شورلت

قیمت و مشخصات شورولت تریل بلیزر 2021

اواخر ماه پیش بود که شورولت اعلام کرد قیمت نسل جدید تریل بلیزر از زیر ۲۰ هزار دلار آغاز خواهد شد. امروز قیمت رسمی این خودرو اعلام شده و شورولت هم به قول خود عمل کرده است. گفته می‌شود شورولت تریل بلیزر ۲۰۲۱ قیمت پایه ۱۹۹۹۵ دلاری خواهد داشت هرچند باید به این قیمت هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد. البته با این پول شما مالک نسخه‌ی پایه L خواهید شد.


این نسخه از تریل بلیزر به پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری ۱۳۷ اسب بخاری و گیربکس CVT مجهز است. مشتریان برای رسیدن به تریم LS باید حداقل ۲۲۴۹۵ دلار پرداخت کنند و اگر خواهان سیستم چهار چرخ محرک هم باشند ۲ هزار دلار دیگر کنار بگذارند. این خودرو با پیشرانه بزرگ‌تر ۳ سیلندر ۱.۳ لیتری توربوی ۱۵۵ اسب بخاری عرضه می‌شود.


درست همانند تریم های L و LS، تریل بلیزر LT به‌صورت استاندارد با پیشرانه ۱.۲ لیتری عرضه شده و قیمت پایه ۲۴۵۹۵ دلاری دارد. البته مشتریان می‌توانند پیشرانه ۱.۳ لیتری بزرگ‌تر را به عنوان آپشنی مجزا انتخاب کرده یا با پرداخت ۲ هزار دلار هم به این پیشرانه دسترسی داشته باشند و هم سیستم چهار چرخ محرک را برگزینند.


قیمت پایه هر دو تریم اکتیو و RS این شاسی‌بلند برابر با ۲۶۳۹۵ دلار بوده اما آن‌ها به دنبال مشتریان متفاوتی هستند. تریم اکتیو برای طرفداران آفرود طراحی شده و از جلوپنجره بزرگ‌تر، لاستیک‌های اسپورت هانکوک و دامپرهای تیون شده سود می‌برد. این نسخه به‌صورت استاندارد از پیشرانه ۱.۳ لیتری استفاده کرده اما سیستم چهار چرخ محرک در آن قیمت ۱۵۰۰ دلاری دارد.


فول ترین نسخه این خودرو که RS نام دارد اسپورت ترین مدل بوده ولی این موضوع فقط از نظر ظاهری صدق می‌کند. پیشرانه این خودرو به‌صورت استاندارد از نوع ۱.۳ لیتری بوده و سیستم چهار چرخ محرک هم آپشنی ۱۵۰۰ دلاری است.


یک دهه از خداحافظی مشتریان آمریکایی با تریل بلیزر می‌گذرد. از آن زمان تاکنون انتظارات مشتریان از شاسی بلندها و کراس اوورها تغییر کرده است. جنرال موتورز این نام را به منظور گسترش سبد محصولات قدبلند خود احیا کرده است. درست همانند برادر بزرگ‌تر یعنی بلیزر، تریل بلیزر کوچک‌تر استایل گیرایی داشته و بیش از آنکه شبیه کراس اوورها باشد شبیه خودروهای اسپورت است و این چیز بدی نیست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۲۰ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    این رو ولش کن ؛ فقط اسم بزرگی رو یدک میکشه
    بچسب به آبرو و اعتبار شورولت ، غول های بزرگ آمریکایی
    آمریکایی هایی اصیل ؛ باعث افتخار و سربلندی شورولت
    SUV های واقعی ؛ معرفی میکنم …. شورولت تاهو و سابربن

    موافقم 2
    مخالفم 1
  2. امیر

    ۲۰ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (752 ديدگاه)

    اسمش اصلا با اندازه شکلش تناسب نداره مثل اینکه اسم یه خانوم قیصر بزاری

    موافقم 4
    مخالفم 0
  3. بهراد

    ۲۰ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (753 ديدگاه)

    اون از فورد که میراث موستانگو به مشتری های فصلی و ترند ها فروخت
    اینم از شورولت که هیبت و قدرت بلیزر رو نابود کرد
    هییییی

    موافقم 3
    مخالفم 0
  4. Peiman56

    ۲۰ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (137 ديدگاه)

    عجب!!پس منظور شما اینه که فورد و بلیزر یه مشت احمق رو مدیر بازاریابی و حتی تولید کرده که حالیشون نیست ودارن تیشه به ریشه خودشون میزنن؟تعصب بیش از حد اصلا خوب نیست.من خودم عاشق بلیزر بوده و هستم.چونمطمئنم این خیلی عالیه درضمن تاهو همون بلیزرای قدیمیه .

    موافقم 2
    مخالفم 0
  5. Ali a

    ۲۰ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (775 ديدگاه)

    با این قیمت گزینه های خیلی زیادی هست و بهتر از این…

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا