کادیلاک اپتیک V برقی با ۵۱۹ اسب بخار قدرت نهتنها عملکردی خیرهکننده دارد، بلکه اولین خودروی جنرال موتورز با پورت شارژ استاندارد NACS است که مستقیماً به سوپرشارژرهای تسلا متصل میشود.
لیریک اولین خودروی الکتریکی کادیلاک بود که نشان V-Series را دریافت کرد و حالا این نشان به اپتیک کوچکتر رسیده است. کادیلاک اپتیک V با ۵۱۹ اسب بخار قدرت و ۸۸۰ نیوتن متر گشتاور، بسیار قویتر از نسخهٔ استاندارد با ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور است. این قدرت اضافی از پکیج باتری ارتقاءیافته ۸۵ کیلووات ساعتی با دو موتور الکتریکی تأمین میشود. اپتیک V با زمان صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت ۳.۵ ثانیه، تقریباً به اندازه کادیلاک CT5-V بلکوینگ سریع است.
با وجود این عملکرد، اپتیک V همچنان برد ۴۴۳ کیلومتری را ارائه میدهد. مهمتر از همه، این اولین محصول جنرال موتورز است که با پورت شارژ استاندارد آمریکای شمالی (NACS) عرضه میشود. این یعنی میتوان بدون نیاز به آداپتور به هزاران سوپرشارژر تسلا در سراسر جهان متصل شد. بااینحال، جنرال موتورز جزئیاتی درباره سرعت شارژ ارائه نکرده است. سیستم جدید V-Mode شامل لانچ کنترل و حالت رقابتی است که سیستم کنترل کشش را برای چابکی بیشتر تنظیم میکند. ترمزهای پرفورمنس برمبو در جلو، قدرت توقف بهتری به اپتیک V میدهند و سیستم خودران سوپر کروز کادیلاک بهصورت استاندارد ارائه میشود.
قدرت بیشتر این خودرو با ظاهری تهاجمیتر همراه است. اپتیک V دارای نمای جلویی منحصربهفرد با طراحی خاص جلوپنجره، تریم مشکی براق و پکیج آپشنال فیبر کربنی است که به سپر عقب و اسپویلر نیز گسترش مییابد. نشانهای V-Series در سراسر بدنه از درهای عقب و صندوق تا رینگها، به چشم میخورد. رینگهای ۲۱ اینچی سفارشی اپتیک V با روکش گرافیتی و نشان V-Series حکشده با لیزر عرضه میشوند. خریداران میتوانند بین رینگهای صیقلی یا رنگشده و لاستیکهای چهارفصل استاندارد یا لاستیکهای تابستانی آپشنال انتخاب کنند.
کادیلاک دو رنگ نسخه محدود با نامهای خاکستری مات مگنوس و آبی اقیانوس عمیق را هم برای اپتیک V ارائه میدهد: این رنگهای آبی و خاکستری همچنین به کالیپرهای ترمز برمبو و در داخل کابین روی داشبورد، پانلهای درها، صندلیها و حتی کمربندهای ایمنی گسترش مییابد. نشانهای V-Series و تزئینات فیبر کربنی روی کنسول مرکزی نیز به چشم میخورند. علاوه بر سوپر کروز، اپتیک V به فناوریهای متعددی مثل سیستم صوتی ۱۹ بلندگوی AKG و نمایشگر ۳۳ اینچی که شامل صفحه آمپر و صفحهنمایش لمسی میشود هم مجهز است.
قیمت اپتیک استاندارد در آمریکا برای سال ۲۰۲۵ از ۵۶,۳۹۰ دلار شروع میشود، اما برای مدل V-Series باید کمی بیشتر پرداخت کرد زیرا کادیلاک برای اپتیک V قیمت پایهٔ ۶۸,۷۹۵ دلار را تعیین کرده است. در مقایسه، قیمت مدل بزرگتر و قویتر لیریک V از ۸۰ هزار دلار آغاز میشود.
(Ali(chevynova
۱۹ خرداد ۱۴۰۴این ماشین زیبا و اصیل نشون از برگشت این اصیل رو داره
بابا مرحبا الدورادو بیاریتز ۱۹۵۸
بابا مرحبا سری ۷۵ مدل ۱۹۵۰
بابا مرحبا موتور ۵۰۰
🇺🇸🇺🇸🇺🇸
elijah 2001
۱۹ خرداد ۱۴۰۴علی تو شورولت نوا داری؟ چون نوشتی chevynova
Taha Ayoobi
۱۹ خرداد ۱۴۰۴مرحبا موتور 500 با 715 نیوتن متر گشتاور🔥
Mr. gt c
۱۹ خرداد ۱۴۰۴آفرین به این طراحی که نه شبیه برندای دیگست نه کسل کننده هست، یه طراحی بسیار چشم نواز که حتی لوگوی کادیلاک رو هم از روش برداریم مشخص میکنه کادیلاکه
2646.1
۱۹ خرداد ۱۴۰۴تلاش های کادیلاک برای ارتقای جایگاه اش فوق العاده است و به نظر می رسد به زودی به جایگاه اش به عنوان لوکس ترین برند آمریکایی و قرارگیری در کنار برندهای لوکس اروپایی برگردد اما از دید من کادیلاک دو تا اشتباه بزرگ در حال انجام است:
1. تلاش برای ساخت خودروهای ارزان و کوچک. ساخت خودروهای ارزان و کوچک فارغ از خدشه ای که به برندهای لوکس می زنند، عملا جز اتلاف سرمایه عایدی ندارند.
خرید خودروهای اقتصادی از برندهای لوکس، به واسطه هزینه تعمیر و نگهداری در نمایندگی های یک برند لوکس، بیش از توان مالی عمده خریداران خودروهای اقتصادی است.
2. طراحی خودرو در کلاس های نامحبوب (یا شاید بهتر است بگویم کمتر محبوب).
کادیلاک در محصولات جدیدش بیش از اندازه به طراحی فست بک نزدیک شده و این طراحی با خودروهای لوکس مورد پذیرش در جامعه (سدان های بزرگ، شاسی بلندهای سایز بزرگ، کراس اورهای اسپرت و …) در تضاد است.
من رو به شدت یاد خودروهای لوکس ساخت فرانسه و طراحی های خاص (به ویژه در فاصله زمانی سال های 1990 تا 2010) می اندازد. جدا از اینکه خودروهای شوتینگ بریک، فست بک و … چقدر محبوب هستند، تقریبا تمام خودروهای لوکس با چنین طراحی هایی به موفقیت نرسیدند.
Cadillac-V
۱۹ خرداد ۱۴۰۴کادیلاک کدوم محصولش اقتصادیه؟
ارزون ترین مدلش رو من میبینم هم قیمت ارزون ترین مدلهای مرسدس و آئودیه، از لکسوسم گرون تره حتی
کادیلاک درسته یه زمانی یه برند فوق لوکس بود و بخواطر دو بحران سنگین آمریکا به برند لوکس تبدیل شد ولی دیگه این حرف که اقتصادی شده مسخرست
2646.1
۱۹ خرداد ۱۴۰۴چطور شما به عنوان طرفدار برند کادیلاک، جایگاه اش رو اون قدر پایین می آورید که هم کلاس بنز، آئودی و لکسوس شود؟
آئودی هیچ وقت جایگاه لوکس در زیر مجموعه های VW نداشته، در واقع اگر اشکودا و فولکس واگن رو برندهای پایه این مجموعه بدونیم، آئودی نهایتا جایگاه اسپرت – اقتصادی خواهد داشت، چون در غیر این صورت وارد رقابت داخلی با محصولات لوکس تر این مجموعه از جمله پورشه، بنتلی و لامبورگینی خواهد شد.
مرسدس بنز هم در خلق شاخه لوکس می باک کاملا شکست خورده است. البته رقیب دیرینه اش BMW عملکرد بهتری داشت و برای ایجاد بازوی لوکس سراغ خرید برند Double R و Alpina رفت، ولی به هر حال هر دو برند MB و BMW رقیب مستقیم کادیلاک محسوب نمی شوند.
کادیلاک پرچمدار لوکس برند GM است، شما به عنوان طرفدار این برند هیچ وقت نباید جایگاه کادیلاک را با برندهای نیمه لوکس GM از جمله بیو ایک یا GMC اشتباه کرده و به جای مقایسه اش با بنتلی، کادیلاک را با برند اقتصادی مثل آئودی، مرسدس بنز یا لکسوس مقایسه کنید.
در بحث محصولات اقتصادی برند کادیلاک، ظاهرا اطلاعات شما به عنوان فن این برند خیلی محدود است!
* چطور از عرضه XT4 را با قیمت نیسان کیکس (22.000 دلار) خبر ندارید؟
* کادیلاک XT5 با قیمت 49.000 دلاری در حد کدوم از یک رقباست؟
* آپتیک با قیمت پایه 54.000 دلاری هم قیمت آئودی Q4 و ولوو EX40 است! اگر بهتون برنمی خوره، 15.000 دلار ارزون تر از جنسیس GV70 است که به واسطه نداشتن قدمت و برندینگ ضعیف در شاخه لوکس، مجبور است محصولات اش را با حداقل سود به فروش برساند.
net
۱۹ خرداد ۱۴۰۴کامنت های قبلی من مطالعه کن و این دسته بندیها که نوشتید اشتباه هست
بنتلی در دسته لوکس اشرافی یا فوق لوکس قرار دارد
کادیلاک ائودی بنز بی ام لکسوس در دسته لوکس قرار دارند
فولکس واگن و اشکودا در دسته نیمه لوکس اقتصادی قرار دارند
Taha Ayoobi
۱۹ خرداد ۱۴۰۴کاربر 2646
به نظرم من هم درسته، کادیلاک با بقیه نباید مقایسه بشه.
به خاطر تعطیلی برند ها یه خلأ ای به وجود اومده برا همین کادیلاک انواع سگمن ها رو داره.
جی ام باید یه فکری بکنه
سوشیانت
۱۹ خرداد ۱۴۰۴کایلاک خیلی وقته به جایگاهش برگشته تولید خودروی اقتصادی هم مشکلی ایجاد نمیکنه مهم نهایت توان شرکت هست
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۱۹ خرداد ۱۴۰۴اینکه ماشین اقتصادی ساخته که اشتباه هستش ولی من هم موافق اینم که ساخت مدلی مثل xt4 با یه موتور ۲۳۵ اسبی اشتباه بود.حداقل باید نسخه v رو با انجین ۴ سیلندر ۳۲۵ اسبی عرضه میکرد به همراه تغییرات مورد نظر v نکته دیگه اینکه که بیش از حد داره شاسی بلند برقی میسازه در حالی که میبینیم برقی درخواستش به شدت کم شده کدیلاک باید دوتا شاسی بلند بنزینی با پلتفرم امگا یا اگر امکانش نیست رو پلتفرم آلفا بسازه که بتونه نسخه v و حتی بلک وینگ رو بسازه
net
۱۹ خرداد ۱۴۰۴طراح چراغ جلو و چراغ عقب ماشین های جدید کادیلاک کیه. لبه شیب دار سمت چپ و راست این مدل صفحه نمایش روی داشبورد ماشین های کادیلاک بد هست . رنگ بالای ماشین مثل ماشین رنجرور متضاد مشکی هست بد شده
BlackWing
۱۹ خرداد ۱۴۰۴یعنی یه کمپانی داره ماشین برقی درست حسابی با طراحی زیبا و کابین درجه یک ماشین میسازه همین کادیلاکه
فقط لاین آپ الان کادیلاک رو با ۱۰ سال پیش مقایسه کنید ببینین چقدرررر فرق کرده، طراحی ها عملکردها ، همه چیز زمین تا آسمون فرق کرده 🔥👏🏼
Taha Ayoobi
۱۹ خرداد ۱۴۰۴به سوی استاندار جهانی…
Taha Ayoobi
۱۹ خرداد ۱۴۰۴عالیه
ناصر
۱۹ خرداد ۱۴۰۴نظم نوین جهانی و سیستم دروغین گرمایش جهانی نخواهد گذاشت هیچ اتومبیل بنزینی بماند دوستان مطلع میدانند چی میگم و جریان اصلی چیه
….