در واقع این خودرو بهروز شده و کادیلاک دو نسخه جدید از آن که به سیستم نیمه خودران سوپر کروز مجهز هستند را معرفی نموده است.
نسخه پایه سوپر کروز قیمت پایه معادل 66934 دلار داشته و از سقف پانورامیک، چراغهای LED و رینگهای 18 اینچی سود میبرد. از دیگر ویژگیهای این خودرو میتوان به پشت آمپرهای 12.3 اینچی، صفحه مرکزی 10.2 اینچی و سیستم صوتی Bose با 10 بلندگو اشاره کرد. به این موارد باید صندلیهای جلوی گرم و سرد شونده، پوشش چرم کابین و سیستم تهویه مطبوع دو ناحیهای را اضافه نمود.
اما مدل پرچمدار 69784 دلار قیمت داشته و با ظاهر اسپورت تر، رینگهای 19 اینچی، چراغهای جلوی تطبیقی و سیستم تعلیق تطبیقی متمایز میشود.
نیروبخش هر دو مدل یاد شده یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو با قدرت 233 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتون متر است. این پیشرانه با یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک همکاری کرده و نیرو را به چرخ های عقب میفرستد.
البته خبر مهمتر درباره CT6 به سوپر کروز آن مربوط میشود که از دادههای نقشه لیدار و جیپیاس برای تخمین محل دقیق خودرو استفاده میکند. این خودرو همچنین به تعدادی از دوربینها و حسگرهای راداری مجهز است.
تمامی این اطلاعات با یکدیگر ترکیب میشوند تا مسیری مجازی برای پیشروی خودرو را فراهم کنند. به همین خاطر CT6 در لاین مخصوص خود خواهد ماند و بهصورت خودکار با ترافیک هماهنگ خواهد شد.
کادیلاک میگوید سیستم سوپر کروز میتواند در حدود 300 هزار کیلومتر از بزرگراهها و آزادراههای چین مورداستفاده قرار گیرد. این موضوع کاملاً احساسبرانگیز است و آمریکاییها اظهار داشتهاند با شرکت چینی اتوناوی برای اطمینان از دقت و صحت این نقشهها همکاری کردهاند.
از نظر ایمنی هم باید گفت CT6 به سیستم هشدار راننده مجهز شده که از حسگرهای مادونقرمز و دوربینی کوچک برای پایش راننده استفاده کرده تا مطمئن شود راننده حواسش به جاده هست. اگر راننده مدت زیادی به جاده توجه نکند سیستم به او یادآوری خواهد کرد. اگر پاسخی دریافت نشود هشدارهای اضافی صادر خواهد شد.
اگر بازهم راننده واکنشی نشان ندهد خودرو بهصورت آرام توقف کرده و چراغهای هشدار روشن خواهد شد.