پیشرانههای جدید برای نسل آیندهٔ کادیلاک اسکالید
کادیلاک اسکالید از سال 2014 تغییرات چندانی نداشته است اما در آیندهٔ این اسیووی فول سایز لوکس آمریکایی تغییرات بزرگی رخ خواهد داد. کار توسعهٔ نسل جدید اسکالید برای سال 2020 در حال انجام است و هماکنون جاسوسان صنعتی نیز تصاویری جاسوسی از نسل جدید پسرعموی ارزانقیمت اسکالید یعنی شورلت سابربن گرفتهاند. کادیلاک از انتشار اطلاعاتی از نسل جدید اسیووی لوکس خود خودداری کرده است اما گزارش جدیدی در این رابطه منتشر شده که نشان میدهد نسل آیندهٔ اسکالید با سه پیشرانهٔ مختلف عرضه خواهد شد.
درحالیکه هنوز هیچچیز رسمی نیست، انجمن کادیلاک گفته است که منابعی آگاه از برنامههای آیندهٔ این شرکت به آنها گفتهاند که نسل جدید اسکالید با سه گزینهٔ موتوری مختلف ارائه خواهد شد. البته این منابع اشارهای به نوع این موتورها نکردهاند. این در حالی است که نسل کنونی اسکالید صرفاً با یک موتور 6.2 لیتری V8 تولید میشود که 420 اسب بخار قدرت و 625 نیوتن متر گشتاور تولید میکند. احتمالاً در نسل آیندهٔ اسکالید هم همچنان این موتور ارائه خواهد شد زیرا همین پیشرانه برای نسل جدید پیکاپهای شورلت سیلورادو و جیامسی سییرا هم ارائه شده است.
اما دو پیشرانهٔ دیگر نسل آیندهٔ اسکالید فعلاً نامعلوم هستند. البته ممکن است یکی از این موتورها، پیشرانهٔ 4.2 لیتری V8 توئین توربوی جدید کادیلاک باشد که بهتازگی در مدل CT6 V-Sport ارائه شده است. این موتور 550 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور دارد که پیشرفت چشمگیری را نسبت به موتور 6.2 لیتری V8 نشان میدهد. گفته شده که ممکن است این موتور در اسکالید V یا V-Sport ارائه گردد. پیشرانهٔ سوم اسکالید جدید اما نامشخصتر است ولی بااینحال میتواند یک قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی باشد. درهرحال صرفنظر از موتورهایی که زیر کاپوت اسکالید قرار خواهد گرفت، نسل آیندهٔ این خودرو به لطف برخورداری از تعلیق مستقل عقب، سواری راحتتری خواهد داشت. این تغییر همچنین موجب مسطح شدن کف بخش عقب خودرو هم خواهد شد.