معرفی کامل فیس‌لیفت بیوک انکلیو با ظاهر جدید و تجهیزات بیشتر

جمعه 14 خرداد 1400 - 10:30
مطالعه 6 دقیقه
Buick-Enclave-2022-1024-02
در ژانویهٔ امسال بیوک با انتشار صرفاً دو تصویر بیرونی و بدون انتشار هیچ‌گونه اطلاعاتی، پیش‌نمایشی از فیس‌لیفت کراس‌اوور فول سایز انکلیو را ارائه...
تبلیغات

در ژانویهٔ امسال بیوک با انتشار صرفاً دو تصویر بیرونی و بدون انتشار هیچ‌گونه اطلاعاتی، پیش‌نمایشی از فیس‌لیفت کراس‌اوور فول سایز انکلیو را ارائه کرد اما حالا این برند آمریکایی به‌طور کامل نسخهٔ بروز شدهٔ کراس‌اوور پرچم‌دار خود را معرفی کرده است. همهٔ تغییرات انکلیو نسبتاً جزئی هستند زیرا این صرفاً یک به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای است.

مهم‌ترین تغییر انکلیو مدل 2022 در طراحی بیرونی آن صورت گرفته است که این تغییرات شامل جلوپنجرهٔ بزرگ‌تر، چراغ‌های جلوی دوقسمتی جدید با دی‌لایت‌های LED باریک در بالا، بازطراحی سپرها و چراغ‌های عقب جدید می‌شود. پروفیل جانبی خودرو نسبت به نسخهٔ قبلی بدون تغییر به نظر می‌رسد اما بااین‌حال بیوک رینگ‌های جدیدی مثل یک نمونهٔ 20 اینچی منحصربه‌فرد را برای کراس‌اوور محبوب خود ارائه کرده است. تصاویری که بیوک از انکلیو مدل 2022 منتشر کرده متعلق به نسخهٔ پرچم‌دار اونیر هستند که از جلوپنجرهٔ منحصربه‌فرد و سایر ویژگی‌های اختصاصی در داخل و خارج بهره می‌برد.

انتظار می‌رفت در داخل انکلیو مدل 2022 بازنگری قابل‌توجهی صورت گیرد اما چنین نیست و کابین خودرو تقریباً هیچ تغییر بزرگی نداشته است. بااین‌وجود، مقابل راننده غربیلک فرمان جدیدی قرار گرفته و روی کنسول مرکزی هم انتخاب‌گر دندهٔ الکترونیکی دکمه‌ای جدیدی به چشم می‌خورد. همچنین به گفتهٔ بیوک، این خودرو از متریال پریمیوم نرمی برخوردار شده است اما انتظار می‌رود این ویژگی در نسخهٔ اونیر ارائه گردد. این نسخهٔ لوکس و پرچم‌دار همچنین به گرم‌کن، تهویه و ماساژور صندلی‌های جلو، تزئینات داخلی منحصربه‌فرد، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک پیشرفته هم مجهز است.

بیوک به لیست تجهیزات ایمنی استاندارد انکلیو چند سیستم ایمنی دیگر شامل ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، نوربالای خودکار، پایش نقاط کور و هشدار عبور و مرور عقب را افزوده است درحالی‌که اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم هم جزء تجهیزات استاندارد این ماشین هستند. زیر کاپوت انکلیو مدل 2022 اما همچنان همان پیشرانهٔ 3.6 لیتری V6 تنفس طبیعی با 310 اسب بخار قدرت و گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک قبلی قرار دارند. انکلیو به‌صورت استاندارد با انتقال قدرت محرک جلو ارائه می‌شود اما سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آن قابل سفارش است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.