اینفینیتیکادیلاکویدئو کلیپ

درگ شاسی‌بلندهای لوکس غول‌پیکر، کادیلاک اسکالید در برابر اینفینیتی QX80

نسل جدید اینفینیتی QX80 با موتور V6 توئین توربو در مسابقهٔ درگ در برابر پادشاه این کلاس یعنی کادیلاک اسکالید چه عملکردی خواهد داشت؟

سم کارلیجن یک مسابقه درگ دیگر را آماده کرده است؛ این بار بین دو شاسی‌بلند لوکس غول‌پیکر با شاسی مستقل یعنی کادیلاک اسکالید فیس‌لیفت و نسل جدید اینفینیتی QX80. این رقابت از یک بررسی کامل بین دو خودرو است. اگر می‌خواهید مستقیماً به بخش مسابقه بروید، به دقیق ۲۱ ویدئو مراجعه کنید. از یک سو، کادیلاک اسکالید پیشتاز سنتی شاسی‌بلندهای شاسی مستقل قرار دارد. نسل پنجم این غول آمریکایی در فوریه ۲۰۲۰ همراه با شورلت تاهو، سابربن و جی‌ام‌سی روی پلتفرم GMT T1XX معرفی شد و مدتی است که نسخهٔ فیس‌لیفت آن راهی بازار شده است. با وجود تغییرات بزرگی که در داخل اسکالید جدید صورت گرفته، زیر کاپوت همچنان همان پیشرانهٔ آشنای ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی قرار دارد که ۴۲۰ اسب بخار قدرت دارد.

در مقابل، نسل جدید اینفینیتی QX80 را می‌بینیم. متأسفانه، برند لوکس نیسان، مانند شرکت مادرش وضعیت چندان خوبی ندارد و امیدوار است پرچم‌دار جدید QX80 بتواند ورق را برگرداند. QX80 جدید با نیسان آرمادا و پاترول اشتراکات زیادی دارد و از طراحی کانسپت QX مونوگراف الهام گرفته است. زیر کاپوت این مدل انقلاب بزرگی رخ داد زیرا موتور ۵.۶ لیتری V8 تنفس طبیعی قبلی و گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک کنار گذاشته شده و جای خود را به موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربوی جدید و گیربکس ۹ سرعته جدید داده است. QX80 نه‌تنها با وزن ۲۵۸۵ کیلوگرم کمی سبک‌تر از اسکالید ۲۷۱۸ کیلوگرمی است بلکه با ۴۵۰ اسب بخار قدرت، از رقیب آمریکایی قوی‌تر است. علاوه بر این، در گشتاور هم شاسی‌بلند ژاپنی با ۷۰۰ نیوتن متر نسبت به ۶۲۵ نیوتن متر رقیب برتری دارد.

بنابراین، تعجبی ندارد که در تمام مسابقه‌های درگ و رولینگ اینفینیتی با اختلاف پیروز شد. در مسابقهٔ درگ، QX80 زمان ۱۴.۴ ثانیه را به ثبت رساند درحالی‌که اسکالید یک ثانیه دیرتر به خط پایان رسید. البته کسانی که خواهان قدرت بیشتری در شاسی‌بلند کادیلاک هستند، می‌توانند سراغ مدل اسکالید V با پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ بروند که با ۶۸۲ اسب بخار قدرت، یکی از سریع‌ترین مدل‌ها در سگمنت خود محسوب می‌شود.

مشخصات فنی

اینفینیتی QX80 کادیلاک اسکالید
پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو ۶.۲ لیتری V8
قدرت ۴۵۰ اسب بخار ۴۲۰ اسب بخار
گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر ۶۲۵ نیوتن متر
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ۱۰ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
وزن ۲۵۸۵ کیلوگرم ۲۷۱۸ کیلوگرم
قیمت پایه ۸۴,۴۴۵ دلار ۹۳,۲۹۵ دلار

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
منبع
autoevolution

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۲ دیدگاه‌ها

  1. Ali

    ۱۳ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (198 ديدگاه)

    این پافشاریه کادیلاک روی v8 تنفس‌طبیعی برای اسکالید بنظرم قابل تحسینه.
    اما منم با اینکه اینفینیتی توجیه خرید بیشتری داره با ایشون موافقم

    موافقم 14
    مخالفم 4
    1. Cadillac-V

      ۱۳ تیر ۱۴۰۴
      سوابق: (582 ديدگاه)

      کادیلاک با اصالتی بیش از ۱۲۰ سال با اون همه اختراعات و نوآوری های مختلف در صنعت خودروسازی هیچ وقت اصالت خودشو زیر پا نمیزاره و همچنان از همون موتور شاهکار ۶.۲ لیتری هشت سیلندر استفاده می‌کنه

      لذتی که اون موتور ۸ سیلندر تنفس طبیعی داره هیچ ماشین ۶ سیلندر با هزار تا توروبو نداره که صدا قوطی نوشابه میده

      موافقم 10
      مخالفم 10
      1. (Ali(chevynova

        ۱۳ تیر ۱۴۰۴
        سوابق: (7981 ديدگاه)

        دقیقا
        کسی که ۸ سیلندر رونده میدونه هیچ ۶ سیلندر توربوی اون لذت موتور ۸ اتمسفریک رو نداره
        حالا اگه اون ۸ سیلندر مجهز به کاربرات ۴ دهنه باشه و یه تخت گاز بکنه و ۴ دهنه کاربرات رو باز کنه رستگار شده

        موافقم 5
        مخالفم 5
    2. NAVID@@98

      ۱۳ تیر ۱۴۰۴
      سوابق: (1296 ديدگاه)

      دقیقا درسته Cadillac-v 👍 این رو برای کامنت بعدی تو میگن
      چون با این مدل نسبت قدرت به وزن درست عادلانه رعایت میشه و نشون میده کت تن کیه:))) که این یعنی بهترین و
      هرچیز اول و ۱ و پادشاه این سگمنت این آمریکایی ها و مگر اروپایی ها کلش باهم باهاش رقابت کنند و هرچیز اول و ۱ هستن که مثلا رنجرروور رو بیارن که اینم جا افتاده و از موارد خاصه و نوع خودشه ولی بازم این کادیلاک اسکالید هست که منحصر به فرده و بهترین و پادشاه هست :))))))))))))
      https://www.pedal.ir/cadillac/10-supposedly-fast-cars-that-cant-beat-the-6217-lbs-cadillac-escalade-v/

      موافقم 3
      مخالفم 1
  2. محمد

    ۱۳ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (421 ديدگاه)

    تمام رقبای اسکالید توربو شدن حتی رقبای آمریکاییش مثل نویگیتور و گرند واگنییر قطعاً که رانندگی با موتور هشت سیلندر حجم بالا حس و تجربه نابیه ولی همین موتور قدیمی باعث شده توی شتاب و مصرف سوخت از بقیه عقب بیفته ، جنرال موتورز موتور های توربوی خیلی خوبی برای سیلوراد‌و و کلرداو توسعه داده نمی‌دونم چرا به عنوان آپشن این موتور رو برای اسکالید ارائه نمیده مثل جیپ که قبل از حذف موتور همی در کنار موتور هوریکن میتونستی نوع موتور گرند واگنییر رو انتخاب کنی

    موافقم 13
    مخالفم 3
  3. yektachafi

    ۱۳ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (211 ديدگاه)

    اسکالید(اسکلید) بدون شک بهترین تو سگمنت شاسی بلند های فول سایزه
    پادشاه بی برو برگرد برای یه مسافرت طولانی با یک خانواده پر جمعیت

    موافقم 11
    مخالفم 5
  4. (Ali(chevynova

    ۱۳ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (7981 ديدگاه)

    موتور ۸ اتمسفریک کادیلاک یه چیز دیگست
    با وجود وزن بیشتر و قدرت و گشتاور کمتر کادیلاک خیلی خوب عملکرد🇺🇸
    برای کل کل باید مدل v کادیلاک رو بیارن فقط
    راستی تاریخ تاسیس کادیلاک ۱۹۰۲ هست

    موافقم 9
    مخالفم 7
    1. محمد

      ۱۳ تیر ۱۴۰۴
      سوابق: (421 ديدگاه)

      خب به سیلندر چپ رقبا که ۱۹۰۲ تاسیس شده دید حرفی نداره اومد یه چیزی پروند

      موافقم 6
      مخالفم 5
      1. datsun

        ۱۳ تیر ۱۴۰۴
        سوابق: (4136 ديدگاه)

        اولین شاسی بلند تولید انبوه نیسان =1951
        اولین شاسی بلند تولید انبوه کادیلاک با همکاری دیگر زیر برندهای جی ام= ۱۹۹۹

        موافقم 4
        مخالفم 3
        1. (Ali(chevynova

          ۱۳ تیر ۱۴۰۴
          سوابق: (7981 ديدگاه)

          اولین شاسی بلند جهان شورولت سابربن ۱۹۳۵

          اولین شاسی بلند تویوتا لندکروزی که از روی ویلیزmb ساختن

          موافقم 2
          مخالفم 3
  5. اشکودا عشق مردم ترکیه

    ۱۳ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (1241 ديدگاه)

    این مدل میتونه اینفینیتی رو نجات بده وگرنه باید فاتحه این شرکت رو خوند

    موافقم 6
    مخالفم 0
  6. Cadillac-V

    ۱۳ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (582 ديدگاه)

    اگه جرئت دارین کادیلاک اسکالید سری V رو با ۶۸۲ اسب بخار قدرت و شتاب ۴ ثانیه ای بیارین تو درگ اونوقته که اینفینیتی که هیچی خیلی از ماشینای اسپرت و سوپر‌اسپرت هم ازش عقب میمونن

    https://www.pedal.ir/cadillac/10-supposedly-fast-cars-that-cant-beat-the-6217-lbs-cadillac-escalade-v/

    موافقم 6
    مخالفم 10
    1. محمد

      ۱۳ تیر ۱۴۰۴
      سوابق: (421 ديدگاه)

      دوست عزیز رقابت بین مدل های معمولی و خانوادگی بوده نه مدل پرفورمنس محور

      موافقم 5
      مخالفم 3
    2. (Ali(chevynova

      ۱۳ تیر ۱۴۰۴
      سوابق: (7981 ديدگاه)

      مدل v رو بیارن که دیگه رقیبش اینفینیتی نبود

      موافقم 2
      مخالفم 2
  7. amirboss

    ۱۳ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (1159 ديدگاه)

    مسابقه درگ تو این کلاس به نظر من احمقانه س!!!
    هرچند اینفینیتی برند با احترام یه و از قدرت و گشتاور بیشتری سود می‌بره اما به نظر من ابهت کادیلاک یه چیز دیگه ست.
    طراحی و وقار کادیلاک رو بیشتر از قابلیت های فنی اینفینیتی قبول دارم.

  8. M

    ۱۳ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (71 ديدگاه)

    آقا سایتی که دادی درست
    ولی باید قوی ترین نسخه رو با قوی ترین مقایسه کرد
    خودش بنز AMG GT 53 رو داده بود
    بعد گفته که این قوی ترین نسخه نیست دوم اینکه شتاب ۳ ثانیه ای یا پایین تر داره سوم شتابش با کادیلاک یکی بود آقای کادیلاک v

    موافقم 1
    مخالفم 1
  9. علی Shelby

    ۱۳ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (870 ديدگاه)

    اسکالید عالیه ولی کاش چراغشو اونجوری باریک نمیکردن انگار چراغ X22PRO رو انداختن روش

    موافقم 3
    مخالفم 4
  10. bi Turbo

    ۱۳ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (251 ديدگاه)

    اینفینیتی برای رانندگی روزمره بهتره…
    اما اسکالید یک شاسی بلند برای عاشق ماشین هاست. فکر نمیکنم هیچ SUV ای تجربه مشابه کادیلاک رو ارائه بده.

    موافقم 7
    مخالفم 1
    1. datsun

      ۱۳ تیر ۱۴۰۴
      سوابق: (4136 ديدگاه)

      رو اینفینیتی تو آفرود هم میشه حساب کرد چون ذاتش پاتروله ولی کادیلاک اصلا ،

      موافقم 4
      مخالفم 4
      1. (Ali(chevynova

        ۱۳ تیر ۱۴۰۴
        سوابق: (7981 ديدگاه)

        پاترول منظورت همون محصولیه که مثل لندکروز از الهام گیری و نقشه های ویلیزmbسال ۱۹۴۲ بهره برد؟

        و نکته بعد اونکه کادیلاک یه ماشین لوکسه
        اگه یه شاسی بلند لوکس که افرودش خوب باشه بخوای جیپ چروکی در خدمته

        موافقم 1
        مخالفم 4
  11. کامران

    ۱۳ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (60 ديدگاه)

    بنظرم مقالاتی از این دست که فقط یه مقایسه شتاب و رولینگ هست با اینکه خیلی الان مُد(ترند) شده ولی اصلا هیچ کاربردی نداره!
    چه برای اس یو وی چه برای سدان یا کراس اوور و …

    یه مقاله جامع راجع به کیفیت سواری، تعادل، کیفیت متریال، عایق بندی، طراحی، ارگونومی، عملکرد و …. خیلی خیلی بهتر و کاربردی تره توی ۹۰ درصد سگمنت ها.

    مثل این مقاله
    https://www.pedal.ir/cadillac/cadillac-escalade-vs-lincoln-navigator-vs-jeep-grand-wagoneer-comparison-test-review/

    موافقم 2
    مخالفم 2
  12. hosen

    ۱۳ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (1065 ديدگاه)

    چقدر طراحی زشت و نامیزونی داره اینفینیتی
    ولی از لحاظ فنی عالی بوده

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا