کادیلاک

شاسی بلند جدید رضوانی ونجنس با پیشرانه کادیلاک معرفی شد

برخلاف تردیدهایی که برای موفقیت خودروسازی رضوانی در سال‌ها قبل وجود داشت، این برند تازه تاسیس امریکایی  موفق به فروش محصولات گران‌قیمت در کشورهای مختلف شده و روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهد.

جدیدترین مدل رضوانی با نام ونجنس (انتقام: Vengence) یک شاسی‌بلند پهن‌پیکر با ارتفاع بالا از سطح زمین است. این خودرو از لحاظ فنی، مشابهت زیادی با تانک، دیگر محصول رضوانی دارد. ونجنس براساس کادیلاک اسکالید شکل گرفته‌ درحالی‌که رضوانی تانک از پلت‌فرم جیپ رانگلر استفاده کرد.

طراحی خودرو توسط میلان ایوانوف انجام شده است که سابقه‌ی کار در شرکت‌های تولیدکننده‌ی بازی‌های کامپیوتری دارد. برخلاف شاسی‌بلندهای کادیلاک با ظاهر لوکس و آرام، رضوانی ونجنس آماده‌ی عبور از مسیرهای سخت خارج جاده و ماجراجویی به نظر می‌رسد.

پنل‌های ضد گلوله در سراسر بدنه‌ نصب شده‌اند و خریدار می‌تواند انواع لباس‌های ضد گلوله با کلاه‌خود و ماسک گاز نیز سفارش دهد.  ونجنس قابلیت‌های رانندگی عالی برای گذر از شرایط بحرانی و جنگی دارد. مثلا چرخ‌ها و تایرها با استانداردهای نظامی ساخته شده‌اند تا در حالت پنچری (Flat Tire) نیز کارایی خود را حفظ کنند.

رضوانی ونجنس

سه نوع پیشرانه‌ی ساخت جنرال موتورز برای رضوانی ونجنس قابل سفارش خواهد بود. مدل پایه، دیزل ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی از سری دورامکس با قدرت ۲۷۷ اسب بخار و گشتاور ۶۲۳ نیوتن‌متر است. این نمونه مجهز به گیربکس اتوماتیک ۱۰ سرعته با میانگین مصرف سوخت ۱۰ لیتر ارائه می‌شود.

مدل ۶/۲ لیتری V8 بنزینی با قدرت ۴۲۰ اسب بخار و گشتاور ۶۲۳ نیوتن‌متر هم برای ونجنس وجود دارد. این پیشرانه برای کادیلاک، میانگین مصرف سوخت ۱۵ لیتر در صد کیلومتر فراهم می‌کند.

علاقه‌مندان به خرید گران‌ترین مدل رضوانی ونجنس، امکان سفارش پیشرانه‌ی سوپرشارژ کادیلاک اسکالید V نیز دارند. بر این اساس، قوی‌ترین نسخه‌ی ونجنس، ۶۹۰ اسب بخار قدرت و ۸۸۵ نیوتن‌متر گشتاور خواهد داشت. چنین پیشرانه‌ای در اسکالید V، میانگین مصرف سوخت ۱۸ لیتر در صد کیلومتر دارد.

شاسی‌بلند ۸ نفره‌ی رضوانی، فهرست بلندی از امکانات قابل سفارش ارائه می‌کند. این خودرو با پیشرانه‌ی پایه و امکانات استاندارد، به قیمت ۲۴۹ هزار دلار فروخته می‌شود، درحالی‌که قوی‌ترین مدل همراه امکانات اضافی، حدود ۶۰۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت.

بیمه بازار

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. Hitman

    ۲۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (159 ديدگاه)

    طاراحه فک کنم ماشینای هیلو رو طراحی می‌کرده :)))
    ولی خدایی خیلی خفنه

    موافقم ۱۴۴
    مخالفم ۴
    1. ehsan.fa

      ۲۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1793 ديدگاه)

      درسته خفنه ولی مصرف سوختش برای کادیلاک هست که وزن کادیلاک خیلی کمتر از این هیولا ضدگلوله هست ، احتمالا تا ۸ لیتر بیشتر بسوزونه که قطعا برا خریدارش حتی ۸۰ لیتر هم مهم نیست

      موافقم ۹۲
      مخالفم ۱۱
      1. Habib

        ۲۰ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (54 ديدگاه)

        هرچه نگاه کردم، دستگیره درب عقبی رو ندیدم. چطوری بازش می‌کنند؟

        موافقم ۵۵
        مخالفم ۵
        1. محمدرضا غلامحسینی

          ۲۴ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1 ديدگاه)

          بیشتر دقت کن یه قسمت خالی هست داخل همونه

          موافقم ۲۱
          مخالفم ۱
        2. معین

          ۲۸ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (3 ديدگاه)

          چه اسم مسخره ای یاد پماد اکبر افتادم

          موافقم ۱
          مخالفم ۵
  2. T

    ۲۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (339 ديدگاه)

    بی نظیره

    موافقم ۶۷
    مخالفم ۸
    1. دیجی

      ۲۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (209 ديدگاه)

      با تمام خشن بودن در نمای خودرو چه جلو داشبورده لطیفی داره

      موافقم ۵۶
      مخالفم ۴
  3. matin

    ۲۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (308 ديدگاه)

    ماشین خوبیه اما اگر بخوام ماشین لوکس بخرم میرم سراغ چیزی که از بیرن لوکس تر باشه نه اینکه از بیرون شبیه ماشین ارتش باشه ولی تو نوع خودش خوبه

    موافقم ۶۶
    مخالفم ۱۲
  4. Royal Driver UK 70

    ۲۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (840 ديدگاه)

    اووووووف عجب چیزیه این ماشین، یکی از برندهای سوپر کار خوب آمریکاست، (افسوس که کسی مثل رضوانی رو اینجا نداریم، فقط ۲ فرغون سازی)

    موافقم ۱۲۳
    مخالفم ۱۲
    1. ریما

      ۲۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (64 ديدگاه)

      همون دو فرغون ساز هم میتونستن مثل رضوانی باشن اگر کشور نرمالی داشتیم و رضوانی هم میتونست سرنوشتی مثل دو فرغون سازمون داشته باشه اگر در شرایط فعلی ایران کار می‌کرد و خودرو می‌ساخت.

      خیلی سطحی نگری هست اگر فکر کنیم ایران‌خودرو و سایپا باعث شرایط فعلی صنعت خودرو هستن.
      یا شرکت های هواپیمایی باعث شدن که هواپیما های از رده خارج ۵۰ سال پیش به مردممون خدمات بدن.
      یا بانک مرکزی باعث شده دلار ۳۰ هزار تومن باشه.
      یا….
      ایراد کار همون جایی هست که هممون خوب میدونیم، پس آدرس غلط ندیم.

      موافقم ۲۰۵
      مخالفم ۲۴
      1. پویا

        ۲۴ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (341 ديدگاه)

        کامنت واقعا زیبایی بود

        موافقم ۳۳
        مخالفم ۵
      2. اکبر

        ۲۷ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (1 ديدگاه)

        درودبرشرفت ودیدگاهت لذت بردم

        موافقم ۱۱
        مخالفم ۰
    2. بهروز لکزائی

      ۲۴ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      فردیس رضوانی می خواست تو ایران کار بکنه ولی فرغون سازی های داخلی نذاشتن کار کنه و از ایران رفت آمریکا

      موافقم ۴۵
      مخالفم ۰
  5. AmirAli

    ۲۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (76 ديدگاه)

    موتور هنسی بندازی روش
    اوف

    موافقم ۵۶
    مخالفم ۸
  6. AmirAli

    ۲۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (76 ديدگاه)

    موتور هنسی بندازی روش
    اوف

    موافقم ۳۴
    مخالفم ۱۰
  7. AHMADREZA

    ۲۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (822 ديدگاه)

    ماشین بسیار زیبا و جالبی هست
    یه جورایی هم حس ماجراجویانه داره هم حس لوکس بودن
    اما ۶۰۰ هزار دلار هزینه بسیار زیادی براش هستش
    بعید میدونم ارزشش رو داشته باشه

    موافقم ۵۷
    مخالفم ۷
  8. علی جردن

    ۲۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (417 ديدگاه)

    منصوری بخواد اینو اسپرت کنه می شه بنظرتون؟ این مدل خودش یه جورایی تیونینگ شده اسکالید بحساب میاد منصوری هم بیاد دست رو این بزاره می شه تزون در تیون به توان دو یا به عبارتی دیگر X2 tuning
    اگر مخالف نظرم هستید ریپلای کنید باهم در مورد یه خودروساز ایرانی بجز سایپا و ایران خودرو گفتگو کنیم

    موافقم ۵۷
    مخالفم ۱۶
    1. Cowboy

      ۲۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (94 ديدگاه)

      این خودرو اسپرت نمیشه همینطور که رضوانی تانک نشد.
      نگاه کن این خودرو ها بیشتر برای جلب توجه رسانه و افراد به برند منصوری هستش و افزایش اعتبار مثله هنسی ونوم f5 برای هنسی و این محصولات سود زیادی ندارند ولی توجه زیادی جمع آوری میکنن که برای سایر محصولات و تیونینگ های منصوری یا هنسی ارزشمنده

      موافقم ۲۹
      مخالفم ۴
      1. علی جردن

        ۲۰ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (417 ديدگاه)

        همه خودروها قابل ارتقا هستن حتی رولزرویس

        موافقم ۳۰
        مخالفم ۳
  9. Radmehr

    ۲۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (475 ديدگاه)

    هعی یاد یسری ماشنایی افتادن ک زیاد میبینیم این روزا…
    ایشالا دیگه نبینیم…

    موافقم ۵۲
    مخالفم ۵
  10. Alan.r

    ۲۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (747 ديدگاه)

    این ماشینه یا تانکه؟؟؟

    موافقم ۳۶
    مخالفم ۲
  11. سهیل

    ۲۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (121 ديدگاه)

    یه اسباب بازی بی مصرف دیگه از رضوانی که فقط یک دستگاه ارش تولید میشه اون هم برای خونه خودش. احتمالا بعد یه مدت هم اوراقش میکنه و میفروشتش و یه اسباب بازی دیگه میزنه.

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۱۰۶
  12. Reza Waffen SS

    ۲۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (4816 ديدگاه)

    نسخه قبلی کابین جیپ رو برداشته بودن الان مال اسکالید رو . کاش یه تغییری چیزی میدادن تابلو نمیشد

    موافقم ۲۵
    مخالفم ۱۰
  13. Taha Malek

    ۲۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (753 ديدگاه)

    تو یه متن نوشته بود که هم تانک هم ونجنس بر اساس کادیلاک اسکالید شکل گرفتن این درحالیه که پلتفرمی تانک روش شکل گرفته جیپ رنگلر نسل قبل بود (تانک x روی رنگلر حال حاضر بود) درکل ماشین خوبیه ولی این واقعا ی اسکالید بزک شدس امید داشتم یکم در بحث فنی بیشتر تغییر انجام میشد انحصاری تر بود ولی بازم خیلی خفنه به امید اینکه ی سرمایه گذار خوب پیدا کنه و جانشین بیست رو حداقل با پلتفرم یا موتور رضوانی بیرون بدن

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۲
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (803 ديدگاه)

      بله درست گفتین
      تصحیح کردم

      موافقم ۲۲
      مخالفم ۰
  14. پدرام

    ۲۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (797 ديدگاه)

    جسارتا این کاملا اشتباهه : (ونجنس و تانک، هر دو براساس کادیلاک اسکالید شکل گرفته‌اند.)
    تانک بر اساس جیپ رانگلر ساخته شده حتی از نمای کنارش هم میشه فهمید پروفیل درها همون جیپ هست که اومدن برجسته ترش کردن و خط و خطوط بهش اضافه کردن حتی رضوانی هرکول هم براساس جیپ گلادیاتور هست

    موافقم ۶
    مخالفم ۱
  15. SRT

    ۲۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (597 ديدگاه)

    وای رضوانی چیکار کردی با قلب ما
    اینجا با ۶۰۰ هزار دلار هامر دو دهه پیش میتونیم بخریم
    ک اونم اگه پیدا بشه حتی با این قیمت

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۲
  16. Hadi

    ۲۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (401 ديدگاه)

    عجب هیولایی 👌🏼
    مخصوص پایان دنیا…

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۲
  17. Si

    ۲۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (502 ديدگاه)

    شاهکاره

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۰
  18. بی خیال اسم

    ۲۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (743 ديدگاه)

    چرته
    وقتی خوده اسکالید هست
    چرا برم سمت این بخاطر آفرود؟

    کابینش اسکالیده فقط لوگو روی فرمان عوض شده
    موتورش کادیلاکه

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۱۸
    1. Royal Driver UK 70

      ۲۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (840 ديدگاه)

      از اسکالید خفن تره :)

      موافقم ۱۳
      مخالفم ۴
      1. بی خیال اسم

        ۲۰ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (743 ديدگاه)

        به نظرم اینطور نیست

        موافقم ۵
        مخالفم ۲
      2. سوشیانت

        ۲۲ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (730 ديدگاه)

        اگه اسکالید نبود این هم نبود پس اینجاست که مشخص میشه اسکالید بهتره

        موافقم ۶
        مخالفم ۴
  19. همایون

    ۲۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (142 ديدگاه)

    رضوانی اگه بخواد واقعا خودشو به عنوان یه خودرو ساز مطرح کنه باید طراحی داخلیش اختصاصی باشه نه اینکه فقط لوگو رو فرمان رو عوض کنه اصلا ظاهر خشن خودرو به کابین لوکسش نمیخوره به نظرم تانک یا هرکول ترکیب قابل قبولتری بودن مخصوصا با وجود موتور هزار اسبی برای تحمل وزن سنگینشون

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۳
  20. ریوما

    ۲۱ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    زیباست و جذاب ظاهرن بیشتر شبیه جیپ هستد
    قدرت خوبی اگه بیشتر باشه بهتر می شود
    و مصرف سوختش کمتر بود
    به شخصه هرکول رو تایید می کنم
    آقای رضوانی لگوی روی فرمان رو عوض کن فقد
    و از شما ممنونم که هم چین ماشین های رو تولید می کنید

    موافقم ۴
    مخالفم ۲
  21. Ali

    ۲۲ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    به نظر من کسی ک پشت فرمونش میشینه مهم تره

    موافقم ۵
    مخالفم ۲
  22. سلیییمان

    ۲۲ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین فقط به نظر شخصم ۶×۶ amg g63

    موافقم ۰
    مخالفم ۳
  23. Mustang shelby gt 350

    ۲۳ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (12 ديدگاه)

    فقط بدرد swat میخوره

    موافقم ۲
    مخالفم ۳
  24. طوفان

    ۲۵ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یه پراید صبا ۸۷ دارم
    با ده تا رضوانی ضد گلوله عوضش نمی کنم 😂 ولله چه دردسریه برم ماشین امریکایی بخرم تا دویست سال دیگه توش نمیرم
    عوضش سوار پرایدم میشم بوی بهشت می ده
    دلم خونه بچه ها چهل سال به نام خودروسازی داخلی مال وجان مردم رو غارت کردید
    تو رو خدا دیگه کافیه
    بزارید تا قبل مردنمون یه خورده لذت سوار شدن توی ماشین های خارجی رو ببریم

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا