خودروی مسابقهای و استقامتی جدید کادیلاک در پیست رؤیت شد
در ماه ژوئن بود که کادیلاک از هایپرکار GTP خود رونمایی و اعلام کرد به مسابقات جهانی بازمیگردد. همه آن چیزی که میدانستیم این بود که کادیلاک در مسابقات ایمسا و WEC شرکت خواهد کرد و در بطن این هایپرکار مسابقهای نیز پیشرانهای کاملاً جدید قرار خواهد گرفت. به لطف تیزر جدیدی که این برند منتشر کرده شاید بتوانیم جزئیات بیشتری از قلب تپنده این خودرو را کسب کنیم.
قبلاً گفته شده بود پیشرانه این خودرو از نوع 8 سیلندر 5.5 لیتری خواهد بود و شاید به نظر میرسید این نیروگاه آهنین همان نمونه بکار رفته در کوروت C8.R باشد اما با توجه به اینکه کادیلاک از عبارت "کاملاً جدید" در بیانیه خبری خود استفاده کرده و همچنین با گوش دادن به صدای این پیشرانه میتوان گفت با پیشرانهای کاملاً متفاوت روبرو خواهیم شد.
برخلاف C8.R، این پیشرانه ظاهراً از میللنگ متقاطع استفاده خواهد کرد که با توجه به تمایز این خودرو از رقبای کلاس خود منطقی به نظر میرسد. صدای تولیدی این پیشرانه تقریباً ما را به یاد نسخه استوک میاندازد که دورگیری بالایی دارد. البته باید گفت این پیشرانه کاملاً با هویت کادیلاک آمریکایی همخوانی دارد و از این نظر کاملاً نسبت به رقبا متفاوت عمل خواهد کرد. ما همچنین صدای تولیدی پیشرانه در زمان معکوس دادنها را نیز دوست داریم. در ویدئو و تیزری که کادیلاک منتشر کرده میتوانید صدای جذاب این پیشرانه را بشنوید. در ماههای آینده اخبار بیشتری را از هایپرکار مسابقهای کادیلاک منتشر خواهیم کرد.