جیپکادیلاکلینکلنمقایسه خودروهاویدئو کلیپ

نبرد غول‌های لوکس آمریکا، کادیلاک اسکالید، لینکلن نویگیتور و جیپ گرند واگنییر

کادیلاک اسکالید، لینکلن نویگیتور و جیپ گرند واگنییر طی آزمایشی جامع بررسی شده‌اند تا بهترین شاسی‌بلند لوکس فول سایز آمریکایی سال ۲۰۲۵ مشخص شود.

برای فهمیدن اینکه بهترین شاسی‌بلند فول سایز لوکس آمریکایی در سال ۲۰۲۵ کدام است، جدیدترین نسل پنجم لینکلن نویگیتور در تیپ بلک لیبل با قیمت تست‌شده ۱۲۰,۴۹۰ دلار را در برابر کادیلاک اسکالید فیس‌لیفت نسل پنجم در تیپ اسپرت پلاتینوم با قیمت تست‌شده ۱۱۹,۲۹۰ دلار و جیپ گرند واگنییر سری III ابسیدین با قیمت ۱۱۹,۲۹۰ دلار داده‌ایم.

ویژگی‌های جدید

لینکلن نویگیتور در ظاهر کاملاً جدید است و از درب صندوق دوتکه بهره می‌برد. داخل کابین، ارتقاهایی مانند صفحه‌نمایش منحنی ۴۸ اینچی از ستون به ستون در نزدیکی شیشه جلو، سیستم صوتی ۲۸ بلندگوی رول، صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم با گرم‌کن، سردکن و ماساژور، پخش‌کننده عطر و امکانات رفاهی متعدد، حس یک هتل متحرک را القا می‌کند. کادیلاک اسکالید با فیس‌لیفت جلو و عقب، صفحه‌نمایش منحنی ۵۵ اینچی، سیستم صوتی ۳۶ بلندگو و درهای برقی باز و بسته‌شونده به میدان آمده است. جیپ گرند واگنییر که در چهارمین سال تولید خود است، با موتور ۳ لیتری توئین توربو خطی شش سیلندر هوریکین با ۵۴۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور، بدون افزایش مصرف سوخت، از V8 کادیلاک پیشی می‌گیرد و مصرف سوخت بهتری نسبت به V6 اکوبوست لینکلن دارد.

کابین و متریال

از نظر تأثیر مواد گران‌قیمت، کابین کادیلاک بی‌رقیب است. از چوب براق با تزئینات فلزی واقعی گرفته تا پارچه با بافت پشمی در بخش‌های پایینی داشبورد و درها و چرم نیمه‌آنیلین، هیچ‌چیز در دیدرس ارزان به نظر نمی‌رسد، هرچند در بخش‌های بسیار پایینی درها مقداری پلاستیک وجود دارد. کابین جیپ از نظر کیفیت مواد به کادیلاک نزدیک است و تقریباً تمام سطوح قابل‌لمس، ازجمله درهای با مواد لوکس پوشیده شده‌اند، اما طراحی آن تأثیر بصری رقبا را ندارد. لینکلن در نگاه اول با صفحه‌نمایش نزدیک به شیشه و فرمان مدرن تأثیرگذار است اما مواد آن ناامیدکننده‌اند. چوب واقعی با بافت عجیب، مصنوعی به نظر می‌رسد و بدتر از آن، استفاده از پلاستیک در بخش‌های پایینی درها و داشبورد است که بیشتر مناسب فورد اکسپدیشن است تا یک شاسی‌بلند لوکس.

ویژگی‌های دیجیتالی

کادیلاک و لینکلن با صفحه‌نمایش‌های منحنی عظیم خود در جلب‌توجه پیشتازند. البته جیپ هم حدود ۴۵ اینچ نمایشگر دارد اما با صفحه‌نمایش‌های جداگانه، کمی قدیمی به نظر می‌رسد. لینکلن تمام ۴۸ اینچ را برای نمایش اطلاعات با فونت‌های بزرگ و خوانا، مانند گوشی‌های ساده، استفاده می‌کند که یادگیری آن آسان است. بااین‌حال، صفحه‌نمایش لمسی که همه‌چیز را کنترل می‌کند، در موقعیت پایین و حواس‌پرت‌کن قرار دارد. کادیلاک به دلیل هماهنگی فونت‌ها در تمام نمایشگرها امتیاز می‌گیرد، اما صفحه‌نمایش بزرگ آن دور از دسترس است و کنترل با انتخاب‌گر چرخشی پیچیده است. رابط کاربری جیپ با دکمه‌های فراوان، سنتی است، اما کمی شلوغ به نظر می‌رسد.

فضای بار و سرنشین

هنگام تا کردن صندلی‌ها و تنظیم فضای بار، مشخص شد که طول و فاصله محوری بیشتر جیپ، بزرگ‌ترین فضای بار را با هنگام باز بودن تمام صندلی‌ها فراهم می‌کند. بااین‌حال، کادیلاک با خواباندن ردیف سوم یا هر دو ردیف، برتری قابل‌توجهی دارد. درب دوتکه لینکلن از افتادن اشیایی مثل بطری آب هنگام باز شدن جلوگیری می‌کند و قسمت پایینی درب بار آن می‌تواند به‌عنوان میز پذیرایی یا نیمکت استفاده شود. اگر سه نفر در ردیف سوم بنشینند، سرنشینان کادیلاک بیش از همه اعتراض خواهند کرد زیرا کم‌ترین فضای پا و شانه و دشوارترین دسترسی را دارد. لینکلن در ردیف دوم لوکس‌ترین امکانات را ارائه می‌دهد اما جیپ برای فضای ردیف سوم و دسترسی آسان‌تر به آن برتری دارد.

رانندگی

هنگام رانندگی، سیستم سوپر کروز کادیلاک با تعویض خط خودکار، بهترین عملکرد را دارد درحالی‌که بلو کروز لینکلن و دستیار رانندگی فعال جیپ نیاز به سیگنال راننده برای تعویض خط دارند و در جاده‌های دولاینه کارایی کمتری دارند یا اصلاً کار نمی‌کنند. لینکلن هنوز حسگرهای دوربین یا لمسی برای تشخیص دست روی فرمان را به کار نگرفته و بنابراین نویگیتور مدام نیاز به تکان دادن فرمان دارد و پرسروصداترین کابین را دارد. جیپ حتی برای نگاه‌های کوتاه به آینه‌ها حساس است و با هشدارهای مداوم تهدید به غیرفعال شدن می‌کند. در بخش یدک کشی اما جیپ با ظرفیت ۴۴۵۰ کیلوگرم، نیم تن ظرفیت بیشتری از رقبا دارد.

نگاه به اعداد و ارقام نشان می‌دهد که نویگیتور در پیچ‌ها بهترین عملکرد را دارد زیرا این سبک‌ترین عضو گروه است و در آزمایش‌های ما بهترین چسبندگی جانبی و عملکرد در پیست Figure-8 را داشت؛ اما در پیچ‌های واقعی، به‌عنوان تنها خودروی جمع بدون فنرهای بادی، در راحتی سواری از رقبا عقب می‌ماند و ضربات ناهمواری‌ها را سرنشینان منتقل می‌کرد. ترکیب فنرهای بادی و کمک‌فنرهای تطبیقی در کادیلاک و جیپ اما این مشکل را برطرف کرده است. کنترل پایداری بیش‌فعال کادیلاک مانع ثبت اعداد چشمگیر در پیست شد، اما در جاده‌های خلوت، خودروی آزمایشی ما عملکرد مطمئنی را به نمایش گذاشت.

بااین‌حال، گرند واگنییر با ساختار بدنه محکم که لرزش‌ها را حذف می‌کند و حس لایه‌ای از پنیر خامه‌ای بین جاده و خودرو دارد، بهترین سواری را ارائه داد. همچنین موتور جیپ هر بار که پدال گاز فشرده می‌شود، تأثیرگذار است و صدایی شبیه ب‌ام‌و دارد. صدای V6 اکوبوست لینکلن از طریق بلندگوها به V8 تبدیل می‌شود درحالی‌که V8 تنفس طبیعی کادیلاک با صدای اگزوز جذابی همراه است، اما هر دو رقیب توئین توربو از آن سریع‌تر هستند. به همین دلیل، شاسی کادیلاک و موتور جیپ بهترین ترکیب ممکن می‌شد.

نتیجه‌گیری

هر سه شاسی‌بلند حقیقتاً فوق‌العاده‌اند و مدیران دیترویت می‌توانند ادعای برتری بر رقبای خارجی داشته باشند. لینکلن برای کسانی که در خودرو منتظر پایان فعالیت‌های فرزندانشان می‌مانند مناسب است اما کیفیت سواری، مواد داخلی، سروصدا و طراحی عقب، آن را در رتبه سوم قرار می‌دهد. جیپ هرچند سواری رولزرویس مانند، پیشرانه قدرتمند و سیستم صوتی بی‌نظیری دارد، اما طراحی داخلی و خارجی کمتر لوکس و برند اقتصادی باعث می‌شود در رتبهٔ دوم جای گیرد. با وجود ایرادات جزئی در کاربری صفحه‌نمایش بزرگ و ضعیف‌ترین پرفورمنس در همهٔ آزمایش‌ها، اسکالید وظایفش را به‌خوبی انجام داد و با ظاهر و حسی که گویی بسیار بیشتر از ۵ هزار دلار از رقبا گران‌تر است، پیروز شد.

مقام سوم: لینکلن نویگیتور

  • مزایا: امکانات فوق‌العاده، درب عقب هوشمند، بهترین صندلی‌های ردیف دوم
  • معایب: کیفیت سواری متوسط، راحتی صندلی‌های جلو، سروصدای جاده و موتور مصنوعی
  • چکیده: بهترین نویگیتور تاریخ، اما با فنرهای بادی و مواد داخلی بهتر، می‌توانست به صدر برسد

مقام دوم: جیپ گرند واگنییر

  • مزایا: سواری رولزرویس مانند، قدرت موتور فراتر از همی V8، سیستم صوتی مکینتاش
  • معایب: ظاهر شبیه مدل‌های ارزان‌تر، داشبورد قدیمی، حالت رانندگی خودکار حساس
  • چکیده: جیپ با ویژگی‌های درست به مهمانی آمد اما گویی لباس مناسب نپوشیده بود

مقام اول: کادیلاک اسکالید

  • مزایا: کابین لوکس با چوب و چرم، درهای برقی، سیستم برتر سوپر کروز
  • معایب: لرزش‌های جزئی سواری، رینگ‌های بزرگ ۲۴ اینچی، کاربری صفحه‌نمایش بزرگ
  • چکیده: پادشاه دیترویت و هدفی متحرک که رقبای همشهری باید به‌سوی آن نشانه بروند

مقایسه مشخصات فنی

کادیلاک اسکالید جیپ گرند واگنییر لینکلن نویگیتور
پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 ۳.۰ لیتری I6 توئین توربو ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو
قدرت ۴۲۰ اسب بخار ۵۴۰ اسب بخار ۴۴۰ اسب بخار
گشتاور ۶۲۵ نیوتن متر ۷۰۰ نیوتن متر ۶۹۰ نیوتن متر
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک ۱۰ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ چهارچرخ
فاصلهٔ محوری ۳,۰۷۰ میلی‌متر ۳,۱۲۴ میلی‌متر ۳,۱۱۱ میلی‌متر
طول ۵,۳۸۲ میلی‌متر ۵,۴۵۳ میلی‌متر ۵,۳۳۴ میلی‌متر
عرض ۲,۰۶۰ میلی‌متر ۲,۱۲۳ میلی‌متر ۲,۰۳۲ میلی‌متر
ارتفاع ۱,۹۸۶ میلی‌متر ۲,۰۱۴ میلی‌متر ۱,۹۸۱ میلی‌متر
وزن خالص ۲۸۰۵ کیلوگرم ۲۸۵۰ کیلوگرم ۲۷۳۰ کیلوگرم
حجم صندوق بار ۷۲۲ لیتر ۸۰۴ لیتر ۶۱۱ لیتر
ظرفیت یدک کشی ۳۵۴۰ کیلوگرم ۴۴۵۰ کیلوگرم ۳۹۵۰ کیلوگرم
شتاب صفر تا ۹۶ ۶.۲ ثانیه ۴.۶ ثانیه ۵.۱ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۴.۶ ثانیه ۱۳.۱ ثانیه ۱۳.۷ ثانیه
توقف از ۹۶ ۳۵.۶ متر ۳۸.۱ متر ۳۶.۳ متر
شتاب جانبی ۰.۷۱ جی ۰.۷۶ جی ۰.۷۹ جی
تایم پیست Figure 8 ۲۹.۴ ثانیه ۲۸.۱ ثانیه ۲۷.۳ ثانیه
مصرف سوخت ۱۴.۷ لیتر ترکیبی ۱۳.۸ لیتر ترکیبی ۱۳.۸ لیتر ترکیبی
قیمت پایه ۱۲۲,۵۹۵ دلار ۱۱۱,۶۳۵ دلار ۱۱۸,۴۹۰ دلار
قیمت تست‌شده ۱۲۵,۰۲۰ دلار ۱۱۹,۲۹۰ دلار ۱۲۰,۴۹۰ دلار

 

برای تماشای ویدئو، لطفاً وی پی ان خود را خاموش کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۱ رای
منبع
motortrend

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۹ دیدگاه‌ها

  1. (Ali(chevynova

    ۷ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (7948 ديدگاه)

    هر ۳ برنده رقابت هستن

    جیپ که خالق شاسی بلندهای لوکس از ۱۹۶۳ هست و اولین شاسی بلندی که لقب لوکس بهش دادن رو ساخت

    کادیلاک اسکالید که سنک محک این کلاس و پرفروشترین محصول این سگمنت هست

    لینکلن هم با تاریخ تاسیس ۱۹۱۷ تنها رقیب کادیلاکه که میتونه از پس اسکالید بربیاد

    این یه رقابت اصیل بین ۳ کمپانی پرافتخاره که در رزومه هاشون محصولاتی مثل الدورادو ۱۹۵۳ و چروکی چیف ۱۹۷۴ و کانتیننتال ۱۹۶۲ دارن

    دم پدال گرف بابت این رقابت جذاب که گذاشت

    موافقم 24
    مخالفم 12
    1. Nismo

      ۷ تیر ۱۴۰۴
      سوابق: (1994 ديدگاه)

      بزرگان خاندان دوباره دور هم جمع شدن
      شکوه و اصالت میباره

      موافقم 18
      مخالفم 4
      1. net

        ۷ تیر ۱۴۰۴
        سوابق: (3985 ديدگاه)

        عقب شاسی بلندهای لوکس فول سایز امریکایی که جعبه ای هست و مثل ون ردیف سوم صندلی طولش کشیده میشه بد هست و ابعاد ماشین بزرگه رانندگی کردن سخته. اگر عقب شاسی بلندهای فول سایز لوکس امریکایی مثل شاسی بلندهای لوکس فول سایز اروپایی (بی ام و x7 و بنز gls و ولوو xc90 و رنجرور ) و لکسوس (lx570) بود بهتر میشد

        موافقم 5
        مخالفم 2
    2. Cadillac-V

      ۷ تیر ۱۴۰۴
      سوابق: (522 ديدگاه)

      هرسه تا فوق العاده هستند

      ولی هیچ برندی نمیتونه پا جای بهترین شاسی بلند فول سایز لوکس حال حاضر دنیا یعنی کادیلاک اسکالید بزاره

      موافقم 8
      مخالفم 4
  2. javad-bmw

    ۷ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (323 ديدگاه)

    گرند واگنیر رو عجیب دوس دارم ، با علم بر اینکه که چه کاستی هایی داره ،ولی دِل لامذهب پیش جیپ گیر کرده.

