بیوک

بیوک GL8 فیس لیفت با ظاهری بحث‌برانگیز معرفی شد

بیوک در حال دوری از جلوپنجره مشهور خود یعنی جلوپنجره آبشاری بوده و با دیدن بیوک GL8 فیس لیفت به این فکر خواهید افتاد که طراحان این برند آمریکایی کار خود در اعمال تغییرات مدنظر را به خوبی انجام نداده‌اند. وقتی از نمای جلو به این خودرو نگاه کنید شاهد جلوپنجره‌ای خواهید بود که ما را به یاد لطیفه‌های خنده‌دار درباره جلوپنجره بی ام و می‌اندازد. نتیجه نهایی فیس لیفت بیوک GL8 وحشتناک بوده زیرا این خودرو از جلوپنجره عضلانی و گسترده‌ای استفاده می‌کند که باعث خواهد شد جلوپنجره لکسوس در مقابل آن کوچک و بی حاشیه به نظر برسد. جدای از جلوپنجره جدید، این ون به سپر متفاوت در بخش جلو مجهز شده است. این سپر پذیرای خطوط تیزتر و ورودی‌های هوای عمودی شده و به این موارد باید عناصر کرومی جدید را نیز اضافه کرد.

به گزارش carscoops، بیوک جزئیات زیادی از GL8 فیس لیفت را منتشر نکرده اما می‌گوید مدل لوکس GL8 اونیر دارای عناصر کرومی دولایه و منحصربه‌فرد در جلوپنجره خواهد بود. این خودرو همچنین از چراغ‌های جلوی ماتریکس LED و رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی سود می‌برد. البته کابین خودرو داستان دیگری دارد زیرا به لطف استفاده از کف‌پوش ویژه و صندلی‌های ردیف دوم خاص که دارای عملکردهای گرم و سرد شونده، ماساژور و استراحت گاه پا هستند شاهد فضایی سطح بالا و لوکس خواهیم بود.

یکی از اعضای این خانواده با پسوند ES شناخته می‌شود که دارای سه نسخه برای پاسخگویی بهتر به نیازهای خانواده خواهد بود. بیوک اشاره‌ای به جزئیات این مدل نکرده اما خاطرنشان می‌سازد از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به لاستیک‌های کانتیننتال اشاره کرد که پنچری خود را تعمیر می‌کنند. این ون همچنین از دو نمایشگر ۱۲ اینچی، درب‌های کشویی برقی، درب پشتی برقی، میز تاشونده و صندلی‌های ردیف دوم با ورود و خروج راحت‌تر برای کودکان و افراد سالخورده سود می‌برد. مشتریان همچنین می‌توانند بیوک GL8 لگاسی را سفارش دهند که با نسخه سفارشی Welfare ادیشن عرضه می‌شود. این مدل به صندلی‌های لوکس و برقی مجهز شده که می‌توانند چرخیده و از خودرو خارج شوند تا افراد ناتوان بتوانند راحت‌تر تردد کنند. قیمت این خودرو از معادل ۳۴۰۷۴ دلار شروع شده و به ۷۸۱۱۱ دلار می‌رسد. ظاهراً نسخه‌های مسافری بیوک GL8 از پیشرانه ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۳۳ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متر استفاده می‌کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. Elemento

    ۳ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    جی ای ۸ رو ۲۰ ساله بیوک داره تولید میکنه متاسفانه این نسلش فقط واسه امریکاس
    جلوپنجره ش رو احتمالا چینی ها دوست داشته باشن به نظر من که طراحی خاص و زیبایی داره

    موافقم 20
    مخالفم 1
  2. Ali

    ۳ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (88 ديدگاه)

    چه کار داره میکنه آمریکا با خودش به خاطر یه مشت یوان 😅
    بخودت بیا مرد، این چیه

    موافقم 22
    مخالفم 0
    1. پویا

      ۳ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (447 ديدگاه)

      بیوک خیلی وقته که چینی شده

      پنجمین برند پرفروش چین!!

      موافقم 15
      مخالفم 0
  3. آرین

    ۳ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (444 ديدگاه)

    بحث برانگیز؟! آخه کی درباره پیش رادیاتور این بحث می‌کنه؟

    موافقم 8
    مخالفم 0
  4. پدرام

    ۳ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (797 ديدگاه)

    شبیه ون های جدید چینی شده این چیه گند زدید به ابهت امریکایی

    موافقم 9
    مخالفم 0
  5. Aria

    ۳ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (14 ديدگاه)

    شبیه چینی ها شده ، بیوک رگال و الکترا… کجان ؟💔

    از سال ۲۰۰۰ به این ور یه سیاست اجرا شد که بعضی از برند های آمریکایی مثل دوج و بیوک دارن ضعیف میشن ، مرکوری ، پونیتیاک ، ساترن و … رو هم که کلا حذف کردن

    موافقم 13
    مخالفم 2
    1. سوشیانت

      ۳ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1926 ديدگاه)

      دوست عزیز کی گفته دوج داره ضعیف میشه؟؟؟
      اگه ضعیف بود که ماشین هایی مثل دوج چارجر و چلنجر و دورانگو بالای ۷۰۰ اسب نبودن

      موافقم 5
      مخالفم 6
      1. Aria

        ۴ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (14 ديدگاه)

        این که برخلاف رقباش، سالها پلتفرم عوض نمیکنه ضعیف شدن نیست ؟

        این که استلانتیس توی خیلی از بازار ها از جمله آمریکای جنوبی ماشین‌های خیلی سطح پایین و آشغال رو با لگو دوج می فروشه ضعیف شدن نیست ؟

        این که توی مکزیک یه ماشین چینی رو به اسم دوج میفروشن ضعیف شدن نیست ؟

        این که حتی انقدر بودجه در اختیار دوج قرار نمیدن که حداقل قالب های بدنه جدید برای آلفا توناله طراحی کنه و به بازار بده اسمش ضعیف شدن نیست ؟

        متاسفانه کسایی که ماشین باز نیستن فکر میکنن اگه یه برند بتونه یه ماشین با اسب بخار و گشتاور بالا تولید کنه دیگه یعنی همه چی اوکیه

        موافقم 5
        مخالفم 1
        1. سوشیانت

          ۴ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1926 ديدگاه)

          خب شما از کامنتت نشون دادی که ماشین باز نیستی هر شرکتی یه خودرو پایین رده داره مهم اینه که تو بالا رده ها حرفی برای گفتن داشته باشه در برابر رقبا که دوج این کار رو خوب بلده

          موافقم 1
          مخالفم 1
  6. meysam

    ۳ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (3544 ديدگاه)

    بنظر میرسه خودروسازی دیگه در بعضی کشورها صرفه اقتصادی نداره
    کم کم دارن مزیت رقابتیشون رو از دست میدن
    حداقل در مورد بعضی برندها اینطور شده مثل بیوک که بدون ساپورت چینیها میمیره

    موافقم 6
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا