معرفی رسمی کامارو ZL1 در نمایشگاه نیویورک
خطوط تیز و تهاجمی این خودرو نشان از وجود نیروگاهی پرقدرت در زیر کاپوت آن دارد. نیروگاه V8 6.2 لیتری که از کوروت قرض گرفتهشده و 640 اسب بخار قدرت و 868 نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده میگذارد. این قدرت عظیم ما را به یاد لامبورگینی هوراکان میاندازد با این تفاوت که هوراکان چندین برابر کامارو ZL1 قیمت دارد.
کامارو ZL1 جدید با 80 اسب بخار قدرت و 114 نیوتن متر گشتاور بیشتر از نسل قبلی، (که مجهز به پیشرانه 6.2 لیتری سوپرشارژ با 580 اسب بخار قدرت بود) از سرعت و شتاب بیشتری برخوردار است بهطوریکه انتظار میرود شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت بهتر از 4 ثانیه با گیربکس دستی و 3.9 ثانیه با گیربکس اتوماتیک و حداکثر سرعت بیش از 296 کیلومتر در ساعت نسبت به مدل قبلی باشد.
قدرت عظیم پیشرانه بهطور استاندارد توسط گیربکس 6 سرعته دستی به چرخهای 20 اینچی عقب که با لاستیکهای 305 گودیر پوشیده شدهاند منتقل میگردد. گیربکس اتوماتیک جدید 10 سرعته باقابلیت تعویض دنده از طریق پدالهای پشت فرمان نیز برای آن قابل سفارش است.
شورلت در کامارو ZL1 جدید مجموعهای از تکنولوژیها را برای بهبود عملکرد آن بکار برده است که ازجمله آنها میتوان به سیستم تعلیق مغناطیسی، سیستم کنترل کشش جدید، دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی و انتخابکننده حالات رانندگی اشاره کرد.