    موافقم 18
    مخالفم 1
  3. (Ali(chevynova

    ۷ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (7948 ديدگاه)

    نقطه قوت کادیلاک موتور ۸ سیلندرش هست که تنفس طبیعیه
    قدرت و گشتاورش با توجه به اتمسفریک بودنش قابل قبوله

    اما نهم اونکه رقابت سنتی شکل گرفته که از همه مهم تره، رقابت بیش از ۸۵ ساله لینکلن و کادیلاک همینطوری جذاب بود و اضافه شدن جیپ با گرند واگونییر افسانه ای که اصالتش به ۱۹۶۳ برمیگرده اون رو به کل کلی قدیمی بدل کرده

    ای کاش جیپ در این نسل از موتور ۳۹۲ همی بهره میگرفت و لینکلن هم از موتور ۸ کایوت فورد تا رقابت هرچه سنتی تر میشد

    موافقم 5
    مخالفم 10
  4. اراز

    ۷ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (134 ديدگاه)

    جیپ دوست داشتنی ترین غول این نبرد

    موافقم 12
    مخالفم 2
  5. هنری فورد

    ۷ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (94 ديدگاه)

    واقعا انتخاب سخته خوش به حالشون که حق انتخاب های اینچنینی دارن ، ولی خب اسکالید چیز دیگریست به قول شاعر : دگران خوشگل یک عضو و تو سر تا پا خوب .

    موافقم 10
    مخالفم 2
  6. Taha Ayoobi

    ۷ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (6704 ديدگاه)

    الله اکبر به این سه غول بی نظیر و رحمت خدا بر آنان.

    واقعا بهترین اس یو وی های دنیا هستن و در نوک هرم کادیلاک اسکالید قرار میگیره که اگه نسخه V باشه دیگه هیچ کسی جلودارش نیست.

    موافقم 12
    مخالفم 8
    1. (Ali(chevynova

      ۷ تیر ۱۴۰۴
      سوابق: (7948 ديدگاه)

      پس بگو ماشالاه

      موافقم 7
      مخالفم 9
    2. Nismo

      ۷ تیر ۱۴۰۴
      سوابق: (1994 ديدگاه)

      یه چیز جالب اینکه شتاب این واگنیر موتور جدید با اسکالید v برابره!!!
      چه میکنه 6 سیلندر خطی هوریکین

      موافقم 14
      مخالفم 5
      1. Taha Ayoobi

        ۷ تیر ۱۴۰۴
        سوابق: (6704 ديدگاه)

        دقت نکرده بودم

        موافقم 5
        مخالفم 3
  7. شهروند ایرانی

    ۷ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (973 ديدگاه)

    ولی طبق مشخصات گرند واگنیر از هر لحاظ بهتر تنها نکته توربو بودن شاید اگه هیبرید میبود خیلی بهتر بود

    موافقم 12
    مخالفم 2
  8. امیر

    ۷ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    انتخاب من صددرصد جیپ، طراحی سنتی، بزرگترین ابعاد، بیشترین قدرت و شتاب در عین حال ارزانترین قیمت بین رقبا

    موافقم 11
    مخالفم 1
  9. (Ali(chevynova

    ۷ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (7948 ديدگاه)

    عصاره این مطلب

    ((هر سه شاسی‌بلند حقیقتاً فوق‌العاده‌اند و مدیران دیترویت می‌توانند ادعای برتری بر رقبای خارجی داشته باشند))

    موافقم 10
    مخالفم 9
    1. 👑🇩🇪PORSCHE🇩🇪👑

      ۷ تیر ۱۴۰۴
      سوابق: (459 ديدگاه)

      آقای علی شوی آخه تعصب تا چه حد
      چرا فکر می‌کنی آمریکا تو خودروسازی از کل جهان بهتره
      به خدا آمریکا در برابر آلمان هیچی نیست
      همین الان برات مثال می‌زنم که چه خودروهایی خیلی بهتر از این سه تا هستن
      ۱ بنتلی بنتایگا
      ۲ مرسدس جی کلاس
      ۳ مرسدس جی ال اس
      ۴ بی ام و ایکس ۷
      ۵ مرسدس جی ال اس مایباخ
      و…
      همین ۵ تایی که برات نام بردم هم تو هندلینگ هم تو شتاب و سرعت و هم تو راحتی و امکانات خیلی خیلی بهتر از این سه تا آمریکایی هستن
      تو پرفورمنس هم که دیگه نگم برات که همین چند تایی که نام بردم برات کافیه چون عین آب خوردن این سه تا آمریکایی رو لوله می‌کنن
      کلی مثال دیگه هم می‌تونم برات بزنم که اگه دلت می‌خواد فقط بگو تا هزار تا دیگه برات مثال بزنم

      موافقم 3
      مخالفم 5
    2. ♥️I love Porsche♥️

      ۷ تیر ۱۴۰۴
      سوابق: (459 ديدگاه)

      آقای علی شوی عزیز و محترم
      تو این یه مدت که کامنت‌های شما رو می‌خوندم متوجه شدم که تعصب خیلی زیادی رو خودروهای آمریکایی داری
      حالا کاری به این ندارم ولی من الان می‌خوام چند تا رقیب رو از آسیا و اروپا برات مثال بزنم که ببینی اونا هم خیلی خفن هستن و حتی شاید از این سه تا آمریکایی هم بهتر باشن

      (بنتلی بنتایگا)
      (لکسوس lx700h)
      (نیسان آرمادا)
      (تویوتا لندکروز)
      (بی ام و ایکس ۷)
      (مرسدس جی کلاس)
      (مرسدس جی ال اس)
      (مرسدس جی ال اس مایباخ)
      (تویوتا سکویا)
      (اینفینیتی qx80)
      (بعضی از خودروهای رنجروور و لندرور)
      و تا حدودی رولز رویس کالینان و…
      تازه پورشه هم می‌خواد تا چند وقت دیگه یه suv فول سایز معرفی کنه که فکر کنم رقیب سختی برای اینا بشه

      به نظرم یه مقدار تعصب رو بذار کنار و برو راجع به این چند تا suv فول سایز که برات نام بردم تحقیق کن

      موافقم 3
      مخالفم 3
      1. 2646.1

        ۷ تیر ۱۴۰۴
        سوابق: (120 ديدگاه)

        به نظرت با این کامنت علی را تخریب کردی یا خودت رو؟
        این خودروهایی که گفتی رقیب این 3 خودرو هستند؟

        * مرسدس بنز جی کلاس رو از نزدیک دیدی؟ شاسی بلند فول سایز است؟ ردیف دوم 2 نفر جا نمیشه توی جی کلاس، شد رقیب خودروهای فول سایز؟

        * تویوتا لندکروز و لکسوس ال ایکس همزمان شاسی بلند لوکس محسوب میشن؟ اگر جفت شون لوکس هستن (که جفت شون رو نوشتی)، دیگه چه دلیلی داشت ساختن لکسوس ال ایکس؟
        گذشته از این مورد، مگه سکویا را به عنوان شاسی بلند فول سایز ننوشتی، دیگه چرا لندکروز و ال ایکس رو نوشتی؟

        * نیسان ارمادا و اینفینیتی qx80 هم همین داستان را تویوتا و لکسوس رو دارن! باز خدا رو شکر کنار نیسان ارمادا، نیسان پاترول رو ننوشتی!

        * بعضی از خودروهای لندروور و رنج روور؟ رنج روور غیر از ووگ، اون هم مدل Autobiography کدوم شون رقیب این 3 خودرو مقاله هستند؟ حتما ایووک!
        لندروور منظورت دیفندر 130 است دیگه، اون کجاش لوکس تلقی میشه؟

        * بنتلی بنتایگا شده رقیب این 3 تا، بعد رولزرویس کولینان شده تا حدودی؟ کولینان خار داره؟

        عالی بود کامنتت، علی رو نابود کردی …

        موافقم 4
        مخالفم 1
  10. یانکی من هم فرزند کسی هستم

    ۷ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (613 ديدگاه)

    کادیلاک فقط به خاطر انجین وی۸ حجیم.اگر هر ۳ غول بیابونی دارای وی۸ بودن که لینکلن میشد وی۸ با ۵ لیتر حجم و قدرت ۴۵۰ اسب احتمالا جیپ هم که نسخه همی وجود داشت ۶.۴ لیتری با ۴۷۰ اسب و کادیلاک هم که اینجا داره اونوقت جیپ رو انتخاب میکردم خدایی خیلی خوفه در ضمن قابلیت آفرود بی نظیری هم داره.البته اینجا با ۶ سیلندر خطی با ۵۴۰ اسب واقعا عملکرد بی نقصی داره.

    موافقم 5
    مخالفم 2
  11. Yaghoob

    ۷ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (639 ديدگاه)

    حس میکنم ایرانی ها واگنیر رو بیشتر می‌پسندند
    شاید به خاطر سابقه جیپ آهو در ایران باشه.

  12. Taha Ayoobi

    ۷ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (6704 ديدگاه)

    اگر اشتباه نکنم همین گرند واگنیر تو قم یدونه هست، عجب ابهتی داره…

    موافقم 8
    مخالفم 1
  13. محمد

    ۷ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (411 ديدگاه)

    انتخاب بین این سه ماشین واقعا کار سختیه و بیشتر سلیقه تعیین کنندست ، سوپر کروز کادیلاک ، رابط کاربری و طراحی لینکلن و موتور و شاسی بی نظیر جیپ انتخاب هرکدوم رو وسوسه کننده می‌کنه ، ای کاش رقبای آسیایی و اروپایی هم تو این مقاله حضور داشتند تا رقابت به اوج خودش میرسید

  14. SepehrV10

    ۷ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (187 ديدگاه)

    اسکالید واقعا شایسته این مقام بود
    لینکلن یه ظرافت خاصی داره
    و جیپ یه ابهت خاص
    این کلاس ماشینا از نزدیک باید ببینی که بفهمی چقدر بزرگن مثل مینی بوسن
    جمس یونان و شورولت سابربن هم هستن

  15. SepehrV10

    ۷ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (187 ديدگاه)

    ببخشید یوکان

  16. Ferrari

    ۷ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (2003 ديدگاه)

    جیپ گرندواگنییر بسیار زیبا و دلنشینه. چه ابهتی داره. موتورش هم که بسیار پرقدرته فقط امیدوارم موتور بادوامی باشه.

  17. 2646.1

    ۷ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (120 ديدگاه)

    یکی از یکی بهتر، احسنت به صنعت آمریکا بابت خلق چنین خودروهایی …
    انتخاب من، اگر مسیر افرودی وجود نداشته باشد قطعا Cadillac Escalade.
    اگر افرود مد نظر باشد بین Range Rover Vogue Autobiography و Jeep Grand Wagonner است.

    برای من لینکلن چیزی برای عرضه بین این 3 خودرو ندارد.

    موافقم 3
    مخالفم 3
  18. bi Turbo

    ۷ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (232 ديدگاه)

    بشخصه نسل جدید نویگیتور رو نمی پسندم. بنظرم به عنوان یک خودروی لوکس کمی زیادی اقتصادی کار شده.
    گرند واگنییر خانوادگی ترین بین این سه تا هست و برای سفر هم با وجود ظرفیت یدک کشی بالا بهترین انتخابه.
    اما یک نقد رو به همشون وارد میدونم‌: نمایشگر هرسه بیش از اندازه بزرگ هست. البته صفحه نمایش اسکالید حداقل در تصاویر عالی بنظر میرسه.
    بنابراین بین این سه اسکالید رو انتخاب میکنم چون موتور V8 تنفس طبیعی و ظاهر بهتری داره.

    موافقم 2
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا