تخفیف 10 هزار دلاری کادیلاک اسکالید
شکی وجود ندارد که اگر شما به دنبال شاسی بلندهای لوکس آمریکایی باشید سال 2018 برای شما کاملاً خوشیمن است. شما میتوانید بسته به سلیقه و علائق خود کادیلاک اسکالید و لینکلن نویگیتور را بخرید. همچنین این دو خودرو باید برای خالی کردن جیب شما رقابت بسیار سختی داشته باشند.
زمانی که کادیلاک چهارمین نسل اسکالید را در سال 2015 معرفی کرد حریف یعنی لینکلن از مد افتاده و قدیمی بود. البته این موضوع با معرفی نسل جدید نویگیتور به عنوان مدل سال 2018 تغییر کرده است. لینکلن در ژانویه سال جاری فروش 1288 دستگاهی داشته درحالیکه کادیلاک فروش 2241 دستگاهی اسکالید را گزارش کرده است. نویگیتور به سرعت در حال رشد فروش بوده بنابراین کادیلاک به خاطر از دست ندادن بازار برخی تخفیفهای قابلتوجه را اعمال کرده است.
بله این خودروساز آمریکایی تخفیف 10 هزار دلاری برای اسکالید در نظر گرفته اما این تخفیف تنها برای لیزینگی های سال 2016 است. البته با توجه به اینکه اسکالید های یاد شده چند سال قبل لیزینگ شدهاند این تخفیف توجیهپذیر است. مالکان جدید اسکالید نیز از تخفیف 7500 دلاری میتوانند سود ببرند. این کلاس خودرویی به خاطر قیمتهای بالا شناخته شده و به همین دلیل است که خودروسازان میتوانند در عین ارائه تخفیفهای قابلتوجه همچنان خودروهای سود ده تولید کنند.
یکی از تحلیلگران موسسه LMC اتوموتیو میگوید:
جنرال موتورز در تلاش است تا خریداران اسکالید را از نویگیتور دور کند. شما با نسل جدید نویگیتور روبرو هستید در حالی که اسکالید قدیمی شده و چندان به چشم نمیآید.
این اولین باری نیست که کادیلاک تخفیفهای قابلتوجهی برای مشتریان در نظر میگیرد. سال پیش نیز اعلام شد تمامی مالکان محصولات لینکلن در صورت خرید اسکالید جدید تخفیفی 5 هزار دلاری خواهند داشت. اگر رشد فروش نویگیتور ادامه داشته باشد قطعاً هر دو خودروساز روشهای جالبی برای جذب مشتریان بیشتر در نظر خواهند گرفت؛ و در نهایت این مشتری است که از رقابت سالم و واقعی سود میکند...