز است. حس پدال ترمز و قدرت متوقف‌کننده ترمزها بسیار خوب است؛ هیچ گونه کاستی در قدرت ترمزگیری رگال دیده نمی‌شود. متاسفانه در چرخ‌های عقب خبری از کالیپرهای بزرگ برمبو نیست و این موضوع حداقل از باب زیبایی شناختی چندان مناسب به نظر نمی‌رسد.

بیوک رگال GS
داخل کابین کمی بی‌نظم به نظر می‌رسد. جنس داشبورد طوری است که احساسی شبیه به پلاستیک خشک را منتقل مینماید. شاید بهتر باشد که مسئولان جنرال موتورز از رؤسای شرکت کیا درباره منشأ مواد مناسب برای ساخت داشبورد مشورت بگیرند.

بیوک رگال GS
طراحی کلی کابین زیبا و خوشایند بوده و راحتی صندلی‌ها به طور محسوس قابل درک است. این صندلی‌ها قابلیت نصب کمربندهای پنج-اتصالی را دارا هستند، کاملا راحت بوده و بدن را به طرز مناسبی تحت حمایت قرار می‌دهند. ب‌ام‌و هم می تواند از بیوک در ساختن صندلی‌هایش درس بگیرد.
از جمله تجهیزات کلیدی این خودرو می‌توان به کروز کنترل تطبیق‌پذیر، هدآپ دیسپلی، سیستم صوتی بوز، رینگ‌های ۱۹ اینچی و سیستم تعلیق تطبیق‌پذیر اشاره نمود. مصرف سوخت بیوک رگال GS معادل ۱۲.۳۷ لیتر بر صد کیلومتر(شهر)، ۸.۷ واحد(بزرگراه) و ۱۰.۷ در سیکل ترکیبی است.

بیوک رگال GS
همچنین حجم محفظه بار این خودرو در حالت عادی معادل ۹۰۶ لیتر است و با خوابانیدن صندلی‌های عقب، این فضا تا ۱۷۲۷ لیتر قابل گسترش است.

بهای این خودروی مدعی در عرصه نبرد سدان‌های لیفتبک لوکس، از ۳۹,۹۹۵ دلار شروع می‌شود که در مقایسه با آئودی A5اسپرت‌بک به میزان ۳۵۸۰ دلار پایین‌تر است. این اختلاف قیمت در مقایسه با آئودی اس۵ مجهز به پیشرانه V-6، معادل ۱۵۳۸۰ دلار است.

در پایان به ذکر این نکته بسنده می‌کنیم که بیوک رگال از نظر استایل، زیبایی، پرفورمنس و درجه کاربردی بودن، پکیج کاملا مناسبی است، هرچند که بسیاری از مشتریان این کلاس خودرویی نمونه‌های آلمانی را ترجیح می‌دهند.

منبع: caranddriver

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

حسین باباپور

کارشناس مهندسی مواد کارشناسی ارشد اقتصاد

مطالب مشابه

‫۴۶ دیدگاه‌ها

  1. me84

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    من که اینو از نظر طراحی، فنی، قیمت، قابلیت اطمینان، خلاصه از هر لحاظ به رقبای آلمانی ترجیح میدم.

    موافقم 1
    مخالفم 3
    1. amir

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (522 ديدگاه)

      واقعا؟!مثلاداخل این بیوک را نگاه کن !این مثلا میخاد با مرسدس بنز یا آئودی قیاس بشه!؟
      دوست عزیز ماشینهای لوکس امریکایی شاید به خاطر قیمت مناسب و استهلاک کمتر(این یکی هم زیاد مطمئن نیستم!) به ماشنهای المانی ترجیح داده بشن ولی از نظر مهندسی و لذت رانندگی و… قابل قیاس نیستن.تا 100 سال اینده هم هیچ خودروسازی در جهان نمیتونه در زمینه خودروهای لوکس با آلمانها رقابت کنه.

      موافقم 1
      مخالفم 2
      1. DELL

        ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (57 ديدگاه)

        اتفاقا دقیقا از نظر من و خیلیا داخلش بهتر از بنزه.

        موافقم 0
        مخالفم 4
        1. (Ali (Chevy nova

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          ىاشار
          شما هم از همونا هستى

          موافقم 1
          مخالفم 1
      2. مجتبی

        ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (151 ديدگاه)

        ((تا ١٠٠ سال اینده هم هیچ خودروسازی در جهان نمیتونه در زمینه خودروهای لوکس با المانها رقابت کنه.))
        اره جان عمه هیتلر شما راست میگید.

        موافقم 1
        مخالفم 3
    2. فرامرز

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      مخصوصاْ به اوپل اینسیگنیا (مثلاْ من نمیدونم این دو تا یکی هستن)!!! اوپل اینسیگنیا تو اروپا قیمت خیلی پایینتری نسبت به رقبای لوکس خودش داره ولی نتونسته بازار اونا رو بگیره. تو بازار آمریکا به نظرم کار سخت تر هم هست و ژاپنی ها و کره ای ها اجازه عرض اندام به بیوک رو نمیدن. هر چند طراحی بیرونی این مدل عالیه ولی به شخصه مزدا ۶ رو به این ترجیح میدم

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. F۲۲RAPTOR

        ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (2598 ديدگاه)

        بنده خدا بویک قابلیت اطمینان معرکه ای در سطح جهانی داره داره،
        اول لیستو چک کن بعد نظر بذار

        موافقم 1
        مخالفم 0
  2. علی

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1203 ديدگاه)

    کاش بیوک یکم امریکایی تر شه
    دنیا ب یه اپل با آرم بیوک نیاز نداره
    یه بیوک واقعی نیاز داره
    بیوکی ک المان های عصر طلایی و اوج بیوک رو با فناوی های ۲۰۱۸ ترکیب کنه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. ایمان

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (67 ديدگاه)

      بعد از فروش اپل، بیوک ناچارا آمریکایی خواهد شد.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. امید

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (26 ديدگاه)

    کیفیت خودش یه طرف،کیفیت رنگش یه طرف!!!!!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. Kamran

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    این میخواد با المانیها رقابت کنه ؟ ?

    جوک نـگو پـدال جـون با 3 گانـه المـانی هیچکـس
    نمیتون در بیافته (بنز و ائودی و بی ام و) رو میگم

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. F۲۲RAPTOR

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (2598 ديدگاه)

      کامران جان این سه تا اصلا تو سگمنت دی محصول ندارن ریگال نه رقیب ای کلاسه نه رقیب سی کلاس
      رقیب مزدا شیش و‌کمری و آکورده
      #آکبند

      موافقم 1
      مخالفم 0
  5. me84

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    از نظر بعضی دوستان با آلمانیها هیچ کس نمیتونه رقابت کنه اما ماستنگ تو خود آلمان کل هرچی لوکس و غیر لوکس آلمانی رو خوابوند. چه از نظر فروش و چه از نظر پرفورمنس. اونم با نصف و بعضا با یک سوم و یک چهارم قیمت.
    بیوک هم که امسال از نظر کیفیت و قابلیت اطمینان بالاتر از همه آلمانیها و حتی بعضی ژاپنیها قرار گرفت.

    موافقم 0
    مخالفم 2
  6. (Ali (Chevy nova

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    ماشالاه بىوک

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. یاشار اسدی

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (104 ديدگاه)

      واقعا که آشغال آمریکایی رو دارین با الماس های بی نظیر آلمانی مقایسه میکنین….جنسیس جی 70 از این خیلی سر تره….چه برسه به آلمانی ها

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. مجتبی

        ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (151 ديدگاه)

        چنتا خودروی آمریکایی سوارشدی که میگی آشغال هستن؟
        چنتا خودروی آلمانی داشتی که میگی الماس هستن؟
        الان ماشینت چیه؟اصلا ماشین داری؟
        اختراعاتی که خودروسازان آمریکایی ثبت کردن میدونی چیا بوده و چه تغیر بزرگی در صنعت خودروسازی جهان داشته؟
        اختراعات خودروسازان آلمانی چی بوده؟

