مرحلهٔ مقدماتی، گروه پنجم، سدانهای میان سایز پرفورمنس، دوئل چهارم
نتایج دوئل قبلی بین بامو M5 و مازراتی گیبلی تروفئو
مجموع آراء: 1480
آراء بامو: 1025
آراء مازراتی: 455
پیروز دوئل: بامو M5 با کسب 69 درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
پورشه پانامرا توربو S | مرسدس AMG GT63 |
مرسدس AMG GT63 | |
بامو M8 گرن کوپه | آئودی RS7 |
بامو M8 گرن کوپه | |
بامو M5 | مازراتی گیبلی تروفئو |
بامو M5 | |
کادیلاک CT6-V | جگوار XJ R |
؟ | |
مرسدس E63 AMG | آئودی RS6 |
؟ | |
کادیلاک CT5-V بلکوینگ | دوج چارجر هلکت |
؟ |
کادیلاک CT6-V
تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک 2018
پلتفرم: امگا جنرال موتورز
امتیاز از کارباز: 8.4 از 10
فروش سال 2019 در آمریکا: 7,951 دستگاه
فروش سال 2020 در آمریکا: 3,117 دستگاه
گارانتی: 4 سال یا 80 هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: 6 سال یا 110 هزار کیلومتر
چکیده: به CT6-V نمیتوان ایرادات زیادی وارد کرد. در هر نوع مسیری، مشکلات جاده توسط سیستمهای خودرو کنترل میشود و CT6-V سریعاً خود را تنظیم میکند تا راحتترین سواری ممکن را فراهم کند. به همین دلیل، سواری خودرو راحت و درعینحال مناسب برای یک سدان لوکس عملکردی است. علاوه بر این، سرعت گرفتن، صدا و سواری CT6-V در مسیرهای خشن هم عالی است. فرمان این ماشین سبک اما دقیق است و سیستم صوتی آن با 34 بلندگو صدایی عالی دارد. حتی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی CUE که قبلاً مشکلاتی داشت در جدیدترین نسخه واقعاً بهتر شده است.
جگوار XJ R
تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک 2013
پلتفرم: D2a جگوار-لندروور
امتیاز از کارباز: 7.8 از 10
فروش سال 2019 در آمریکا: 1,167 دستگاه
فروش سال 2020 در آمریکا: 1,017 دستگاه
گارانتی: 5 سال یا 96 هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: 5 سال یا 96 هزار کیلومتر
چکیده: XJ R مکان بسیار خوبی برای رانندگیهای طولانی است. صندلیهای چرمی این خودرو حتی برای ساعتها نشستن هم راحت هستند و کابین در سرعتهای بالا فوقالعاده ساکت است؛ اما با همهٔ اینها، XJ R خودرویی نیست که بهتر باشد راندن آن به رانندهٔ شخصی واگذار شود زیرا این ماشین به همان اندازه که راحت است، رانندگی جذابی هم دارد. این یک جنگجوی جادهای توانمند برای پیمودن مسافتهای طولانی است و در مسیرهای پیچدرپیچ هم کنترل قابلاحترامی دارد. البته XJ R حداقل تکنولوژیها و ویژگیهای تجملی لازم برای رقابت در این کلاس را ارائه میکند.
مقایسهٔ مشخصات فنی
کادیلاک CT6-V | جگوار XJ R 575 | |
پیشرانه | 4.2 لیتری V8 | 5.0 لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | سوپرشارژ |
قدرت | 550 اسب بخار | 575 اسب بخار |
گشتاور | 870 نیوتن متر | 700 نیوتن متر |
گیربکس | 10 سرعته اتوماتیک | 8 سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | عقب |
شتاب صفر تا 96 | 3.8 ثانیه | 3.9 ثانیه |
مسافت 400 متر | 12.2 ثانیه | 12.2 ثانیه |
توقف از 110 | 47.2 متر | 46.0 متر |
شتاب جانبی | 0.90 جی | 0.88 جی |
حداکثر سرعت | 240 کیلومتر/ساعت | 300 کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | 13.0 لیتر ترکیبی | 13.0 لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | 72 لیتر | 80 لیتر |
وزن | 2032 کیلوگرم | 1990 کیلوگرم |
طول | 5,181 میلیمتر | 5,255 یلیمتر |
فاصلهٔ محوری | 3,106 میلیمتر | 3,157 میلیمتر |
حجم صندوق بار | 425 لیتر | 425 لیتر |
ظرفیت سرنشین | 5 نفر | 5 نفر |
قیمت | 92,790 دلار | 123,395 دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[poll id="89"]