معرفی بیوک رگال GS مدل 2025، بهروزرسانی سدان اسپرت سالخورده
هرچند بیوک رگال در سال 2020 از بازار آمریکا کنار رفت ولی این خودرو همچنان در چین عرضه میشود و حالا در نسخهٔ اسپرت GS یک بهروزرسانی را تجربه کرده است. این نشان میدهد که هرچند پیشینهٔ نسل کنونی رگال به سال 2018 بازمیگردد ولی بیوک هنوز قصد کنار گذاشتن آن را ندارد. درواقع، رگال متعلق به زمانی است که اوپل همچنان در اختیار جنرال موتورز بود و این خودرو اساساً نسخهٔ ریبج شدهٔ اوپل اینسیگنیا محسوب میشود. رگال در چین از طریق جوینت ونچر سایک-جنرال موتورز تولید میشود.
رگال GS جدید مثل مدلی که قبلاً در آمریکا عرضه میشد، نسخهای اسپرت است. هرچند رگال معمولی در سال 2024 مطابق با زبان طراحی جدید بیوک فیسلیفت شد اما نسخهٔ GS همچنان شبیه پیش از فیسلیفت است و جلوپنجرهٔ کوچکتری دارد که حالا با ورودیهای هوای مشکی براق جدیدی همراه شده است. در عقب خودرو هم تغییراتی جزئی را میبینیم که شامل نشان اختصاصی GS و اسپویلر مشکیرنگ در لبهٔ در صندوق میشود. علاوه بر این، سیستم تعلیق خودرو بازتنظیم شده و ترمزهای برمبو هم بهصورت استاندارد ارائه میشود.
در داخل خودرو اما هیچ تغییری صورت نگرفته و همچنان همان داشبورد اولیه را میبینیم. ازآنجاییکه پیشینهٔ رگال به سال 2018 بازمیگردد، تعجبی ندارد که در کابین فاقد بسیاری از ویژگیهایی است که در خودروهای جدیدتر میبینیم. بهعنوانمثال، خبری از صفحه آمپر دیجیتالی نیست و نمایشگر مرکزی هم کوچک و با سیستم اطلاعاتی-سرگرمی قدیمی است. رگال GS در چین با یک پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر توربو عرضه میشود که در دو سطح قدرت 169 و 237 اسب بخار قابل انتخاب است.
بیوک هنوز قیمت رگال GS جدید را اعلام نکرده ولی در چین قیمت نسخهٔ معمولی از 106,900 یوآن معادل 14,700 دلار آغاز میشود و در گرانترین نسخه به 123,900 یوآن معادل 17 هزار دلار میرسد؛ بنابراین، با توجه به ویژگیهای بیشتر نسخهٔ GS، انتظار میرود کمی قیمت بالاتری داشته باشد.