بی‌علاقگی مشتریان به گیربکس‌های دستی

پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 - 04:30
مطالعه 3 دقیقه
toyota engine 2 litre
خبر منتشر شده توسط موزه ملی کوروت در هفته‌ی پیش نشان می‌دهد که از میان 40689 دستگاه کوروت ساخته شده در سال 2016 تنها 9249 دستگاه با گیربکس 7 سرعته...
تبلیغات

خبر منتشر شده توسط موزه ملی کوروت در هفته‌ی پیش نشان می‌دهد که از میان 40689 دستگاه کوروت ساخته شده در سال 2016 تنها 9249 دستگاه با گیربکس 7 سرعته دستی کارخانه را ترک نموده‌اند.

این مقدار زیر 23 درصد است و اکثر این مدل‌های همان‌طور که انتظار می‌رود کوپه می‌باشد.

خب به نظر می‌رسد که مشتریان کوروت نسخه‌ی اتوماتیک را به گیربکس دستی ترجیح می‌دهند و چه کسی آن‌ها را سرزنش می‌کند؟ گیربکس 8 سرعته اتوماتیک کوروت که به پدال شیفتر نیز مجهز است در بحث پرفورمنس نسبت به نمونه‌ی دستی مزیت دارد و شورلت می‌گوید که کوروت با گیربکس اتوماتیک در خط مستقیم اندکی از برادر دستی خود سریع‌تر است.

در بحث مصرف سوخت تفاوت‌ها بین دو مدل ناچیز است و نسخه‌ی اتوماتیک تنها نیم لیتر بیشتر از نمونه دستی سوخت می‌سوزاند. طبق تخمین‌های EPA کوروت با گیربکس دستی در شهر 14.7 لیتر بنزین می‌سوزاند اما هر دو نسخه در بزرگراه مصرف 8.1 لیتری دارند.

آیا هم‌اکنون سلیقه‌ها عوض شده است؟ خریداران خودروهای اسپورت دیگر علاقه‌ای به نسخه‌های دستی که پیش‌ازاین گفته می‌شد لذت نابی را ارائه می‌دهند ندارند؟ نظر شما چیست؟ سه پدال را دوست دارید؟

نظرات

تبلیغات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.