معرفی بیوک رگال GS فیسلیفت، میوهای ممنوعه برای بازار آمریکا
از آنجایی که این خودرو اساساً نسخه ریبج شده از اوپل اینسیگنیا GSi میباشد بنابراین تغییرات آن خیلی سورپرایز کننده نیست و شامل جلوپنجره متفاوت با چراغهای LED جدید است.
رگال GS فیس لیفت همچنین از سپر جلوی جدید با ورودیهای هوای بازنگری شده سود میبرد. نسخه پرفورمنس این خودرو دارای قطعات متالیک متمایز در اطراف ورودیهای هواست. همچنین میتوانیم رینگهای 5 پره مشکی و کالیپرهای ترمز قرمز رنگ را در رگال GS تشخیص دهیم.
اگرچه بیوک تنها دو تصویر نسبتاً کم کیفیت از بدنه را منتشر کرده اما اعلام نموده این خودرو به سیستم اطلاعات سرگرمی eConnect 2.5 مجهز خواهد بود. این سیستم از دستیار صوتی بایدو برخوردار بوده و از اپل کارپلی بی سیم پشتیبانی میکند.
بیوک اشارهای به جزئیات پرفورمنس خودرو نداشته اما تائید کرده رگال GS فیس لیفت به پیشرانه 2 لیتری توربو و گیربکس 9 سرعته اتوماتیک مجهز خواهد بود. این پیشرانه در نسخه پیش از فیس لیفت قدرت 257 اسب بخاری و گشتاور 350 نیوتون متری تولید کرده و باعث ایجاد شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 7.2 ثانیهای و حداکثر سرعت 240 کیلومتر در ساعت شده است.
البته اینسیگنیا GSi فیس لیفت به پیشرانه 2 لیتری توربوی جدید با خروجی 227 اسبی و گشتاور 350 نیوتون متر مجهز شده است. هنوز مشخص نیست که آیا رگال GS فیس لیفت نیز از همین پیشرانه کمتوانتر استفاده خواهد کرد یا خیر.
صرفنظر از نوع پیشرانه مورد استفاده انتظار میرود این خودرو به سیستم تعلیق فلکس راید و سیستم چهار چرخ محرک با هدایت گشتاوری مجهز شود. ترمزهای برمبو و سیستم فرمان ارتقا یافته هم در رگال GS فیس لیفت دیده خواهند شد.
این خودرو در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد زیرا بیوک در این کشور و کانادا به برندی با محصولات کراس اوور بدل شده است. البته چین چنین سرنوشتی نداشته و تقاضا برای سدان ها همچنان بالاست.