        موافقم 1
        مخالفم 3
        1. (Ali (Chevy nova

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          مجتبى
          داداش اىن ىاشار اسدى بنده خدا بخاطر خبر فروش بنز به جىلى ناراحته برا همىن فکاهى مىگه
          شما بزار پاى سن و سال کمش

          موافقم 0
          مخالفم 2
        2. Amir

          ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (173 ديدگاه)

          اولین خودرو رو مرسدس ساخته
          و اولین گیربکس رو رنو …

          موافقم 2
          مخالفم 0
        3. مجتبی

          ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (151 ديدگاه)

          یه منبع معرفی کن.من هرچی تو نت میگردم نوشته اولین خودرو یه بلژیکی ساخته و اولین گیربکس اتوماتیک هم ساخت آمریکا بوده.!!!!!!
          اسمی از مرسدس و غنو پیدا نکردم.

          موافقم 0
          مخالفم 3
      2. Sajjad

        ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (1867 ديدگاه)

        برادر من دیگه دوره این کامنت ها تموم شده
        کم کم بچه های پدال دارن این گونه کم خردی ها رو فراموش میکنند

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (Ali (Chevy nova

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          کاملا درسته سجاد جان
          بعضى ها ولى براشون قبول واقعىت ناگواره و سخخختتت

          موافقم 0
          مخالفم 1
      3. hamid

        ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (280 ديدگاه)

        اگه یه آلمانی باز باشی که بعید میدونم باشی، اینجوری حرف نمیزنی. قشنگ لحنت طوریه که میخوای چهره آلمانی بازارو خراب کنی.

        موافقم 1
        مخالفم 0
  7. مهدی

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1590 ديدگاه)

    واقعیت اینه که حداقل تا الان سطح تکنولوژی اروپایی ها مخصوصا المانی ها بالاتر از امریکایی ها هست … اما در مورد ظاهر من واقعا نمیتونم امریکایی ها رو درک کنم… یه عقبه به شدت قوی تو سدان ها و کوپه های لوکس مثل ریویرا و الدورادو و فلیتوود و دویل و … آخر سر از توش همچین ماشینی در بیاد که اگه لوگوش رو بر دارن کسی نتونه بفهمه بیوکه یا کیا! واقعا الگو برداری و الهام گیری از نسل های قدیم واسشون اینقدر سخته؟؟ واقعا تو زبان طراحی مدرن چراغ گرد کلاسیک امریکایی ها نمیتونه جایی داشته باشه؟؟

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      مهدى
      اگه سطح فناورى المانىها بالاتره(( که نىست)) قىمتشون هم خىلى بالاتره
      براى شفافىت بىشتر قىمت و عملکرد کوروت zr1 رو با ائودىr8 فول قىاس کن
      نتىجه شگفت انگىزه

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. مهدی

        ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (1590 ديدگاه)

        قیمت و عملکرد درسته اما همه چیز تایم زدن نیست… تو مهندسی طراحی شاسی … کابین … طراحی ستونها …داشبورد … خارها و جا پیچها اینکه تو کدوم قسمت از فلان قطعه همیشه بیشترین تنش وارد میشه چطور میشه کنترلش کرد … طراحی و ابداع ابزار و قطعات و اپشنها و نحوه قرارگیریشون که تو بهترین حالت و ارگونمیک باشه تا خط تولید و اسمبل تک تک قطعات و هزاران چیز دیگه… شما مطمعن باش اگر بیوک بخواد الان یه محصول با مشخصات و پیچیدگیهای کلاس اس مرسدس بده بیرون قیمت تمام شده خیلی بیشتر پاش میفته تو همون سالن های ریخته گری و اسمبل و کلا خط تولید کلی تکنولوژی های عجیب غریب هست تا یه محصول تو زمان مناسب و هزینه تمام شده مناسب بیاد بیرون…مطمعنا در کل صنعت خودروی کشوری مثل المان پیشرفته تر هست

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. (Ali (Chevy nova

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          مهدى
          در عجبم از اونکه قبلا مىگفتى با ماشىن امرىکاى بزرگ شدى و بعد در مورد مسائلى صحبت مىکنى که……… ولش کن اصلا
          حسش رو ندارم جواب بدم
          فروش و محصولاتى نظىر سرى اف (( دومىن ماشىن پرفروش دنىا)) . فورد موستانگ(( پرفروش ترىن کوپه دنىا)) گواه حرف منه
          من که خىالم راحته از واقعىت موجود
          بد بحال اونهاى که واقعىت رو نمىخوان قبول کنن

          موافقم 0
          مخالفم 2
        2. یانکی

          ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (186 ديدگاه)

          وقتی تعداد فروش این ماشین زیبا اعلام بشه بعضیها میگورخن این ماشبن اگر به عابر بزنه کاپوت از سمت شیشه جلو بالا میاد که آسیب کمتر به عابر برسه فقط ولو این سیستم روداره

          موافقم 0
          مخالفم 1
  8. Sajjad

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    ((((((((((53 سال پیش بیوک دو مدل ریویرا و اسکای‌لارک را با موتورهای بزرگ هشت سیلندر معرفی نمود که از نظر استایل، بهتر از هر محصول دیگر جنرال موتورز بودند. در سال 1970، خودروی GSX با توان 455 اسب بخار، یک چهارم مایل را در 13 ثانیه طی نمود.))))))))))
    53 سال پیش کم نیست
    سال 1964، 400 اسب بخار تولید کردن الکی نیست
    دقیقا همون زمانیه که بقیه دقیقا 120 اسب نهایتا تولید میکردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      سجاد جان
      400 اسب که چىزى نبوده
      کوروت در سال 1970 قدرتش تا 710 اسب مىرسىده
      همون زمان قوى ترىن مدل بنز sl تا 250 اسب هم نمىرسىده

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. BMW

        ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (584 ديدگاه)

        بنز ۸۰ سال پیش با مدل w125 حداکثر سرعت ۴۳۲ کیلومتر رو زَده موتورشم اگه درست بگم بیشتر از ۷۵۰ اسب قدرت داشته و هزاران چیز دیگه که یادم نیست.کونیگ زگ تازه تونسته این رکورد رو بزنه.

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. Sajjad

          ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1867 ديدگاه)

          آیا تولید انبوه شد و در دسترس عموم قرار گرفت؟
          یه ماشین بود صرف تاپ اسپید زدن
          تک سرنشین بود و کاربردی به غیر از سرعت نداشت

          خودمم میدونستم بنز همچنین کاری کرده، اما اون ماشین یه موتور بزرگ داشت و یه صندلی و دیگه هیچی نداشت
          اما بیوک هم کابین داشت، ایمنی داشت، لوکس بود، زیبا بود و پیشرفته بود.

          دقیقا کارشون مثل قرار دادن یه موتور قوی روی یک بدنه خیلی سبکه
          شاید الان نتونن تا سالها بعد بهش دسترسی پیدا نکنن
          اما اگه دسترسی پیدا کنن در کنار ایمنی و کارایی دسترسی پیدا میکنن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Sajjad

          ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1867 ديدگاه)

          در ضمن، اون ماشین یه ارابه مرگ بود
          درست عین پرادی که موتور مزدا bp میزارن سرش و کولاک میکنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. فرهاد

          ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (544 ديدگاه)

          نکنه انتظار گرمکن و ماساژور صندلیم داشتین ازش؟؟ اون ماشین صرفا برای رکورد شکنی ساخته شد و رکوردی که بر جای گذاشت تازه بعد از چند دهه شکسته شد. موضوع اینه که همچین رکوردی کار هرکسی نیست بیوکم اگه میتونه با یه صندلی ماشینی درست کنه که بتونه همچین رکوردیو بزنه. هایپرکار سازایی مثل بوگاتیو کونیگزگ الان به سختی تمام دارن به این رکوردا میرسن اونوقت شما رکورد مرسدس که 80 سال پیش زده بودو به مسخره میگیری جالبه :))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Sajjad

          ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1867 ديدگاه)

          (اون ماشین صرفا برای رکورد شکنی ساخته شد)
          منم همین حرفو زدم
          منظور کلی حرف من این بود که نباید خودروی مخصوص تاپ اسپید رو با یه خوردوی سواری مقایسه کرد که دوست عزیزمون bmw این کار رو کردن.

          بازم تکرار میکنم
          بوگاتی میتونه به راحتی به این رکورد برسه
          اما ملاکش فقط تاپ اسپید نیست
          رسیدن به این سرعت رو مشروط به ایمنی میدونه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. فرهاد

          ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (544 ديدگاه)

          دوستمون BMW هم به خاطر مقایسه اشتباه دوستان در مورد مرسدس W125 حرف زد که بگه مرسدس تواناییاش بالا بوده همیشه. برای مقایسه نگفت این دوستمون. در مورد بوگاتی هم باهاتون موافقم ولی در نظر بگیرین که تکنولوژی حال حاضر هزاران بار از زمانی که مرسدس w125 تولید شد بیشتره و مرسدس کمپانی ای نبود که صرفا ماشینای سریع تولید کنه و کلی محصول دیگه که به اندازه کافی قوی بودن تولید میکرد. در هر صورت رکوردی که مرسدس اون زمان به ثبت رسونده جزو رکورد های واقعا جالب و شاخصی بوده از لحاظ زمانی 80 سال کشیده شکسته بشه و هر کس بخواد این رکوردو بی ارزش نشون بده نشون از کم اطلاعاتیشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. BMW

          ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (584 ديدگاه)

          این دوستمون سجاد متاسفانه همیشه مورد ظلم قرار میگیره درست میگه اما منظورم همون چیزی بود که فرهاد برداشت کرده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  9. رضا

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (544 ديدگاه)

    بیوک رگال GS ماشین خیلی خوبیه و من ازش خوشم میاد ولی واقعا ماشینی نیست که حتی به رقبای ژاپنی،آمریکایی و انگلیسیش ترجیحش بدم چه برسه به رقبای آلمانی که پرچمدارای این کلاسن. واقعیتش اینه که این ماشین تقریبا از هیچ جهتی در حد رقبای آلمانیش نیست چه از جهت رانندگی که تو متنم اشاره شده که فرمون تقریبا هیچ حسی نداره و تو حالت اسپورت فقط در حد سفت شدنه فرمونه در حالی که ماشینایی مثل ب ام و اتفاقا برعکس این ماشین کیفیت رانندگی به حد اعلا رو عرضه میکنن و نه از نظر کیفیت داخلی که بازم تو متن اشاره شده. در کل رقبای این ماشین خودروهای حرفه ای تری نسبت به این ماشین محسوب میشن ولی بیوک هم در نوع خودش ماشین خوبیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (186 ديدگاه)

      اون بنز که رکورد سرعت داشته برا رقابت با انگلیسا ساخته شد و در آخر هم نتونستن به رکورد انگلیسا برسن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. Mohamad

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (812 ديدگاه)

    شماها را نمیدونم اما حقیقتش من از طراحی داخلی و خارجیش لذت بردم، احساس میکنم همه چیز سر جاشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. مهدی

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1590 ديدگاه)

    تو متن از عمد نوشتم سدانها و کوپه های لوکس چون خودم معتقدم هنوز تراک های امریکایی بهترینن . اینکه با امریکایی بزرگ شدم یا الان دارم دلیل نمیشه واقعیت ها رو نبینم علی جان …باید قبول کرد امریکایی ها حتی کادیلاک هنوز یه نماینده تو قواره خوبهای اروپایی ندارن

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      ببىن مهدى
      اونکه چى بده و چى خوب رو فقط سلىقه من و شما مشخص مىکنه
      از نظر ىکى پىکان مدل 60 بى رقىبه و از نظر ىکى دىگه نه
      شما از اسمبل مىگى
      من تو اسمبل ماشىنهاى امرىکاى وارداتى و نه مونتاژى اسمبلى دىدم در حد عالى(( بىوک رگال 1975))
      در مورد شاسى هم بهت پىشنهاد مىکنم که اگه تونستى و امکانش رو داشتى شاسى پونتىاک گرند پرىکس رو ببىن هم ظاهر و هم عملکرد
      راستى تو اىنترنت داشبورد فورد تاندر برد1964 رو ببىن

      موافقم 0
      مخالفم 1
  12. مهدی

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1590 ديدگاه)

    شاسی گرند پریکس با مونت کارلو یکی هست دیدم … کلا ظاهر یه ماشین مثل مونت کارلو و ریویرا رو دیگه با محصولات جدیدشون مقایسه نکن… دیگه اون طراحی ها تکرار نمیشن من داشبورد یه ریویرا ۶۵ رو با cls امسال عوض نمیکنم اما الان بحث روی محصولات جدید امریکایی ها اگه باشه مخصوصا سدان ها و کوپه های لوس واقعا نمیشه در مقابل المانی ها ازشون دفاع کرد

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      اخه شما دارى جمع مىبندى کلا
      همش مىگى امرىکاى با المانى قابل قىاس نىست و مشخص نمىکنى مدلهاى جدىد رو مىگى ىا قدىم رو
      در ضمن براى مدلهاى جدىد هم چلنجر دىمون. کامارو zl1. موستانگ شلبى جى تى 500 . کوروت zr1 و……….. کاملا عکس حرف شما رو ثابت مىکنه
      در ضمن من جلو داشبورد riveria 65 رو با کل المان عوض نمىکنم

      موافقم 0
      مخالفم 1
  13. مهدی

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1590 ديدگاه)

    خب الان وقتی مقاله در مورد سدان بیوک هست منم طرف صحبتم سدانهای امریکایی و المانی هستن. در مورد قدیم یا جدید بودن من واقعا عاشق طراحی های ماشین های دهه ۶۰و اوایل دهه ۷۰ امریکا هستم اما به تجربه خودم و از نظر کارایی و منطقی باز هم نمیتونم یه ماشین مثل بیوک اسکای لارک فرضا ۷۵ رو با بی ام و هم سال و هم کلاس خودش که سری ۵ باشه مقایسه کنم و همه جوره سری ۵ اون سال رو برتر میدونم چون اگر تو دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ مشخصه بارز امربکایی ها قدرت موتور و طراحی بود از اواسط دهه ۷۰ به بعد دیگه همونها رو هم نداشتن… من پیشنهاد میکنم یه نمونه سالم از سری ۵ دهه ۷۰ بی ام و رو سوار شو و اون رو با سدانهای امریکای هم کلاس خودش مقایسه کن …کیفیت سواریش از نوا و بیوک که هیچ حتی از سویل هم بالاتره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  14. احمد

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (113 ديدگاه)

    هیوندا باید روی النتراش بیشتر مانور میداد مثلا طراحی سوناتا رو همین النترای کشیده تر یا آی 40 همین سبک النترا میزد اما بر عکس بقیه استفاده میکنند از شاهکار های هیوندا کم مونده اوپل بیوک فرغون و کلنگ از این نوع طراحی کش رفته از النترا بزنند شاسی بلندشون سدان هر چی بگی از همین طرحه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. ارمان

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    خیلی جذابه واقعا ماشین کم نقصی به نظر میاد
    من نمیدونم منظور نگارنده از رقابت با اروپایی ها چیه چون این ماشین تو اروپا با برند اوپل به فروش میرسه که خودشم اروپایی دیگه اینسیگنیا باشه به گمونم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا