جیپکادیلاکلکسوسلینکلن

نبرد بزرگان قبایل! اسکالید، نویگیتور، گرند واگنییر و لکسوس LX600

این روزها بازار شاسی‌بلندهای فول سایز لوکس از همیشه داغ‌تر و رقابتی‌تر شده است. از کادیلاک، اسکالید را داریم که نسل جدید آن سال گذشته با سیستم تعلیق بادی و سیستم کمک‌رانندهٔ هندزفری سوپر کروز به بازار آمد. در همین حال، پس از ۳۱ سال وقفه، جیپ گرند واگنییر با تمام شکوه خود و یک پیشرانهٔ V8 قدرتمند بازگشته است. لکسس نیز پس از سال‌ها سرانجام نسل جدید LX را روانهٔ بازار کرده است. LX600 جدید همتای لوکس لندکروزر است که دیگر در ایالات‌متحده عرضه نمی‌شود؛ و سرانجام نویگیتور فیس‌لیفت شدهٔ لینکلن هم مثل همیشه شیک است و حالا از سیستم کمک‌رانندهٔ هندزفری فورد بهره می‌برد.

از این غول‌های مجلل کارهای زیادی برمی‌آید. می‌توان با آن‌ها به مسافرت‌های طولانی رفت، می‌توان تریلرهای سنگین را یدک کشید و در عین انجام این کار از ماساژور صندلی‌ها لذت برد. البته غیر از چهار شاسی‌بلندی که در بالا ذکر کردیم، خودروهای دیگری هم در این کلاس حضور دارند اما شروط اصلی حضور در رقابت ما برخورداری شرکت‌کنندگان از سه ردیف صندلی، سامانهٔ چهارچرخ محرک و شاسی مستقل است؛ اما از بین این چهار ماشین کدام‌یک ارزش پرداخت پولی که با زحمت به دست آورده‌اید را دارند؟ برای فهمیدن پاسخ این سؤال، ما هر چهارتای آن‌ها را گرد هم جمع کردیم و پس از طی صدها کیلومتر، نتیجه‌گیری کردیم.

مقام چهارم: لکسس LX600 F Sport

نقاط قوت: مصرف سوخت نسبتاً مناسب، سواری انعطاف‌پذیر، توانایی‌های آفرود بالا

نقاط ضعف: بادی‌رول زیاد، کمبود تجهیزات لوکس، صندلی‌های عقب تنگ

چکیده: این می‌تواند یک تویوتا لندکروزر عالی باشد

اگر این رقابت در خارج از جاده برگزار می‌شد، قطعاً لکسس پیروز بود. LX600 F Sport به‌عنوان همتای لوکس تویوتا لندکروزر از ویژگی‌هایی عالی برای آفرود برخوردار است مثل سامانهٔ چهارچرخ محرک ضریب سنگین، دیفرانسیل لغزش محدود عقب و سیستم نمایش هوشمندی که نمای زیر خودرو را روی هدآپ دیسپلی به نمایش درمی‌آورد؛ اما در LX600 به‌عنوان یک شاسی‌بلند لوکس با قیمت ۱۰۷ هزار دلار، ویژگی‌های تویوتایی زیادی دیده می‌شود. به‌عنوان‌مثال، برای سوخت‌گیری در ابتدا باید یک دری پلاستیکی شل‌وول را باز کرد تا امکان دسترسی به درپوش واقعی باک فراهم شود. همچنین پله رکاب‌ها هم در این خودرو ثابت هستند و مثل رقبا به‌صورت برقی کار نمی‌کنند.

در LX600 هیچ سیستم کمک‌رانندهٔ هندزفری، ماساژور صندلی و سقف پانورامایی وجود ندارد و برخی گوشی‌ها روی پد شارژر بی‌سیم آن جای نمی‌گیرند. صندلی‌های عقب لکسس نیز بجای کاپیتانی از نوع نیمکتی هستند اما بااین‌وجود، LX600 ظرفیت حمل هشت نفر را نخواهد داشت زیرا ردیف سوم آن فقط دو صندلی دارد و آن بدبخت‌هایی که در این صندلی‌ها بنشینند باید مدام به زانوهای خود نگاه کرده و از اکسل صلب که فضای عقب را نابود کرده ابراز انزجار کنند. بااین‌حال، هنوز هم موارد مثبت زیادی در LX600 وجود دارد. همهٔ آزمایش‌کنندگان صندلی‌های جلوی این لکسس را دوست داشتند زیرا هم نرم هستند و هم به‌خوبی از بدن حمایت می‌کنند. مصرف سوخت آزمایش‌شدهٔ این خودرو با ۱۳.۸ لیتر در هر صد کیلومتر از همه بهتر بود و سواری آن نیز به همان نرمی است که از لکسس انتظار می‌رود.

LX600 با وجود بادی‌رول عجیب‌وغریب، در آزمایش چسبندگی بالاترین شتاب جانبی یعنی ۰.۷۵ جی را ثبت کرد و حداکثر سرعت آن‌هم از همهٔ خودروهای گروه بیشتر است. شاسی‌بلند پرچم‌دار لکسس در حالت درجا یا سلو، ساکت‌ترین خودرو است درحالی‌که هنگام افزایش دور موتور، پیشرانهٔ V6 توئین توربوی آن صدای مطلوبی تولید می‌کند. بااین‌حال، نشان‌های F Sport که روی LX600 می‌بینیم اهمیتی ندارند زیرا در دنیای لکسس، این ماشین از لحاظ شخصیت بیشتر به مدل آرام و سربه‌زیر ES350 شبیه است تا مدل‌های اسپرت‌تر LC و IS500. فاصلهٔ محوری ۲,۸۵۰ میلی‌متری LX600 نیز از زمان لندکروزر سال ۱۹۹۱ تاکنون تغییری نکرده است. این فاصله تقریباً ۱۵ سانتی‌متر از هیوندای آیونیک ۵ کوتاه‌تر است تا متوجه شوید پرچم‌دار لکسس در این جمع غول‌ها چقدر کوچک‌تر است.

به‌طورکلی، تویوتا فکر می‌کند LX600 می‌تواند خریداران لندکروزر را به خود جذب کند. بله برخی از آن‌ها را شاید بتواند جذب کند اما سالانه ۳۵۰۰ نفر بودند که چنین چیزی نمی‌خواستند؛ بنابراین، از دید ما بهتر است تویوتا یک LX600 را با جلوپنجرهٔ کوچک‌تر، قیمتی کمتر و رینگ‌های کوچک‌تر با لاستیک‌های آل ترین به بازار عرضه کند. البته ما نمی‌دانیم تویوتا نام این خودرو را چه خواهد گذاشت اما هرچه که باشد دوستش خواهیم داشت.

مقام سوم: لینکلن نویگیتور بلک لیبل ۴×۴

نقاط قوت: کابین مجلل، نمای بیرونی شیک و چشمگیر، سریع‌ترین خودرو در این جمع

نقاط ضعف: ارتعاش ساختاری، سواری خشن، سیستم اکتیوگلاید هنوز نصفه و نیمه به نظر می‌رسد

چکیده: لینکلن به نویگیتور افتخار می‌کند اما این خودرو به به‌روزرسانی قانع‌کننده‌تری نیاز دارد

نویگیتور در شتاب و ۴۰۰ متر سریع‌ترین خودروی این جمع بود و همه قبول داشتند که خاص‌ترین کابین را دارد. وقتی صندلی‌های ردیف دوم هم ماساژور دارند یعنی لینکلن از هیچ‌چیز فروگذار نکرده است. سرنشینان ردیف دوم همچنین از دکمه‌های اختصاصی برای کنترل تهویه و سقف پانوراما هم بهره‌مند هستند. حتی پشتی صندلی‌های ردیف سوم نویگیتور هم به‌صورت برقی تنظیم می‌شود. همچنین نمای بیرونی این خودرو نیز برای اینکه نشان دهد پول زیادی خرج کرده‌اید بهترین خواهد بود. لوگوی لینکلن روی جلوپنجرهٔ خودرو چراغ‌دار است و در شب روشن می‌شود که این یعنی حتی در تاریکی هم نویگیتور هرگز با یک فورد اکسپیدیشن اشتباه گرفته نخواهد شد.

رانندگی با نویگیتور مثل یک بنتلی بسیار بزرگ جذاب خواهد بود زیرا گویی در یک سالن مجلل نشسته‌اید که با هر بار تخته کردن پدال گاز با منجنیق به جلو پرتاب می‌شود. این خودرو با برخورداری از یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو که با ۴۴۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۰ نیوتن متر گشتاور، بیشترین گشتاور را در این گروه دارد، ظرف ۵.۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و با اختلافی جزئی نسبت به گرند واگنییر با موتور ۶.۴ لیتری V8، سریع‌ترین عضو جمع محسوب می‌شود. نویگیتور همچنین مثل لکسس بالاترین شتاب جانبی را ثبت می‌کند اما تجربهٔ رانندگی آن بیش از همه به پیکاپ شباهت دارد.

در این خودرو، تکان‌های بدنه روی شاسی بیشتر از دیگر خودروها احساس می‌شود و سواری خشن نیز کاملاً وجود شاسی نردبانی را نشان می‌دهد. لینکلن به همراه کادیلاک، تنها خودروی این جمع هستند از که از سیستم کمک‌رانندهٔ هندزفری بهره می‌برد. این سیستم که لینکلن آن را اکتیوگلاید می‌نامد، وقتی فعال باشد این شاسی‌بلند بزرگ را به‌خوبی در لاین خود حفظ می‌کند اما فقط وقتی فعال باشد! این سیستم هنوز تکمیل نشده و تنها حدود ۲۰۰ هزار کیلومتر از بزرگراه‌های آمریکای شمالی را پوشش می‌دهد. به همین دلیل، هنگام رانندگی در بزرگراه‌های غیراصلی، ممکن است سیستم برای ۱۰ ثانیه فعال شود، ۱۰ ثانیه غیرفعال شود و سپس دوباره فعال گردد؛ بنابراین، فعلاً عملکرد اکتیوگلاید خوب نیست اما سخت‌افزار آن وجود دارد و احتمالاً فورد به بهبود آن ادامه خواهد داد یعنی همان کاری که جنرال موتور کرد.

بنا بر دلایلی که بیان شد، سریع‌ترین شاسی‌بلند این جمع با زیباترین کابین، مقام سوم را کسب می‌کند. البته باید توجه داشت که نسل کنونی نویگیتور در سال ۲۰۱۸ معرفی شده و قدیمی‌ترین خودروی این جمع محسوب می‌شود که این می‌تواند یکی از دلایل مشکلات آن باشد؛ بنابراین، اگر قصد صرف هزینه‌ای سه‌رقمی برای خرید یک شاسی‌بلند فول سایز لوکس را دارید، گزینه‌های بعدی بهترین خواهند بود.

مقام دوم: جیپ گرند واگنییر سری II

نقاط قوت: فضای داخلی عالی، بسیار سریع، ظرفیت یدک کشی ۴۴۷۰ کیلوگرمی

نقاط ضعف: مصرف سوخت بالا، برخی متریال داخلی ضعیف، طراحی بیرونی نامناسب

چکیده: زیبایی در درون است!

گرند واگنییر یک غول به‌تمام‌معنا است. این ماشین بزرگ‌ترین، سنگین‌ترین و قوی‌ترین عضو گروه است و بیشترین ظرفیت یدک کشی را دارد اما از سوی دیگر بیشترین سوخت را هم مصرف می‌کند. مورد منفی دیگر در این خودرو طراحی ظاهری است که باید تلاش کنید تا به آن عادت کنید. به نظر می‌رسد دو تیم مختلف جلو و عقب گرند واگنییر را طراحی کرده‌اند و گویی کسانی که روی عقب خودرو کار می‌کرده‌اند تا یک ساعت قبل از موعد تحویل پروژه فکر می‌کرده‌اند در حال طراحی یک کانتینر هستند. ستون‌های B و C این خودرو لوگوی آتاری را تداعی می‌کنند و به نظر می‌رسد بخش پایینی ستون D آن برای ادای احترام به جیپ کامپس طراحی شده است. همچنین فرم کلی بدنهٔ گرند واگنییر باعث می‌شود رینگ‌های ۲۲ اینچی آن کوچک به نظر برسند.

بااین‌حال، خوشبختانه جیپ در داخل کاملاً با مأموریت یک شاسی‌بلند بزرگ لوکس سازگاری دارد و می‌تواند هفت یا هشت نفر را در راحتی کامل جابجا کند. صندلی‌های ردیف سوم این جیپ بزرگ با فضای پای فراوان، پشتی برقی، سقف شیشه‌ای اختصاصی، دریچه‌های تهویه و پورت‌های USB-A و USB-C، راحت‌ترین و مجهزترین صندلی‌ها در کل گروه محسوب می‌شوند. در این خودرو برای سرنشینان ردیف دوم نمایشگرهای ۱۰.۱ اینچی در نظر گرفته شده است و حتی سرنشین جلو هم از یک نمایشگر اختصاصی برخوردار است؛ بنابراین، در این قصر متحرک، همه ازجمله راننده لذت خواهند برد.

پیشرانهٔ ۶.۴ لیتری V8 همی ۴۷۰ اسب بخاری گرند واگنییر ممکن است در اینجا به‌اندازهٔ دورانگو SRT سرحال نباشد اما هنوز هم این شاسی‌بلند بزرگ را ظرف تنها ۵.۴ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. هیچ‌کس این شاسی‌بلندهای بزرگ را برای رانندگی هیجان‌انگیز در جاده‌های پیچ‌درپیچ نمی‌خرد ولی ما این کار را انجام دادیم و رانندگی با این جیپ غول‌پیکر بسیار سرگرم‌کننده بود. پیشرانهٔ V8 گرند واگنییر بهترین صدا را در این جمع دارد و هرچند مسافت توقف آن زیاد است اما ترمزها در خیابان‌ها عملکرد بسیار خوبی خواهند داشت. پرچم‌دار جیپ از لحاظ سکوت داخلی هم عالی است زیرا در سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت، ۶۶ دسی‌بل سروصدا در داخل آن ثبت شد که همراه با اسکالید در گروه بهترین بود.

اما علیرغم همهٔ این ویژگی‌های قابل‌توجه، گرند واگنییر مشکلاتی دارد که آن را از دستیابی به مقام اول بازمی‌دارند. مصرف سوخت ۱۶.۸ لیتری این خودرو در طول آزمایش ما بسیار زیاد است. داخل خودرو هرچند هنرمندانه طراحی شده اما پلاستیک‌های زیادی در آن دیده می‌شود. در آخر نیز دوباره طراحی بیرونی می‌رسیم. در اینجا، گروه کرایسلر چنان اشتباه بزرگی کرده است که باعث شد برخی بگویند حتی کرایسلر ۲۰۰ هم از گرند واگنییر زیباتر به نظر می‌رسد.

مقام اول: کادیلاک اسکالید اسپرت پلاتینوم ۴WD

نقاط قوت: تنظیم شاسی جادویی، سیستم سوپر کروز، طراحی بیرونی

نقاط ضعف: به‌اندازهٔ بقیه سریع نیست، بیشترین قیمت را دارد، برخی قطعات ارزان‌قیمت در داخل

چکیده: اسکالید شاسی‌بلندی است که بیشتر به راننده اهمیت می‌دهد تا سرنشینان

اسکالید در تکنولوژی کاملاً برتری دارد و از ویژگی‌هایی برخوردار است که در رقبا دیده نمی‌شوند. سوپر کروز، کمک‌فنرهای مغناطیسی، ناوبری واقعیت افزوده، نمایشگر OLED منحنی و پیشرانهٔ دیزلی سفارشی با مصرف سوخت ترکیبی ۱۰.۲ لیتری ازجملهٔ این ویژگی‌ها هستند. البته پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 پوشراد نمونهٔ آزمایشی ما کاملاً سنتی است ولی هنوز هم ۴۲۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. هنگامی‌که این اسب‌ها را احضار می‌کنید، اسکالید همان‌طوری خود را نشان می‌دهد که دوست دارید. لحظه‌ای که دست‌ها را روی غربیلک فرمان می‌گذارید، ارتباطی بین این شاسی‌بلند و سدان‌های بلک‌وینگ احساس خواهید کرد.

البته اسکالید خودروی اسپرتی نیست و این وظیفه را بر عهدهٔ نسخهٔ اسکالید V گذاشته است اما بازخوردهایی دارد که دیگر خودروهای این جمع ارائه نمی‌کنند. به‌عنوان‌مثال، اگر از روی یک دریچهٔ فاضلاب که هم‌سطح آسفالت جاده است عبور کنید، آن را از طریق صندلی احساس نخواهید کرد اما از طریق غربیلک حس می‌کنید. اسکالید قوی‌ترین ترمزها را دارد و کنترل بدنهٔ آن بی‌عیب و نقص است. به لطف آن کمک‌فنرهای عالی، فنرهای بادی و تعلیق مستقل در جلو و عقب، سواری اسکالید می‌تواند در یک لحظه از آرام به تهاجمی تبدیل شود. این شاسی‌بلند بزرگ همچنین به سیستم کنترل پایداری سرزنده‌ای هم مجهز است اما هنگام رانندگی در خیابان خیلی وارد عمل نمی‌شود. اسکالید با اختلاف بهترین هندلینگ این جمع را دارد و در مقایسه با نویگیتور مثل یک کوروت احساس می‌شود تا جایی که گویی ۵۰۰ کیلومتر سبک‌تر است.

برتری دیگر اسکالید برخورداری از سوپر کروز است که سال‌ها از تمام سیستم‌های مشابه جلوتر است. درحالی‌که لکسس و جیپ هیچ سیستم نیمه خودران هندزفری ندارند و اکتیوگلاید نویگیتور هم فقط برای فعال ماندن تلاش می‌کند، کادیلاک می‌تواند به‌طور خودکار تغییر لاین دهد تا از خودروهای کندتر سبقت بگیرد. این کاری است که قبلاً فقط انسان‌های می‌توانستند انجام دهند. بله البته راننده هنوز هم باید حواس‌جمع باشد و چشمانش را از جاده برندارد اما سوپر کروز آن‌قدر خوب است که می‌تواند خستگی راننده را در رانندگی‌های طولانی کاهش دهد.

اما بااین‌همه، در اسکالید هنوز هم برخی دکمه‌ها و بالابر پنجره‌ها کیفیت متوسطی دارند. البته از کنسول به بالا همه‌چیز بسیار زیبا به نظر می‌رسد و تریم فلزی، تزئینات چوبی، تودوزی چرمی و نمایشگر OLED نشان می‌دهند که اسکالید ارزش قیمت ۱۱۴,۸۶۵ دلاری را دارد؛ بنابراین، کادیلاک اسکالید یک شاسی‌بلند لوکس واقعی کم‌نقص است که هر چیزی که از چنین خودرویی انتظار دارید را ارائه می‌کند.

مقایسه مشخصات فنی

کادیلاک اسکالید

جیپ گرند واگنییر

لکسس LX600

لینکلن نویگیتور

پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 ۶.۴ لیتری V8 ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو
قدرت ۴۲۰ اسب بخار ۴۷۰ اسب بخار ۴۱۰ اسب بخار ۴۴۰ اسب بخار
گشتاور ۶۲۴ نیوتن متر ۶۱۷ نیوتن متر ۶۵۰ نیوتن متر ۶۹۰ نیوتن متر
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک ۱۰ سرعته اتوماتیک ۱۰ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۶.۰ ثانیه ۵.۴ ثانیه ۵.۹ ثانیه ۵.۳ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۴.۵ ثانیه ۱۳.۹ ثانیه ۱۴.۳ ثانیه ۱۳.۹ ثانیه
توقف از ۱۱۰ کیلومتر ۵۳.۰ متر ۶۱.۵ متر ۵۴.۸ متر ۵۶.۳ متر
حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر/ساعت ۱۹۰ کیلومتر/ساعت ۲۱۷ کیلومتر/ساعت ۲۰۰ کیلومتر/ساعت
شتاب جانبی ۰.۶۷ جی ۰.۶۹ جی ۰.۷۵ جی ۰.۷۶ جی
وزن خالص ۲۷۶۶ کیلوگرم ۲۸۷۹ کیلوگرم ۲۶۹۳ کیلوگرم ۲۷۵۷ کیلوگرم
توزیع وزن ۵۰ به ۵۰ جلو/عقب ۵۱ به ۴۹ جلو/عقب ۵۲ به ۴۸ جلو/عقب ۴۹ به ۵۱ جلو/عقب
ظرفیت بکسل ۳۶۳۰ کیلوگرم ۴۴۷۰ کیلوگرم ۳۶۳۰ کیلوگرم ۳۷۶۰ کیلوگرم
فاصلهٔ محوری ۳,۰۷۱ میلی‌متر ۳,۱۲۴ میلی‌متر ۲,۸۵۰ میلی‌متر ۳,۱۱۱ میلی‌متر
طول ۵,۳۸۲ میلی‌متر ۵,۴۵۳ میلی‌متر ۵,۱۳۶ میلی‌متر ۵,۳۳۴ میلی‌متر
عرض ۲,۰۶۰ میلی‌متر ۲,۱۲۳ میلی‌متر ۱,۹۹۱ میلی‌متر ۲,۰۲۹ میلی‌متر
ارتفاع ۱,۹۴۸ میلی‌متر ۱,۹۲۰ میلی‌متر ۱,۸۹۵ میلی‌متر ۱,۹۳۸ میلی‌متر
مصرف سوخت ۱۴.۷ لیتر ترکیبی ۱۵.۷ لیتر ترکیبی ۱۲.۴ لیتر ترکیبی ۱۳.۰ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۹۱ لیتر ۱۰۰ لیتر ۸۰ لیتر ۸۷ لیتر
حجم صندوق بار ۷۳۶ لیتر ۷۶۴ لیتر ۳۱۱ لیتر ۵۳۸ لیتر
قیمت پایه ۱۰۷,۲۹۰ دلار ۱۰۵,۴۹۰ دلار ۱۰۲,۳۴۵ دلار ۱۰۶,۲۸۵ دلار
قیمت تست‌شده ۱۱۴,۸۶۵ دلار ۱۱۳,۱۲۰ دلار ۱۰۷,۵۸۵ دلار ۱۰۷,۶۰۵ دلار

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای
منبع
Car&Driver

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۹۱ دیدگاه‌ها

  1. viper2

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1144 ديدگاه)

    هر کدومشو بدن راضی ام.

    موافقم 99
    مخالفم 4
    1. viper2

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1144 ديدگاه)

      ولی خودم انتخابم جیپه با اینکه کادیلاک لوکس تره

      موافقم 30
      مخالفم 45
      1. ممد ژانگولر

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (3534 ديدگاه)

        دمش گرم کادیلاک اسکالید بهترین عملکرد ترمز رو‌بین این حضرات داره که خیلی فاکتور مهمیه به نظر من . یعنی کادیلاک جلوی پایه عابر پیاده ترمز بزنه بجاش جیپ ۸ متر هم رو طرف رد شده 😂😂😂
        ولی چقدر حیف حضرت دنعلی جزو اینا نیست

        یعنی اگر بود همه این لیست بالا جلوی پاش باید‌ تعظیم میکردن

        فقط بچه ها یک سوال تو عکس نهم این مقاله گوشه عکس جیپ اون اسبه که داره ‌پرواز‌ میکنه چی میگه؟!! یعنی بخاطر ترمزهای ضعیفش زده اسبرو چلاق کرده؟!!

        موافقم 43
        مخالفم 15
        1. افشار

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (706 ديدگاه)

          آره یک جورهایی درست میگی ! مثل اینکه جیپ زده زیر چهارچلنگ اسب بدبخت و پرتش کرده داخل هوا😂

          موافقم 25
          مخالفم 7
        2. ممد ژانگولر

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (3534 ديدگاه)

          😂😂😂✌️

          موافقم 9
          مخالفم 6
        3. pejman

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1 ديدگاه)

          فکر کنم اون اسب و سوارکارش فقط یه مجسمه باشه 🙄

          موافقم 7
          مخالفم 4
      2. دکتر استاپ

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (257 ديدگاه)

        از تویوتا انتظار نمیرفت با همچین مسخره بازی LX رو وارد بازار مهمی مثل آمریکا شمالی کنه.
        واقعا این ماشین لایق کشیدن اسم LXنیست.

        موافقم 20
        مخالفم 46
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          شما چی دوست داری ، دستور بده تا بگم وارد آمریکلی شمالی کنند !

          بگم رکستون یا اکتیون وارد کنند تا بازار را دگرگون کنند 😂!

          فکر کنم اون عکس تلوراید و پالیسید را برعکس به سقف اتاقتان چسباندیدید !

          موافقم 24
          مخالفم 24
        2. دکتراستاپ

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (257 ديدگاه)

          درست میگی

          موافقم 14
          مخالفم 6
        3. NAVID۰۰۹۸

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          خداروشکر
          راضی‌ام اَزَت

          موافقم 12
          مخالفم 15
    2. Reza Waffen SS

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      اسکالید انتخابمه

      موافقم 23
      مخالفم 2
    3. net

      ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (3149 ديدگاه)

      ال سی دی بالای داشبورد با دکمه فیزیکی و خطوط سفید اطراف ال سی دی پایین لکسوس خیلیییی بد هست.خط سفید اطراف شیشه دربها که مثل بقیه ماشینهای لکسوس در قسمت بالای باک پهن شده خیلییی تو چشم میزنه و بد هست.چراغ عقب لکسوس اگر خط متصل نداشت و جدا از هم بود و خطوط مشکی داخلش نبود و یکپارچه قرمز زرشکی بود قشنگتر میشد چراغ متصل عقب برای اس یو وی و کراس اور بد هست.جلوپنجره لکسوس تا پایین سپر اومده بد هست.در بین اس یو وی های فول سایز لکسوس lx و جیپ گرند چروکی سامیت و بی ام و x7 و بنز gls طراحی داخلی و بیرونی جوان پسندتر و بروزتری دارند

      موافقم 8
      مخالفم 7
  2. Humer

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (299 ديدگاه)

    فکنم اگه این خودروها ضعف در متریال درونی دارند
    کل ماشینای توی کشور کلا خودشون ضعف هستند😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    موافقم 38
    مخالفم 7
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    عجب مقاله‌ای
    جیگرمون حال اومد

    اون عکسی که از نمای داخل LX گرفته شده و ۳ آمریکایی مقابلش گارد گرفته‌اند چه عکس مخوفی شده و جون میده واسه بک‌گراند پروفایل و صفحه‌ی گوشی !
    به جز اسکالید که همیشه در منتاژ و متریال کیفیت پائین‌تری نسبت به رقبایش داره ، ۳تای دیگر چنان باکیفیت بالا ساخته شده‌اند که سخت میشه گفت کدام بهتر از دیگری هست و همه به نوبه‌ی معرکه هستند !

    انتخابم در این بین اون جیپ واگونیر هست و سپس LX .

    دنیای خودرو در کاملترین شکل خودش قرار گرفته و امروز دیگر جنگ کشیده شده بیت دوراهی ماندن در سوخت‌های فسیلی یا برقی شدن ، مسئله این هست !

    موافقم 28
    مخالفم 47
    1. Iman99

      ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      اسکالید در منتاژ و کیفیت متریال کیفیت بالایی داره حرف الکی به خورد دیگران نده با استناد به موردی جزئی که قابل اهمیت نیست نمیتونی نتیجه گیری کلی کنی پس حرفات اشتباهه
      بین جملات مبهمت مدام نیش و کنایه دار حرف میزنی
      یه جا یه تیکه میندازی به چیزی که دوست نداری که درست هم نیست حالا اگه درست بود یه چیزی
      یه جا هم به عشقت ارادتت رو نشون میدی و ازش تعریف میکنی حتی اکه حقش اون جایگاه نباشه
      یه جا دیگه هم میری تو سنگر یکی از گزینه های دیگه برای پوشش
      شما کاری میکنی که جوری دیگه جوابتون داده شه
      اگه خودتون باعث نشید که بحث و جدل ایجاد شه به نفع خودتونه چون اونی که آخرش ضرر میکنه خودتونید
      اسکالید هم بهترین سیستم صوتی حرفه ای رو داشته که تا حالا دیدم
      سیستم اینفوتیمنت اون هم یکی از شاهکار ها هست
      کابینش هم کوهی از تکنولوژی هست
      سیستم تعلیق بادی مغناطیسی پیشرفته فوق راحت داره که هم بهترین سواری رو ارائه میده هم راحت ترینه و هم هندلینگ و پایداری عالی داره
      موتور قدرتمندی هم داره
      فضای کابینش هم که خداس
      چی میمونه دیگه فقط گیر دادن به چند تا دکمه جزئی
      با این همه امکانات و راحتی اگر هم قرار بود همه جزئیات با بالاترین حالت ممکن ساخته شه که دیگه میشد مرسدس جی کلاس با بیش از دو برابر قیمت و همه چیز در بالاترین سطح
      میتونست امکانات رو کم کنه و پلتفرم رو قدیمی نکه داره و یه بیابون تحویل مردم بده تا خراب نشه یا رو همون کار کنه تا همون حد اقلی همه جاش با کیفیت بالا باشه ولی مهم نیست چون هرکاری خواسته تونسته انجام بده
      اسکالید رسما خود اروپایی ها هم به چالش میکشه غیر مستقیم

      موافقم 24
      مخالفم 2
    2. Porsche 911

      ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      فتوا صادر میکنی دنبال سوال و جواب هاشم باش
      اصلا باشه کیفیت اسکالید کم شما برو به ۱۲ تا لکسوس برس

      موافقم 20
      مخالفم 1
      1. Iman99

        ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        دقیقا خوب اشاره کردی ما هم واسه همین جواب دادیم چون صفر و صدی میگه
        کلا آدمی که باهوش باشه سعی نمیکنه این جوری باشه پس اشتباه از خودشونه
        اگر هم ما یه وقتایی جواب میدیم به حرفای ما نگاه نکنید این ها برای اینه که زیر بار حرفای اون نمیریم و جواب ما واسه همینه
        مرسی که شما هم فهمیدی ظاهر قضیه یه حرفه و باطنش یه چیز دیگه
        یعنی ایشون از اونا نیست که بیاد با دلیل یه چیزی بگه بعد ما هم بادلیل بگیم اون درسته یا نه. ایشون کلا از منطق خارجه

        موافقم 21
        مخالفم 2
  4. AMANTE

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1855 ديدگاه)

    بدون شک از نظر من در این جمع بهترین انتخاب کادیلاک اسکلید هست.

    موافقم 39
    مخالفم 12
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      اسکالید به نظر من هیچ ظرافت طراحی‌ای نداره و سبک‌و‌سیاق طراحی اتاقش همچون ارزان‌قیمت‌های هموطن خودش مثل سابربن و تاهو هستش !

      به نظر من این حق جیپ واگونیر بود که برنده باشه و سپس لکسوس LX !

      جایی که برایم خنده‌دار بود ، قسمت ضعف خودروها بود که چون ضعفی نداشتند فقط میخواستند این قسمت را با کلماتی بی‌ارزش پُر کنند و بهانه‌های بیمزه بیاورند !

      موافقم 24
      مخالفم 66
      1. Iman99

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        نظر شما مهم نیست چون نظر شما اشتباهه و از روی معادلات نادرست ذهنی خوت هست خاستی بیشتر توضیح میدم

        موافقم 35
        مخالفم 9
      2. پارسا

        ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (141 ديدگاه)

        مرد مومن نهایت ظرافت و اصالت و اصن هرچی که بگیه این اسکالید لعنتی 😂😂 اصن قاتل روحم شده این نسل جدیدش مخصوصا با طراحی با مولفه‌های دویل دهه ۹۰ ترکیبی با این قد بلند و… اصن اوففف

        موافقم 18
        مخالفم 1
  5. Hamid

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (60 ديدگاه)

    سلام. دوستان حق به حق دار رسید. اسکالید سنگ محک این کلاس است.

    موافقم 42
    مخالفم 10
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      سلام
      کدام حق !!!
      انخاب بین خوب و خوب هست و نه خوبتر !

      به جای اینکه حرف چندتا تستر را گوش بدید ، خودتان را بگذارید جای مشتری که میخداهید خرید کنید ، مِلاک شما چیه جهت خرید !

      تست‌های مختلفی که در یوتیوب مستند میتوانید ببینید را بروید ببینید و سپس بگویید کدام حق به حق‌دار رسیده ، مگر اینکه تعصبی نظر دهید !

      تنها برتری اسکالید سیستم‌های صوتی و مولتی‌مدیای قدرتمند آن هست که کیفیت بسیار بالایی دارند اما در باقی موارد هم‌پای نویگیتوری هست که سال‌هاست داره ساخته میشه !

      موافقم 13
      مخالفم 50
      1. آرم@ن

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (183 ديدگاه)

        تو پدال جدیدا مد شده هرکی کم میاره به طرف مقابل میگه برو تست های یوتیوب رو ببین،چون نه خودش دیده نه به احتمال خیلی زیاد طرف مقابل حوصله داره بره چک بکنه و اون طرف هم اینو میدونه!
        خود همین car&driver هم جز همون یوتیوبه! اون کسی هم که تست میکنه بعنوان مشتری تست میکنه!بعنوان راننده فورمول ١ تست نمیکنه که!!! همون یوتیوب هم مال تست کننده های همین مجلات و برنامه هاست اکثرا فیلماش! حالا چون ال ایکس رو انتخاب نکردن دیگه داری کار اند درایورم میبری زیر سوال! اونا تست کردن تو رو چه حسابی میگی الکی میگن؟ طبق عکس های تو گالریت!

        موافقم 45
        مخالفم 11
      2. viper

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1144 ديدگاه)

        انتخاب بین عالی و عالی است اقای نوید

        موافقم 4
        مخالفم 10
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          بله ، با شما موافقم
          انتخاب بین عالی و عالی

          حقیقتاً سخت بشه از این چهار خودرو ایرادی گرفت و گرفتن ایراد هم فورمالیته به حساب میاد که فقط یه چیزی گفته باشند 🙏🏻 .

          موافقم 10
          مخالفم 16
      3. Porsche 911

        ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1222 ديدگاه)

        آقا شما که مشغله داری چرا انقدر دنبال اثبات کردن نظر خودتی
        نظرت مهم نیست چون اشتباهه
        باید از طرف تست کنندگان عذرخواهی کنم که لکسوس در برابر اینا خوب نیست

        موافقم 16
        مخالفم 4
  6. Aboalfazl demon

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (519 ديدگاه)

    کادیلاک اسکالید واقعا نماد این کلاس هستش
    اما من خودم جیپ گرند واگونیر با موتور جدید استلانتیس رو ترجیح میدم

    موافقم 25
    مخالفم 6
  7. آرم@ن

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (183 ديدگاه)

    کاملا درست بود رتبه ها.اسکالید چقدر عالیه،جیپ هم خیلی خوب کار کرد واقعا احسنت داره

    موافقم 26
    مخالفم 12
  8. Nima

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    بله بالاخره منتشر شد. مقام ها و نقد ها گویای همه چیز هست.
    برای همین میگفتم lx با این که جدیدتره ولی از رقباش عقبتره.
    بعضی وقتا همون یوتیوبرا (داگ دیمورو) که مسخرش میکردین نقدای خوبی میکنه!

    موافقم 27
    مخالفم 12
  9. meysam

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    انتخاب من کادیلاک
    لکسوس نمیدونم چرا اون قیمتو داره اصلا نمی ارزه

    موافقم 31
    مخالفم 16
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      چرا لکسوس آن قیمت رو داره ؟!

      ( اول بگم که انتخابم جیپ‌‌ واگونییر هست و سپس لکسوس LX ) !

      چون لکسوس ثابت کرده در بلند مدت کفیت خودش را حفظ میکنه و در کارکردهای بالا اُفت کیفیت نداره و این از کیفیت بالای متریال و مونتاژ هست که حتی ما در ظاهر نمیبینیم و در باتِن هم کیفیت برتر هست !
      کیفیت برتر هم ارزان تمام نمیشود و این را تنها در صورتی میشه متوجه شد سال‌ها از لکسوس استفاده کرده باشید و آن را با رقبا مقایسه کرده باشید !
      در جریان باشید که لکسوس کوچکترین عضو این گروه هست که کمترین مصرف سوخن را داره و بیشترین سرعت را میره و البته قیمت پایه‌ی کمتری هم نسبت به بقیه داره !

      موافقم 22
      مخالفم 37
      1. Iman99

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        کاملا اشتباه میکنید
        میگه چرا اون قیمتو داره میگی پول مونتاژو میگیره! ساییدی به الک داداش حرفات فقط به درد خودت میخورن چون اشتباهن
        ال اکس کیفیت مناسبی داره ولی دلیل نمیشه که اون رو گنده کنی دلایلش اصلا اینها نیستن که گفتی
        جنم داشته باش انتخاب اصلی خودتو بگو شگرد شما این شده در پس یک گزینه دیگه پناه بگیرید و بگی انتخابم اون یکی تا کسی ازت خرده نگیره بعد بلافاصله میای از عشق خودت تعریف میکنی و حرفای نادرستت رو تکرار میکنی نحوه نظر دادنت اشتباهه داری مسیر تعیین میکنی واسه خواننده و چون نیت درستی نداری منم حرفتو رد میکنم این رو گفتم تا فکر نکنی هیچ کسی نمیفهمه

        موافقم 30
        مخالفم 10
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          Iman99 جان
          گُلَم ، سُنبُلَم ، عشقم
          خواندن و نوشتن سواد آنچنانی نمیخواد که چیزی که میگویم را بفهمی !
          در همین مقاله ذکر کردم که انتخاب اولم جیپ واگونییر و انتخاب دومم لکسوس LX هست !

          موافقم 5
          مخالفم 20
        2. Iman99

          ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          ببین فکر میکنی من هنوز تو ظاهر کامنتای شما هستم که میگی گفتم بفهمی نه من ظاهر کامنتت که سهله من اون باطنش رو هم فمیدم ولی داری خودتو به اون راه میزنی و یه چیز دیگه میگی
          شما گیر کارت تو همون ذکر کردنت هست که صداقت نداری میدونیم انتخاب شما اسکالید نیست تکرار هم میکنی اسکالید نیست چند بار هم گفتی انتخاب اولت جیپ هست
          ولی جای نادرست حرفات تو اشاره ها و جهت دهی های نادرست و عامدانه خودت هست که میخوای لابلای حرفات اونها رو به خورد ملت بدی بعضی هاش تکراری هستن بعضی ها هم نه
          من صادقانه حرفم رو میزنم ولی سعی میکنم محترمانه و مودبانه باشه شما هم معمولا سعی میکنی جواب های تندی ندی که به ضرر خودت تمون نشه ولی تو انتقادادت به بعضی ماشین ها معادلات بیرحمانه ای داری که غیر قابل قبول هستن پس من چیزی چه نادرست باشه رو ببینم جلوش می ایستم و میگم
          ببینید سواد رو که همه دارن
          ولی بالاتر از اون یه چیزایی هست که در پس جملات و نوشته ها مشخص میشه
          شا نمیتونی منظور خودت رو پشت جمله بندی های تنظیم شده خودت که از نظر خودت تنظیم شده و متناسب با معادلات خودت و تعصبات خودت هستن پنهان کنی
          انتخاب شما سر جاشه که مهم هم نیست ولی گیر کارت شما جایی دیگس تو حرافی های اضافی و اشتباهه که قاطی اونها هست
          فهمیدن اینها یه چیزی بیشتر از سواد میخواد یه مقدار شمه میخواد که من دارمش و میفهمم
          و دستت رو میخونم که منظورت از این حرفا چیه
          اینهایی که نوشتی همه ظاهر کاره
          ظاهر یه چیزه باطن یه چیز دیگه
          حرفای تکراری و نادرست شما طبل توخالی هست برای خالی کردن ذهن پر از تعصب خودت که بصورت کامنت در اینجا نوشته میشن که اشتباه هم هستن
          شما ذکرت رو بکن انتخابت رو هم بکن کسی کاری به کار شما نداره
          ولی لابلای حرفات یه منظورایی دیگه ای داری که اشتباهن ولی باز خودتو روبه اون راه میزنی
          ولی اشکال نداره دست خودت نیست دیگه
          مثل اینجا
          درضمن شما حق نداری جوری دیگه من رو خطاب کنی یک نام کاربری هست خواستی اون رو مینویسد نه کم تر نه بیشتر
          اضافه ها رو بزار برای … خودت
          بعد از اون جوابت رو میدی ریپلای میزنی میری به سلامت
          مگر اینکه خوتون باعث بشید جوری دیگه جوابتون داده شه

          موافقم 14
          مخالفم 3
    2. Amard

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (771 ديدگاه)

      این مقاله کاملا جانبدارانه بود نگاه به مشخصات بکنید لکسس با مصرف کمتر قابلیت افرود قوی اخر شده تازه قیمتش هم از همه کمتر نمیگم بی نقص اما کسی که بخاد تعداد زیادی ادم جابه جا کن دیگه باید ون یا میتی بوس بخره شما به شکل همه آمریکا یی نگاه کنید فاصله محوری کشیدتر نشده فقط بدنه کشیده شده انگار یه وانت کابین بهش وصل کرده باشی

      موافقم 16
      مخالفم 35
      1. Iman99

        ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        ربطی نداره جانبدارانه نبود بستگی به نتیجه‌گیری کلی داره

        موافقم 14
        مخالفم 4
  10. meysam

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    من از دیشب با کروم نمیتونم سایت رو باز کنم
    این پیغام رو میده:
    Your connection is not private
    مشکل چیه؟
    کش رو هم پاک کردم اما نشد
    و فقط با کروم این مشکلو دارم

    موافقم 4
    مخالفم 7
    1. HamiD

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2444 ديدگاه)

      منم با کروم دسکتاپ نمیتونم وارد سایت بشم از دو روز پیش!

      موافقم 3
      مخالفم 6
      1. جواد عقیلی

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (764 ديدگاه)

        درود بر شما. ضمن پوزش از مشکل به وجود امده در هنگام انتقال سرور، بخش فنی در حال بررسی برای رفع سریع این حطا هست.

        موافقم 4
        مخالفم 12
        1. ماکسیمیلیان

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (646 ديدگاه)

          از زمانی که سرور ها انتقال داده شده‌اند سرعت بارگذاری سایت به طرز محسوسی بالا رفته است.
          به شخصه از زحمات شما متشکرم.
          اینکه برای آسوده بودن کاربران کوشش می‌کنید، بسیار ارزشمد است.

          موافقم 2
          مخالفم 15
        2. جواد عقیلی

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (764 ديدگاه)

          درود بر شما. انجام وظیفه است.

          موافقم 4
          مخالفم 10
        3. viper2

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1144 ديدگاه)

          اقای عقیلی بابت مقاله شول ازتون تشکر میکنم . فقط میشه لطفا بگید این جواهر رو میتونیم زیارت کنیم؟

          موافقم 4
          مخالفم 6
        4. HamiD

          ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (2444 ديدگاه)

          سپاس از شما

          موافقم 1
          مخالفم 3
    2. JDM lover

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (886 ديدگاه)

      دقیقا برای منم همین اتفاق افتاده
      از موقعی که سرور سایت عوض شد من این مشکلو دارم

      موافقم 1
      مخالفم 6
    3. ماکسیمیلیان

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (646 ديدگاه)

      برای بنده از چندین ماه پیش سایت با این خطا مواجه میشوم:
      NET::ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID
      گواهینامه ی dst root CA X3 هم منقضی شده است که دستگاه در بارگذاری اکثر سایت ها با خطاهای امنیتی مواجه میشود.

      موافقم 2
      مخالفم 10
  11. Carlover

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (185 ديدگاه)

    Lx نسل جدیدشم باز عقب تر از رقباس! فک کنم ١٠٠ نسل بعدش هم همین مشکل کمبود تجهیزات لوکس رو داشته باشن
    کادیلاک گنگ خالص

    موافقم 37
    مخالفم 21
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      چه خودنمایی‌ای !

      از قدیم گفتن ، دشمنِ دشمنِ من ، دوست من هست 😂👋🏻!

      ایشالاه روزی کُره‌ هم به جایگاهی برسه که اینجا رقیبی باشه برای دیگران تا شما از وجود یه ژاپنی ، فشاری نشی ( البته اگر مثل دوو یا سانگ‌یانگ به خاک نروند ) !

      موافقم 20
      مخالفم 30
      1. Carlover

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (185 ديدگاه)

        خب دوستان همونطور که میبینین باز هم یک مقاله دیگه زد روز کارآفرین برتر کشور رو خراب کرد🤣🤣اینم از کارانددرایور که با رتبه اخر دادن به لکسوس حال بعضیا رو گرفت! اون از موتور ترند که ان ایکس رو انداخت زیر جنسیس اینم از این! فعلا که ژاپنی ها تو همه بررسی ها رتبه اخر رو میگیرن و یا زیر امریکا و المانن یا کره بعد میای از رقیب بودن میگی 🤣🤣🤣🤣جایزه بهترین خودرو سال اروپا و جهان رسید به کره جایزه بهترین تشویق و سوت بلبلی هم رسید به سامورایی ها باز امسال! 🤣معلومه با این وضع تو همه رقابت ها برعکس کره ای ها رتبه اخر میشن

        موافقم 31
        مخالفم 21
        1. اوستا

          ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (16 ديدگاه)

          حیف پولی که به ژاپنی بدی تا این همه برند های خوب و با اصللت و بهتر هست

          موافقم 4
          مخالفم 5
      2. Carlover

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (185 ديدگاه)

        درضمن سانگ یانگ که داره تولید میکنه و دیروز هم خودرو جدیدش معرفی شد،اصلا سانگ یانگ نابود شد،چرا به اون متوسل میشی؟ میخوای اینکه امسال هیوندا کیا رتبه ۴ پرفروش ترین جهان شدن (به لطف کامنت های تو) رو فراموش کنی؟ نمیشه تلاش نکن الکی 🤣فقط وضعیت میتسوبیشی و سوبارو و سوزوکی که از سانگ یانگ هم داغون ترن و در حال رقابت فروش با سایپا هستن🤣 مثل صنعت موبایل ژاپن که در حال رقابت با جی ال ایکسه

        موافقم 18
        مخالفم 21
      3. حسین

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1094 ديدگاه)

        نوید جات انتظارات زیادی از فرغون سازای کره ای داری😂 فعلا مدیرای هیوندای کیا تو کف موندن که چجوری جلوی چینی ها و بگیرن🤣 فک کن چین هایپرکار ساخت کپی کارای کره ای نتونستن🤣
        بیچاره ها فکر می کنن با پول دادن به مجلات میتونن آتش سوزی هاشون از چشم مردم بپوشونن😂 یا مثلا میتونن جلوی کاهش فروششون بگیرن، 🤣🤣 چهار سال افت فروش پیاپی نشان از این داره که گاری سازی کره به زباله دارن تاریخ میره😂

        موافقم 14
        مخالفم 23
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          حالا اونش که هیچی و به کنار حسین جان .

          تو فکر اینم کره‌ای‌فن‌ها چه رویی دارند میان در مقاله‌ای که برای بزرگان این صنعت گذاشته شده کامنت میگذارند 😂 !

          راست میگفت مهران مدیری که این دنیا دیگه به درد نمیخوره ، ما ساده بودیم جدی نمیگرفتیم😂👋🏻!

          من هنوزم روی حرفم هستم که آینده‌ی کیا هیوندای همونی هست که برای دوو و سانگ‌یانگ هم پیش آمد و این خیلی بده ، خیلی بد !

          موافقم 6
          مخالفم 20
        2. Carlover

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (185 ديدگاه)

          کامنتاتو نمیخونم الکی تلاش نکن 🤣🤣🤣١٠٠٠ تا دیگه کامنت بزار،جوابت داده شده🤣

          موافقم 12
          مخالفم 5
        3. محمد

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1486 ديدگاه)

          آقا باشه همه پول گرفتن و رشوه دادن از آمریکایی و کره ای و آلمانی بگیر تا سوئدی و ایتالیایی شما دو سه نفر یا یک نفر با چند اکانت فردا برو ایرتویا بگو من تو کامنت های پدال ازتون حمایت میکنم بذارید برم با ماشینای تو نمایندگی بوق بزنم

          موافقم 10
          مخالفم 7
      4. حسین

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1094 ديدگاه)

        بیچاره ها نه آفرود بلدن بسازن نه اسپرت نه سوپراسپرت، 😂 کل فناوری‌شون اینه که یه چهار سیلندر صد اسبی بسازن وصلش کنن به چهارتا لاستیک🤣 خیلی خفن باشن یه گرم کن سرد کن بندازن روی صندلی که اونم اصغر برقکش بلده انجام بده🤣

        موافقم 16
        مخالفم 20
      5. Ali

        ۳ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (77 ديدگاه)

        والا ژاپنی که اینقدر به هست علاقه داری باید بدونی که خود آمریکایی ها طراحی میکنند یعنی کاملا وابسته به صنعت خودروسازی آمریکا هست ، ثانیا آقا دیگه اینقدر جر و بحث نکن دیگه ، اسکالید لوکس ترین شاسی بلند استاندارد جهان انتخاب شده و رقبایی مثل بنز و بی ام و و آئودی رو شکست داده چه برسه به لکسوس

        موافقم 1
        مخالفم 1
  12. Hamid

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (280 ديدگاه)

    بجای لکسوس باید gls شرکت می کرد

    موافقم 7
    مخالفم 21
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      Hamid جان

      تیتر رو بخوان ، نوشته ( نبرد بزرگان قبایل ) !

      بنز gls شاسی جدا نداره که اینجا باشه و اگر قرار بر بودن بود که باید G کلاس میبود که قیمتش دو برابر این‌هاست !

      موافقم 24
      مخالفم 18
  13. زیزیگولو

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (4888 ديدگاه)

    اسکالید دقیقاً تو رتبه درستی ایستاده👍👍

    موافقم 17
    مخالفم 5
  14. دکتر

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (338 ديدگاه)

    سلطان این کلاس اسکالید هست و بس… مخصوصا نسخه V
    ،همچنان معتقدم این کلاس فقط باید با موتور ۸ سیلندر باشه،۶ سیلندر اون ابهت رو نداره،و چقدر خوب میشد اگه لکسوس اون موتور ۸ سیلندر سوپرشارژر که بصورت محدود تو نسل قبل و تولید کرد رو این خودرو میذاشت.

    موافقم 12
    مخالفم 9
  15. Taha Malek

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (914 ديدگاه)

    انتخاب منم کادیلاکه با توجه به تجربه ای که نسبت به رقبای آمریکاییش داره به همون اندازه پخته تره و کادیلاک فهمیده مشتری ازش چی میخواد
    جیپ خوب برگشته ولی در حد اسکالید نتونسته ظاهر بشه
    لینکلن هم واقعا خیلی خوبه ولی بازم نمیتونه اندازه کادیلاک برام جذاب باشه
    lx600 هم مثل بقیه لکسوس ها دچار افت شدید طراحی داخلی نسبت به نسل قبل شده . منکه نسل قبلش رو ترجیح میدم با موتور v8 (هرچند با تکنولوژی قدیمی و مصرف بالا ولی بیشتر حس لکسوس بودن میداد) طراحی بیرونی و داخلی بهتری هم داشت در کل فقط در موتور پیشرفت کرده از نظرم جذابیتش کم شده البته آفرودش هم بهتر شده که اصلا رقبای آمریکایی دنبال آفرود نیست غیر آمریکایی ها هم ازش بهترن

    موافقم 12
    مخالفم 13
  16. GMA

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    با چنین قیمتی هیچ کدوم انتخاب من نیست،من اگه با چنین بودجه ای حق انتخاب داشتم، انتخابم رنجروور بود

    موافقم 5
    مخالفم 17
  17. R@m!n

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    به قدری مقایسه احمقانه هست که واقعا باید خندید و رد شد !!!

    اگر به تکنولوژی ساخت باشه لینکلن و لکسوس سال ها جلوترن. اگر به کیفیت ساخت باشه باز هم لینکلن و لکسوس با کیفیت ترن و اگرم سواری باشه شتاب جانبی 0.76 لکسوس و لینکلن یعنی هندلینگ بهتر که خب این سایت سواری اسپرت و سفت رو می پسنده اما به معنی بهتر بودن نیست. خیلی جالبه از سه تا ماشین مثلا کاملا توضیح میده تا به جیپ میرسه انگار یه بروشور تبلیغاتی از آپشن هارو کپی کرده و خیلی ساده ازش رد میشه !!!

    “اسکالید با اختلاف بهترین هندلینگ این جمع را دارد و با وزنی که ۴۵۰ کیلوگرم از لینکلن سبک‌تر است، در مقایسه با نویگیتور مثل یک کوروت احساس می‌شود.” این تیکه هم فکر کنم اشتباه ترجمه کردین تو مقاله گفته اسکلید حس اینو میده انگار 1000 پوند سبک تره”

    در کل هر چهار ماشین عالین اما اگر از لحاظ کیفیت ساخت، تکنولوژی دسته بندی کنیم لینکلن و لکسوس اول و دوم و اسکلید و واگونییر رده های بعدی هستن.

    موافقم 19
    مخالفم 45
    1. ریچارد

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (4 ديدگاه)

      حال کردی جیپ و کدیلاک با موتوره پوشراد چطور اون ۲ تا ضعیفه رو زدن کنار

      موافقم 9
      مخالفم 20
    2. Amir Machine

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1201 ديدگاه)

      رامین جان
      بنظر من که مقایسه اصلا احمقانه نیست، خیلی ایراداتی که از ماشینا گرفته درستن
      لکسس اینجا بجز توانایی آفرود هیچ برتری چشمگیر دیگه‌ای نسبت به رقبا نداره، صندلی‌های ردیف سوم تنگ و فقدان تجهیزات لوکس کافی تو این کلاس مشکلات کوچیکی نیستن، تو لکسس خبری هم که از سیستم هندزفری نیست و تعلق عقب هم همچنان صلبه
      تکنولوژی هم فقط تو موتور خلاصه نمیشه که چون کادیلاک پوشراده و اونا توئین توربو، پس لینکلن و لکسس خیلی تکنولوژی بالاتری دارن
      در حال حاضر هیچ سیستمی به سوپر کروز GM نمیرسه و اکتیو گلاید هم همونطور که گفته هنوز خیلی ناقصه، برتری بزرگ دیگه اسکالید هم سیستم تعلیق مغناطیسی عالیه که خیلی خوب عمل میکنه، اگه اینا تکنولوژی نیست پس چیه؟

      بنظر من که اسکالید بهترین ماشین این کلاسه (البته بعد از رنجروور) و انتخاب کارانددرایور درسته

      موافقم 18
      مخالفم 15
      1. R@m!n

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        رو یه ماشین صد هزار دلاری موتور پوشراد گذاشتن اسمش ضعف و کم فروشی هست، قطعات پلاستیکی پلاستیکی اسمش ضعفه، سواری سلیقه ای اسمش برتری نیست. فناوری لیدار هم تکنولوژی برتری نیست و همه اینا جلوی FSD تسلا بچه بازی بیش نیستن.

        پلتفرم T3 فورد که سال ۲۰۱۴ معرفی شد و TNGA تویوتا هم سال ها از پلتفرم اون دو تا ماشین جلوتره. ضعف های لکسوس هم کاملا درسته و خودم اینجا بیشتر از همه راجبش گفتم اما وقتی فقط از یه ماشین ایرادات با جزئیات گرفته میشه و راجب ضعف های عمده و دو محصول دیگه صحبتی نمیشه این یعنی جانب داری که با توجه به سابقه این سایت ها کاملا عمدی هست.

        اسکلید فقط تو بهترین دوره معرفی شد که لینکلن کلا تو باقالی بود و جیپ هم درگیر بالا بردن کیفیت پلاستیک درهاش. الان هم که جفتشون برگشتن دیگه دیره و هر چقدرم بهتر باشن اسکلید انتخاب اوله مردم آمریکاست.

        موافقم 16
        مخالفم 23
        1. Amir Machine

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          بشدت مخالفم
          مگه GM مثل کرایسلره که موتور مدرن نداشته باشه و از سر مجبوری روی اسکالید پوشراد گذاشته باشه؟ نمیتونست از موتور 3 لیتری V6 توئین توربوی LGW با 410 اسب قدرت که روی CT6 میذاشت برای اسکالید استفاده کنه؟ یا از اون بالاتر، نمیتونست از موتور عالی و کاملاً مدرن 4.2 لیتری توئین توربوی بلک‌وینگ استفاده کنه و با 500 اسب قدرت رو دست همه رقبا بلند شه؟ اون موتور که کلی هزینه توسعه براش صرف شده بود و بلااستفاده موند، پس استفاده ازش توی اسکالید خیلی راحت بود
          دلیل استفاده از پوشراد اینه که بازار آمریکا اینو میخواد و GM هم به خواست خریدار نگاه میکنه، وگرنه GM اینقدر موتور مدرن و پیشرفته داره که همین الان میتونه همه پوشرادهاشو کنار بذاره اما در این صورت قطعاً فروشش نصف میشه چون خریدار آمریکایی هنوزم موتور ساده و کم‌خرج پوشراد رو میخواد

          و در مورد سوپر کروز، این مقایسه چه ربطی به تسلا داره؟ اینجا چهارتا SUV لوکس باهم مقایسه شدن که سه تاشون از لحاظ تکنولوژی خودران به گرد پای کادیلاک هم نمیرسن، چکار به تسلا داریم؟ اتفاقاً تمام نشریاتی که سوپر کروز رو تست کردن از عملکرد عالیش تعریف کردن، حالا اتو پایلوت تسلا پیشرفته‌تره، خب باشه ربطی به این مقایسه نداره

          کیفیت سواری اسکالید هم به لطف تعلیق مغناطیسی نقصی نداره که سلیقه‌ای باشه، تنها مشکل کادیلاک فقط برخی قطعات ارزون داخلیه که این مشکل تو جیپ هم دیده میشه و الا هیچکدوم از سه ماشین دیگه این مقایسه هیچ برتری بزرگی نسبت به اسکالید ندارن

          موافقم 24
          مخالفم 12
        2. R@m!n

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          دلیل استفاده از پوشراد خواست مشتری نیست سود بیشتره کسی که نگفت موتور نداره بلکه به خودش زحمت نمیده تو خرج بیوفته.
          کیفیت سواری بقیه هم نقصی نداره و صرفا سلیقه ای هست.

          اسکلید هم هیچ برتری نسبت به بقیه نداره.

          موافقم 12
          مخالفم 28
        3. viper2

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1144 ديدگاه)

          اقای رامین موتور پوشراد خوبی هایی نسبت به dohc داره

          موافقم 6
          مخالفم 13
    3. NAVID۰۰۹۸

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      R@m!n جان
      منطق جواب نداره و خوشحالم از اینکه هنوز کاربران باسواد و بادرکی چون شما پیدا میشه در پدال که خودرو را میفهمند و درست کامنت میگذارند .

      کاملاً با شما موافقم .

      بسیار درک بالایی از خودروشناسی دارید ، ممنون👑🙏🏻

      موافقم 8
      مخالفم 30
      1. javadhy

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (331 ديدگاه)

        با اینکه با رامین موافق نیستم ولی خوب برای حرفش دلیل داشت،
        هر چند داشت یکم سلیقه ای و از بالا به موضوع نگاه میکرد ولی به هر حال
        آقای نوید خواهشا نیاز نیست در مورد خودرو شناسی و حرف حق نظر بدین خودت تمام چیزی که فکر میکنی از خودرو میدونی اینه که ژاپن بهترینه کره بدترینه حالا من که نه طرفدار کره ام نه ژاپن فقط خواستم بگم زیاد جوگیر نشو زیر هر پستی هم خوشت نیومد الکی تیکه های مسخره ننداز
        باور کن اونقدراهم کسی نظرتو براش مهم نیست فاز فیلسوفانه نگیر
        این حرفا هم نزدم که بخوای بهم جواب بدی بعدم من بیام بهت جواب بدم و تا یه مدت الکی یه مشت حرف بزنیم چون تو نه سوادش رو داری نه میتونی بحث سالم با کسی داشته باشی
        به هر حال وقتتو نگیرم برو ۱۲ تا لکسوستو ببر کارواش

        موافقم 30
        مخالفم 6
    4. محمد

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1486 ديدگاه)

      کاربر عزیز رامین ، قبلا میگفتن خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو یه دوره ای از جمله زمان ما هم میخواستن خودشون رو با سواد نشون بدن با هرچیز مخالفت میکردن اگه موتور جدید روی این ماشین سوار نکرده چون هزینه توسعه موتور جدید بالاست و کادیلاک هم تا ۲۰۳۰ به برندی کاملا برقی تبدیل میشه همون سوپر کروزی که توسعه داده نشونه سرمایه گذاری مناسب تو تکنولوژی های آینده هست به جای توسعه یه موتور توربو جدید برای تکنولوژی احتراقی که نفس های آخرش رو میکشه در مورد مقایسه سوپر کروز با fsd هم افرادی که تست کردن تو بعضی موارد حتی رفتار های سوپر کروز رو منطقی تر دیدن و خوشحال شدن که یه رقیب خوب برای اتوپایلوت پیدا شده حالا شما چطور این سیستم رو در حد بچه بازی آوردی خودش نشان از اطلاعات یسییییار بالای شما داره همون لکسوسی که ازش دفاع کردی تا پارسال یه موتور فسیل شده ۵٫۷ لیتری رو ال ایکس مینداخت حالا که عمر بنزین داره تموم میشه یادش اومد تکنولوژی های جدید هم ابداع شده کلا دوست عزیز اینکه یه کلمه قلمبه از یه جا کپی کنی و بقیش رو تحلیل های ابدوغ مانند بکنی کسی نمیگه چقدر دانش خودرویی تون بالاست اگه میخواید نقدی هم بکنید منبع و دلیل معتبر به کامتتون اضافه کنید

      موافقم 14
      مخالفم 11
      1. R@m!n

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        معلومه که تو باغ نیستی و مجبورم نیستی چیزی بگی.

        کدیلاک موتور مدرن ۸ و ۶ داره.

        موافقم 4
        مخالفم 10
        1. محمد

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1486 ديدگاه)

          آقا شما که تو باغی از خود جنرال موتورز بیشتر میفهمی ؟ به قول مهندس فرهاد کاشانی توی بعضی وسایل آمریکایی مثل تراک ها ،کامیون ها و هواپیماهای فوق سبک از تکنولوژی های قدیمی تر با وجود تکنولوژی های جدید استفاده میکنن چون مشتری همون فرمول موفق قبلی رو میخواد همین قضیه تو موتور همی جیپ واگینر چلنجر، چارجر هم وجود داره ، این موتور هشت سیلندر هم امضای اسکالیده و گرنه عقلشون نمی‌رسید از موتور های مدرن ترشون استفاده کنن؟ خوبه با ساخت موتور های سری بلک وینگ قدرت مهندسی پیشرانه خودش رو یه بار دیگه به رخ دنیا کشید در ضمن من با ادب جواب شما رو دادم این شما بودی انگار که از چیزی اطلاع نداشتی و جبرا کامنت گذاشتی و گرنه من هم علاقه ای به بحث فنی چرا ولی بحث های بی منطق ندارم.

          موافقم 12
          مخالفم 5
    5. سپهر

      ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (377 ديدگاه)

      اگه اون ماشین ماشینی که تو دوس داری اول میشد مقایسه احمقانه نبود؟!تعصب بی جا تا کجا

      موافقم 2
      مخالفم 0
  18. قاطر فروش

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1114 ديدگاه)

    کادیلاک چقدر خوب وبد واقعا جای هیچ حرف و حدیثی باقی نگذاشت جیبپ هم سوپرایز بود
    لکسس ک اصلا اهل این وادی نبود لینکلن هم کم ایراد نداشت

    موافقم 11
    مخالفم 10
  19. JDM lover

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    من تو این رنج انتخابم اسکالید و رنجروور هست
    مخصوصا رنجروور که واقعا عالیه
    بین اینا هم اسکالید انتخابمه

    موافقم 8
    مخالفم 6
  20. Hadi

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (580 ديدگاه)

    همشون عالین و ضعف و مزایای مخصوص خودشون رو دارن…
    انتخابم به ترتیب
    ۱-اسکلید
    ۲-گرند واگنییر
    ۳-LX600(انگار لکسس توش کم کاری کرده)
    ۴-نویگیتور

    موافقم 2
    مخالفم 10
  21. Clean energy (سلام فرمانده)

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    همه عالی
    رنجرور و اسکالید و جیپ…
    ابهت ازشون میباره

    موافقم 8
    مخالفم 10
    1. ماکسیمیلیان

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (646 ديدگاه)

      چه کسی برای همه ی نظرات رای منفی ثبت کرده است؟

      موافقم 2
      مخالفم 10
      1. ماکسیمیلیان

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (646 ديدگاه)

        آیا پای حساب کاربری فیک در میان است؟
        یاللعجب!

        موافقم 3
        مخالفم 10
  22. Elmiraj

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3105 ديدگاه)

    رتبه بندی همونی هست که باید باشه…
    آمار فروش بازار آمریکا هم همینو ثابت میکنه ( هر چند فروش بیشتر به معنای برتری مطلق نیست )

    با معرفی نسخه بی رقیب V دیگر پس گرفتن تاج پادشاهی این کلاس را از اسکلید بسیار سخت شده .

    (هر چند قبل نسخه V خودم نظرم رو واگونیر بود )

    موافقم 11
    مخالفم 14
  23. ماکسیمیلیان

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (646 ديدگاه)

    سلام و درود!
    همه ی این خودرو ها، جواهری ارزشمند و جداگانه هستند؛ چگونه بیان کنم، انگار یکی عقیق شجر و دیگری یاقوت سرخ است.
    با انتخاب هر یک این حس در قلب تداعی می‌شود که چرا دیگری را انتخاب نکردم.
    همه شاهکار مهندسی و هنری هستند.
    یا علی🌷

    موافقم 4
    مخالفم 7
  24. Pouyan

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (173 ديدگاه)

    به نظر من جیپ گرند واگنیر اصلا زشت نیست خیلی زیباست اتفاقا
    البته این کاملا وابسته به سلیقه افراده

    موافقم 9
    مخالفم 3
  25. یوسفی

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (52 ديدگاه)

    فقط با هر کدامش یه دور بزنم البته دور از چشم پلیس ارشاد؟؟
    ناگفته نماند کادیلاک

    موافقم 0
    مخالفم 1
  26. samurai

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (546 ديدگاه)

    نکشیمون با این طرز تستت
    سگ لکسوس به اون سه تا شرف داره
    اینا هم از اون کشور داغون یاد گرفتن به نفع تولیدات خودشون مقاله مینویسن ولی کسی لکسوس سوار بشه ماشین دیگه نمیخره امار فروش لوکسا تو بازار نشون میده

    موافقم 5
    مخالفم 25
    1. Iman99

      ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      کسی که ماسینای آلمانی ( اروپایی ) و امریکایی سوار بشه ماشین دیگه نمیخره چون بقیه هیچن در برابرشون و سگشون شرف داره به لکسوس چون معمولی هست در برابرشون

      موافقم 6
      مخالفم 2
  27. Alan.r

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    SUV های فول سایز جزو بهترین کلاس های خودرویی هستن و تنها مشکلشون سخت کنترل کردنشونه که با وجود سیستم های کمک راننده‌ای که جدیدا رو خودرو ها نصب شدن این مشکل حل شده اگه بخوام یه اس یو وی فول سایز انتخاب کنم GLS رو انتخاب می‌کنم ولی چون شاسی‌اش مستقل نیست تو این مقایسه نیست. در بین این بزرگواران انتخابم اسکلایده ولی به نظر من لینکلن نویگیتور لایق بیشتر از رتبه‌ی سومه‌ لکسس هم اگه یه خورده بیشتر رو لوکس بودن LX کار کنه ارزش خریدش خیلی بالاتر میره

    موافقم 2
    مخالفم 2
  28. سپهر

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (377 ديدگاه)

    همشون عالی هستن به جز لکسس

    موافقم 5
    مخالفم 3
  29. amir

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    رفیق پس چرا بعضی از این مجلات کیفیت سواری کادیلاک اسکالیدو میگن خوب نیست و ضعیفه

    موافقم 0
    مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا