کادیلاک

معرفی کادیلاک اپتیک V، شاسی‌بلند اسپرت با 519 اسب بخار

کادیلاک اپتیک V برقی با ۵۱۹ اسب بخار قدرت نه‌تنها عملکردی خیره‌کننده دارد، بلکه اولین خودروی جنرال موتورز با پورت شارژ استاندارد NACS است که مستقیماً به سوپرشارژرهای تسلا متصل می‌شود.

لیریک اولین خودروی الکتریکی کادیلاک بود که نشان V-Series را دریافت کرد و حالا این نشان به اپتیک کوچک‌تر رسیده است. کادیلاک اپتیک V با ۵۱۹ اسب بخار قدرت و ۸۸۰ نیوتن متر گشتاور، بسیار قوی‌تر از نسخهٔ استاندارد با ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور است. این قدرت اضافی از پکیج باتری ارتقاءیافته ۸۵ کیلووات ساعتی با دو موتور الکتریکی تأمین می‌شود. اپتیک V با زمان صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت ۳.۵ ثانیه، تقریباً به اندازه کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ سریع است.

با وجود این عملکرد، اپتیک V همچنان برد ۴۴۳ کیلومتری را ارائه می‌دهد. مهم‌تر از همه، این اولین محصول جنرال موتورز است که با پورت شارژ استاندارد آمریکای شمالی (NACS) عرضه می‌شود. این یعنی می‌توان بدون نیاز به آداپتور به هزاران سوپرشارژر تسلا در سراسر جهان متصل شد. بااین‌حال، جنرال موتورز جزئیاتی درباره سرعت شارژ ارائه نکرده است. سیستم جدید V-Mode شامل لانچ کنترل و حالت رقابتی است که سیستم کنترل کشش را برای چابکی بیشتر تنظیم می‌کند. ترمزهای پرفورمنس برمبو در جلو، قدرت توقف بهتری به اپتیک V می‌دهند و سیستم خودران سوپر کروز کادیلاک به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود.

قدرت بیشتر این خودرو با ظاهری تهاجمی‌تر همراه است. اپتیک V دارای نمای جلویی منحصربه‌فرد با طراحی خاص جلوپنجره، تریم مشکی براق و پکیج آپشنال فیبر کربنی است که به سپر عقب و اسپویلر نیز گسترش می‌یابد. نشان‌های V-Series در سراسر بدنه از درهای عقب و صندوق تا رینگ‌ها، به چشم می‌خورد. رینگ‌های ۲۱ اینچی سفارشی اپتیک V با روکش گرافیتی و نشان V-Series حک‌شده با لیزر عرضه می‌شوند. خریداران می‌توانند بین رینگ‌های صیقلی یا رنگ‌شده و لاستیک‌های چهارفصل استاندارد یا لاستیک‌های تابستانی آپشنال انتخاب کنند.

کادیلاک دو رنگ نسخه محدود با نام‌های خاکستری مات مگنوس و آبی اقیانوس عمیق را هم برای اپتیک V ارائه می‌دهد: این رنگ‌های آبی و خاکستری همچنین به کالیپرهای ترمز برمبو و در داخل کابین روی داشبورد، پانل‌های درها، صندلی‌ها و حتی کمربندهای ایمنی گسترش می‌یابد. نشان‌های V-Series و تزئینات فیبر کربنی روی کنسول مرکزی نیز به چشم می‌خورند. علاوه بر سوپر کروز، اپتیک V به فناوری‌های متعددی مثل سیستم صوتی ۱۹ بلندگوی AKG و نمایشگر ۳۳ اینچی که شامل صفحه آمپر و صفحه‌نمایش لمسی می‌شود هم مجهز است.

قیمت اپتیک استاندارد در آمریکا برای سال ۲۰۲۵ از ۵۶,۳۹۰ دلار شروع می‌شود، اما برای مدل V-Series باید کمی بیشتر پرداخت کرد زیرا کادیلاک برای اپتیک V قیمت پایهٔ ۶۸,۷۹۵ دلار را تعیین کرده است. در مقایسه، قیمت مدل بزرگ‌تر و قوی‌تر لیریک V از ۸۰ هزار دلار آغاز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۵ رای
منبع
motor1

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۲ دیدگاه‌ها

  1. (Ali(chevynova

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (7890 ديدگاه)

    این ماشین زیبا و اصیل نشون از برگشت این اصیل رو داره

    بابا مرحبا الدورادو بیاریتز ۱۹۵۸
    بابا مرحبا سری ۷۵ مدل ۱۹۵۰
    بابا مرحبا موتور ۵۰۰
    🇺🇸🇺🇸🇺🇸

    موافقم 44
    مخالفم 40
    1. elijah 2001

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (184 ديدگاه)

      علی تو شورولت نوا داری؟ چون نوشتی chevynova

      موافقم 14
      مخالفم 1
    2. Taha Ayoobi

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (6544 ديدگاه)

      مرحبا موتور 500 با 715 نیوتن متر گشتاور🔥

      موافقم 19
      مخالفم 7
    3. رامین کریمی

      ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (347 ديدگاه)

      از این همه سوزش و دیسلایک غیر منطقی بیزارم آخه …. تا کجا

      موافقم 16
      مخالفم 9
  2. Mr. gt c

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (497 ديدگاه)

    آفرین به این طراحی که نه شبیه برندای دیگست نه کسل کننده هست، یه طراحی بسیار چشم نواز که حتی لوگوی کادیلاک رو هم از روش برداریم مشخص می‌کنه کادیلاکه

    موافقم 48
    مخالفم 4
  3. 2646.1

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (66 ديدگاه)

    تلاش های کادیلاک برای ارتقای جایگاه اش فوق العاده است و به نظر می رسد به زودی به جایگاه اش به عنوان لوکس ترین برند آمریکایی و قرارگیری در کنار برندهای لوکس اروپایی برگردد اما از دید من کادیلاک دو تا اشتباه بزرگ در حال انجام است:

    1. تلاش برای ساخت خودروهای ارزان و کوچک. ساخت خودروهای ارزان و کوچک فارغ از خدشه ای که به برندهای لوکس می زنند، عملا جز اتلاف سرمایه عایدی ندارند.
    خرید خودروهای اقتصادی از برندهای لوکس، به واسطه هزینه تعمیر و نگهداری در نمایندگی های یک برند لوکس، بیش از توان مالی عمده خریداران خودروهای اقتصادی است.

    2. طراحی خودرو در کلاس های نامحبوب (یا شاید بهتر است بگویم کمتر محبوب).
    کادیلاک در محصولات جدیدش بیش از اندازه به طراحی فست بک نزدیک شده و این طراحی با خودروهای لوکس مورد پذیرش در جامعه (سدان های بزرگ، شاسی بلندهای سایز بزرگ، کراس اورهای اسپرت و …) در تضاد است.
    من رو به شدت یاد خودروهای لوکس ساخت فرانسه و طراحی های خاص (به ویژه در فاصله زمانی سال های 1990 تا 2010) می اندازد. جدا از اینکه خودروهای شوتینگ بریک، فست بک و … چقدر محبوب هستند، تقریبا تمام خودروهای لوکس با چنین طراحی هایی به موفقیت نرسیدند.

    موافقم 27
    مخالفم 7
    1. Cadillac-V

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (484 ديدگاه)

      کادیلاک کدوم محصولش اقتصادیه؟
      ارزون ترین مدلش رو من میبینم هم قیمت ارزون ترین مدلهای مرسدس و آئودیه، از لکسوسم گرون تره حتی

      کادیلاک درسته یه زمانی یه برند فوق لوکس بود و بخواطر دو بحران سنگین آمریکا به برند لوکس تبدیل شد ولی دیگه این حرف که اقتصادی شده مسخرست

      موافقم 14
      مخالفم 19
      1. 2646.1

        ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (66 ديدگاه)

        چطور شما به عنوان طرفدار برند کادیلاک، جایگاه اش رو اون قدر پایین می آورید که هم کلاس بنز، آئودی و لکسوس شود؟
        آئودی هیچ وقت جایگاه لوکس در زیر مجموعه های VW نداشته، در واقع اگر اشکودا و فولکس واگن رو برندهای پایه این مجموعه بدونیم، آئودی نهایتا جایگاه اسپرت – اقتصادی خواهد داشت، چون در غیر این صورت وارد رقابت داخلی با محصولات لوکس تر این مجموعه از جمله پورشه، بنتلی و لامبورگینی خواهد شد.

        مرسدس بنز هم در خلق شاخه لوکس می باک کاملا شکست خورده است. البته رقیب دیرینه اش BMW عملکرد بهتری داشت و برای ایجاد بازوی لوکس سراغ خرید برند Double R و Alpina رفت، ولی به هر حال هر دو برند MB و BMW رقیب مستقیم کادیلاک محسوب نمی شوند.

        کادیلاک پرچمدار لوکس برند GM است، شما به عنوان طرفدار این برند هیچ وقت نباید جایگاه کادیلاک را با برندهای نیمه لوکس GM از جمله بیو ایک یا GMC اشتباه کرده و به جای مقایسه اش با بنتلی، کادیلاک را با برند اقتصادی مثل آئودی، مرسدس بنز یا لکسوس مقایسه کنید.

        در بحث محصولات اقتصادی برند کادیلاک، ظاهرا اطلاعات شما به عنوان فن این برند خیلی محدود است!
        * چطور از عرضه XT4 را با قیمت نیسان کیکس (22.000 دلار) خبر ندارید؟
        * کادیلاک XT5 با قیمت 49.000 دلاری در حد کدوم از یک رقباست؟
        * آپتیک با قیمت پایه 54.000 دلاری هم قیمت آئودی Q4 و ولوو EX40 است! اگر بهتون برنمی خوره، 15.000 دلار ارزون تر از جنسیس GV70 است که به واسطه نداشتن قدمت و برندینگ ضعیف در شاخه لوکس، مجبور است محصولات اش را با حداقل سود به فروش برساند.

        موافقم 17
        مخالفم 9
        1. net

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (3944 ديدگاه)

          کامنت های قبلی من مطالعه کن و این دسته بندیها که نوشتید اشتباه هست

          بنتلی در دسته لوکس اشرافی یا فوق لوکس قرار دارد

          کادیلاک ائودی بنز بی ام لکسوس در دسته لوکس قرار دارند

          فولکس واگن و اشکودا در دسته نیمه لوکس اقتصادی قرار دارند

          موافقم 6
          مخالفم 8
        2. Taha Ayoobi

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (6544 ديدگاه)

          کاربر 2646

          به نظرم من هم درسته، کادیلاک با بقیه نباید مقایسه بشه.
          به خاطر تعطیلی برند ها یه خلأ ای به وجود اومده برا همین کادیلاک انواع سگمن ها رو داره.
          جی ام باید یه فکری بکنه

          موافقم 9
          مخالفم 4
        3. 2646.1

          ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (66 ديدگاه)

          Net عزیز
          ضمن احترام به سلیقه ات در بحث طراحی (که البته با سلیقه من متفاوت است)، دیدگاه ات در رابطه دسته بندی کمپانی هم به نظرم نادرست است!
          دسته بندی ات بیشتر من را یاد تسترهای موبایل می اندازد که کلاس بندی هایی از جمله پرچمدار کش، گیمینگ اقتصادی، میان رده لوکس و … ساختند.

          موافقم 7
          مخالفم 4
        4. کامران

          ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (18 ديدگاه)

          دوست عزیز یکمم شما زیادی کادیلاک رو دست بالا نگیر شاید در دهه های دور کادیلاک خیلی بالا بوده در حد سوپر لوکس ها ولی الان حتی خود مدیرعامل و مسئولانش هم قد شما برای کادیلاک جایگاه قائل نیستن، حالا حالاها باید تلاش کنه بتونه برسه به جایگاه یوپر لوکسهایی مثل بنتلی و رولزرویس(اگر این امر محقق بشه که خیلی بعید و سخته)

          حالا چه برتری فنی و کیفی داره که شما اون رو برتر از مرسدس بنز، ب ام و و سایر لوکس سازان اروپایی میدونین.

          دو دهه حتی بیشتر تولیدات نه چندان سطح بالا و حتی سطح پایین وجهه کادیلاک رو پایین تر از برندهای لوکس قرار داد چه برسه به فوق لوکس، حالا دو دهه است که کادیلاک داره تلاش میکنه جایی برای خودش دست و پا کنه ولی خیلی مونده که شما بخواین اون رو طوری بالا ببرین که هم ردیف بنتلی یا رولزرویس باشه.

          تعصب رو که کنار بزاریم میبینیم کادیلاک از قبل دهه هفتاد فرسنگ ها با سوپرلوکس ها فاصله گرفته.

          موافقم 8
          مخالفم 6
        5. Taha Ayoobi

          ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (6544 ديدگاه)

          کامران کادیلاک به خاطر بحران ها فاصله گرفت
          دوباره دارن سرپا میشه

          موافقم 5
          مخالفم 2
        6. 2646.1

          ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (66 ديدگاه)

          کامران جان

          کامنت من از زبان یک فن BMW نوشته شده، نه فن امریکایی و کادیلاک.
          من معتقدم کادیلاک در حال حاضر بهترین برند لوکس ساز آمریکایی (در مقایسه با شاخه لوکس فورد “لینکلن” و تا حدی کرایسلر) است. در رقابت با لوکس سازهای اروپایی از جمله بنتلی و دابل آر، نوشتم به نظرم به زودی در کنارشون قرار خواهد گرفت.

          به نظرم تمام پیش نیازهای یک برند لاکچری را هم داره:
          * قدمت و تاریخچه پرافتخار
          * سرمایه فوق العاده برای سرمایه گذاری
          * قرارگیری در راس یک کمپانی مولتی برند برای حفظ مشتریان خانواده GM (مشابه جایگاه بنتلی در گروه VW و RR در گروه BMW)
          * استفاده از تکنولوژی های فوق العاده
          * اِلمان های شخصیتی خاص (اصالت در طراحی)

          در رابطه با برتری های فنی، مطالب زیادی در اینترنت (و حتی همین پدال) وجود دارد و نیازی به تکرار مکررات نیست اما در رابطه با برتری کیفی، با توجه به تجربه شخصی اجاره چند روزه اسکالاید، با جرات میگم از کمپانی های مثل BMW، Audi، MB Disigno و … به طور محسوسی بالاتر و در حد محصولات لوکسی مثل Range Rover و Porsche است.

          حقیقتا تجربه مستقیمی از بنتلی یا دابل آر ندارم اما کاملا مشخص است که کادیلاک مسیر متفاوتی از این دو تا برند داره و با استفاده از تکنولوژی های لوکس (مثل مانیتور خمیده و …) در طراحی داخلی، بیشتر دنبال سرمایه داران جوان است تا افراد مسن.
          بنابراین از دید من لاکچری بودن اینتریور کادیلاک را نباید از طریق بررسی جنس چوب داشبورد یا نوع چرم صندلی با برندهای لوکس سنتی مثل RR یا بنتلی مقایسه کرد.

          موافقم 3
          مخالفم 4
        7. سوشیانت

          ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (250 ديدگاه)

          کاربر 2646.1
          کادیلاک قدمت در خودرو های لوکس نداره؟! تا حالا اسم الدورادو بروگهام ۱۹۵۷ رو شنیدی دوست عزیز؟!
          کامران عزیز خیلی وقته که کادیلاک سلستیک معرفی شده اون وقت شما میگی رقیب رولز رویس و بنتلی نیست؟!

          موافقم 1
          مخالفم 4
    2. سوشیانت

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (250 ديدگاه)

      کایلاک خیلی وقته به جایگاهش برگشته تولید خودروی اقتصادی هم مشکلی ایجاد نمیکنه مهم نهایت توان شرکت هست

      موافقم 6
      مخالفم 10
    3. یانکی من هم فرزند کسی هستم

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (610 ديدگاه)

      اینکه ماشین اقتصادی ساخته که اشتباه هستش ولی من هم موافق اینم که ساخت مدلی مثل xt4 با یه موتور ۲۳۵ اسبی اشتباه بود.حداقل باید نسخه v رو با انجین ۴ سیلندر ۳۲۵ اسبی عرضه میکرد به همراه تغییرات مورد نظر v نکته دیگه اینکه که بیش از حد داره شاسی بلند برقی میسازه در حالی که میبینیم برقی درخواستش به شدت کم شده کدیلاک باید دوتا شاسی بلند بنزینی با پلتفرم امگا یا اگر امکانش نیست رو پلتفرم آلفا بسازه که بتونه نسخه v و حتی بلک وینگ رو بسازه

      موافقم 7
      مخالفم 1
    4. صامورایی

      ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (307 ديدگاه)

      2646 عزیز
      از حضور مجددت در سایت خیلی خوشحالم و امیدوارم حضور طولانی مدتی در جمع پدال داشته باشی. من شخصا خیلی دوست داشتم کاربران خوب و حرفه ای دوباره در سایت حضور پیدا کنند چون جای خالی‌شون در پدال امروز خیلی احساس میشه
      زنده و پاینده باد

      موافقم 10
    5. رامین کریمی

      ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (347 ديدگاه)

      بحث زمان را هم در نظر بگیرید اتفاقا در حال حاضر مدلهای کوچکتر و کم مصرف تر نسبت به دهه شصت و هفتاد میلادی بهتر فروش میرن و مشتری بیشتری دارند البته با موتور و مشخصات فنی فوق العاده و کارا هر چند از جنبه ای دیگر کادیلاک باید ۹۰ درصد محصولاتش لوکس و تا حدودی هم فوق لوکس باشه که بتونه کادیلاک بمونه

      موافقم 2
      مخالفم 2
    6. صامورایی

      ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (307 ديدگاه)

      دو هفته پیش یه خبر راجب xt4 در چین کار شد منم دقیقا همین عقیده رو دارم برندی که میخواد با مدلهایی نظیر سلستیک خودشو دوباره به اوج برسونه چطور همزمان xt4 هم تولید میکنه؟! بخاطر همینه کادیلاک رو درحال حاضر نمیشه در حد بنتلی و RR دونست. کاملا از اصل و پیشینه خودش دور افتاده

      موافقم 4
      مخالفم 3
      1. 2646.1

        ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (66 ديدگاه)

        صامورایی عزیزم
        اول از همه بابت لطفی که به من داشتی، بسیار ازت ممنونم.
        حقیقتا نمیشه از پدال انتظار داشت که کامنت ها رو کنترل کنه یا برخی از کاربران را اخراج کنه (چون بخش مهمی از موفقیت سایت در کسب آگهی ها همین تعداد کامنت های زیر مطالب است) اما کاربران می توانند از دوستانی که کامنت هاشون رو دوست دارند، در مقابل این دسته از اسپم نویسان محافظت کنند.

        به زبان ساده تر وقتی یک مشت اسپم نویس از طریق PM هماهنگ می کنند که به کاربری حمله کنند، بچه ها می توانند با کامنت هاشون تا حدی از این اتفاق جلوگیری کنند اما اکثر ما ایرانی در هنگام چنین چالش هایی، میشینیم و از بحران لذت می بریم.
        بنابراین با احترام از نظر من بخش عمده ای از فرآیند ترک کاربران خوب سایت، به واسطه کم کاری خود کاربران سایت است.

        فرمایش تون در رابطه با XT4 از دید من کاملا درست است.

      2. سوشیانت

        ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (250 ديدگاه)

        فعلا که کادیلاک همون کیفیت تمام دست سازی خودش رو حفظ کرده به علاوه مستقل بودن بر خلاف رولز رویس و بنتلی

        موافقم 2
        مخالفم 3
  4. net

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (3944 ديدگاه)

    طراح چراغ جلو و چراغ عقب ماشین های جدید کادیلاک کیه. لبه شیب دار سمت چپ و راست این مدل صفحه نمایش روی داشبورد ماشین های کادیلاک بد هست . رنگ بالای ماشین مثل ماشین رنجرور متضاد مشکی هست بد شده

    موافقم 1
    مخالفم 4
  5. BlackWing

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1546 ديدگاه)

    یعنی یه کمپانی داره ماشین برقی درست حسابی با طراحی زیبا و کابین درجه یک ماشین میسازه همین کادیلاکه

    فقط لاین آپ الان کادیلاک رو با ۱۰ سال پیش مقایسه کنید ببینین چقدرررر فرق کرده، طراحی ها عملکردها ، همه چیز زمین تا آسمون فرق کرده 🔥👏🏼

    موافقم 16
    مخالفم 6
    1. Taha Ayoobi

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (6544 ديدگاه)

      به سوی استاندار جهانی…

      موافقم 11
      مخالفم 6
  6. Taha Ayoobi

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (6544 ديدگاه)

    عالیه

    موافقم 7
    مخالفم 6
  7. ناصر

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (25 ديدگاه)

    نظم نوین جهانی و سیستم دروغین گرمایش جهانی نخواهد گذاشت هیچ اتومبیل بنزینی بماند دوستان مطلع میدانند چی میگم و جریان اصلی چیه
    ….

    موافقم 9
    مخالفم 3
  8. hosen

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1029 ديدگاه)

    چقدر خوشگله این ماشین

    موافقم 6
    مخالفم 3
  9. کامران

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (18 ديدگاه)

    کاربر 2624.1 عزیز من نمیتونستم مجدد ریپلای بزنم
    ولی اونجای تحلیلتون اشتباهه جسارتا که میفرمایین چون تاپ جنرال موتورز هست باید با تاپ بیمر که RR هست یا تاپ VW که بنتلی هست مقایسه بشه، اگر بخوایم با این مقیاس در نظر بگیریم مثلا لکسوس هم تاپ تویوتا هست باید با تاپ برند BMW که RR هست مقایسه بشه، یا حتی یه لول پایین تر تاپ برندهای هوندا و نیسان یه لول پایین تر از بنز و بیمر و کادیلاک فعالیت میکنن بنظرم.
    و این مقایسه بنظرم نمیتونه درست باشه

    موافقم 3
    مخالفم 2
    1. 2646.1

      ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (66 ديدگاه)

      کامران عزیز

      همان طور که گفتی من در کامنت ام سعی داشتم برند کادیلاک رو با هم سلف های خودش (برندهای پریمیومی مثل RR، بنتلی و حتی DS) مقایسه کنم.
      دقیقا هم عقیده با شما من برندهایی مثل لکسوس، مای باک و … رو کاملا جدا از برندهای بالا می دونم.

      استدلال من این است که اگرچه RR، بنتلی و کادیلاک از منابع مالی و تکنولوژی های شرکت مادر و سایر زیر مجموعه ها استفاده می کنند اما بخش های زیادی از خودروهای تولیدی شون مخصوص به خودشون است.

      به عنوان مثال در برند بنتلی خودروهای flying spur و Continental کاملا در خانواده VW بی رقیب هستند، یعنی علاوه بر پلت فرم اختصاصی، خانواده موتور W12، سیستم AWD اختصاصی و … را نسبت به سایر برندهای زیر مجموعه VW داریم.

      این ویژگی کاملا در تضاد با برندهایی مثل لکسوس، می باک و … است. در تاریخچه برند لکسوس به جز چند تا خودروی اختصاصی، بقیه محصولات دقیقا پیچ به پیچ محصولات اقتصادی تویوتا هستند. LX، GX، ES، NX و … در واقع همون محصولات تویوتا هستند که فقط ظاهرشون تغییر کرده و از چرم و چوب بیشتر و بهتری در آنها استفاده شده! می باک هم این روزها دقیقا همین وضعیت را دارد، عملا تبدیل شده به یک سطح اپشنی.

    2. 2646.1

      ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (66 ديدگاه)

      کامران جان
      پاسخ کامتت شما رو نوشتم. رفت برای تایید.

  10. کامران

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (18 ديدگاه)

    سوشیانت گرامی
    درسته که کادیلاک سلستیک رو ارائه کرده یجورایی پا گذاشته به یه زمین بازی جدید ولی باید صبر کنیم و ببینیم نتیجه چی میشه (هر چند بهتر بود بعنوان یه سوپرلوکس با موتور بنزینی عرضه میشد تا برقی)
    از طرفی لول طراحی داخلی و متریال داخل و مانیتور و … اصلا بنظرم در حد بنتلی یا RR نیست(نظر شخصی!)

    البته امیدوارم دو مرتبه کمپانی جنرال موتورز و سایر امریکایی ها به اون دوران شکوه گذشتشون نزدیک بشن
    ( نمیگم برگردن چون واقعا معتقدم اون خودروها و اون دوران طلائی تکرار شدنی نیستن)

    من قبول دارم کادیلاک به مسیر درستی برگشته ولی بنظرم هنوز زمان میبره که دوباره اون چهره خاصِ کادیلاک (استاندارد جهان) رو بازسازی کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا