شورلت

اعلام مصرف سوخت کوروت Z06 جدید، 15.7 لیتر در صد کیلومتر

هرچند آژانس حفاظت از محیط‌زیست آمریکا یا EPA هنوز رسماً مصرف سوخت کوروت Z06 جدید را اعلام نکرده است اما مهندس ارشد کوروت اخیراً گفته است که شورلت اعداد نهایی مصرف سوخت این ماشین را به آژانس مذکور ارائه کرده است. طبق این ارقام، کوروت Z06 جدید در حالت استاندارد در هر صد کیلومتر به‌صورت ترکیبی ۱۶.۸ لیتر مصرف می‌کند که در صورت تجهیز به پکیج پرفورمنس Z06 این رقم به ۱۵.۷ لیتر کاهش میابد. این خودرو در هر صد کیلومتر در شهر به ۱۹.۶ لیتر و در بزرگراه به ۱۲.۴ لیتر بنزین نیاز خواهد داشت که پکیج Z07 مصرف بزرگراهی را هم به ۱۱.۲ لیتر کاهش خواهد داد.

این اعداد نشان می‌دهند که Z06 جدید نسبت به C7 Z06 مصرف سوخت بیشتری دارد زیرا آن خودرو با پیشرانهٔ سوپرشارژ ۶۵۰ اسب بخاری و گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک در هر صد کیلومتر در شهر ۱۶.۸ لیتر، در بزرگراه ۱۰.۲ لیتر و به‌صورت ترکیبی ۱۳.۸ لیتر بنزین مصرف می‌کرد. برای مقایسه، کوروت C8 استینگری پایه هم در هر صد کیلومتر در شهر به ۱۴.۷ لیتر، در بزرگراه به ۹.۸ لیتر و به‌صورت ترکیبی به ۱۲.۴ لیتر بنزین نیاز دارد. مالیات مصرف سوخت برای کوروت Z06 جدید ۲,۶۰۰ دلار است که این رقم در نسخهٔ مجهز به پکیج Z07 به ۳ هزار دلار افزایش میابد.

شورولت کوروت

بااین‌حال، به نظر نمی‌رسد خریداران این خودرو نگران مصرف سوخت یا مالیات باشند زیرا در سینهٔ Z06 جدید قوی‌ترین موتور V8 تنفس طبیعی دنیا قرار گرفته است. این موتور ۵.۵ لیتری ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۴ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که هرچند گشتاور آن از موتور ۶.۲ لیتری سوپرشارژ نسل قبلی کمتر است اما آن را با صدای جذاب و ردلاین ۸,۶۰۰ rpm جبران می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۸۳ دیدگاه‌ها

  1. Amin

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (2170 ديدگاه)

    از نظر مصرف سوخت ترکیبی ، تقریبا با فورد جی تی ۶۷۰ اسب بخار ، فراری ۸۱۲ کامپتزیونه ۸۳۰ اسب بخار و داج وایپر ای سی ار ۶۴۵ اسب بخار ، در یک رده قرار میگیره
    یعنی نه خیلی خوب نه خیلی بد …ولی فکر‌نمی‌کنم این فاکتور اهمیت زیادی داشته باشه

    موافقم 35
    مخالفم 4
    1. بهراد

      ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (243 ديدگاه)

      بابا مصرف سوخت دیگه واقعا خنده داره. خب اقا شما واسه موتور ۸ سیلندر تنفس طبیعی با اون صدای نازنینش اینهمه هزینه میکنی بایدم انتظار این مصرفو داشتی باشه.

      موافقم 33
      مخالفم 5
    2. Chevrolet3

      ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (31 ديدگاه)

      کسی که اینو میخره اصلا براش مصرف سوخت اهمیتی نداره

      موافقم 15
      مخالفم 7
    3. Carbonado Aventador

      ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (4471 ديدگاه)

      هوراکان

      ۵.۲ لیتر v10

      مصرف سوخت ۱۱.۵ لیتر

      موافقم 14
      مخالفم 8
  2. مازیار

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (2507 ديدگاه)

    کشتی ما رو با این قطره چکانت
    بیا تو پیست ببینیم چه میکنی تو این بازی که خودت شروع کردی

    موافقم 34
    مخالفم 4
  3. SRT

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (607 ديدگاه)

    نوش جونش ارزششو داره

    موافقم 35
    مخالفم 8
    1. حق گوی باطل

      ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1036 ديدگاه)

      چه خوب
      مصرفش تقریبا اندازه 405GLXهه

      موافقم 38
      مخالفم 7
  4. Yasin

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (243 ديدگاه)

    کاش زودتر ZR1 بیاد

    موافقم 20
    مخالفم 4
    1. M83

      ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (54 ديدگاه)

      می خوای بخریش ؟

      موافقم 12
      مخالفم 16
  5. رضا

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (113 ديدگاه)

    دقیقا اندازه ۴۵۸ 🌚

    موافقم 8
    مخالفم 22
    1. R@min

      ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      458 مصرف سوخت ترکیبیش 13.3 هست با چه معیاری یکی شدن ؟؟

      موافقم 19
      مخالفم 6
      1. Phonix

        ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (336 ديدگاه)

        با معیار ترولی

        موافقم 21
        مخالفم 7
      2. Amir Machine

        ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (1201 ديدگاه)

        باید اعداد اعلامی سازمان EPA رو ملاک قرار داد چون مصرف سوخت Z06 طبق معیارهای این سازمان اعلام شده
        طبق اعلام EPA، مصرف ترکیبی 458 بین 14 تا 15 mpg هست که میشه معادل 15.7 تا 16.8 لیتر در هر صد کیلومتر یعنی دقیقاً مشابه Z06 و البته با قدرت بسیار کمتر

        https://www.fueleconomy.gov/feg/bymodel/2015_Ferrari_458_Italia.shtml

        موافقم 19
        مخالفم 1
        1. 2311

          ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (527 ديدگاه)

          و در سال 2009

          موافقم 1
          مخالفم 0
    2. A.A.S

      ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (144 ديدگاه)

      ؟!:/

      موافقم 1
      مخالفم 0
  6. امیرحسین

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (385 ديدگاه)

    کوروت فقط C4

    موافقم 5
    مخالفم 7
  7. ارین صاحب جمعی

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1074 ديدگاه)

    یا حسین‌ عربستانم باشه تموم میشه ذخایرش چخبره بعد میاد تو پیست از پورشه میخوره برمیگرده همون usa

    موافقم 17
    مخالفم 54
    1. مازیار

      ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (2507 ديدگاه)

      نمیشه قبلش قضاوت کرد
      این اتومبیل پتانسیل بالایی داره احتمال تایم محدوده هفت دقیقه کم نیست البته رقیب مستقیمش ۶:۵۵ زده بهرحال باید صبر کرد و دید

      موافقم 15
      مخالفم 3
    2. Phonix

      ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (336 ديدگاه)

      قیمتش رو دیدی که با پورشه مقایسش میکنی؟

      موافقم 20
      مخالفم 10
      1. سوشیانت

        ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (1927 ديدگاه)

        با این که قیمت کمتری داره پرفورمنس بهتری داره نسبت به پورشه

        موافقم 12
        مخالفم 14
    3. سوشیانت

      ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1927 ديدگاه)

      فعلا که با شتاب ۲.۶ پورشه ۹۱۱ توربو s ۲.۷ رو شکست داده تو نسل قبل هم کوروت c8 zr1 با تاپ اسپید ۳۴۵ پورشه ۹۱۱ gt2 rs رو با تاپ اسپید ۳۴۰ شکست داده
      البته قبلا هم از این کامنت های متعصابنه دیدم از شما

      موافقم 15
      مخالفم 24
      1. بی خیال اسم

        ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (790 ديدگاه)

        اولا تو همیشه با نظراتت ثابت کردی عجب تعصبی داری
        دوما
        داداش پورشه ۹۱۱ توربو اس تونسته شتاب ۲.۲ رو هم ثبت کنه
        بعدش نسل قبل کوروت سی ۸ زی آر وان یعنی چی😂😂

        فکر کنم تو داخل زمانی زندگی می کنی که کوروت سی۹ هم اومده

        درستش کوروت سی ۷ زی آر وان هست
        که تمام آمارش در صفر تا صد
        مسافت ۴۰۰ متر
        و…
        ضعیف تر بوده تازه با اینکه قدرت بیشتری داشته

        بعدش پورشه ۹۱۱ جی تی تو آر اس تونسته تو یک تست سرعت ۳۵۴ تا رو هم ثبت کنه بوش میاد بیشتر هم جا داشته باشه
        https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.motor1.com/news/186213/porsche-911-gt2-rs-speed/amp/&ved=2ahUKEwi0q-bbz4X6AhWNuaQKHd15D4kQtwJ6BAhAEAE&usg=AOvVaw3zoZZ14-Nw-h8Qv4RRg9pI

        و کوروت سی ۷ زی آر وان تونسته به ۳۴۷ تا برسه فکر کنم
        https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.motor1.com/news/438806/corvette-zr-1-top-speed-run-jbpg/amp/&ved=2ahUKEwiXu4yi0IX6AhUMKewKHfW1DjEQtwJ6BAgeEAE&usg=AOvVaw22K4COF-zWdMaWcjo_hu_2

        موافقم 14
        مخالفم 11
        1. بی خیال اسم

          ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          سوشیانت تو پیست هم دیگه مشخصه

          موافقم 11
          مخالفم 6
        2. سوشیانت

          ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          اعداد من همیشه بر اساس کمپانی های سازنده هست که اون ها معتبر تر هستن

          موافقم 1
          مخالفم 13
        3. سوشیانت

          ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          جدا از اون حداقل متن اون تاپ اسپید پورشه رو بخون گفته شده که بر اساس جی پی اس ۳۴۲ کیلومتر رفته و باز هم از کوروت c7 zr1 کمتره که ۳۴۵ تا رفته کمتره😂😂😂

          موافقم 1
          مخالفم 10
        4. سوشیانت

          ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          کار اند درایو هم که نشون داد اعدادش غلطه تو همون بررسی ۹۱۱ توربو اس که مثلا ۲.۲ زده نوشته شده که یک دهم ثانیه از ۹۱۸ اسپایدر کند تره که خب باید شتاب ۹۱۸ اسپایدر ۲.۱ باشه اما تو بررسی شتاب ۹۱۸ اسپایدر تیتر زده ۲.۲!!!
          در ضمن اگه آلمانی ها همیشه تو بررسی های کار اند درایو این همه شتابشون با اعداد اعلامی آلمانی ها فرق داره پس چرا همچین اتفاقی واسه آمریکایی ها نمیوفته؟؟؟ همیشه درستش اینه که ماشین ها رو بر اساس اعداد اعلامی کمپانی مقایسه کرد نه اعداد چند تا سایت

          موافقم 1
          مخالفم 11
        5. بی خیال اسم

          ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          داش چی می گی اعداد کمپانی چیه
          باید ماشین تست بشه
          ببینیم عملکردش چطوره شاید کمپانی دروغ بگه

          حالا تو متن گفته شده یک مقدار سرعت رو بالاتر نشون می ده
          بعدش باشد می گیم تو راست می گی
          ولی تو اون لینک گفته شده کوروت تونسته به ۳۴۴ تا برسه که اختلاف خیلی کمی هست با اینکه کوروت قدرت به نسبت زیاد بیشتری داره

          موافقم 10
          مخالفم 6
        6. بی خیال اسم

          ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          کار اند درایو یک سایت معتبر خودرویی هست در ضمن این سایت ها خودرو ها رو تست می کنن تا بفهمن عملکردشون چطوره نه تو که به اعداد کمپانی ایمان داری
          شرکت های آلمانی هم همیشه رو اعدادشون محافظه کار هستن همشون واسه همین شتاب و عملکر بهتر میاد
          اصلا کار اند درایو اشتباه کرده سر این جمله که از ۹۱۸ یک ثانیه کند تره توربو اس
          ولی هرچی باشه بازم از خیلی آمریکایی ها سریع تر هستن

          در ضمن اینکه می گی چرا واسه آمریکایی ها اینطور نیست
          این رو برو از خودشون بپرس
          کار اند درایو سایت آمریکایی هست

          موافقم 7
          مخالفم 6
        7. بی خیال اسم

          ۲۱ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          مهندسی این رو نشون می ده با قدرت کم بتونی به بازدهی بالا برسی مثلا شتاب بالا و…
          و اینکه با اسب بخار کمتر بتونی جلوی ماشین هایی که قدرت بیشتری دارن وایسی و برتری داشته باشی

          موافقم 1
          مخالفم 0
        8. بی خیال اسم

          ۷ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          آره اگه نظرات مجلات مهم نیست پس تو چطور مقایسه رنجروور و کادیلاک از سوی مجلات رو قبول کردی😂😂😂

          راجع به کوروت و فراری ۴۵۸
          https://www.pedal.ir/chevrolet/chevy-bought-ferrari-458-engine-ebay/

          داش داره زیادی فشار می خوری ۸۰۷ اسب از ۶۵۰ باخته تو تاپ اسپید داری حرف الکی می زنی

          خب اکثر سدان ها ۸ سیلندر هستن یعنی دیگه باید همشون ۸ سیلندر باشه این چه دلیل مسخره ای هست 😂😂😂

          آره کامنت های قبلی رو بخون دلیل هام رو می بینی

          اپشن های اسپیکر رنجروور
          https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwiyiYj9trr6AhVyh_0HHdVGBfkQFnoECBAQAQ&url=https%3A%2F%2Fasbe-bokhar.com%2Fspecial%2Fland_rover-range_rover-2022%2F&usg=AOvVaw2dq3uKVZNwNcsHsL__-K3u

          ولی این خیلی بده کادیلاک تمام زورش رو لوکس ترین محصولش پیاده کرده

          ولی رنجروور و بنز نه😂😂😂

          تازه چند مجله روسی بین ایکس ۷ و اسکالید گذاشتن که ایکس ۷ رو برنده کردن😂😂😂

          بی ام و تست نکرده ولی جاهایی دیگه تست کردن

          بعدش ۲.۱ پورشه رو قبول نکن تو میزان فشارت کمتر بشه😂😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. بی خیال اسم

        ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (790 ديدگاه)

        اولا تو همیشه با نظراتت کی تعصب داره
        دوما
        داداش پورشه ۹۱۱ توربو اس تونسته شتاب ۲.۲ رو هم ثبت کنه
        بعدش نسل قبل کوروت سی ۸ زی آر وان یعنی چی😂😂

        فکر کنم تو داخل زمانی زندگی می کنی که کوروت سی۹ هم اومده

        درستش کوروت سی ۷ زی آر وان هست
        که تمام آمارش در صفر تا صد
        مسافت ۴۰۰ متر
        و…
        ضعیف تر بوده تازه با اینکه قدرت بیشتری داشته

        بعدش پورشه ۹۱۱ جی تی تو آر اس تونسته تو یک تست سرعت ۳۵۴ تا رو هم ثبت کنه بوش میاد بیشتر هم جا داشته باشه
        https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.motor1.com/news/186213/porsche-911-gt2-rs-speed/amp/&ved=2ahUKEwi0q-bbz4X6AhWNuaQKHd15D4kQtwJ6BAhAEAE&usg=AOvVaw3zoZZ14-Nw-h8Qv4RRg9pI

        و کوروت سی ۷ زی آر وان تونسته به ۳۴۷ تا برسه فکر کنم
        https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.motor1.com/news/438806/corvette-zr-1-top-speed-run-jbpg/amp/&ved=2ahUKEwiXu4yi0IX6AhUMKewKHfW1DjEQtwJ6BAgeEAE&usg=AOvVaw22K4COF-zWdMaWcjo_hu_2

        موافقم 12
        مخالفم 12
        1. سوشیانت

          ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          اگه کمپانی دروغ بگه تو اینترنت خبرش پخش میشه چطور کمپانی دروغ میگه ولی سایت هایی که تو دوست داری دروغ نمیگه؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 5
        2. سوشیانت

          ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          یعنی اصن مرز های تعصب رو جابه جا کردی فیلم تست کوروت توسط شورولت اومده ۳۴۵ تا میره بعد تو باز فلان سایت گفته ۳۴۴!!؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 6
        3. سوشیانت

          ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          خب مشخصه کسی که متعصبه اعداد اعلامی کمپانی ها واسش مهم نیست و اعداد غلط چند تا سایت براش مهمه و بدون هیچ دلیل منطقی میگه آلمانی ها همیشه اعدادشون رو بیشتر از واقعیت اعلام میکنن اما آمریکایی ها اینطور نیستن بعدش چه فرقی میکنه که کار اند درایو آمریکایی باشه یا آلمانی؟؟؟ کار اند درایو هر چقدر معتبر باشه تو بررسی ماشین ها قطعا تو تست شتاب آلمانی ها معتبر نیست مثال هم زدم در ضمن آمریکایی هایی مثل دوج تونسته تو سدان تاپ اسپید بیشتری از پورشه پانامرا داشته باشه و شورولت هم تو کوپه های دو در تونسته تو شتاب پورشه ۹۱۱ توربو اس رو شکست بده

          موافقم 0
          مخالفم 5
        4. بی خیال اسم

          ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          سایت خودرو رو تست کردن و این نتیجه ها به عمل اومده من سایت ها رو دوست ندارم تو تنفر داری از حقیقت نمی خوای بپذیری
          در ضمن گفتم کمپانی های آلمانی محافظه کارانه می گن عملکرد خودروهاشون رو
          بخاطر ۱ کیلومتر😂😂
          باشد تو راست می گی
          در ضمن تاپ اسپیدشون اون قدر ها تفاوت نداره
          با اینکه شورلت کوروت زی آر وان قدرت بیشتری هم داره

          موافقم 6
          مخالفم 5
        5. سوشیانت

          ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          اتفاقا تو نمیخوای با واقعیت رو به رو شی برو به همون چند تا عدد غلط کار اند درایو خوش باش ولی واقعیت اعداد اعلامی کمپانی ها هست در ضمن اگه کمپانی ها ماشین رو تست نمیکنن پس این اعداد رو از کجا میارن؟؟؟ چیزی به اسم محافظه کارانه وجود نداره اگه اینطوریه پس من هم میگم آمریکایی ها اعدادشون رو محافظه کارانه میگن😂😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 3
        6. بی خیال اسم

          ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          آها یعنی واسه آلمانی ها غلطه فقط واسه آمریکایی ها درسته
          تعصب هم فقط تو داری هرجا می رسه فقط آمریکا
          شورلت کوپه های دو در تونستن تو شتاب
          توربو اس رو شکست بدن بسی خندیدیم😂😂😂

          سدان هایی مثل آلپینا بی ۷
          و بنتلی و آلفارومئو مدلشون رو یادم نیست ولی سرچ کن به انگلیسی میاره که تاپ اسپید بیشتری از دوج دارن داداش
          پورشه پانامرا هم مطمئنا بیشتر می ره

          آها سایت ها غلط هستن
          در ضمن این سایت و چند سایت دیگه مثل موتورترند و موتور وان اتو اکسپرس و…. از معتبر ترین سایت ها هستن

          وجود داره تو خبر ثبت شتاب ۲.۲ توسط توربو اس
          خوده مجله گفته شرکت های آلمانی سر قدرت ها و عملکردشون محافظه کار هستن

          موافقم 5
          مخالفم 6
        7. سوشیانت

          ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          جناب کار اند درایو اعدادی که تست میکنه با اعداد اعلامی کمپانی های آمریکایی فرق نداره ولی آلمانی ها رو حداقل نیم ثانیه بهتر اعلام میکنه پس مشخصه داره طرفداری آلمانی ها رو میکنه در ضمن مگه آلمانی ها از فضا اومدن که یه عددی بگن بعد تو واقعیت یه عدد دیگه در بیاد😂😂😂 در ضمن بنتلی فلایینگ اسپور ۸ سیلندر تاپ اسپیدش ۳۱۸ تا هست ولی دوج چارجر هلکت جیل بریک ۳۲۷ تا هست بیخودی که سریع ترین سدان هشت سیلندر جهان نشده حتی پورشه پانامرا توربو اس تاپ اسپیدش از کادیلاک ct5 v بلک وینگ حداقل اسم ماشین ها رو بدون بعد بیا ریپلای کن در ضمن آلیپنا شرکت تیونینگ هست و توسط بی ام و تاسیس نشده پس ماشین فابریک محسوب نمیشه

          موافقم 0
          مخالفم 3
        8. سوشیانت

          ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          در ضمن این رو بگم که پورشه شتاب صفرتاصد رو ۲.۷ اعلام کرده بقیه سایت ها مثل همون کار اند درایو 0_60 مایل رو در نظر میگیرن

          موافقم 0
          مخالفم 1
        9. بی خیال اسم

          ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          کمپانی های آلمانی محافظه کار هستن و اعداد واقعی رو نمی گن
          انگار درکش برات ممکن نیست

          بعدش داری تیپ ضعیف بنتلی رو با قوی ترین تیپ چارجر مقایسه می کنی
          جالبه

          الان چه بخوای چه نخوای بنتلی فلاینگ اسپور سریع ترین سدان جهان با ۳۳۳
          بعد بیمر آلپینا بی هفت که ۳۳۰ تا
          پورشه پانامرا هم بیشتر می ره

          نابغه اگه الپینا بی ۷ ماشین ها فابریک نیست پس تو جمع سریع ترین سدان های فابریک جهان چکار می کنه

          در ضمن انگار برات سخته نمی تونی بپذیری شتاب ۲.۲ که توسط پورشه توربو اس ثبت شده

          موافقم 3
          مخالفم 3
        10. سوشیانت

          ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          تو چرا نمیخوای بپذیری که خود پورشه که این همه قدمت داره گفته ۲.۷ و شورولت ۲.۶ زده که از پورشه سریع تره ولی تعصب شما نمیذاره که بپذیری در ضمن ماشین های هم سیلندر رو باهم مقایسه میکنن بنتلی فقط به خاطر ۱۲ سیلندرشه که ۳۳۳ تا میره ولی مدل ۸ سیلندر فقط ۳۱۸ تا میره پس این نشون میده مهندسی دوج بهتر بوده بعدش کی گفته آلپینا فابریکه؟؟؟ بی ام و فقط آلیپنا رو خریده پس دلیل نمیشه که بگیم فابریکه اگه اینطوریه پس لابد از نظر شما رولز رویس هم آلمانیه😂😂😂 در ضمن خود پورشه گفته پانامرا ۳۱۵ تا میره یعنی از کادیلاک ct5 v بلک وینگ که ۳۲۲ تا میره هم کمتره چه برسه به دوج جدا از این چارجر نه تنها سریع ترین سدان ۸ سیلندر جهانه قوی ترین سدان ۸ سیلندر جهان هم هست با ۸۰۷ اسب بخار قدرت

          موافقم 0
          مخالفم 2
        11. بی خیال اسم

          ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          متاسفانه انگار من هرچی می گم شرکت های آلمانی محافظه کار هستن انگار نه انگار

          ۸ سیلندر در مقابل ۱۲ سیلندر😂😂😂

          انگار قدرت ۶۳۵ اسب بخاری رو یادت رفته که بنتلی فلاینگ اسپور داره و سریع تر از ۸۰۷ اسب بخار چارجر جیل بریک هست

          بعد این کجا مهندسی دوج هست😂😂😂😂

          می گم پانامرا از این بیشتر هم می ره
          در ضمن کادیلاک سی تی ۵ بلک وینگ قدرت بیشتری هم داره

          بعدش نابغه اگه آلپینا بی ۷ تیون هست تو جمع ماشین های سدان های سریع فابریک چکار می کنه؟ این رو جواب بده ببینم

          بعدش چارجر سریع ترین ماشین ۸ سیلندر دنیاس؟😂😂😂

          پس فراری اس اف نود استرداله پشم هست؟!!😂😂😂

          موافقم 3
          مخالفم 5
        12. سوشیانت

          ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          اتفاقا به سیلندره پس چرا بنتلی ۸ سیلندر تاپ اسپیدش از چارجر کمتره کمتره؟؟؟ همین مهندسی برتر دوج رو نشون میده اگه به سیلندر نیست تو یه سدان ۸ سیلندر فابریک نشون بده که ۳۳۰ یا بیشتر بره نه اون آلپینا که خودت فقط میگی فابریکه اگه تو اینترنت سرچ کنی نوشته شده که این ها ماشین های آلپینا هستن نه بی ام و شرکت تیون خود بی ام و که فابریکه ام پاور هست که توسط خود بی ام و تاسیس شده بعدش من گفتم چارجر سریع ترین سدان ۸ سیلندره فراری استراداله سدانه؟؟؟!!!😂😂😂😂 کسی که کلاس بندی های ماشین رو نمیدونه این کامنت ازش بعید نیست بعد تو چه آلمانی فنی هستی که اعداد خود پورشه رو قبول نداری تو خود سایت پورشه اعلام شده که پانامرا توربو اس ۳۱۵ تا میره یعنی ۱۲ تا کمتر از دوج

          موافقم 1
          مخالفم 1
        13. بی خیال اسم

          ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          ببین به قدرت خیلی ربط داره انگار هنوز این رو درک نکردی می گی بنتلی بیاد رو ۸ سیلندر این کار رو بکنه پس دوج هم بیاد این کار رو ۱۲ سیلندر بکنه
          بعد ۶۳۵ اسب در برابر ۸۰۷ جالبه مهندسی دوج نخندون سید😂😂😂😂

          جواب قانع کننده ای ندادی سید
          اگه این ماشین تیونه تو جمع فابریک ها چکار می کنه ها جواب درست ندادی

          در ضمن تو هم بهتر بری معنی کلمه ی محافظه کار رو یاد بگیری

          کلاس بندی ماشین ها رو خیلی خوب می دونم
          بعدش تو گفتی سریع ترین ۸ سیلندر جهان
          نه سریع ترین سدان ۸ سیلندر جهان بچه جون

          دوج هم کار خاصی نمی کنه می گی مهندسی میاد یک موتور رو هزار ماشین می زاره هر بار هم یکم تقویت می کنه یعنی اگه ماشین های برقی نمی یومدن دوج تا هزار سال از انجین های فسیل شده استفاده می کردن😂😂😂

          موافقم 2
          مخالفم 3
        14. سوشیانت

          ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          جواب شما هم منطقی نبود و شما هنوز جواب من رو ندادی که کدوم سدان هشت سیلندری میتونه به بالای ۳۳۰ تابرسه به اسب بخار ربط نداره به سیلندر ربط داره و دوج نشون داده که مهندسیش تو فنی از بنتلی بهتره هیچ جای دنیا ماشین ۸ سیلندر رو با ۱۲ سیلندر مقایسه نمیکنن در ضمن همون بالا هم گفته بودم سریع ترین سدان هشت سیلندر بعدش دلیل هم آوردم واسه اینکه آلپینا فابریک نیست چون بی ام و تاسیسش نکرده در ضمن فعلا هیچ سدان برقی نتونسته به سرعت بیشتر از ۳۲۲ برسه

          موافقم 1
          مخالفم 1
        15. سوشیانت

          ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          این رو هم بگم که اگه تو به مهندسی دوج میگی بد بنز amg gt 63 هیبرید که یه خاطر اینکه هیبرید هست قدرت موتورش از چارجر بیشتره ولی فقط ۳۱۵ تا میره این یعنی فاجعه پس نتیجه میگیرم به سیلندر ربط داره😂😂😂😂😂😂

          موافقم 1
          مخالفم 0
        16. بی خیال اسم

          ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          ببین
          تو هنوز جواب منطقی ندادی چرا آلپینا اگه فابریک نیست پس تو جمع فابریک ها چکار می کنه تو این رو جواب بده بعدش به سیلندر ربطش چیه خدااااااا😂😂😂😂

          هیج مقایسه نمی کنن چه ربطی به سیلندر داره
          ببین باید ماشین هم کلاس باشن

          پس چرا مثلا هنسی ونوم اف با بوگاتی شیرون مقایسه می شه
          هنسی ۸ سیلندر کمتر داره

          سدان برقی چه ربطی به صحبت الان ما داشت

          الان فهمیدم هیچی از بحث فنی سرت نمی شه

          تو تاپ اسپید به غیر از قدرت به ضریب گیربکس و آیرودینامیک و… هم ربط داره

          بعدش ۳۱۶ تا می ره

          و اگه چارجر جیل بریک می تونه بیاد تو پیست ، صفر تا ۶۰ مایل، کواتر مایل ، بحث کیفیت داخل کابین و… رقابت کنه باهاش

          عمق فاجعه هم همونه این همه قدرت داری ولی استفاده خاصی نمی کنی😂😂😂😂

          موافقم 3
          مخالفم 4
        17. سوشیانت

          ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          اون بنز هیبریدیه نه برقی برو اول تفاوت این دو تا رو ببین بعد با من بحث کن😂😂😂
          یعدش اون هایی که تو میگی سوپر اسپرتن نه سدان تو سدان تعداد سیلندر رابطه مستقیم به سرعت داره واسه آلپینا هم مثال زدم که چرا فابریک نیست تو هنوز مثال نزدی که کدوم سدان ۸ سیلندر میتونه ۳۳۰ یا بیشتر بره در ضمن ماشین های هم سیلندر رو باهم مقایسه میکنن همین هم که تونسته ۸۰۷ اسب قدرت بگیره خودش خیلی خوبه هیچ سدان هشت سیلندر بنزینی آلمانی ساخته نشده که حتی ۶۵۰ اسب قدرت داشته باشه پس دیگه حرف از مهندسی آلمان و پورشه و… نزن

          موافقم 0
          مخالفم 1
        18. بی خیال اسم

          ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          خب باهوش من
          من کی گفتم اون بنز برقیه

          تو سرعت سدان رابطه مستقیم با سیلندر دیگه این رو نشنیده بودم🤣🤣🤣🤣

          ماشین های هم کلاس با هم مقایسه می شن نه هم سیلندر🤣🤣🤣

          مهندسی دوج 🤣🤣🤣
          همه می دونن آلمانی ها چه مهندسی نابی دارن
          بعدش

          دوج میاد یک موتور رو یک مقدار تقویت می کنه و هزار سال(شاید بیشتر هم) استفاده می کنه این ماشین مهندسی داره😂😂😂

          در ضمن تو آمریکا هم فعلا سدانی ساخته نشده که با ۶۳۵ اسب ۳۳۳ تا بره

          اون مثال الپینات هم قانع کننده نبود🤣🤣👌

          موافقم 2
          مخالفم 3
        19. سوشیانت

          ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          حتی حاضر نیستی یه سرچ کنی تا ببینی سرعت به سیلندر ربط داره در ضمن کامنت خودت رو بخون که گفتی برقیه در ضمن بنتلی که انگلیسیه شما آلمانی فن ها چرا حتی با ۱۰۰ اسب بیشتر نمیتونین با مدل ۸ سیلندر بنتلی تو تاپ اسپید رقابت کنین🤣😂🤣😂 بعدش مهندسی به این نیست که موتور جدید بسازی مهم اینه که بتونی ازش قدرت زیادی بگیری که دوج این کار رو انجام داده

          موافقم 1
          مخالفم 1
        20. بی خیال اسم

          ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          سرچ کردم به نتیجه ای نرسیدم😂😂
          من تو کامنتم گفتم اگه ماشین های برقی نمی یومدن دوج تا هزار سال دیگه هم شده دست از سر موتور های همی بر نمی داشت
          چپه متوجه شدی😂😂

          کجا با ۱۰۰ اسب بخاری نمی تونیم با بنتلی رقابت کنیم یعنی چی😂😂😂
          من اروپایی فنم
          بعدش بنتلی هم زیر مجموعه فولکس هست
          سید

          قدرت زیادی بگیری استفاده درست هم بکنی
          😂😂😂😂

          موافقم 3
          مخالفم 4
        21. سوشیانت

          ۲۱ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          یعنی اصن مرز های تعصب رو جا به جا کردی چون فولکس خریدتش آلمانیه😂😂😂 یه سرچ بکنی میبینی که دفتر مرکزیش تو انگلیسه پس تکنولوژیش انگلیسیه و آلمانی ها هم تو تاپ اسپید حتی با مدل ۸ سیلندرش نمیتونن رقابت کنن بعدش قدرت موتور زیاد مهندسی بالا رو نشون میده استفاده درست هم اینه که تاپ اسپیدش ۱۲ تا از پورشه پانامرا توربو اس بیشتره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        22. بی خیال اسم

          ۲۱ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          اولا من نگفتم بنتلی آلمانیه دوما
          بنتلی همش با موتور های پورشه آیودی و… و رو پلت فرم های فولکس توسعه می یابه
          بعدش وقتی بنتلی واس فولکسه چه اهمیتی داره ها دوما قدرت زیاد مهندسی نشون می ده😂😂😂😂😂😂😂

          موافقم 2
          مخالفم 3
        23. سوشیانت

          ۲۱ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          مهندسی یعنی اینکه موتور و خود ماشین برای همون شرکت تولید کننده باشه اینکه بری یه شرکت دیگه رو بخری اسمش مهندسی نیست البته برای آلمانی فن های متعصب مثل شما هست😂😂😂

          موافقم 1
          مخالفم 0
        24. بی خیال اسم

          ۲۱ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          دوما قدرت زیاد مهندسی نشون نمی ده
          این اولین باره همچین چیز عجیبی می نشوم دوما عینکت تعصبت نمی زاره مهندسی آلمانی ها رو ببینی

          موافقم 3
          مخالفم 3
        25. سوشیانت

          ۲۱ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          تعصب شما هم نمیزاره مهندسی آمریکا رو ببینی اگه اسب بخار مهندسی رو نشون نمیده اون وقت چی نشون میده؟؟؟!!! من هم اولین باره دارم همچین جمله ای میشنوم

          موافقم 1
          مخالفم 0
        26. بی خیال اسم

          ۲۱ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          مهندسی این رو نشون می ده با قدرت کم بتونی به بازدهی بالا برسی مثلا شتاب بالا و…
          و اینکه با اسب بخار کمتر بتونی جلوی ماشین هایی که قدرت بیشتری دارن وایسی و برتری داشته باشی

          موافقم 1
          مخالفم 2
        27. سوشیانت

          ۲۲ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          نه اتفاقا مهندسی یعنی اینکه بتونی از موتور قدرت بالا بگیری و تاپ اسپید بالایی داشته باشه برتری شتاب آلمانی ها فقط بخاطر چهار چرخ محرکشونه وگرنه دوج دورانگو هلکت رو دیدیم که با طولی نزدیک به بی ام و x7 و سه ردیف صندلی ۲۶۰۰ کیلو وزن تو شتاب از ایکس فایو ام بهتره تو سدان های اسپرت هم آمریکایی ها فنی بهتری دارن با این که ارزون ترن

          موافقم 2
          مخالفم 0
        28. بی خیال اسم

          ۲۲ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          تعریف مهندسی این چیزی نیست که تو می گی تعریف مهندسی این چیزی هست که من می گم😂😂😂
          همه این تعریف رو قبول دارن

          دوما این ۴ چرخ محرک یک مزیت خیلی عالی هست دوما تو خودت نمی گفتی یک شرکت باید نهایت تلاشش رو بکنه برای شتاب بیشتر الان داری می زنی زیر حرف خودت🤣🤣🤣🤣
          دوما
          این شاسی بلند های زیادی هستن هم تاپ اسپید بیشتر هم شتاب بیشتری از درانگو هلکت داشته باشند بی ام و ایکس ۶ ام هم سریع تر هست از درانگو تو شتاب بعد تو میای اون رو با ایکس ۵ ام مقایسه می کنی😂😂😂

          کجا عملکرد بهتری دارن وقتی هم شتاب ضعیف ترن هم تاپ اسپید هم عملکرد ضعیف تر تو پیست دارن ها؟!

          موافقم 1
          مخالفم 2
        29. سوشیانت

          ۲۲ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          من کی گفتم همه ی کمپانی ها دارن تلاش میکنن شتاب رو افزایش بدن که بعدش بزنم زیر حرفم؟؟؟ در ضمن بی ام و ایکس ۶ ام تاپ اسپیدش ۲۸۵ هست ولی دورانگو هلکت ۲۹۰ یعنی خوشم میاد همیشه اعداد هات غلطه😂😂 تو شتاب هم دورانگو هلکت ۳.۵ و ایکس ۶ ام ۳.۸ قدرت موتور رو هم که همه میدونن دورانگو هلکت با ۷۱۰ اسب بخار رقیب نداره تو پیست هم که دیدیم کادیلاک ct5 v بلک وینگ با اینکه دیفرانسیل عقبه بی ام و m5 cs رو شکست داده تازه دورانگو یه شاسی بلند سه ردیفه هست که رقیب اصلیش بی ام و x7 m و بنز gls 63 amg هست ولی با این حال از ایکس ۶ ام هم فنی بهتری داره

          موافقم 1
          مخالفم 1
        30. بی خیال اسم

          ۲۳ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          آها
          الان برات می گم
          اتفاقا من از تو خوشم میاد بحث رو می کشی سمت شاسی بلند تا کلا بحث عوض کنی به خیال خودت مثلا بردی
          نه برادر

          اولا تو اون حرفت رو زیر پست تمام برندگان جوایز پیشرانه سال را بشناسید گفتی برو خوت کامنتت رو بخون

          دوما
          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.motortrend.com/features/fastest-suvs/&ved=2ahUKEwjiwqiK25P6AhWZZjABHb02BVsQFnoECAcQAQ&usg=AOvVaw0mUunoGH964dg2DXLLpI1G

          پرشتاب ترین شاسی بلند ها ماله مجله موتور ترند از مجله ها معتبر که ایکس ۶ کامپیتیشن رو بالاتر از دوج درانگو و ترک هاوک قرار داره

          دوما تو بحث تاپ اسپید که ایکس ۶ ام هم ۲۹۰ تا می ره
          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://fastestlaps.com/models/bmw-x6m-competition&ved=2ahUKEwiG-sC525P6AhXhmIQIHUh0C54QFnoECE8QAQ&usg=AOvVaw2T7fABhe8718IthTPO0vp-
          تازه این ماله الان هم نیست مدل ۲۰۱۷ اگه اشتباه نکنم

          بعدش تازه باهاش ۳۰۰ تا هم رفتن

          سوما تو پیست هم تا جایی که حضور ذهن دارم خودرو های دو دیفرانسیل با AWD تو پیست یک مقدار به دلایلی کم فرمان تر هستن نسبت به خودرو های دیفرانسیل عقب یا RWD

          باشد از ایکس ۶ بهتره😂😂

          موافقم 3
          مخالفم 4
        31. سوشیانت

          ۲۳ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          خیلی باحالی تو اصن یه نگاه به سایت اصلی خوده بی ام و نمیندازی😂😂😂
          در ضمن اون ۳۰۰ تایی که میگی همش خطای کیلومتر شماره در ضمن من بحث رو عوض نکردم برای برتری آمریکایی ها دلایل آوردم در ضمن موتور ترند یه جا دیگه شتاب دورانگو رو گفته بود ۳.۴ الان گفته ۳.۳ یعنی حتی خودش هم نمیدونه کدوم درسته😂😂😂 در ضمن من با صفرتاصد کار دارم نه صفرتا شصت مایل

          موافقم 0
          مخالفم 0
        32. بی خیال اسم

          ۲۳ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          به اعداد ثبت شده توجه می کنم نه اعداد کمپانی
          چون آلمانی ها محافظه کار هستن

          بعدش شتاب دوج درانگو هلکت اس آر تی نوشته شده توسط چندین سایت که هیچکدوم شتاب درانگو هلکت اس آر تی رو ۳.۳ اعلام نکردن
          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.caranddriver.com/dodge/durango-srt-hellcat%23:~:text%3DThe%2520version%2520we%2520tested%2520launched,other%2520mid%252Dsize%2520crossover%2520SUV.&ved=2ahUKEwiSl5nM-pT6AhVKPewKHYo6D8UQFnoECAYQBQ&usg=AOvVaw3rF1LS43di9JY713aHItpQ

          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://fastestlaps.com/models/dodge-durango-srt-hellcat&ved=2ahUKEwiSl5nM-pT6AhVKPewKHYo6D8UQFnoECDUQAQ&usg=AOvVaw39c3dwT6xz8hxKCCzj2Vrx

          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.motortrend.com/reviews/2021-dodge-durango-srt-hellcat-first-test-review/amp/&ved=2ahUKEwiSl5nM-pT6AhVKPewKHYo6D8UQFnoECCcQAQ&usg=AOvVaw3hrPW01DOekZ8L7ZileT5P

          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.motorauthority.com/news/1132673_review-update-2021-dodge-durango-srt-hellcat-is-in-a-class-of-one&ved=2ahUKEwjt3JT5-pT6AhVR66QKHfQpC1k4ChAWegQIIBAB&usg=AOvVaw0GcOrpdib_LTw7-qqeUKqe

          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.autoevolution.com/news/2021-dodge-durango-srt-hellcat-worlds-fastest-transport-to-soccer-practice-174386.html&ved=2ahUKEwj6kJT8-pT6AhUMPOwKHcntBAw4FBAWegQIIBAB&usg=AOvVaw3_P-gmWLVcsgzWduWg9c7W

          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.roadandtrack.com/news/a40896244/2023-dodge-durango-hellcat-returns/&ved=2ahUKEwj6kJT8-pT6AhUMPOwKHcntBAw4FBAWegQIDRAB&usg=AOvVaw0kOj_YKRHZ_pYgAhrDytgT

          امیدوارم درست داده باشم لینک ها رو چون زیاد بودن

          بعدش خطای کیلومتر نبود این تست انجام شده توسط اون تیم بود که نهایت سرعت و شتاب خودرو ها رو در اتوبان بدون محدودیت سرعت المان تست می کنن

          خب لامصب صفر تا صد کیلومتر یک مقدار از صفر تا ۶۰ مایل بیشتره
          این طوری که بدتر به ضرر شما می شه😂😂😂

          موافقم 1
          مخالفم 2
        33. سوشیانت

          ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          این لینک ها بدرد نمیخوره گفتم اعداد اعلامی کمپانی شتاب صفرتاصد دورانگو ۳.۵ هست ایکس ۶ ام ۳.۸ در ضمن چیزی به اسم محافظه کارانه وجود نداره تمامی کمپانی ها اعداد رو در شرایط ایده آل اعلام میکنن در ضمن اون هم خطای کیلومتر بود چون با جی پی اس فقط داشت ۲۸۸ تا میرفت😂😂😂😂😂😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 0
        34. بی خیال اسم

          ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          باشد لینک ها بدرد نمی خوره

          محافظه کارانه وجود داره تو نمی خوای بپذیری😂😂

          با همین اعداد خودت رو گل بزن بگو درانگو بهتره😂
          یعنی تو رفتی دیدی کلیپ رو😂😂😂😂
          بعدش جی پی اس یک مقدار شرایطش با کیلومتر ماشین فرق داره چون کیلومتر ماشین یک چیزی دیگه هم داره خوده این یک بحثه

          موافقم 1
          مخالفم 1
        35. سوشیانت

          ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          شما هم برو خودت رو با اون اعداد غلطت گول بزن که هر کدوم از سایت هات یه چیزی میگه تو کل جهان همه اعداد کمپانی رو قبول دارن😂😂😂 بعدش جی پی اس از کیلومتر شمار دقیق تره این دیگه کاملا مشخصه البته خب از یه آدم متعصب بعید نیست که بگه کیلومتر شمار دقیق تره در ضمن چیزی به اسم مخافظه کارانه وجود نداره شما نمیخوای بپذیری کمپانی ها اعدادی که میگن تست شده هست یعنی میخوای بگی این کمپانی ها با اون همه تجربه اعدادشون غلطه اون وقت اون چند تا سایتی که تو قبولشون داری درسته؟؟؟😂😂😂😂😂 در هر صورت واقعیت اینه دورانگو هلکت پرفورمنس بهتری داره نسبت به ایکس ۶ ام و با این کامنت های شما واقعیت عوض نمیشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        36. بی خیال اسم

          ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          متاسفانه
          تست خودرو مهمه
          خوده ایران خودرو خودمون سر ۲۰۷ مثلا میگه ۱۲ ثانیه صفر تا صد

          تست واقعی ۱۵ می زنه

          متاسفانه چیزی از بحث فنی سرت نمی شه
          نمی دونی این چیز ها هم که می گم واقعیت هست سر جی پی اس و کیلومتر
          هرچی هم باشه ایکس ۶ ام از ۲۹۵ هم بیشتر رفته

          بعدش تو نمی خوای بپذیری ایکس ۶ ام کامپیتیشن از درانگو هلکت اس آر تی بهتره

          محافظه کارانه هم وجود داره شما نمی خوای بپذیری که چکارت دارم با قبول نکردن یک نفر فرد متعصبی چیزی عوض نمی شه😂

          موافقم 1
          مخالفم 2
        37. سوشیانت

          ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          دارم میگم همون چنلی که گفته ۳۰۰ تا میره تو کیلومتر شمار با جی پی اس گفته ۲۸۸ بعد تو میگی بیشتر از ۲۹۵ تا رفته؟؟؟ حالا ببین کی متعصبه و هیچی از فنی سرچ نمیشه همین جوری اعداد شتاب و تاپ اسپیدتون غلطه دیگه بعدش شما ایرانخودرو رو با دوج و پورشه مقایسه میکنی؟؟؟😂😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 0
        38. بی خیال اسم

          ۲۵ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          ببخشید یک لحظه اشتباه گرفتم

          ولی هنوزم می گم این فرق جی پی اس با کیلومتر ماشین دلایلی هست که اگه حضور ذهن داشته باشم می گم

          مقایسه نکردم فقط گفتم باید خودرو تست بشه و مقایسه نه به اعدادی که کمپانی می گه

          ما تا جایی دیدم شما متعصب تر بودی
          اون حرفت که سیلندر با نهایت سرعت سدان در ارتباطه یادم نمی ره😂

          منم می گم تعداد سوپاپ ها با شتاب هاچ بک در ارتباطه😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 1
        39. سوشیانت

          ۲۵ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          دوست عزیز همین که تعداد سیلندر با سرعت در ارتباطه دقیقا تو اینترنت راجبش توضیح داده شده حالا ببین کی متعصبه😂😂😂 در ضمن دوست عزیز خود کمپانی ها تست میکنن که این اعداد رو میگن جدا از اون هر سایتی تو تستش یه عددی میگه بخاطر همین میگم اعداد کمپانی معتبر تره جدا از اون اون سایت هایی که شما میگی همه بر اساس صفرتا شصت مایله من منظورم صفرتاصد هست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        40. بی خیال اسم

          ۲۵ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          والا ما هرچی سرچ کردیم به نتیجه ای نرسیدیم
          لینکی چیزی داری بده

          بستگی به اندازه معتبر بودن سایت داره
          و این شرکت ها بعضی ها مثل آلمانی ها زیاد اعداد واقعی رو نمی گن

          صفر تا ۶۰ مایل مساوی است با ۹۶/۵۶۰۶۴ کیلومتر به طور دقیق

          صفرتا ۶۲ مایل مساوی هست۹۹/۷۷۹۳۲۸ کیلومتر به طور دقیق

          صفرتا صد هم باشه باز بهتر عمل می کنه

          موافقم 1
          مخالفم 1
        41. سوشیانت

          ۲۵ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          بله به نتیجه نرسیدی چون متعصبی و فکر میکنی چند تا سایت از خود کمپانی معتبر تر هستن شما تاحالا دیدی ماشین فابریکی رو که با موتور مثلا ۱ سیلندر بتونه با ۸ سیلندر رقابت کنه؟؟؟ پس قطعا تعداد سیلندر ربط داره در ضمن به صفرتاصد باشه دوج دورانگو هلکت ۳ دهم ثانیه شتاب بهتری داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        42. بی خیال اسم

          ۲۶ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          ببین داداش باید ماشین تست شه واقعی
          بره الان دیدم ایکس ۶ ام کامپیتیشن از دوج درانگو سریع تره
          نکته داره تو ۸۰۷ اسب بخاری دوج جیل بریک رو ندیدی ۶۳۵ اسب بنتلی فلاینگ اسپور دیدی

          موافقم 1
          مخالفم 1
        43. سوشیانت

          ۲۶ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          اصن خودت متوجه میشی چی میگی؟؟؟ یعنی چی ماشین باید تست واقعی شه پس کمپانی ها چیکار میکن؟؟؟ قبلا گفتم باز هم میگم بنتلی بخاطر ۱۲ سیلندر بودنشه که تاپ اسپید بیشتری داره وگرنه مدل ۸ سیلندرش تاپ اسپید کمتری داره نسبت به دوج ولی همون هم باز از آلمانی ها سریع تره صفرتاصد بی ام و ایکس ۶ ام ۳.۸ اعلام شده و تاپ اسپید ۲۹۰ ولی دوج دورانگو هلکت ۳.۵ و ۲۹۰ پس برتری با دوجه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        44. بی خیال اسم

          ۲۶ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          خیلی باحالی اصلا😂😂

          من دارم می گم چارجر جیل بریک ۸۰۷ اسبه
          چه ربطی داره به سیلندر خدااااا
          بنتلی ششصد و خرده ای هست
          منظورم این که شتاب واقعی خودرو به دست بیاد
          ممکنه یک کمپانی شتاب خودروش کمتر باشه یا ممکنه بیشتر

          بعدش داداشم واسه ایکس ۶ ام کامپیتیشن کلی لینک فرستادم مهم نیست دیگه

          موافقم 2
          مخالفم 1
        45. سوشیانت

          ۲۶ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          اون لینک هات بدرد نمیخوره اعداد اعلامی کمپانی مهم تره چون تست شده هس جدا از اون من صفرتاصد رو میگم پس در نتیجه دوج دورانگو هلکت سریع تره در ضمن به سیلندر ربط دوره شما تا حالا دیدی یه ماشین یک سیلندر در حد یه هشت سیلندر سرعت داشته باشه؟؟؟ پس قطعا ربط داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        46. بی خیال اسم

          ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          باشد لینک های من به درد نمی خوره(الکی)

          ماشین یک سیلند داریم؟

          بستگی به قدرت داره دو سیلندر داشتیم تو تاریخ که ۲۴۰ تا می رفت نهایت سرعت که از ۴ سیلندر های الان بهتره نهایت سرعتش

          به قدرته نه سیلندر

          موافقم 1
          مخالفم 2
        47. سوشیانت

          ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          بله دوست عزیز ماشین یک سیلندر هم هست اونی که شما میگی تیونه من فابریک رو میگم سرعت به قدرت ربط داره اما بیشتر به سیلندر اگه دقت کنی فقط سدان های ۱۲ سیلندر هستن که به سرعت ۳۳۰ یا بیشتر میتونن برسن دلیل هم آوردم که چرا لینک های شما به بحث ما ربط نداره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        48. بی خیال اسم

          ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          مشخص نیست تیونه یا نه چون فکر کنم اطلاعات زیاد ازش در دسترس نیست

          حالا دلیلتون چی بود
          هعی کلا یک سدان ۱۲ سیلندر معروف جز بنتلی نداریم چی می گید

          انگار متاسفانه هرچی بحث می کنیم الکی

          موافقم 1
          مخالفم 2
        49. سوشیانت

          ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          استون مارتین رپید amr هم هست که خب همونطور که گفتم مشخصاتش رو نگاه کنی اون هم اسب بخار زیادی نداره و بخاطر تعداد سیلندرش هست که انقدر سرعت داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        50. سوشیانت

          ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          سیلندر بیشتر بهتره و ماشین پرفورمنس بهتری داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        51. بی خیال اسم

          ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          خندیدیم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        52. بی خیال اسم

          ۲۸ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          استون مارتین رپید amr نیست

          موافقم 1
          مخالفم 0
        53. سوشیانت

          ۲۸ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          متاسفانه پدال کامنت ها رو ادیت میکنه وگرنه لینک فرستاده بودم که نشون میداد سیلندر بیشتر پرفورمنس بهتری داره بعدش استون مارتین رپید amr دوازده سیلندره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        54. بی خیال اسم

          ۲۸ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          خب اگه پدال ویرایش می کنه
          پس من چطور این همه لینک فرستادم
          پس الکی بهونه نیار داش

          موافقم 1
          مخالفم 1
        55. سوشیانت

          ۲۹ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          این دیگه چه منطقیه چون مال من رو ویرایش نکرد برای بقیه رو هم نباید بکنه!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        56. بی خیال اسم

          ۲۹ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          والا من همه رو دیدم لینک می فرستن یعنی پدال فقط به شما اجازه نمی ده
          😂😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 1
        57. سوشیانت

          ۲۹ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          من که دو بار لینک فرستادم پدال حذف کرد مهم اینه که با کامنت شما واقعیت عوض نمیشه😊

          موافقم 0
          مخالفم 0
        58. بی خیال اسم

          ۳۰ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          الان یکبار دیگه لینک بفرستید
          بعدش یکی این رو به شما بگه که قبول ندارید شتاب های بهتر ثبت شده توسط ماشین های آلمانی(اروپایی)
          و همش مقیاس عادی کمپانی رو قبول دارید

          موافقم 1
          مخالفم 1
        59. سوشیانت

          ۳۱ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          بنده دلایلم رو گفتم که چرا این اعدادی که شما میگی معتبر نیست یک همه ی کمپانی ها تو شرایط ایده آل شتاب ماشین رو تست میکنن پس اگر اعدادی که توسط چند تا سایت تست شده با عدد اعلامی کمپانی فرق داشته یعنی شرایط ایده آل نبوده دو این اعدادی که شما میگی همه بر اساس صفرتا شصت مایل هستن من از همون اول گفتم که با صفرتاصد کار دارم
          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.mototel.ir/news/1714/%25D9%2585%25D9%2588%25D8%25AA%25D9%2588%25D8%25B1%25D9%2587%25D8%25A7%25DB%258C-%25DA%2586%25D9%2587%25D8%25A7%25D8%25B1%25D8%25B3%25DB%258C%25D9%2584%25D9%2586%25D8%25AF%25D8%25B1-%25D9%2588-%25D8%25B4%25D8%25B4%25D8%25B3%25DB%258C%25D9%2584%25D9%2586%25D8%25AF%25D8%25B1-%25D9%2588%25DB%258C-%25D8%25A8%25D8%25A7-%25DB%258C%25DA%25A9%25D8%25AF%25DB%258C%25DA%25AF%25D8%25B1-%25DA%2586%25D9%2587-%25D9%2581%25D8%25B1%25D9%2582%25DB%258C-%25D8%25AF%25D8%25A7%25D8%25B1%25D9%2586%25D8%25AF&ved=2ahUKEwjWjNyT96f6AhU8QPEDHf3vCukQFnoECAYQAQ&usg=AOvVaw1OEOrycXQUftKyk6bd5WEs
          این هم لینک که دوباره فرستادم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        60. بی خیال اسم

          ۳۱ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          نگاه کن
          الان این لینکی که فرستادی
          خلاصه اش این می شد که تعداد سیلندر تو قدرت تاثیر دارن
          جایی ندیدم تو شتاب و تاپ اسپید باشه و بگه به سیلندر ربط داره
          دوما
          باشد الان می گیم صفر تا صد
          بعدش اگه صفر تا صد هم باشه چیز زیاد رو شتاب نمی ره مگر در حد ۰.۲ یا ۰.۳ ثانیه

          سوما
          دلیل اب و هوا رو نشنیدم تو شتاب خودرو ثاثیر داشته باشه ولی تو پست الپینا bx7 اگه اشتباه نکنم بود لینک فرستادم برای عوامل دخیل در شتاب خودرو

          موافقم 0
          مخالفم 1
        61. سوشیانت

          ۱ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          دوست عزیز گفته شده کارایی یعنی پرفورمنس حتی مثال هم زدم الان شما برو ماشین یک سیلندر رو با هشت سیلندر مقایسه کن میبینی که تعداد سیلندر بیشتر قطعا تو شتاب قدرت و تاپ اسپید تاثیر داره در ضمن جگوار xe sv project 8 صفر تا شصت مایل ۳.۳ صفرتاصد ۳.۷ میبینیم که ۴ دهم ثانیه اختلاف هست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        62. بی خیال اسم

          ۱ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          قدرت با پرفورمنس یکی هستن؟😐

          بعدس هیچکس ۸سیلندر رو با یک سیلندر مقایسه نمی کنه
          در ضمن داریم ۸ سیلندری رو با ۱۲ سیلندر مقایسه می کنیم که ۸ سیلندر ۸۰۷ و ۱۲ سیلندر ۶۳۵ اسبه فکر کنم

          خوبه خودت هم گفتی ۰.۴ چیز زیادی نیست بازم
          بعدش تمام ماشین های اروپایی
          آمریکایی
          و ژاپنی همه با صفر تا ۶۰ مایل مقایسه می شن

          موافقم 1
          مخالفم 1
        63. سوشیانت

          ۲ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          اتفاقا همه با صفرتاصد مقایسه میشن تو سایت ام پاور و ای ام جی هم صفرتاصد نوشته میشه در ضمن حتی لینک رو درست نخوندی گفته قدرت و پرفورمنس بعد تو میگی این دو تا یکی هستن😐😐😂😂😂
          یعنی خوبه هم لینک فرستادم هم دلیل آوردم بعد تو باز میگی سیلندر ربطی به تاپ اسپید نداره!!! در ضمن کسی هم ماشین ۱۲ رو با ۸ سیلندر مقایسه نمیکنه دیدیم که مدل ۸ سیلندر بنتلی هیچ حرفی تو پرفورمنس در مقابل دوج نداره پس همین مهندسی بهتر دوج رو نشون میده

          موافقم 0
          مخالفم 0
        64. بی خیال اسم

          ۲ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          فکر کنم شما علامت سوال رو نمی بینی متاسفانه
          من دارم از تو سوال می پرسم که قدرت و پرفورمنس یکی هستن؟😂😂😂
          لینکت هم چیز بی ربطی بود
          مهندسی برتر دوج اگه دوج مهندسی داشت تا هزار سال از همون انجین های همی استفاده نمی کرد
          سایت آ ام جی و ام پاور😂😂

          یک مطلب چند روز پیش تو سایت آ ام جی دیدم راجع به مرسدس بنز جی ال ای ۶۳
          که صفر تا ۶۰ مایل اعلام کرده بود
          در ضمن اگه دوج می تونه بیاد یک موتور خوب مثل این ۱۲ سیلندر درست کنه

          موافقم 1
          مخالفم 1
        65. سوشیانت

          ۳ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          اینو میگه نباید از موتور همی استفاده کنه😂😂😂😂 کرایسلر دوج رو خریده و شرکت srt شرکت تیونینگ اصلی دوج و کرایسلر و رم و جیپ هست مثل آ ام گ بنز و ام پاور بی ام و در ضمن بنز و بی ام و هم تو ماشین های اسپرتشون هشت سیلندر هستن بعدش تو اعلام مشخصات آلمان ها صفرتاصد رو میگن بعدش تو خود لینک گفته شده که سیلندر بیشتر باعث افزایش قدرت و پرفورمنس میشه پرفورمنس هم شامل تاپ اسپید میشه جدا از اون تو که میگی آلمانی فنی پس چرا از ان‌لیسی ها دفاع میکنی😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 1
        66. بی خیال اسم

          ۳ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          اها چون کرایسلر توان توسعه یک انجین خوب رو نداره باید تا می تونه هی ازشون استفاده کنه😂😂
          مگه من گفتم اس ار تی ماله پورشه هست😂😂😂😂 که این ها رو می گی

          از هشت سیلندر استفاده می کنن که می کنن درست
          مگه هشت سیلندر رو فقط تنها ماله آمریکایی هاس که اونا استفاده کنن یا اونا هشت سیلندر رو اختراع کردن😂😂😂
          اها باشد گفتن صفر تا صد هی حرفت رو تکرار می کنی که😂😂😂😂

          تو اصلا معنی پرفورمنس رو بلد نیستی که😂😂😂

          اگه باعث افزایش قدرت می شه
          پس چرا ۸ سیلندر داج ۸۰۷ و ۱۲ سیلندر بنتلی ۶۵۰ فکر کنم قدرت دارن

          من المانی فن تنها نیستم اروپایی فنم 😂😂

          موافقم 1
          مخالفم 1
        67. سوشیانت

          ۳ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          آمریکایی به تنهایی از کل اروپا بهتره در ضمن تو که اروپایی فنی الان اینکه دوج ۸۰۷ اسبه و بنتلی با اینکه ۱۲ سیلندره حدود ۶۰۰ اسب قدرتشه بر علیت هست😂😂😂 بعدش دلیل نمیشه که حتما قدرت موتورش بیشتر باشه تاپ اسپیدش هم بیشتره بنتلی میتونه اسب بخار بیشتری بگیره مثل یکی از مدل های استون مارتین که با موتور ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی ۱۰۰۰ اسب قدرت گرفته بعدش موتور جدید یا قدیمی مهم نیست مهم اینه که بتونی ازش پرفورمنس خوبی بگیری بنتلی با اینکه ۱۲ سیلندره و راحت تر و بیشتر میتونه قدرت بگیره کم کاری کرده و فقط ۶۰۰ اسب قدرتشه😂😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 0
        68. بی خیال اسم

          ۳ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          خوب داری همش بحث رو عوض می کنی😂😂😂😂
          همین اروپا بوده باعث پیشرفت امریکا
          شده و اروپایی ها هم اصلا آمریکا رو کشف کردن😂😂😂

          خودت هم نفهمیدی چی گفتی
          بعدش داری می گی قدرت زیاد همش خوب نیست
          و داری همه ی حرفای الانت رو می بری زیر سوال 😂😂😂😂

          بعدش برو خدا رو شکر کن بنتلی قدرتش رو بیشتر نکرده ۸۰۰ اسب یا بیشتر وگرنه الان ۳۵۰ تا تاپ اسپید بنتلی بود

          و الان هم با همین ۶۳۵ اسب تاپ اسپیدش از دوج بیشتره😂😂😂

          موافقم 1
          مخالفم 1
        69. سوشیانت

          ۳ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          فعلا که تو داری بحث رو عوض میکنی بعدش من کدوم حرفم رو دارم زیر سوال میبرم؟؟؟ خودت هم نمیدونی چی داری میگی😂😂😂 که چی رو کشف کرد چه ربطی به صنعت خودرو داره در ضمن تو برو خداروشکر کن که دوج دوازده سیلندر نزده فعلا که بنتلی هشت سیلندر رو له میکنه😂😂😂 بعدش بنتلی کارخاصی نکرده به خاطر سیلندر بیشتره که تونسته تاپ اسپیدش بیشتر باشه اگه خیلی مهندسی خفنی داره پس چرا نتونسته تو مدل هشت سیلندر دوج رو شکست بده؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        70. بی خیال اسم

          ۴ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          ببین
          تو گفتی اروپا حریف آمریکا نمی شه 😂😂😂
          مگه دوج می تونه دوازده سیلندر بسازه
          دوج اگه می تونه پلتفرم های ۴۰ سال پیش بنز رو بزاره کنار😂😂😂😂

          بنتلی
          این ۸ سیلندر بنتلی حدید نهاییش نیست ۱۲ سیلندرش حد نهایی هست که هرچقدر پول بدی همون قدر آش می خوری

          سیلندر به سرعت ربط نداره حرف فنی سرت نمی شه انگار

          موافقم 0
          مخالفم 1
        71. سوشیانت

          ۴ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          قطعا صنعت خودرو آمریکا از کل اروپا بهتره در ضمن اکثر سدان های اسپرت هشت سیلندر هستن پس اینکه بیای ۱۲ سیلندر بزنی و بگی سریع ترین کار خاصی نکردی و مهندسی خاصی نداره جدا از اون همیشه اینطور نیست که هر چقدر بیشتر پول بدی بیشتر آش میخوری دوج این رو ثابت کرده با این که هشت سیلندره اسب بخار خیلی بیشتری از موتور گرفته این یعنی مهندسی تازه شتاب صفرتاصدش هم ۳.۶ صفرتاصد بنتلی ۱۲ سیلندر ۳.۷ بعدش دوج پلتفرمش بر اساس بنز نیست بر اساس کرایسلر هست میگم دیگه هیچی از ماشین سرت نمیشه😂😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 0
        72. سوشیانت

          ۴ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          هم لینک فرستادم هم مثال زدم بعد باز میگی سیلندر ربطی به سرعت نداره😐😐😐😐😐

          موافقم 0
          مخالفم 0
        73. بی خیال اسم

          ۴ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          اره امریکا از اروپا بهتره
          این حرفت رو بزار در کوزه آبش رو بخور
          اها کار خاصی نمی کنه
          پس دوج کار خاصی می کنه
          هزار سال از همون موتور ها استفاده می کنه
          لینک بی ربط فرستادی
          سیلندر تو تاپ اسپید تاثیر داره😂😂😂
          اهه تو می گفتی نباید ۸ سیلندر رو با ۱۲ سیلندر مقایسه می کنیم الان چون تو شتاب به نفعت هست مقایسه کردی😂😂
          تو تاپ اسپید هم بنتلی بهتره
          بعدش بر اساس کرایسلر😂😂😂
          همه اینو می دونن تو اتحاد دایملر و کرایسلر
          این پلت فرم ها افتاد دست کرایسلر اون ها رو استفاده می کنه تا الان
          بعدش من هیچی سرم نمی شه
          تو حتی معنی پرفورمنس هم نمی دونی😂

          موافقم 1
          مخالفم 1
        74. سوشیانت

          ۴ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          وقتی یه کمپانی خریداری میشه اسم پلتفرم زیر مجموعه هاش به نام مالک ثبت میشه جدا از اون من هنوز هم میگم ماشین ۱۲ سیلندر رو نباید با هشت سیلندر مقایسه کرد ولی این مثال رو زدم تا ببینی مهندسی یعنی چی در ضمن اینکه من میگم صنعت خودرو آمریکا از کل اروپا بهتره دلیل آوردم تو کامنت های قبلیم ولی شما که میگی اروپا بهتره هیچ دلیل منطقی نیاوردی بعدش اون لینک چیش بی ربط بود؟؟؟ لابد لینک های تو ربط داشت😂😂😂 بعدش چقدر هم تو معنی پرفورمنس رو میدونی تو سایت اصلی دوج تو بخش پرفورمنس به تاپ اسپید هم اشاره شده پس اینجا معلوم میشه که این دو به هم ربط دارن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        75. بی خیال اسم

          ۴ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          خب من این رو نگفتم من
          گفتم کرایسلر این پلت فرم هاش ماله دایلمره
          انگار زیاد بهت فشار وارد شده
          بعدش مثال مهندسی زدی
          اگه اینطوره پس من هم مثال زدم برای مهندسی که بنتلی با ۶۳۵ اسب بخار به بالاترین تاپ اسپید تو سدان ها می رسه

          می شه چند تا از دلیل های برتری آمریکا به اروپا بگی

          من الان می گم برتری های اروپا بر آمریکا

          برترین سوپر اسپورت ها ماله اروپا
          برترین سوپر اسپورت های پیست محور ماله اروپا

          برترین شاسی بلند های اسپرت
          برترین شاسی بلند های لوکس
          برترین خودرو ها تو هر کلاس
          جوایز بهترین انجین
          وکلی چیز های دیگه
          و….

          اصلا موسس ها برترین شرکت های خودروسازی آمریکایی هم اکثرشون اصالتا اروپایی هستن😂😂😂

          اره لینک های من کلی ربط داشت
          لینک تو مقایسه بین موتور چهار سیلندر و ۶ سیلندر

          بعدش
          دوج تو بخش پرفورمنس نوشته سرعت که کاری با اون ندارم

          من پرفورمنس رو جایی دیگه دیدم که تعریف دیگه ای هم کردن

          موافقم 1
          مخالفم 1
        76. سوشیانت

          ۴ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          مشخصه کی بهش فشار وارد شده شاسی بلند های لوکس اروپایی بهترن😂😂😂 فعلا که آمریکایی ها هستن که تو این کلاس بی رقیب هستن لینکلن نویگیتور با صندلی های جلو ۳۰ جهته که هیچ اروپایی نداره و کنسول ردیف دوم که نه بنز داره نه بی ام و کادیلاک اسکالید اولین شاسی بلندی بود که نمایشگر oled داشت و دوررین دید در شب و ناوبری واقعیت افروده و آینه دوربینی عقب و کول باکس رو باهم داره که شاسی بلند های اروپایی ندارن نمایشگر ردیف دوم ۱۲.۶ اینچ هست که بزرگترین نمایشگر هست دکمه ای روی فرمونش هست که صدای راننده رو برای ردیف دوم و سوم پخش میکنه که این رو هم اروپایی ها ندارن پس میبینیم که آمریکایی ها جلوترن در ضمن گفتم بنتلی فقط به خاطر ص۲ سیلندر بودنشه که میتونه تاپ اسپید بیشتری راشته باشه وگرنه دیدیم که مدل هشت سیلندرش هیچ حرفی در برابر دوج نداره هر چند باز هم مدل هشت سیلندر دوج قدرت و شتاب بهتری داره تو سدان های اسپرت اکثرا هشت سیلندر هستن پس اینکه بنتلی نتونسته تو ۸ سیلندر با دوج رقابت کنه یعنی مهندسیش در حد دوج نیست حتی خودت هم قبول داری که اکثرا سدان های اسپرت هشت سیلندر هستن تو پیکاپ هم که هم مدل های لوکس هم اسپرت باز برتری با آمریکاست رم تی آر ایکس قوی ترین پیکاپ جهان جی ام سی سیرا که صندلی های جلوش ماساژور داره و هیچ پیکاپی این ویژگی رو نداره دوج چارجر تو شاسی بلند های اسپرت سه ردیفه هم که دوج دورانگو هلکت هست و هیچ اروپایی حریفش نمیشه تو سوپر اسپرت ها هم که شورولت کوروت c8 z06 قوی ترین موتور ۸ سیلندر تنفس طبیعی جهان رو داره پس هم تو شاسی بلند های لوکس هم تو شاسی بلند های اسپرت هم تو سدان های اسپرت هم تو پیکاپ های لوکس هم تو پیکاپ های اسپرت برتری با آمریکایی ها هست تو کوپه های دو در بنزینی هم که دوج چلنجر دیمون با شتاب صفرتاصد ۲.۳ هیچ اروپایی حریفش نمیشه پس نتیجه میگیریم که در کل صنعت خودرو آمریکا از اروپا بهتره در ضمن این رو هم بگم که کرایسلر پلتفرمش برای بنز نیست برو تاریخچه دوج چارجر رو بخون من هر مثال رو با دلیل گفتم اما مثال های شما با دلیل نبود

          موافقم 0
          مخالفم 0
        77. بی خیال اسم

          ۵ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          آمریکا هایی تو این کلاس بی رقیب هستن بدبخت😂😂😂😂

          همین لینکلن که دو تا جهت صندلی بیشتر داره بهش می نازی یا اسکالید
          تو بازار فروش لوکس ها که معلومه نه کادیلاک نه لینکلن از پس بی ام و بر نیومدن که دو سال پشت سر هم پر فروش ترین برند لوکس بازار آمریکا شد
          رولزرویس و مایباخ و بنتلی که همه می دونن دریای امکانات هستن
          دوربین دید در شب که اصلا معلوم نبود بنز رو کدوم مدل هاش داشت
          چیزی که واس کادیلاک آرزوس واسه بنز خاطرس
          به سیلندر ربط داره برو تو دیگه کلا رد دادی هیچی سرت نمی شه
          قدرت ۸۰۷ اسبی چارجر رو فراموش کردی

          درانگو هم که همیشه تو درگ از پس اروپایی ها بر نمی یاد

          کوروت زی او شیش که هم موتورش رو الهام گرفتن از فراری ۴۵۸
          تازه خوده یکی از مدیر عامل های شورلت گفته بود که از سیستم تعلیق ۹۱۱ هم الگو برداری کردن
          وگرنه کوروت های قدیمی که دو لپ تو پیست می زدن موتورشون جوش میاورد

          سدان های اسپرت هم که بیشترین تاپ اسپید و سریع ترین داخل شتاب و سریع ترین داخل پیست واس اروپایی هاست

          شتاب ۲.۳ که با لوازمی مثل لاستیک مخصوص فیلتر هوا اسپرت و بنزین اکتان بالاو داخل پیست درگی که با هزار جور آت و آشغال و قیر بدست میاد😂😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 1
        78. بی خیال اسم

          ۵ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          پیکاپ ها هم تو امریکا فروش خیلی بالایی دارن بخاطر شرایط زندگی و فلان

          بعدش همین چارجر هم از میتسوبیشی کمک گرفت و گرنه الان چارجری نبود
          بعدش هم
          این پلت فرم کرایسلر ۳۰۰ که ماله بنز اس کلاس قدیمی مدل ۱۹۹۵ هست که تا الان داره استفاده می شه ماله زمان اتحاد دایلمر کرایسلر

          موافقم 0
          مخالفم 0
        79. سوشیانت

          ۵ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          خب دوست عزیز وقتی دو تا کمپانی باهم متحد میشن پلتفرمشون مشترک میشه پس بستگی داره از چه زاویه ای بهش نگاه کنی میتونی هم بگی پلتفرم کرایسلر برای بنزه یا پلتفرم بنز برای کرایسلر هست یه جوری گفتی انگار کرایسلر رفته از بنز خواسته براش پلتفرم بسازه ولی نه تو اینجور مواقع پلتفرم مشترکه یعنی هر دو کمپانی روی این پلتفرم کار میکنن ولی خب در هر صورت این دلیل نمیشه که بگیم دوج آلمانیه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        80. سوشیانت

          ۵ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          عجب بهونه هایی میاری😂😂😂 اولن اینکه موتور کوروت c8 z06 فقط میل لنگش از فراری الهام گرفته شده پس مهندسی اصلی کار شورولت بوده فقط کافیه به حجم موتورشون نگاه کنی تا متوجه بشی که چی میگم یعنی خوبه هم لینک فرستادم هم دلیل آوردم که سیلندر بیشتر به سرعت ربط داره بعد تو باز به خاطر تعصبت میگی ربطی نداره😂😂😂 بعدش من دارم اس یو وی های لوکس خانوادگی رو میگم که سه ردیف صندلی دارن و بسیار بزرگ و جادار هستن الان رولز رویس و بنتلی اس یو وی خانوادگی هستن؟؟؟!!! البته بنتلی مدل سه ردیفه داره ولی تو اون مدل خبری از سردکن و ماساژور ردیف دوم نیست یعنی قشنگ در برابر اسکالید تو آپشن کم میاره بعدش بنز gls حتی تو فول ترین نسخه ش دوربین دید در شب نداره نکته جالب اینه که دوج چلنجر دیمون با دو ردیف صندلی شتابش ۲.۳ هست و تو تمام سایت ها هم نوشته شده در ضمن فروش فقط سلیقه ی مردم رو نشون میده نه خوب یا بد بودن ماشین جدا از اون تو نسل جدید کادیلاک که موتور ترند مقایسه ش رو هم با ایکس سون و جی ال اس گذاشته اسکالید بهتر بوده تو نسل چهارم هم که اسکالید هم از رنجرور و هم از جی ال اس بهتر بوده تو نسل سوم هم که کادیلاک بهتر از رنجرور بوده بعدش تو که الان داری گل به خودی میزنی که بنتلی با اینکه ۱۲ سیلندره و دستش تو افزایش قدرت آزاد تره نتونسته ۸۰۷ اسب قدرت بگیره مدل هشت سیلندرش هم که راحت در برابر دوج تو تاپ اسپید کم میاره😂😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 0
        81. سوشیانت

          ۵ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          در ضمن سدان های اروپایی هم تو قدرت هم تو تاپ اسپید کم میارن حتی پورشه پانامرا هم رقیب دوج و کادیلاک نمیشه😂😂😂 پس نتیجه میگیریم که صنعت خودرو آمریکا از اروپا بهتره دورانگو هم که راحت از پس شاسی بلند های سه ردیفه آلمانی مثل بی ام و x7 m و بنز gls 63 amg بر میاد حتی از پس بنز جی ال ای آ ام گ و بی ام و ایکس فایو ام هم برمیاد هم تو شتاب هم تو قدرت هم تو تاپ اسپید

          موافقم 0
          مخالفم 0
        82. بی خیال اسم

          ۵ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          خندیدیم داداش😂😂😂
          تاپ اسپید که بنتلی از پس همشون بر میاد
          شتاب که دوج و کادیلاک مگه تو خواب شتاب ام سی اس رو ببینن 😂😂😂😂

          تو تاپ اسپید که برابرن ۲۹۵ تو شتاب لینک فرستادم تو باور نداری به من ربطی نداره
          تو درگ هم که حرف نزنیم بهتره

          موافقم 1
          مخالفم 1
        83. سوشیانت

          ۵ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          فعلا که کامنت های تو خنده داره ایکس فایو ام ۲۸۵ تا بیشتر نمیره خود بی ام و هم گفته پس تو قبول نداری و واقعیت با قبول نداشتن تو تغییر نمیکنه در ضمن ماشین های هم سیلندر رو باهم مقایسه میکنن اون وقت بنتلی هشت سیلندر چجوری تو تاپ اسپید حریف دوج و کادیلاک میشه🤣🤣🤣 تو شتاب هم که هیچ آلمانی در حد دوج چلنجر دیمون نیست تو قدرت هم که باز دوج و کادیلاک برتری دارن

          موافقم 0
          مخالفم 1
        84. بی خیال اسم

          ۵ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          خب میلنگ بخش مهمی از موتور هست اگه چیز مهمی نیست به نظر تو پس چرا مهندس های شورلت از روی ۴۵۸ این موتور رو ساختن جوابی واسه سیستم تعلیق ندادی ها
          جی ال اس تو فول ترین نسخش هم نداره 😂😂😂😂
          فول ترین نسخه جی ال اس
          جی ال اس ۶۰۰ مایباخ هست که اسمش رو سرچ کن می بینی خدای آپشن هستن و چیز های داره
          شاسی بلند های سه ردیفه اکثرا برای خانواده هایی هست که وضع مالی متوسط دارن
          بنتلی و رولزرویس هم علاقه ای ندارن بزنن

          بعدش تو چطور به این نتیجه رسیدی کادیلاک از رنجروور و … بهتره
          تازه
          تو که نظرات مجله ها رو قبول نداشتی چی شد 😂😂😂
          جایی که کادیلاک اسکالید مقامش خوب شد قبول کردی نظرات مجله ها رو 😂😂😂
          بعدش اونجا بخاطر اختلاف قیمت کادیلاک اسکالید و نویگیتور برنده شدن

          در ضمن پورشه ۹۱۱ توربو اس لایت ویت
          شتاب ۲.۱ داره که از دیمن هم بهتره

          سایت دوج هم این رو گفته ولی در پیست درگ نه تو آسفالت معمولی خیابان

          خب دوس نداشته مهم الانه که با ۶۳۵ اسب تاپ اسپیدش از ۸۰۷ بیشتره😂😂😂

          مهم تست کردنه که بی ام و بیشتر رفته

          بعدش سریع ترین سدان ها در پیست شتاب نهایت سرعت دست اروپاس داش گلم

          تو دوئل جی ال اس و کادیلاک اسکالید در پدال درقسمت اطلاعات اگه دیده باشی می بینی جی ال اس یک سال از اسکالید جدید عقب تره

          موافقم 1
          مخالفم 3
        85. سوشیانت

          ۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          خخخخ عجب بهونه هایی میاری😂😂😂 بنتلی نتونسته قدرت زیادی از موتور ۱۲ سیلندر بگیری چون بلد نیست اگه اینطوریه پس من هم میگم دوج چارجر میتونه ۴۰۰ تا بره ولی نخواسته😉😉😉
          شتاب لایت ویت با مدل معمولی هیچ فرقی نداره حتی خود پورشه راجب بهبود شتابش چیزی نگفته بعدش ماشین بالای پنجاه هزار دلار برای مردم معمولی نیست جدا از اون شاسی بلند بالای پنج متر باید سه ردیف داشته باشه اروپایی ها نمیتونن تو شاسی بلند های سه ردیفه لوکس حریف آمریکایی ها باشن اگه هم تو حرف مجله ها رو قبول داری خود موتور ترند هم گفته ردیف سوم ایکس سون و جی ال اس فقط برای بچه ها مناسب هستن🤣🤣🤣 بعدش اینکه گفتم کادیلاک از بنتلی بهتره دلیل آوردم ولی تو هیچ دلیلی برای بهتر بودن صنعت خودرو اروپا نسبت به آمریکا نیاوردی در ضمن بهونه ی بعدیت هم اینه که درگ رو باید تو خیابون انجام بدن😂🤣😂 در ضمن دوئل نظرسنجی هست که اهمیتی نداره من با بررسی کار دارم در ضمن هیچ جای اینترنت ننوشته که موتور کوروت برای فراری هست اگه یکی بود باید حجم موتور و قدرتشون هم یکی باشه این نتیجه مهندسی شورولت هست ولی خب چون تو تعصب داری نمیخوای شتاب فوق العاده و مهندسی عالی شورولت کوروت رو قبول کنی که حتی از لامبورگینی هوراکان هم شتابش بیشتره با اینکه اون ۱۰ سیلندره😂😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 0
        86. سوشیانت

          ۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          این هم دلیل بهتر بودن کادیلاک تو آپشن نسبت به رنجرور سه ردیفه:
          وجود سیستم تقویت صدای راننده و پخش برای ردیف دوم و سوم دوربین دید در شب ناوبری واقعیت افزوده نمایشگر ۳۸ اینچی که هم از نمایشگر رنجرور بزرگتره هم از تکنولوژی oled پشتیبانی میکنه و تراکم پیکسلیش دو برابر تلویزیون فور کی هست نمایشگر های ردیف دومش ۱۲.۶ اینچ هست که اون هم از رنجرور بزرگتره ۹ نمای دوربین سیستم تنظیم صدا دو ناحیه ای و… هیچکدوم از این ها رو رنجرور نداره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        87. سوشیانت

          ۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          تازه آقای بهونه گیر موتور شورولت از فراری ۴۵۸ قدرتش بیشتره😂🤣 بعدش هیچ جای دنیا به خاطر میل لنگ تخت نمیگن موتور برای یه کمپانی دیگه هست به جز شمای متعصب

          موافقم 0
          مخالفم 0
        88. سوشیانت

          ۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          بعدش بی ام و تست کرده ۲۸۵ تا رفته دوج تست کرده ۲۹۰ تا رفته پس دوج سریع تره برو یکم رو ریاضیت کار کن بعدش بنتلی کار خاصی نکرده به خاطر داشتن ۱۲ تا سیلندر هست که تونسته بیشتر بره که در واقع تو مهندسی به دوج باخته چون ۹۹ درصد سدان های اسپرت ۸ سیلندر هستن و تو مدل هشت سیلندر بنتلی حرفی برای گفتن در برابر دوج نداره😂

          موافقم 0
          مخالفم 0
        89. بی خیال اسم

          ۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          خب اول تو همش بهونه میاری دوما
          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.pedal.ir/porsche/porsche-911-turbo-s-lightweight/&ved=2ahUKEwi_4omZ-bf6AhWwSvEDHZhADFoQFnoECA4QAQ&usg=AOvVaw2id4r7KJUQUGLWrfx_4jI8
          ثبت شتاب ۲.۱

          دوما من نظرات مجلات رو قبول دارم
          تو که قبول نداشتی چی شد

          بعدش این امکان رو آمریکا بخاطر مهارتشون تو ساخت خودرو های بزرگ دارن

          اها بنتلی بلد نیست تو برو بگو به دوج موتور جدید بسازه

          این همه دلیل برا برتری اروپا آوردم تو جواب یکی شون هم ندادی

          بعدش من نگفتم موتور شورلت برا فراری هست فقط گفتم الهام برداری کرده شورلت از موتور فراری

          بعدش هم موتور شورلت از فراری ۴۸۵ قوی تره خب پروفسور شورلت چند سال جلو تر هست شورلت 😂😂😂

          قدرت رو ملاک بگیره سیلندر یعنی چی برو یک بخون بیشتر یاد بگیری

          این همه دلیل آوردی برای برتری کادیلاک
          زیاد چیز خاصی
          نیست
          رنجروور هم واسه اون سیستم بلند گو یک اپشن داره

          مطمئن باش اگه رنجروور هم یکی مثل جنرال داشت خیلی بیشتر پیشرفت می کرد

          سال ۲۰۰۶ اگه اشتباه نکنم مقایسه بین بنز کادیلاک و رنجروور که کادیلاک سوم شد😂😂
          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.motortrend.com/reviews/full-size-suv-comparsion/amp/&ved=2ahUKEwjeksrQ97f6AhUsRPEDHR5FANU4FBAWegQIDRAB&usg=AOvVaw0xJC351V9TC_3SfBFRydx-

          بنتلی به دوج باخته 😂😂

          ۹۹ درصد سدان ۸ سیلندر هست چه ربطی داره
          تو برو رو ریاضیت کار کن که بیشتر بودن عدد ۸۰۷ نسبت به ۶۳۵ رو درک کنی 😂😂😂

          در ضمن بی ام و هم تست نکرده جاهایی دیگه تست کردن😂😂😂

          موافقم 1
          مخالفم 2
        90. سوشیانت

          ۷ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          وقتی خود کمپانی نمیگه که شتاب بهتر شده دیگه نظر مجلات مهم نیست نظر مجلات تو چیز هایی مثل کیفیت متریال سواری و جادار بودن خودرو و… مهمه که خود کمپانی اطلاعی نمیده بعدش کی گفته شورولت الهام برداری کرده از موتور فراری؟؟؟ موتور فراری ۴.۵ لیتره شورولت ۵.۵ لیتر بعدش تو چرا نمیری خوندن یاد بگیری که لینک فرستادم سیلندر ربط به تاپ اسپید داره بنتلی تو تاپ اسپید به خاطر سیلندرش بهتر عمل کرده اما قدرتش رو زیاد نکرده یعنی انقدر مهندسیش ضعیفه و الان که هی میگی اون ۸۰۰ اسب داره این ۶۰۰ اسب یعنی داری گل به خودی میزنی😂😂😂 تو برو به بنتلیت بگو که بتونه یه موتور هشت سیلندر درست حسابی بسازه چون اکثر سدان های اسپرت هشت سیلندر هستن بعدش تو دقیقا چه دلیلی آوردی برای برتری اروپا به آمریکا؟؟؟ بعدش رنجرور دقیقا اسپیکر هاش چه آپشنی داره😂😂😂 فقط میگی داره ولی چی داره معلوم نیست خب الان این لینکی که فرستادی فقط یک بار کادیلاک سوم شده اما تو سال ۲۰۰۳ رنجرور رو شکست داد تو سال ۲۰۱۵ هم، هم رنجرور رو شکست داد هم بنز رو تو نسل جدید هم، هم ایکس سون رو شکست داد هم بنز رو😂😂😂 بعدش بی ام اگه تست نکرده پس این عدد رو از کجا آورده🤣🤣🤣🤣

          موافقم 0
          مخالفم 0
        91. سوشیانت

          ۷ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.motortrend.com/reviews/fullsize-suv-comparison/&ved=2ahUKEwiY09KLvrn6AhU9DRAIHTZoC28QFnoECBIQAQ&usg=AOvVaw3o7faK-RdGasDiFaKqvnky
          بفرما اینجا هم نوشته شده که تو سال ۲۰۰۶ کادیلاک اول شده کادیلاک بنز جی ال اس رو هم دو بار شکست داده یه بار تو نسل جدید یه بار تو سال ۲۰۱۵ تو بررسی موتور ترند

          موافقم 0
          مخالفم 0
        92. سوشیانت

          ۷ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          در ضمن من گفتم خود کمپانی پورشه نگفته که تو مدل لایت ویت شتابش بهتر شده پس همون ۲.۷ درسته

          موافقم 0
          مخالفم 0
        93. بی خیال اسم

          ۷ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          نمی دونم چرا کامنتم بالا این
          اولین کامنتم یعنی تو همیشه با نظراتت ثبت کردی که تعصبیه منتشر شد

          تو این ما می فرستم
          آره اگه نظرات مجلات مهم نیست پس تو چطور مقایسه رنجروور و کادیلاک از سوی مجلات رو قبول کردی😂😂😂

          راجع به کوروت و فراری ۴۵۸
          https://www.pedal.ir/chevrolet/chevy-bought-ferrari-458-engine-ebay/

          داش داره زیادی فشار می خوری ۸۰۷ اسب از ۶۵۰ باخته تو تاپ اسپید داری حرف الکی می زنی

          خب اکثر سدان ها ۸ سیلندر هستن یعنی دیگه باید همشون ۸ سیلندر باشه این چه دلیل مسخره ای هست 😂😂😂

          آره کامنت های قبلی رو بخون دلیل هام رو می بینی

          اپشن های اسپیکر رنجروور

          ولی این خیلی بده کادیلاک تمام زورش رو لوکس ترین محصولش پیاده کرده

          ولی رنجروور و بنز نه😂😂😂

          تازه چند مجله روسی بین ایکس ۷ و اسکالید گذاشتن که ایکس ۷ رو برنده کردن😂😂😂

          بی ام و تست نکرده ولی جاهایی دیگه تست کردن

          بعدش ۲.۱ پورشه رو قبول نکن تو میزان فشارت کمتر بشه😂😂😂

          موافقم 1
          مخالفم 2
        94. سوشیانت

          ۸ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          هم لینک فرستادم هم دلیل آوردم که بنتلی فقط به خاطر سیلندرش هست که تاپ اسپیدش بیشتره ولی تو مدل هشت سیلندر هیچ حرفی در برابر دوج نداره پس یعنی مهندسی دوج بهتره تو که واقعیت رو قبول نمیکنی بعدش شتاب رو وقتی خود کمپانی اعلام کرده دیگه چه دلیلی داره بری سراغ مجله ها در ضمن فقط گفتی رنجرور اسپیکر هاش آپشن داره اما چه آپشنی رو نمیدونی خود پورشه گفته صفرتاصد ۹۱۱ توربو اس ۲.۷ هست اما هم کوروت c8 z06 و هم دوج چلنجر دیمون که به ترتیب شتابشون ۲.۶ و ۲.۳ هست راحت پورشه رو تو شتاب شکست میدن بعدش خب الان این لینک رو فرستادی که چی رو بگی؟؟؟ نه حجم موتور کوروت با فراری یکی هست نه قدرتش پس این نشون میده که این موتور حاصل تلاش مهندسین شورولت هست نه فراری تو ویکی پدیا هم نوشته شده که جنرال موتورز طراحیش کرده ساختش هم که توسط شورلت انجام میشه پس دیگه بهونه نیار🤣🤣🤣 بعدش کی گفته بی ام و تست نکرده پس اون اعدادی که گفته چیه؟؟؟ هنوز جواب این سوال رو ندادی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        95. بی خیال اسم

          ۸ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          اولا من هم کلی دلیل آوردم تو تاپ اسپید قدرت خیلی مهم هست هستش پس دیگه حرف الکی نزن
          راجع به لینک من هم برای آپشن اسپیکر رنجروور
          لینک فرستاد بالای اولین کامنتم که بهت پاسخ دادم منتشر شد

          بعدش راجع به کوروت و فراری لینک فرستادم
          من گفتم الهام برداری نگفتم قدرت و حجم
          موتور شورلت هم چند سال جلوتره قدرت بیشتری داره

          راجع به تاپ اسپید بی ام و و شتاب پورشه هم گفتم آلمانی ها محافظه کار هستن

          راستی گفته ی شورلت هست یا تست هم داده سی ۸ zo6 ?

          موافقم 1
          مخالفم 1
        96. بی خیال اسم

          ۸ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          راستی صفر تا صد zo6
          ۲.۶ نیست صفر تا ۶۰ مایلش ۲.۶ هست😂😂😂

          موافقم 1
          مخالفم 0
        97. سوشیانت

          ۸ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          تو فقط میگی لینک فرستادم و دلیل آوردم ولی فقط حرفه من که نه لینکی دیدم نه دلیلی بعدش به سیلندر ربط داره نه قدرت بنتلی از سیلندرش تونسته تاپ اسپید زیادی بگیره ولی نه قدرت پس فعلا مهندسی برتر رو دوج داره تو سدان ها در ضمن به خاطر یه میل لنگ نمیان بگن موتور از فراری الهام برداری شده همین که حجم و قدرتش فرق میکنه این رو ثابت میکنه موتور هم طراحیش هم ساختش توسط شورولت انجام شده پس بهونه نیار بعدش چیزی به اسم محافظه کارانه نیست همه ی کمپانی ها تو شرایط ایده آل شتاب رو اعلام میکنن پس اون اعدادی که تو میگی بدرد نمیخوره چون شرایط استاندارد نبوده و شتاب هم بر اساس صفرتاصد نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        98. بی خیال اسم

          ۸ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          مهندسی برتر😂😂😂
          این دلیلی که من اوردم با عقل می شه درک کرد
          قدرت تاثیر زیادی روی تاپ اسپید خودرو داره
          بعدش
          این هزار بار من
          گفتم کپی کرده؟ من گفتم الگو برداری کرده
          لینک فرستادم
          شورلت فراری ۴۸۵ اگه اشتباه نکنم از یک اوراقی خرید کرده بود

          واسه سیستم تعلیق ۹۱۱ هنوز جوابی ندادی😂😂😂

          محافظه کارانه وجود داره تو نمی خوای بپذیری

          عه عه عه
          تو همون نبودی می گفتی با صفر تا صد کار دارم و معتبر تره😂😂😂

          موافقم 2
          مخالفم 1
        99. سوشیانت

          ۹ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          یعنی خوبه حتی لینکی هم که فرستادی گفته شده که فقط میل لنگش الهام گرفته هیچ جای جهان به خاطر یه قطعه نمیگن موتور الهام گرفته شده گفتم حجم موتور کوروت ۵.۵ لیتر ولی فراری ۴.۵😂😂😂😂 لیتر همین مشخص میکنه که موتور الهام گیری نشده بعدش مگه من گفتم صفرتاصد رو قبول ندارم؟؟؟ گفتم که لینک هایی که تو فرستادی بر اساس صفرتاصد نیست در ضمن تعصب رو بزار کنار همه ی کمپانی ها اعدادشون تو شرایط ایده آل اعلام میشه آلمانی ها هم از فضا نیومدن که به شکل دیگه اعلام کنن بعدش الان بحث ما تو شتابه چه ربطی به سیستم تعلیق داره آهان داری از این فشار میخوری که کوروت با شتاب ۲.۶ ۹۱۱ با شتاب ۲.۷ رو شکست داده بعدش همون تعداد سیلندره که ربط به قدرت و تاپ اسپید داره پس بهونه نیار دوج مهندسیش بهتر از بنتلی هست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        100. بی خیال اسم

          ۹ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          خب باشه به فرض مثال می گیم فقط میل لنگ اگه این میل لنگ چیز کمی هست چرا جنرال موتورز نتونسته خودش درست کنه😂😂
          حجم میاری😂😂😂

          ای دروغ گو تو میگفتی صفر تا صد معتبر تره

          درضمن بحث کلی شورلت کوروت بود داداشم

          بزار بهتر بگم
          این شتابی که آلمانی ها می گن یک راننده معمولی می تونه ثبت کنه

          فشار چی بخورم دقیقا بگو😂😂😂😂

          تو داری فشار می خوری دوج با این همه قدرت حریف بنتلی نشده😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 1
        101. سوشیانت

          ۹ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          من کی گفتم صفرتاصد مهم نیست 🤣🤣🤣 بعدش تازه همون میل لنگ هم ساخت خود شورولت هست نداده فراری براش بسازه که پس بهونه نیار حتی بهتر از فراری هم ساخته بعدش دلیل فشار خوردنت هم اینه که هیچ ماشین هشت سیلندر اروپایی نمیتونه حریف دوج بشه بنتلی بخاطر سیلندرش هست که سرعتش زیاده وگرنه مدل هشت سیلندر که اصل کاری هست چون ۹۹ درصد سدان های اسپرت هشت سیلندر هستن هیچ حرفی در برابر دوج نداره پس مهندسی دوج بهتره بعدش کل کمپانی های جهان تو شرایط ایده آل تست میکنن راننده شون هم حرفه ایه وگرنه همین شتاب هایی هم که تو سایت هاشون نوشته شده بدست نمیاد😂😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 0
        102. بی خیال اسم

          ۱۰ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          من به تو گفتم صفر تا صد مهم نیست😂😂

          من گفتم می گفتی صفر تا صد معتبر تره

          چرا بحث عوض می کنی

          نگفتم داده فراری ساخته گفتم از رو فراری ساخته
          مگرنه چرا صداش این همه شبیه فراری هست

          و خیلیا بهش گفتن دیگه کوروت زیادی اروپایی شده

          هیچ ماشین ۱۲ سیلندر آمریکایی حریف بنتلی نمی شه😂😂

          اها باشد
          تو نمونه داشتی المانی از شتاب کمپانی بد تر بزنه؟

          بعدش هیچ ماشین ۸ سیلندر اروپایی حریف دوج نمی شه😂

          موافقم 1
          مخالفم 2
        103. سوشیانت

          ۱۰ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          من بحث چی رو عوض کردم تو فعلا بهونه نیار همون حجم موتور ثابت میکنه که نتیجه مهندسی شورولت هست بعدش تو سدان اسپرت مگه کلا چند تا ۱۲ سیلندر داریم🤣🤣🤣 اکثر سدان های اسپرت ۸ سیلندر هستن پس فعلا این دوج هست که مهندسی برتر داره تازه بنتلی از ۱۲ سیلندر فقط ۶۰۰ اسب قدرت گرفته😂 در ضمن خود کمپانی ها تست میکنن نتیجه رو میگن پس دلیلی وجود نداره بری سراغ سایت های دیگه بعدش حرف دیگران اهمیتی نداره که به کوروت چی میگن فعلا که خود اروپایی ها هم حریف کوروت نمیشن تو شتاب صفرتاصد و موتور هشت سیلندر تنفس طبیعی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        104. بی خیال اسم

          ۱۰ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          مهم نیست چند تا سیلندر داری مهم اینه که با ۶۳۵ اسب سریع ترین سدان هستی😂😂😂
          حجم موتور چه ربطی داشت😂😂😂😂
          اکثر سدان ها ۸سیلندر هستن خب چه ربطی داشت
          اها حریف نمی شن با کم حرف الکی بگو
          سریع ترین تو شتاب ها و تاپ اسپید ماله اروپاس🤫🤫

          اره اصلا خوده کمپانی می گه ولی نه نهایت پتانسیل ماشین😂😂😂

          ۸ سیلندر تنفس طبیعی😂😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 1
        105. سوشیانت

          ۱۱ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          مهم نیست چند تا سیلندر داری🤣🤣🤣
          به همون سیلندر ربط داره وقتی اکثر سدان های اسپرت هشت سیلندر هستن بری یه موتور ۱۲ سیلندر بزنی و بگی از هشت سیلندر سریع تره کار خاصی نکردی ماشین های هم سیلندر رو باهم مقایسه میکنن و فعلا دوج تونسته بنتلی هشت سیلندر رو شکست بده پس یعنی مهندسی دوج بهتره مگه نگفتی موتور کوروت از فراری الهام گرفته شده پس حجم موتور نشون میده که الهام برداری نشده بعدش کی گفته تو سرعت و شتاب اروپایی ها برتر هستن تو که هیچ وقت دلیل نمیاری پس من هم میگم سریع ترین و پر شتاب ترین ماشین ها رو آمریکا داره😉😉😉 بعدش کمپانی ماشین میسازه و نهایت پتانسیلش رو اعلام نمیکنه🤣🤣🤣 عجب جوکی گفتی برو سرچ کن رقبای هشت سیلندر تنفس طبیعی کوروت رو ببین میبینی که از همه ی اروپایی ها بهتره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        106. بی خیال اسم

          ۱۱ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          ببین داشم
          چه ربطی به حجم داشت
          پس شورلت براچی رفته فراری خریده😂😂😂
          برایه خوشگلی

          مهندسی برتر دوج خندیدیم

          کار شاخی نکرده اتفاقا کرده با ۶۳۵ اسب زده جلو ۸۰۷

          مگه دلیل نیاوردم انگار تو کامنت ها رو کامل نخوندی

          نه اعلام نمی کنه
          مهم اینه که پورشه ۹۱۱ توربو ۲.۲ ثبت کرده داداشم اره!

          آره با بررسی موتور فراری بهتره

          کوروت نسل قبل که دو لپ تو پیست می زد جوش میاورد😂😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 1
        107. سوشیانت

          ۱۱ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          آره بنتلی کار خاصی نکرده به خاطر سیلندره نه قدرت حتی لینک هم فرستادم ولی تعصبت نمیزاره بپذیری دیدیم که مدل هشت سیلندر دوج بهتر بود پس دوج مهندسی بهتری داشته موتور فراری هم فقط میل لنگش شبیه هست تو هنوز جواب من رو ندادی اگه الهام گرفته بود چرا حجم موتورش فرق داره مشخصه که تو فقط بهونه میاری نه عزیزم پورشه شتاب صفرتاصد ۲.۲ رو ثبت نکرده موقعی میگن ثبت کرده که توسط کمپانی انجام بشه در ضمن اون صفرتاصد نیست🤣🤣🤣 فعلا که همون کوروت نسل قبل تو تست رسمی شورولت تونسته به سرعت ۳۴۵ تا برسه که پنج تا از فراری اس اف نود استراداله هم سریع تره🤣🤣🤣 تو این نسل هم که قوی ترین موتور هشت سیلندر تنفس طبیعی جهان رو داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        108. بی خیال اسم

          ۱۲ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          تو تعصبت نمی زاره بپذیری که دوج با این همه قدرت حریف بنتلی نشده دوما
          جواب دادم حجم چه ربطی داشت

          آره باشد چشم دیدن شتاب ۹۱۱ توربو اس رو نداری😂😂😂😂

          خوبه خودت هم می گی تست شورلت دوما
          فراری اس اف نود هم اگه تست واقعی باشه خیلی سریع تر هست😂😂😂
          این دیگه چه جوکی بود

          باشد قوی ترین رو داره😂😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 1
        109. سوشیانت

          ۱۲ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          تو هم تعصبت نمیذاره بپذیری که بنتلی نتونسته تو مهندسی حریف دوج بشه🤣 الان اون قدرتی که میگی از کجا میاد؟؟؟ از سیلندر میاد دیگه بنتلی انقدر مهندسیش ضعیف بوده که تو مدل ۱۲ سیلندر حتی قدرتش رو ارتقا نداده و تو شتاب هم کم میاره در ضمن اکثر سدان ها هشت سیلندر هستن و بنتلی هشت سیلندر نتونسته حریف دوج بشه😂😂😂 تو هم چشم دیدن شتاب دیمون و کوروت رو نداری که تونستن پورشه ۹۱۱ رو شکست بدن بعدش به من چه که فراری تست انجمام نداده خودش هم میدونسته که نمیتونه از ۳۴۰ تا بیشتر بره😂😂😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 0
        110. بی خیال اسم

          ۱۳ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          اولا چه ربطی داشت که اکثر همه ی سدان های جهان ۸ سیلندر باشه
          دوما بنتلی تو تاپ اسپید جلو تره

          سوما اگه به شتاب باشه هیچ سدانی حریف ام ۵ سی اس نمی شه

          مهندسی دوج😂😂😂😂😂😂

          چشم دیدن چی رو ندارم
          مگه هم کوروت هم دیمن از پورشه پایین تر نیستن😂😂😂😂

          بعدش خوده فراری می دونسته از ۳۴۰ بیشتر نمی ره واسه همین تست نکرده خندیدیم😂😂😂😂😂😂

          مگه تو داخل شرکت فراری هستی؟😂😂😂😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 1
        111. سوشیانت

          ۱۳ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          ربطش اینه که وقتی میبینی که تو هشت سیلندر که رقیب زیاده حریف نمیشی و میره ۱۲ سیلندر میزنی که بگی مثلا خیلی خفنی ولی تعداد رقبات به اندازه ی انگشت های یک دست هم نمیرسه😂😂😂 به همین خاطر میگم مهندسی دوج بهتره دیگه الان مدل هشت سیلندر بنتلی هیچ حرفی جلوی دوج نداره بنتلی تو لوکس بودن خوبه که هرچند فقط به این دلیله که آمریکایی ها فعلا سدان تولید نکردن وگرنه موقعی که ct6 اومد امکاناتی مثل ۳۴ تا اسپیکر و تمامی در ها با یک دکمه اتومات باز و بسته میشد که نه تنها بنتلی بلکه همه ی اروپایی ها حریفش نمیشدن الان هم کانسپت کادیلاک سلستیک معرفی شده که اگه امکاناتش تو نسخه تولیدی باشه اروپایی ها دیگه هیچ حرفی برای گفتن ندارن هر چند الان هم تو اکثر کلاس ها آمریکایی ها از اروپایی ها بهترن🤣 از ام فایو سی اس هم که حرف نزن تاپ اسپید فقط ۳۰۵ کیلومتر در ساعت کادیلاک و دوج هم تو قدرت هم تو تاپ اسپید از ام فایو بهترن پس در مجموع کادیلاک و دوج پرفورمنس بهتری دارن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        112. بی خیال اسم

          ۱۳ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          اتفاقا کار خفنی کرده بنتلی

          با ۶۳۵ اسب تاپ اسپیدت از ۸۰۷ تا بیشتر باشه واقعا خیلی شوک آمیز هست

          هیچ اروپایی حریفش نمی شه جالبه
          و جالب تر اکثر امریکایی ها تو کلاس ها برتر هستن😂😂😂😂

          کادیلاک سلستیک فعلا بزار تست و بررسی بشه بعد حرف بزن

          بعدش هم تو همین الان بحث شتاب آوردی

          ولی از ام سی اس حرف می زنم که شتابش با چارجر هنسی ۱۰۱۲ اسبی یکی هست

          موافقم 0
          مخالفم 1
        113. سوشیانت

          ۱۴ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          برای تو شوک آمیز هست چون اروپایی فن متعصبی وگرنه کسی که از ماشین سر در میاره میدونه به خاطر سیلندره پس کار خاصی نکرده بنتلی و تو مهندسی در برابر دوج کم میاره در ضمن بذار دوباره یادآوردی گفتم تاپ اسپید ام فایو سی اس فقط ۳۰۵😂😂😂 در ضمن تو هم الان هم تو بحث قدرت موتور هم تو بحث تاپ اسپید کم آوردی🤣🤣🤣

          موافقم 0
          مخالفم 0
        114. بی خیال اسم

          ۱۴ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          شوک امیز😂😂😂😂

          نگاه این
          یکی مثل تو می گه به سیلندر ربط داره

          منم یاد اوری کنم هیچ سدان آمریکایی حریف ام ۵ سی اس تو شتاب نمی شه

          اینجاش عالی می شه که دوج چارجر هنسی هم با ۱۰۱۲ اسب شتابش با ام ۵ سی اس یکی هست

          دوما تو هم
          هم تو بحث پیست شتاب تاپ اسپید کم آوردی🤣🤣🤣🤣🤣
          🤣

          موافقم 2
          مخالفم 1
        115. سوشیانت

          ۱۵ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          تو تاپ اسپید که تو کم آوردی تو قدرت هم همینطور ۳۲۷ تا رو کدوم سدان هشت سیلندری میره در ضمن پیست خیلی مهم نیست چون بستگی به مهارت راننده داره🤣🤣🤣 ام فایو سی اس هم که فقط ۳۰۵ تا میره😂😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 0
        116. بی خیال اسم

          ۱۵ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          قدرت چیز مهمی نیست باید از قدرت درست استفاده کنی نه همش هدر بره

          تو تاپ اسپید که بنتلی فلاینگ اسپور با ۳۳۳تا سریع ترین هست که هیچ امریکایی حرفش نمی شه

          عه به مهارت راننده ربط داره🤣🤣🤣
          چرا که کادیلاک سی تی پنج بلک وینگ که تو ویرجینیا سریع تر از بی ام و ام ۵ سی اس بود ربط نداشت حالا داره🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          ولی تو پیست
          amg gt63 و پورشه پانامرا به کسی راه نمی دن

          ولی در عوض از تمام ماسل کار و سدان های آمریکایی تو شتاب سریع تر
          با ۲.۸
          که نه کامارو zl1 1le حریفش هست نه gt500 نه hallcat redeye 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          موافقم 2
          مخالفم 1
        117. سوشیانت

          ۱۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          یعنی چی استفاده کنی خودت اصن فهمیدی چی گفتی قدرت بیشتر مهندسی بیشتر رو نشون میده الان دوج با هشت سیلندر ۸۰۷ اسب قدرت گرفته🤣🤣🤣 بعدش بنتلی بخاطر سیلندرشه که سرعتش زیاده اصل کاری اینه که تو هشت سیلندر بتونه حریف بشه که نشده در ضمن من پای حرفم هستم کادیلاک هم که تونسته ام فایو سی اس رو شکست بده میتونه بخاطر بهتر بودن مهارت راننده ام فایو سی اس رو شکست داده باشه در ضمن شتاب صفرتاصد ام فایو سی اس دقیقا ۳ ثانیه هست تو سایت ام پاور بی ام و هم گفته شده دوج چلنجر دیمون هم با شتاب صفرتاصد ۲.۳ هیچ کوپه دو ردیفه آلمانی حریفش نمیشه😂😂😂 تو قدرت و تاپ اسپید هم که سدان های آمریکایی مثل کادیلاک و دوج به amg gt 63 و پورشه پانامرا راه نمیدن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        118. بی خیال اسم

          ۱۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          خودت رو نزن کوچه چپ
          دوج هم فقط به خاطر قدرت زیادیش هست کار خاصی نکرده بنتلی با ۶۳۵ اسب ۳۳۳ تا رفته که فوق العاده هست
          دوما اطلاعاتت رو زیاد کن راننده ها یکی هست
          یک چیز که الان زیاد یادم نیست
          فکر کنم خودرو های ۴ چرخ متحرک کمی کم فرمانی دارن و تو پیست فکر کنم یک مقدار RWD ها بهتر باشن

          بعد باشد می گیم سایت ام پاور گفته ۳

          ولی بازم از کادیلاک بهتره ۳.۷ و همینطور دوج

          قدرت بشه چی

          دیمون هم با کلی لوازمی تو پیست درگ تو شرایط خاص می زنه بعدش تو آسفالت معمولی ۳ بزنه کاش😂😂😂😂

          مهم اینه الان پانامرا و gt63 تو پیست خیلی بهترن

          موافقم 1
          مخالفم 2
        119. سوشیانت

          ۱۷ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          چی میگی تو😂😂😂 بنتلی بخاطر سیلندره که انقدر رفته کعداد سیلندر به قدرت هم ربط داره اما از اونجایی که مهندسی بنتلی ضعیف بوده فقط ۶۰۰ اسب قدرت گرفته این مزایا نیست معایبه در ضمن کادیلاک صفرتاصدش ۳.۴ هست جالبته از عدد ام فایو سی اس کم میکنی به عدد کادیلاک اضافه میکنی یعنی قشنگ یه اروپایی فن متعصب هستی بعدش اصن مشخصه تو جاده معمولی که تست شااب نمیگیرن باید سطح زمین مناسب باشه تا بشه شتاب خوبی گرفت دیگه یه چیزی اگه با من صحبتی داری تو همین جا بگو چون برای من نوتیفکیشن نمیاد مجبورم هی اون پست رو باز کنم الان پست تجربه رانندگی با کوروت خیلی شلوغه سخت میتونم کامنت هات رو پیدا کنم در ضمن این رو هم بگم که بی ام و به هندلینگ خوب معروفه حتی اگه هندلینگ ماشین هم خوب باشه وقتی راننده مهارت نداشته باشه باز هم نتیجه خوبی نمیگیری

          موافقم 0
          مخالفم 0
        120. بی خیال اسم

          ۱۷ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          تو داری چی می گی😂😂
          مهندسی ضعیف نیست
          بنتلی تشخیص داده کلا همین قدر بسه

          بعدش با همین هم ۳۳۳ تا رفته کدوم سدان می تونه با این قدرت همچین کاری کنه؟

          متعصب نیستم یک لحظه شتاب سی تی ۵ بلک وینگ یادم رفت
          اصلا مهم نیست
          تو بگو ۳.۳ بازم نمی رسه😂😂😂

          یعنی چی؟! یعنی الان داری غیر مستقیم اشاره می کنی شتاب خودرو ها باید در پیست درگ مقایسه بشه

          می گم هردو رانندشون یکی بوده خدااااا😂😂😂😂

          موافقم 2
          مخالفم 2
        121. سوشیانت

          ۱۸ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          انتظار داشتم مطلب جدیدی بگی دوست عزیز ۴ هفته ست داریم سر این موضوع باهم بحث میکنیم و هیچ دلیل قانع کننده ای نیاوردی😊

          موافقم 0
          مخالفم 0
        122. بی خیال اسم

          ۱۸ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          خب مطلب جدید چی بگم😂😂😂😂
          دلیل نیاوردم؟😑😂
          پس این همه کامنتم کشکه؟!

          موافقم 1
          مخالفم 1
        123. سوشیانت

          ۱۹ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          کدوم دلیل آخه؟؟؟!!! هم لینک فرستادم هم برات مثال زدم که تعداد سیلندر تو پرفورمنس تاثیر داره تو میگی کدوم سدان با همچین قدرتی به این سرعت میرسه😐 قدرت و تاپ اسپید و کلن پرفورمنس از تعداد سیلندر میاد اینکه بنتلی قدرتش رو زیاد نکرده مزایا نیست معایبه چون هر چقدر بتونی قدرت بیشتری از موتور بگیری یعنی مهندسی بهتری داشتی بعد تو باز حرف خودت رو میزنی😊

          موافقم 0
          مخالفم 0
        124. بی خیال اسم

          ۲۰ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          من هم دلیل اوردم و گفتم قدرت تاثیر زیادی در تاپ اسپید خودرو داره

          و دلیلی نمی شه که هرچه پیشرانه قدرت بهتری داشته باشه از اون بهتره

          موافقم 1
          مخالفم 1
        125. سوشیانت

          ۲۰ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          دوست عزیز قدرت و تاپ اسپید هر دو به تعداد سیلندر ربط دارن اینکه یه ماشین قدرت بیشتری داره قطعا نشونه ی برتری هست به خصوص اینکه بنتلی با موتور ۱۲ سیلندر با اختلاف زیاد اسب بخارش از دوج چارجر کمتره به همین خاطر میگم مهندسی دوج رقیب نداره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        126. بی خیال اسم

          ۲۱ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          جالبه دیگه الان باورت شد قدرت تاثیر داره
          هیچ ماشینی فقط قدرت نیست
          متریال یا کیفیت ماشین
          پرفورمنس و خیلی چیز های دیگه

          قدرت همش ملاک نیست

          مهندسی داج تو سنتش هست
          داج اگه مهندسی داره دوباره وایپر رو برگردونه

          موافقم 2
          مخالفم 1
        127. سوشیانت

          ۲۱ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          مگه من حرفم رو عوض کردم که میگی حالا دیگه باورت شد که به قدرت ربط داره😐 میگم که اصل کاری سیلندر هست که قدرت و تاپ اسپید از اون میان اینکه بنتلی قدرت موتورش زیاد نیست چون مهندسیش نسبت به دوج ضعیفه در ضمن قدرت یک بخشی از پرفورمنس هست تو خود سایت دوج هم نوشته شده

          موافقم 0
          مخالفم 0
        128. بی خیال اسم

          ۲۲ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          اره
          گفتی
          قدرت و سیلندر هر دو تاثیر دارند

          تاپ اسپید به سیلندر ربطی نداره
          تاپ اسپید
          به عواملی مثل
          آیرودینامیک
          ضریب گیربکس
          قدرت خودرو
          و…

          پرفورمنس هم معنی دیگه می ده تو هنوز بلد نیستی

          بیا معنی پرفورمنس یاد بگیر
          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://fa.m.wikipedia.org/wiki/%25D8%25B9%25D9%2585%25D9%2584%25DA%25A9%25D8%25B1%25D8%25AF_%25D8%25AE%25D9%2588%25D8%25AF%25D8%25B1%25D9%2588&ved=2ahUKEwjWwNrQid_6AhXt_7sIHcOWD7sQFnoECAgQAQ&usg=AOvVaw27jDaI98S8jtfSipao4Sny

          موافقم 1
          مخالفم 1
        129. سوشیانت

          ۲۴ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          مشخصه کی معنی پرفورمنس رو بلد نیست بنده گفتم که سایت دوج تو بخش پرفورمنس به قدرت اشاره کرده پس قطعا ربط دارن به هم در ضمن تاپ اسپید به سیلندر ربط داره خوبه لینک هم فرستادم ولی باز متعصبی😐

          موافقم 0
          مخالفم 0
        130. بی خیال اسم

          ۲۵ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          منم کلی لینک فرستادم تو تعصبی هستی😐

          موافقم 1
          مخالفم 0
        131. سوشیانت

          ۲۵ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          لینک هایی که فرستادی هیچ ربطی به صحبت من نداشت

          موافقم 0
          مخالفم 1
        132. بی خیال اسم

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          ربط نداشت ای خدا😂😂😂😂

          پس یعنی من خیلی بیکارم برم لینک هایی بیارم ربطی نداشته باشه به بحثمون😂😂😂

          موافقم 1
          مخالفم 0
    4. corvette

      ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (302 ديدگاه)

      مصرف سوخت کیمن gt4 rs چقدره ؟

      موافقم 5
      مخالفم 1
      1. Phonix

        ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (336 ديدگاه)

        داداش خانواده جی تی پورشه ماشین های بهتر از جی تی چهار داره:)

        موافقم 6
        مخالفم 0
    5. ARMAN سابق

      ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (453 ديدگاه)

      جنابعالی میشه بفرمایید چرا تو پستایی که ماشینای آمریکایی عملکردهای درخشانشونو به رخ می‌کشن اظهار نظر نمی فرمایین؟ برا من خیلی سواله….

      موافقم 9
      مخالفم 5
      1. ارین صاحب جمعی

        ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (1074 ديدگاه)

        عملکرد درخشان ؟؟؟؟ کدوم عملکرد اینکه با این همه تکنولوژی تکنولوژی که میکنه تو قرن ۲۱ هنوز نمیتونه مصرف سوخت ماشینشو کنترل کنه خیلی بنظرت درخشانه ؟؟؟

        موافقم 9
        مخالفم 30
        1. ARMAN سابق

          ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (453 ديدگاه)

          قوی ترین موتور ۸ سیلندر تنفس طبیعی دنیا رو داره که خیلیا تو خوابم بهش نمی‌رسن
          بعدم من کلی گفتم نه فقط اینو.
          البته همینم با پکیجی که داده بیرون می تونن دهن خیلیا رو که فقط تعصبی فک می کنن و آمریکا رو با سابقه به این درخشانی تو خودرو سازی رو زیر سوال میبرن کافیه

          موافقم 15
          مخالفم 11
        2. Amir Machine

          ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          قرن 21 و کنترل مصرف سوخت و آمریکایی پرمصرف….!!!
          پسر جانی که باید دو هفته دیگه آماده رفتن به مدرسه بشی
          همین الان تو قرن 21، مصرف سوخت لامبورگینی هوراکان با 640 اسب بخار قدرت و موتور 5.2 لیتری، 15.7 لیتر تو هر صد کیلومتره
          حالا میان میگن هوراکان موتورش 10 سیلندره و قدیمی شده و فلان، باشه، مثال جدیدتر هم داریم
          پورشه 911 GT3 با موتوری که 1.5 لیتر حجم کمتر و دو تا سیلندر کمتر و 170 اسب بخار قدرت کمتری از Z06 داره، تو هر صد کیلومتر 14.7 لیتر بنزین نوش جون میکنه!!
          البته اینا چون اروپایی هستن ذخایر نفت عربستانو تموم نمیکنن، بجاش آب مصرف میکنن، فقط امریکایی‌ها بنزین میسوزونن

          موافقم 24
          مخالفم 10
        3. viper2

          ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1144 ديدگاه)

          امریکایی پر مصرفه؟ یادمون نمیره بنز دانشجویی با موتور ۴ سیلندر مصرفش با بیوک ۸ سِلِند یکیه و مصرفش از نوای شیش سِلِند بیشتره . یادمون نمیره بنز جی تی ۶۳ ای ام جی با موتور ۸ سیلندر ۴ لیتری مصرفش با وایپر ۱۰ سیلندر ۸.۴ لیتری برابره. برو بابا بحث مصرف باشه که المان و انگلیس بیشتر همه میخورن ‌ . المان موتور ۴ لیتر میزنه مصرفش با ۸.۴ لیتر امریکا برابر . البته خوب حقم داره برابر باشه چون ضریب تراکم بنز خیلی بیشتره .

          موافقم 12
          مخالفم 14
        4. ARMAN سابق

          ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (453 ديدگاه)

          کلا بهتره درباره آمریکایی بد نگی و نگرنه مثل همیشه به F میری

          موافقم 3
          مخالفم 9
    6. viper2

      ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1144 ديدگاه)

      ما خلیج فارسی هستیم برای ما زشته بحث بنزین و اینا کنیم . بنزین به درک ما رو نفت خوابیدیم
      بعدشم اصلا همین ایرانم توش بنزین خیلی گرون نیست . اگه گرون بود اینقدر ماشین تو خیابون نبود . الان ماشین ما داره ۱۷ میسوزونه اصلانم زیاد نیست .

      موافقم 2
      مخالفم 14
      1. Phonix

        ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (336 ديدگاه)

        مارو نفت می‌خوابیم جمله خوزستان هاست داداش
        چون واقعا رو نفت زندگی میکنیم تو مسجدسلیمان از داخل بادجه بانک نفت میزنه بیرون تو اهواز خیلی نمیشه خونه هارو جود ساخت چون هم زمین مردابی هست هم احتمال داره نفت دربیاد و این باعث میشه امینت ملی و شرکت نفت ورود کنند و زمین رو مفت ازت بخرن

        موافقم 7
        مخالفم 2
  8. M83

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (54 ديدگاه)

    قبول کنید تقابل با اروپا همیشه برای امریکا هزینه بر بوده
    حالا نه ک امریکاییا همیشه ماشینای کم مصرفی داشتن ک این ۱۶ لیتر خیلی بزنه تو چشم
    اینی ک قراره بیاد واقعا زیباست
    و امیدوارم بتونه تو پیستم خودشو ثابت کنه بعد مدت ها

    موافقم 5
    مخالفم 11
    1. سوشیانت

      ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1927 ديدگاه)

      مگه تقابل اروپا با آمریکا برای اروپا هزینه نداشته؟؟؟

      موافقم 10
      مخالفم 11
      1. viper2

        ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (1144 ديدگاه)

        ای سوشیانت ایولا دمت گرم واقعا خوب دفاع میکنی . باریکلا

        موافقم 8
        مخالفم 14
        1. سوشیانت

          ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          نظر لطف شماست جناب وایپر ۲🙏🙏🙏

          موافقم 2
          مخالفم 6
      2. M83

        ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (54 ديدگاه)

        مثل این میمونه بگی این وانته ک بار میوس

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. JDM lover

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    اصلا ۳۰ لیتر در صد کیلومتر
    من که حاضرم براش هزینه کنم

    موافقم 18
    مخالفم 3
  10. Erfan

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (536 ديدگاه)

    نوش جون.گوارای موتورش😂😅

    موافقم 8
    مخالفم 2
  11. Alireza

    ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (631 ديدگاه)

    عشق و حال هزینه داره دیگه😂
    در عوض اون شخص از پمپ بنزین که میاد بیرون یه نیش گاز میده یادش میره همه چی

    موافقم 1
    مخالفم 1
  12. مهدی

    ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1595 ديدگاه)

    خب ۱۵ لیتر تو صد کیلومتر مطمئنا واسه زمان عشق و حالش نیست. شما اگر بخوای با این ماشین عشق و حال کنی و پاتو رو‌گاز بزاری صدی ۱۰۰ به بالا هم میخوره و البته هر ماشین دیگه ای

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Payfast

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (807 ديدگاه)

    مصرف سوخت شیرون چقدره؟ =|

    موافقم 2
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا