تجربه و آزمایشکادیلاک

اولین تجربه رانندگی با کادیلاک اسکالید V، هیولای بی‌رقیب و بی‌نظیر

کادیلاک اسکالید V هیولایی واقعاً افراطی است. این ماشین نزدیک به ۳ تن وزن دارد، زیر کاپوت آن ۶۸۲ اسب بخار قدرت پنهان شده است، ابعاد دلهره‌آوری دارد (خصوصاً در نسخهٔ کشیدهٔ ESV) و داخل آن از اتاقی در یک هتل پنج ستاره شیک‌تر است اما با وجود همه این تضادهای عجیب‌وغریب، اسکالید هنوز هم مثل یک خودروی سری V احساس می‌شود. در سینهٔ این ماشین همان پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ سدان CT5-V بلک‌وینگ قرار گرفته است اما در اینجا کاملاٌ با نمونهٔ موجود در سدان مذکور یکسان نیست.

این موتور در اسکالید بجای سوپرشارژر ۱.۷ لیتری، به یک نمونهٔ بزرگ‌تر ۲.۷ لیتری مجهز شده است. اندازهٔ این سوپرشارژر به چیزی که در کوروت C7 ZR1 دیدیم نزدیک‌تر است و از این حجم بیشتر به جبران وزن سنگین‌تر اسکالید کمک می‌کند. درنتیجهٔ خروجی موتور حالا به ۶۸۲ اسب بخار قدرت و ۸۸۵ نیوتن متر گشتاور رسیده است. این نیروی عظیم از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک که به‌خوبی تنظیم شده است به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند. ۸۰ درصد از گشتاور موتور نیز از دور تنها ۲ هزار rpm ارائه می‌شود.

به لطف این ویژگی‌ها و همین‌طور لانچ کنترل، اسکالید V ظرف ۴.۴ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و ۴۰۰ متر را در ۱۲.۷ ثانیه طی می‌کند. با فشردن دکمهٔ V در نزدیکی شیفتر، لانچ کنترل فعال شده و تمام تنظیمات خودرو را در تهاجمی‌ترین حالت قرار می‌دهد. حالا فقط کافی است در ابتدا پدال ترمز را فشار دهید، سپس پدال گاز را فشار داده و دور موتور را به ۱,۷۰۰ rpm برسانید. با این کار، اسکالید به یک خرس گریزلی تبدیل می‌شود که مثل یک اسب مسابقه به جلو شلیک می‌شود.

در هنگام لانچ، بجای توزیع قدرت ۵۰-۵۰ در حالت پیش‌فرض، ۷۰ درصد از نیرو به چرخ‌های عقب انتقال پیدا می‌کند و این شاسی‌بلند ۲۹۰۰ کیلوگرمی از جا کنده می‌شود. وقتی سرعت این کادیلاک عظیم به صد کیلومتر بر ساعت و بیشتر می‌رسد، عقب آن به حالت چمباتمه پایین می‌رود و دماغه تا آسمان بالا می‌رود. همچنین ترمزهای برمبو با دیسک‌های ۱۶.۱ اینچی نیز خودرو را با شیرجه‌ای به سمت جلو متوقف می‌کنند.

اسکالید V در حالت درجا با صدای بلندی غرغر می‌کند و در هنگام لانچ مثل یک خودروی اسپرت غرش می‌کند. در زمان تخته‌گاز نیز صدایی مثل یک ماسل کار از پیشرانهٔ V8 خودرو برمی‌خیزد که به‌خوبی نعره‌های CT5-V بلک‌وینگ است. البته ازآنجایی‌که این یک خودروی V برای خانواده‌ها است، کادیلاک حالتی بنام استیلث را در آن تعبیه کرده است که صدای اگزوز را کاملاً خفه می‌کند تا صبح زود همسایگان را از خواب بیدار نکند.

اسکالید V به‌صورت استاندارد به سیستم کنترل سواری مغناطیسی نسل چهارم، سیستم تعلیق بادی و سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است که یعنی این شاسی‌بلند عظیم در پیچ‌ها مشکلی نخواهد داشت. کمک‌فنرهای تطبیقی در حالت اسپرت در سفت‌ترین حالت خود قرار می‌گیرند و چابکی و هندلینگ چشمگیری را برای یک شاسی‌بلند سه ردیفه با چنین اندازهٔ بزرگی فراهم می‌کنند. بااین‌حال، قوانین فیزیک بالاخره کار خود را می‌کنند و بنابراین در پیچ‌های تند گریزی از بادی‌رول واضح نخواهد بود. همچنین زمانی که اسکالید V در اسپرت‌ترین حالت خود قرار می‌گیرد، سواری خشک و تهاجمی آن چیزی نیست که همسر و فرزندان برای بیش از چند کیلومتر از آن لذت ببرند.

اما وقتی جاده صاف شود، تمام این مشکلات به فراموشی سپرده خواهند شد زیرا حالت رانندگی تورینگ با رام کردن پدال گاز، اگزوز و تعلیق، این شاسی‌بلند قدرتمند را به یک کروزر راحت بزرگراهی تبدیل می‌کند. سیستم تعلیق مغناطیسی نیز درحالی‌که به‌وضوح هندلینگ خودرو را بهبود می‌بخشد، همراه با تعلیق بادی به‌راحتی سواری در جاده‌های طولانی هم کمک می‌کند تا جایی که حتی رینگ‌های ۲۲ اینچی استاندارد نیز باعث ایجاد احساس ناراحتی در سواری خودرو نمی‌شوند. البته مسیر آزمایشی ما بیشتر آسفالت‌های صاف و باکیفیت بود اما سواری اسکالید V حتی روی مسیر خاکی هم خشن نبود.

برخورداری از جدیدترین نسخه از سیستم کمک‌رانندهٔ سوپر کروز نیز تجربهٔ رانندگی جاده‌ای با این هیولا را بهتر و جذاب‌تر می‌کند. این یکی از معدود آپشن‌های سفارشی برای اسکالید V است و ارزش هر سنت از قیمت ۲,۵۰۰ دلاری خود را دارد. نسخهٔ بروز شدهٔ این سیستم از دستیار خودکار تغییر خط برخوردار شده است که یعنی برای جابجایی خودرو بین خطوط حتی لازم نیست دسته‌راهنما را تکان دهید.

هنگام که سرعت موردنظر تنظیم شود، اسکالید V اگر در مسیر به‌ وسیلهٔ نقلیهٔ کُندتری برسد به‌طور خودکار به لاین سمت چپ تغییر مسیر می‌دهد. در این هنگام، خودرو با لرزش صندلی و صدای هشدار به راننده اطلاع می‌دهد که در حال سبقت گرفتن است و نیازی نیست فرمان را بگیرد. در طول آزمایش ما، حتی در بزرگراه‌های نسبتاً پرپیچ‌وخم نیز اسکالید V بیش از یک ساعت بدون دخالت راننده، هماهنگ با ترافیک تغییر خط داد و کل مسیر را طی کرد.

همان سه نمایشگری که در اسکالید معمولی وجود دارند با اندازه‌های ۱۶.۹ اینچی، ۱۴.۲ اینچی و ۷.۲ اینچی از راست به چپ، داشبورد این نسخهٔ V را هم زینت بخشیده‌اند. اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم، اینترنت وای فای، ناوبری واقعیت افزوده، سیستم دید در شب و هدآپ دیسپلی همگی به‌صورت استاندارد در این ماشین ارائه می‌شوند. تنها چیزی که داخل اسکالید V را از نسخهٔ معمولی متمایز می‌کند گرافیک ویژه‌ای در صفحه آمپر است که البته آن‌قدرها هم خاص نیست.

همین موضوع در مورد نمای بیرونی اسکالید V هم صدق می‌کند زیرا این خودرو به‌عنوان نسخه‌ای پرفورمنس و قدرتمند، در ظاهر خیلی شبیه اسکالید اسپرت معمولی به نظر می‌رسد. البته این ماشین هنوز هم خوش استایل و جذاب است اما غیر از نشان‌های بزرگ V روی درهای جلو، تغییراتی نه‌چندان بزرگ در سپر جلو و سر اگزوزهای جدید در عقب، تغییرات چشمگیر دیگری در بیرون تجربه نکرده است.

قیمت پایهٔ کادیلاک اسکالید V از ۱۴۹,۹۹۰ دلار آغاز می‌شود که این رقم در نسخهٔ کشیدهٔ ESV به ۱۵۲,۹۹۰ دلار می‌رسد. شاید این رقم‌ها زیاد به نظر برسند اما اسکالید V ارزش آن را دارد زیرا اساساً همهٔ آپشن‌های موردنیاز را به‌صورت استاندارد دارد و تنها چند مورد محدود برای آن قابل سفارش است که مهم‌ترین آن‌ها سیستم سوپر کروز با قیمت ۲,۵۰۰ دلار است. این خودرو در بازار واقعاً رقیب مستقیمی ندارد و به همین دلیل کادیلاک آن را قوی‌ترین شاسی‌بلند فول سایز دنیا می‌داند. بااین‌حال، مرسدس GLS63 AMG با قیمت ۱۳۳,۱۵۰ دلار و آلپینا XB7 با قیمت ۱۴۱,۳۰۰ دلار نزدیک‌ترین رقبای اسکالید V محسوب می‌شوند.

هردوی این خودرو قدرت کمتری نسبت به کادیلاک دارند اما در شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر سریع‌تر و در پیچ‌ها چابک‌تر هستند اما برای کسانی که به دنبال قدرت، آرامش و غرش عالی هستند، کادیلاک اسکالید V یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. این SUV سوپرشارژ در نوع خود واقعاً بی‌نظیر است.

مشخصات فنی

Cadillac Escalade V 2023

پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ
قدرت ۶۸۲ اسب بخار
گشتاور ۸۸۵ نیوتن متر
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۴.۴ ثانیه
ظرفیت سرنشین ۷ نفر
حجم صندوق بار ۷۲۲ لیتر
وزن ۲۹۰۶ کیلوگرم
ظرفیت بکسل ۳۱۷۵ کیلوگرم
قیمت پایه ۱۴۹,۹۰۰ دلار
قیمت تست‌شده ۱۵۲,۴۰۰ دلار

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۲ رای
منبع
Motor1

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۸ دیدگاه‌ها

  1. SRT

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (606 ديدگاه)

    عالییی بی نظیررر😍اسکالید پادشاه این سگمنت.
    دیگه وقتشه رقبا بکشن کنار

    موافقم 95
    مخالفم 19
    1. viper2

      ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1144 ديدگاه)

      اون ماشینی رو که گفتی . من کل شرکت سازندشو با یه لیتر دود اگزوز این ماشین عوض نمیکنم . خدایا از دست چینی فنا .نه اون که گفتی میخواد با موتور قوطی نوشابه ایش با این رقابت کنه .

      موافقم 57
      مخالفم 11
    2. new RAMIN

      ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2380 ديدگاه)

      ramin fan😐
      #اکانت_فیک
      امثال شما کی منقرض میشید نمیدونم،جز مسخره کردن من کار دیگه ای بلد نیستید…

      viper2
      (نه اون که گفتی میخواد با موتور قوطی نوشابه ایش با این رقابت کنه)
      محض اطلاع باید بگم 2عدد موتور برقی 550اسب قدرت داره با شتاب 5ثانیه ای که نیاز بیشتر افراد رو برطرف میکنه. طراحش هم دقیقا طراح رولزرویس کالینان بوده…اشرافیتش هم نیازی به گفتن نیستن برسی ها موجوده.صف بستن در نروژ سال 2022برای EHS9 هم نیازی به گفتن نیست صدبار لینک دادم…

      .

      کاری با کامنت شما ندارم اقای وایپر،اما واقعا درک نمیکنم این اکانت فیکمون که هیتری بیش نیست چطوری یه ماشین بنزینی رو با برقی مقایسه میکنه…به هیترهای همه برندها پیشنهاد میکنم اول کلاس بندی صنعت خودرو رو یاد بگیرن بعدا بیان هیت کنن. البته عجیبه پدال همچین کامنت هایی رو منتشر میکنه.

      موافقم 14
      مخالفم 18
      1. ماشین باز

        ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (115 ديدگاه)

        داداش هیجانی که تو موتور بنزینی یا دیزلی هست تو موتور برقی نیست حالا این ماشین بنزینی 30اسب قدرت داشته باشه یا نه 800اسب فرقی نداره مهم صدای غرش موتوره که تو ماشین برقی این نصیبت نمیشه

        موافقم 6
        مخالفم 2
    3. GMA

      ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      احتمالا شما همون دکتر استاپ نیستی؟ 😂😂

      موافقم 15
      مخالفم 1
    4. ایلیا

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (389 ديدگاه)

      مثل تانک لوکس چرخ داره

      موافقم 2
      مخالفم 0
  2. MOTORE PUSHROD

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (24 ديدگاه)

    وقتشه جیپ دست بکار بشه گرند واگونییر ترک هاک بسازه با موتوره پوشراد همی فوردم بیاد پوشراد ۷.۳ گودزیلا بندازه تو نویگیتور چی بشه اوفففف

    موافقم 10
    مخالفم 23
    1. Ali_x76

      ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1203 ديدگاه)

      فورد میتونه از ۵ لیتری سوپرشارژ (GT500) استفاده کنه

      موافقم 4
      مخالفم 1
  3. MOTORE PUSHROD

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (24 ديدگاه)

    در کنار اینا مدل X پلد آمریکارو بی رقیب میکنن اوفففف یاد درگ پورشه با پلد ۶ سرنشین افتادم 🏃🏃

    موافقم 19
    مخالفم 41
    1. GMA

      ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      وقتی تشنه توجهی:🏃🏃

      موافقم 24
      مخالفم 2
    2. احمدرضا

      ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (727 ديدگاه)

      بیخیال توروخدا
      اخه اون ماشین برقی به جز شتاب چی داره که اسمش میاری؟

      موافقم 16
      مخالفم 6
    3. the one

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (527 ديدگاه)

      تورو خدا اکس پلد رو با این شتباکسا مقایسه نکن

      موافقم 3
      مخالفم 0
  4. ارین صاحب جمعی

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1074 ديدگاه)

    اصلن اینماشین رقیب نداره چون تو هیچ سگمنتی نیست این با این هیکل خیلی بزرگه

    موافقم 35
    مخالفم 3
  5. ارین صاحب جمعی

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1074 ديدگاه)

    فقط بنز و بی ام و رقیب اینن که تازه نیستن سایزشون کوچکتره ولی این خیلی بزرگه تنها بدیش همینه جا پارک سخت پیدا میشه برای این هیکلی

    موافقم 24
    مخالفم 6
    1. viper2

      ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1144 ديدگاه)

      بابا بیخیال جا پارک خدا بزرگه شما فقط ابهتو ببین . کسی که پول اینو داره جا پارک براش مهم نیست بابا اصلا میزنمش تو پارکینگ عه .
      شما فقط ابهتو ببین مشخصات فنی رو ببین کابینو ببین . جا پارک خدا بزرگه مصرف بنزین خدا بزرگه

      موافقم 21
      مخالفم 7
      1. HamiD

        ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (2442 ديدگاه)

        “کسی که پول داره جا پارک واسش مهم نیست”

        حاجی منفجر شدم 😂😂😂
        طرف میره دوتا خیابون اونور تر ماست بخره بعد میگه عه جا پارک نیست پس میرم ماشین رو میزارم تو پارکینگ خونه خودم پیاده میام ماست میخرم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        موافقم 27
        مخالفم 5
        1. viper2

          ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1144 ديدگاه)

          اول که من حاجی نیستم .
          دوما منظورم ماست خریدن و اینا نبود مصلا طرف میره وسط شهر بنگاهی محضری چیزی پارکینگ هست طرف میره خرید جای خوب میره که معمولا پاساژ هایی که توشون سروش هست که بهترین فروشگاه هم هست معمولا پارکینگ دارن . کسی هم که پول اینو داره خودش ماس نمیخره .

          موافقم 11
          مخالفم 17
        2. Porsche 911

          ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1222 ديدگاه)

          😂😂😂😂
          شما وسط زندگی طرف افتادی که میدونی کسی که اسکالید داره میره فروشگاه معروف و جادار
          عجب 😂
          ((کسی هم که پول اینو داره خودش ماس نمیخره .))
          داره اسکالید میخره رولزرویس و بنتلی و مایباخ نمیخره که یا شیرون چند میلیون دلاری که بگیم خیلی ثروتمنده

          موافقم 5
          مخالفم 1
      2. Hamid...Audi

        ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (712 ديدگاه)

        شما یه لطفی بکن اون عینک تعصبتو درار بعد به ماشین نگاه کن.
        اسکلید ماشین بزرگ و با ابهتیه، فوق العاده قدرتمنده، بی اندازه لوکس و راحته و هزار تا ویژگی خوب داره ولی بزرگیش باعث میشه مشکل جای پارک داشته باشه و توی خیابونای تنگ صرفا اذیته.
        همونقدر که توی امریکای شمالی خریدش به شدت خوبه همونقدر هم تو اروپا خریدش احمقانه س.

        موافقم 5
        مخالفم 1
  6. Aboalfazl demon

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (519 ديدگاه)

    کادیلاک عالی مینوازه
    به جز این شنیدم کادیلاک سلستیک پادشاه سدان های لوکس برقی خواهد شد

    موافقم 10
    مخالفم 1
  7. meysam

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3526 ديدگاه)

    واقعا بینظیره

    موافقم 20
    مخالفم 1
  8. Taha Malek

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (914 ديدگاه)

    واقعا خفنه هیچی نمیشه گفت درباره این ماشین حیف که جلو تکامل این ماشینا سر هیچ و پوچ گرفته میشه
    ی نسل دیگ از اسکالید معرفی میشه با موتور بنزینی؟ فک نکنم
    هم ناراحتم هم خوشحال از دیدن این ماشین هعی و مایی که حتی نمیتونیم تو خیابون اینارو ببینیم چ برسه که در دسترس باشه و قابل خریداری.

    موافقم 15
    مخالفم 1
  9. new RAMIN

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    جهان هیچ وقت به یه ماشین 5.5متری با 180سانت ارتفاع و 3ردیف صندلی و بیش از 650اسب قدرت نه نیاز داشته نه نیاز داره و نه نیاز خواهد داشت…

    خود من به شخصه با رنج 150 الی 160هزار دلار یه رنجرور LWBرو ترجیح میدم یا حتی اگه بحث کادیلاک باشه با قیمت بسیار ارزونتر با 110هزار دلار یه اسکالید پلاتینیوم میخرم.چون بنظرم کسی که اینهمه پول میخواد بده به شاسی بلند قطعا اولویت اولش اشرافیت و لوکس بودن هست و نه پرفورمنس. کسی هم که دنبال پرفورمنس باشه قطعا شاسی بلند نمیخره…

    درهرحال دمه کادیلاک گرم که دراین دوران(عصربرقی سازی)همچین ماشینی ساخت

    موافقم 14
    مخالفم 26
  10. محمدرسول صمدی (◕‿◕)

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (153 ديدگاه)

    عالی و خوب
    ایالت میشیگان دوباره گل کاشت و مارو برد به مهندسی ناب مکانیک دانشگاه میشیگان و دانشگاه های عالی مثل ام آی تی ماساچوست و استنفورد و هاروارد و برکلی و کلمبیا و … .
    دانشگاها وقتی ارتباط با صنعت داشته باشن مخصوصا دانشگاه های ایالت متحده که بهترینهای جهان جذب میکنه مخصوصا شرق آسیایی هارو صنعتشون میشه این.
    میشیگان خودروسازی ها و کالیفرنیا غول های تکنولوژی دره سیلیکون البته تسلا و رضوانی کالیفرنیا هستن.
    متاسفانه ما دانشگامون خودروسازی ها نمیبرد و ارتباط با صنعت نداشتیم.
    خوب میشد دانشگاه ها بفرستند دانشجوها رو ایالت متحده و بعد از تحصیلات بیارن ایران با پول خود دولت و اینجوری صنعت ایران جون دوباره بگیره مخصوصا خودروسازیامون.
    البته خیلی ها هم مقاله میدن و با مدرک زبان خودشون میرن فراررر.
    نظر شما ها چیه دوستان خوشحالم میشم شما ها هم بگید توضیحاتتان را.
    دانشگاه میشیگان مثلا نزدیک 8 میلیارد دلار بودجش هست البته دولتی.
    ایرانی ها هم خیلی خوش درخشیدن مخصوصا تو استارت آپ ها در ایالت کالیفرنیا
    انشالله روزی بشه همه بیان خدمت عالی به ایران کنند
    ❤❤

    موافقم 16
    مخالفم 2
  11. HamiD

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2442 ديدگاه)

    مشخصاتش واقعا عالیه …
    بی نظیره …

    موافقم 11
    مخالفم 1
    1. Hadi

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (580 ديدگاه)

      واقعا محشره یه پکیج کامل از همه چیزه 👌🏼
      ابهت، قدرت، پرستیژ، لاکچری،سرعت و امکانات
      میشه لقب قصر ۴.۵ ثانیه ای ۷ نفره بهش داد 😍

      موافقم 9
      مخالفم 2
  12. Clean energy (سلام فرمانده)

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    ابهتو
    خدایی هرچی در وصفش بگی کم کاری کردی و اون دنیا یقه تو میگیره
    خیلی عشقههههههه
    یه روزی میاد اینارو ببینیم؟ یا شاید سوار شیم!!

    موافقم 13
    مخالفم 1
  13. حسین

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (785 ديدگاه)

    زبان از توصیف بسته است
    بس که این هیولا همه چی تمام است..
    بدون تعصب، دوستان هم می دونند
    با وجود اینکه فن آمریکا نیستم
    به شخصه عاشق این نسل اسکالید مخصوصا
    مخصوصا این نسخه که دلم رو با خودش برده
    به جهان دیگه شدم…
    از ته قلبم آرزو میکنم روزی برسه
    جوونامون از جمله خودم به این ماشین
    دسترسی داشته باشن❤

    موافقم 16
    مخالفم 1
  14. محمد

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1485 ديدگاه)

    کادیلاک برای آخرین اسکالید بنزینی سنگ تموم گذاشته حتی نسخه پایه با اون پیشرانه پا به سن گذاشته هم خودروی بسیار محترمیه این نسخه که با پیشرانه شاهکار بلک وینگ و آخرین نسخه سوپرکروز هیچ جای گله ای باقی نمیذاره

    موافقم 6
    مخالفم 0
  15. JDM lover

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    واقعا ابهت و خفن بودنش بی نظیره تو جهان
    فقط یه لحظه به نعره های اون v8 و ناله سوپرشارژرش فک کنید 😍
    عاشقشم

    موافقم 8
    مخالفم 0
  16. R@m!n

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    باید بابت این پروژه شاهکار به جی ام تبریک گفت.

    هر چند کراس ها و SUV های پرفورمنس برام هیچ جذابیتیه نداره اما این ماشین با این ابعاد فوق العاده کار کرد.

    موافقم 9
    مخالفم 0
  17. javadhy

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (331 ديدگاه)

    واقعا آدم از خوندن این مطلب لذت میبره
    در مورد این ماشین هم باید گفت مجموعه ای از همه چیز در بهترین حالته و چقدر بد که این آخرین نسل این خودروی با ابهت با انجین احتراق داخلیه
    بنظرم از پرفورمنس خودرو اگه بخوایم بگیم همین بس که سوپرشارژر ۲.۷ لیتری داره
    ۵ سال دیگه انجین هایی با همین حجم برامون آرزو میشه چه برسه به این

    موافقم 7
    مخالفم 0
  18. زیزیگولو

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (4781 ديدگاه)

    کادیلاک اسکالاید با ظاهری بسیار مجذوب کننده و فروشی چشم گیر و هوادارای فراوون و انگار داستان چراغای عقب اسکالاید همچنان ادامه داره ……. چراغایی که از زیر سقف شروع میشه و تا یه وجبی سپر عقب ادامه داره

    موافقم 5
    مخالفم 0
  19. بهنام

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (984 ديدگاه)

    بی رقیب…

    موافقم 4
    مخالفم 0
  20. پدرام

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (797 ديدگاه)

    هنوز معتقدم چراغ های عمودی نسل قبل ابهت ماشین رو خیلی بیشتر کرده بود به نظرم این چراغ ها برای این هیکل کمی کوچک باشن اما نمای عقب اوکی هست

    موافقم 4
    مخالفم 0
  21. RezaRs

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (278 ديدگاه)

    نگران گرند واگنییر با موتور هلکتم 😂💔 از جیپ بعید نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. mm-yarlou

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (234 ديدگاه)

    لطفا همه ی suv هاس لوکس فول سایز و پرفورمنس کلاه از سر برداشته برید کنار سلطان به تخت بنشیند

    موافقم 3
    مخالفم 1
  23. Viper

    ۵ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (184 ديدگاه)

    سلطان شاسی بلندها

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا