قیمت پایهٔ کوروت ZR1 از ۱۷۵ هزار دلار آغاز میشود و در گرانترین نسخه یعنی کانورتیبل 3LZ با پکیجهای سفارشی به حدود ۲۰۶ هزار دلار میرسد.
شورلت سرانجام قیمت کوروت ZR1 جدید را هفت ماه پس از رونمایی اعلام کرده است. قیمت پایهٔ این سوپرکار جنجالی در تیپ 1LZ از ۱۷۴,۹۹۵ دلار آغاز میشود و با پرداخت این مبلغ، مالک قویترین کوروت تاریخ خواهید شد که در سینهٔ خود یک نیروگاه ۵.۵ لیتری V8 توئین توربو و خروجی باورنکردنی ۱۰۶۴ اسب بخار قدرت و ۱۱۲۵ نیوتن متر گشتاور دارد. برخلاف دیگر نسخههای کوروت، در ZR1 خبری از تیپ میانی 2LZ نیست و خریداران فقط میتوانند از بین تیپهای 1LZ و 3LZ انتخاب کنند. قیمت تیپ مجهزتر 3LZ از ۱۸۵,۹۹۵ دلار آغاز میشود و گرمکن و تهویهٔ صندلیها، چهار بلندگوی اضافی، دوربین جلو و متریال داخلی بهتر را ارائه میکند.
هردو تیپ بهصورت استاندارد با سقف فیبر کربنی و ترمزهای کربن سرامیکی عرضه میشوند و ازآنجاییکه ZR1 سرتاپا روی پرفورمنس تمرکز دارد، به سیستم ضبط دادههای پرفورمنس هم مجهز شده است که میتواند لپ تایمهای پیست را ثبت کند. کسانی که خواهان رانندگی در هوای آزاد هستند نیز میتوانند نسخهٔ کانورتیبل هردو تیپ را با ۱۰ هزار دلار قیمت بیشتر خریداری کنند. با توجه به ویژگیهای استاندارد فراوانی که با ZR1 ارائه میشود، تعجبی ندارد که لیست آپشنهای این خودرو کوتاه است. یکی از مهمترین آپشنهای ZR1، پکیج آیرودینامیکی فیبر کربنی با قیمت ۸,۴۹۵ دلار است که قطعات آیرودینامیکی استاندارد را با بال عقب بسیار تهاجمیتر، بالههای طرفین سپر جلو و اسپویلر جلوی بزرگتر جایگزین میکند و برای افزایش داونفورس به زیر خودرو هم خطوطی را میافزاید.
یکی دیگر از آپشنها، پکیج ZTK پرفورمنس است که بهخودیخود ۱,۵۰۰ دلار قیمت دارد ولی برای سفارش آن باید پکیج آیرودینامیکی فیبر کربنی هم سفارش داده شود. این پکیج لاستیکهای میشلین پایلوت اسپرت کاپ ۲ R و فنرهای سفتتر با کالیبراسیون خاص سیستم کنترل سواری مغناطیسی برای پیست را به همراه دارد. پیشازاین دیدهایم که شورلت پس از عرضهٔ کوروت به بازار، در سال دوم قیمت را بیسروصدا افزایش داده است و بنابراین احتمال اینکه قیمت پایۀ ZR1 در سال آینده به نزدیک ۲۰۰ هزار دلار برسد وجود دارد. پذیرش سفارشات خرید این خودرو در اواسط فوریه آغاز میشود و شورلت در سهماههٔ دوم سال جاری تولید قویترین کوروت تاریخ را در کارخانهٔ بولینگ گرین شروع خواهد کرد.
BlackWing
۲۱ دی ۱۴۰۳مفته !
نصف پورشه GT2 RS !!
البته تو اروپا احتمالاً با قیمت نزدیک ۳۰۰ هزار دلار عرضه میشه
amir
۲۱ دی ۱۴۰۳چیزی که ملت در نظر نمیگیرن اینه که بستگی داره خودرو کجا تولید شده باشه الان کوروت تو آمریکا ارزون در میاد خودتون دیدید که توی مقاله پدلا کوروت راست فرمون که برای اروپا بود از نسخه آمریکایی خیلی گرون تر بود
Amir Machine
۲۱ دی ۱۴۰۳ربطی به محل تولید نداره
کوروت برای همه بازارها فقط تو یه کارخونه تو آمریکا تولید میشه
قیمت گرون کوروت تو اروپا بخاطر تعرفههای واردات اتحادیه اروپا و مخصوصا بریتانیا است
Xerxes99
۲۱ دی ۱۴۰۳اتحادیه اروپا رو واردات خودرو از آمریکا خودش کلی تعرفه میزاره ولی الان آمریکا میخاد تعرفه بزاره رو ماشینای تولید اروپا اعتراض میکنه
سیاست دوگانه ای دارن
حسن
۲۱ دی ۱۴۰۳اونایی که لایک کردن ادرس کارخونه ها اروپا را بلدن
Nismo
۲۱ دی ۱۴۰۳هیچ ماشینی با این عملکرد و این قیمت تو کل دنیا نمیتونید پیدا کنید
الحق که پادشاهه👑🇺🇸🦅
nima.jdm
۲۱ دی ۱۴۰۳تعجب میکنم اسمتو گذاشتی نیسمو ولی تا حالا ندیدم راجب خودرو ژاپنی حرفی بزنی فقط در مورد آمریکایی حرف میزنی ، جریان چیه؟😂
محمد
۲۱ دی ۱۴۰۳کلا صنعت اتوموبیل دست آمریکاست از اولم دست امریکا بوده تا آخرم میمونه
چین فقط داره کپی میکنه و جز دزدی اطلاعات کاری بلد نیست
مزدک
۲۱ دی ۱۴۰۳اصولا در فاصله ی میان دو نقطه، یک خط شکل میگیره! البته از اونجایی که مابین آمریکا و چین، که شما احتمالا به عنوان بهترین و بدترین خودروسازان جهان در نظرشون گرفتید (که صد البته این گزاره های بهترین و بدترین، خودشون جای بحث تخصصی گسترده ای دارن)، بسیار کشورهای دیگری، با صنایع خودروسازی پیشرفته وجود داشته و دارند، و از اونجا که فرمودید این صنعت “از اول دست آمریکا بوده”، پس در نتیجه دارید درباره ی یک خط تاریخی صحبت می کنید، باید عرض کنم که قطعا نقطه ی شروع خط مورد بحث ما آمریکا نیست! چون نه کارل بنز و نه آرمان پژو، هیچکدام آمریکایی نبودند.
با وجود علاقه و احترام شخصی، که نسبت به صنعت خودروسازی آمریکا دارم، ولی تصور می کنم که شما باید جهت مشخص کردن نقاط و ترسیم خط صحیح تاریخ خودرو، در تصوراتتون تجدید نظر بفرمایید…
RR
۲۱ دی ۱۴۰۳😂😂😂
JDM سابق
۲۱ دی ۱۴۰۳یه زمانی به وزن و نبود آیرودینامیک فعال انتقاد میکردم قیمتو دیدم کلا بیخیالش شدم خوش بحال اونی که آمریکا زندگی میکنه
جو سایت خیلی متشنجه وگرنه دوست داشتم درباره داستان موتور این ماشین و فراری حرف بزنم
مازیار
۲۱ دی ۱۴۰۳دیگه امثال شما هم اگه بخاطر جو سایت بخواید از حرف زدن خودداری کنید که دیگه جو سایت بدتر از اینها میشه
Ferrari
۲۱ دی ۱۴۰۳صحبت کن حاجی.
یاد میگیریم از شما 🙏
BlackWing
۲۱ دی ۱۴۰۳داداش کسی مقصر نیست ، این روزا کل این مملکت متشنجه !!
JaMsHiD-B
۲۱ دی ۱۴۰۳صحبت کنید
افراد سمی رو ول کنید
از شما خیلی چیز هارو میشه یاد گرفت🙏
Taha Ayoobi
۲۱ دی ۱۴۰۳من که منتظرم بشنوم
حمیدرضا
۲۱ دی ۱۴۰۳سراپا گوش هستیم جناب❤️
R@min
۲۱ دی ۱۴۰۳صخبت ها شده ولی خب یه عده نمیخوان بفهمن و یه عده هم تفریحشون همین کل کل ها هست که بنظرم دیگه صحبت های فنی فقط وقت تلف کردنه اینجا.
JDM سابق
۲۱ دی ۱۴۰۳@مازیار
@JaMsHiD-B
@Ferrari
@BlackWing
@Taha Ayoobi
@حمیدرضا
@R@min
با تشکر از همه رفقا و عزیزان درس پس میدیم خدمت اساتید محترم سایت 🙌
بزودی یه مطلب کامل درباره این موضوع کامنت میکنم
مازیار
۲۱ دی ۱۴۰۳خوبه
حمیدرضا
۲۱ دی ۱۴۰۳بی صبرانه منتظریم 😍😍
Taha Ayoobi
۲۱ دی ۱۴۰۳👏👏👏
(Ali(chevynova
۲۱ دی ۱۴۰۳ماشالاه zr1
دقیقا پا گذاشته جای پایzr1 مدل ۱۹۶۹ که ۵۸۰ اسب قدرت رو موتور ۴۲۷ تمام آلمینیومی دست سازش تولید میکرد اونم با کاربراتور ۴ دهنه هولی
قیمت کوروت و پرفورمنس بالاش به همراه اصالت ۱۹۵۳ ، ۳ یار جدا نشدنی از هم بودن طی ۷۲ سال گذشته
کوروت ثابت کرده که میتونی در دسترس همه باشی اونم با قیمت مناسب و در تولید انبوه و خواب رو بگیری از یه تعداد ماشینی که اوج تواناییهاشون اونکه صندلیهاشون چرم گاو هلندی هست و داشبوردهاشون از فیبر کربن هست و قیمتهاشون ۵۰۰ هزار دلار به بالا
ماشالاه اصلی رو باید به تیم شورولت پرفورمنس گفت که بیش از ۶ دهه هست بهترین ها رو خلق کردن
از شورولت بلر ۴۰۹ مدل ۶۲ با ۴۲۰ اسب تا کامارو zl1 مدل ۱۹۶۹ با ۴۳۰ اسب و شول ss مدل ۷۰ با ۴۵۰ اسب قدرت
ab0lf4zl
۲۱ دی ۱۴۰۳واقعا فکر میکنی مشتری ماشین های نیم میلیون دلار ب بالا دیگه فراری و لامبو نمیخرن و بجاش اینو میخرن؟
قطعا نه طرف اونو میخره اینم میخره.
کلا داستان همینه این ماشین نسبت ب اون چندتا برند ارزونتره ولی قیمتش دویست هزار دلاره یعنی ماشین خیلی خیلی گرونیه . و قطعا تمام ملت نمیتونن بخرنش و فقط تو پارکینگ بچه پولدارا میره همین
Taha Ayoobi
۲۱ دی ۱۴۰۳مفت
Siyavash
۲۱ دی ۱۴۰۳به شدت ارزش خرید بالایی داره…کاش بقیه برند ها یکم از قیمت ماشین هاشون بیارن پاین..
بهروز
۲۱ دی ۱۴۰۳شما اصلا نمیدونی چی میگی که میگی میارزه!!. ماشینی که اتاقش با پسوند z06 توی آمریکا 55 هزار دلار فروخته میشه الان 100 هزارتا بیشتر قیمت خورد! فقط و فقط بخاطر یه موتور 1000 اسبی!!. این ماشینو خود آمریکاییها نمیخرند و فقط عشق هالیوودها میخرن. درضمن با این ماشین همون کاری میتونی بکنی که با کوروت مدل 500 اسبی میتونی بکنی. مخ زنی دخترها نیازی به اسب بخار نداره عمو جون. درضمن شما از 500 اسب هم نمیتونی استفاده کنی چه برسه به هزار اسب چون پلیس وسط اتوبان گردنت رو میشکنه و ماشینت رو میبره پارکینگ و خودت و آینده گواهینامه ات رو میفرسته دادسرا
دکتر استاپ
۲۱ دی ۱۴۰۳دوستان هم اکنون یک اروپایی فن فشاری
(شما از ۵۰۰ اسب هم نمیتونی استفاده کنی چه برسه به هزار اسب چون پلیس وست اتوبان گردنت رو میشکنه) اتوبان های آلمان و پیستهای مسابقه هستن
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی و احترام به علایق مردم
۲۱ دی ۱۴۰۳همچین یگ جوری هردو طرف صحبت میکنن که انگار همه سهامداری چیزی
به چه نفعتونه آخه
چی از جون هم میخواین؟
بابا بس کنین به گند کشیدین کامیار
حاضرم شرط ببندم ۷۰ درصد حتی این هارو از نزدیک هم ندیدن
علی شوی که یک نوا قدیمی داره پدر همه رو هم در آورده با کامتاش
من خودم یک سری ۳ ۲۰۱۸ دارم اونم قسطی به خاطر صاحب بیلیاقت قبلیش پدرم رو در آورده
امروز بلوک سیلندر به مشکل خورد چون تعمیر غیر اصولی داشته
یا دوستان کره ای فن که اصلا مطمئن به سن قانونی هم نرسیدن
ژاپنینی فن ها هم که عین سامورایی ها میپرن وسط جواب بدن
بی خیال هم شید
دنیا هم رو با اختلافات نابود نکنید هرکی علایق خودشو داره
من این مدتی هم که نبودم چون این سایت داره تبدیل میشه به کل کل بی مورد
همگی باهم دوست باشیم:)
Galant.VR4(JDM)
۲۱ دی ۱۴۰۳@Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی و احترام به علایق مردم
ما اینهمه گفتیم و وقتمون رو تلف کردیم دیسلایکمون هم گرفتیم
یکی نیست بگه حال نمیکنی با یه ماشینی یه بار اظهار نظر کردی همه فمیدن دیگه نیا رو اعصاب طرفدارای اون ماشین
انگار سهامداران اصلی برندا هستن
بهترین کار اینه بکشی کنار فقط کامنت خودتو بزاری و با کسی مخالفت نکنی چون اینجا کسی جنبه انتقاد نداره
Xerxes99
۲۱ دی ۱۴۰۳اون z06 نیست مدل پایه استینگری هست که از ۷۰ هزار دلار شروع قیمتشه
حسن
۲۱ دی ۱۴۰۳عّ بهروز خودتی ماسکت را بردار نشناختیمت
amir3715
۲۱ دی ۱۴۰۳واقعا عالی شده مخصوصا با اون قدرت و با این قیمت کوروت در کل ماشین عالی بوده همیشه ولی من راستش فقط فقط از کوروت c6 خوشم میومد ولی الان دیگه نه
سوشیانت
۲۱ دی ۱۴۰۳بحث داستان موتور lt6 و lt7 هیچوقت تمومی نداره چون نیازمند بلد بودن یک کلمه مهم هست
حمیدرضا
۲۱ دی ۱۴۰۳جواب سوالمو در مورد سلیکا و موستانگ ندادی
سوشیانت
۲۱ دی ۱۴۰۳خب الان سوالت چیه؟
حمیدرضا
۲۱ دی ۱۴۰۳نظرت در مورد شباهت نسل اول تویوتا سلیکا و فورد موستانگ چیه
حسن
۲۱ دی ۱۴۰۳حمیدرضا سلیکا سال 1970 معرفی شد
موستانگ
سال ۱۹۶۴؛ اولین نسل از فورد موستانگ رونمایی شد
پس اگر منظورت کپیه تویوتا کپی کرده
تویوتا در سال ۱۹۷۰ کوپهٔ اسپرتی بنام سلیکا را معرفی کرد که با الهام از خودروهای عضلانی آمریکایی طراحی شده بود
حمیدرضا
۲۲ دی ۱۴۰۳پس با این تفاسیر اگر ماشین اولیه غیر امریکایی باشه میشه الهام و الهه و اگر ماشین اولیه امریکایی باشه میشه کپی.
تا ببینیم نظر بقیه دوستان امریکایی دوست چی هست
ممنون همینو میخواستم بدونم ممنون از روشنگریتون
حسن
۲۲ دی ۱۴۰۳معلومه خودرو امریکایی حرف نداره
وجدانا ول کن اون ات اشغالا گرون اروپایی را حتی خود اروپاییها هم نمیتونن بخرنشون میرن برا 4 تا متمول بی درد تو چین و امریکا و روسیه اونا را صاحبشونم سوار نمیشه
بیا طرفدار خودروها امریکایی شو دست رو هر کدوم بذاری تو دبی و ترکیه هست سوار میشی
حمیدرضا
۲۲ دی ۱۴۰۳دقیقا بخاطر همین حرفا و اخلاقیات امریکایی بازا هست که همه کاربرای پدال از ماشینای امریکایی متنفر شدن.
Taha Ayoobi
۲۲ دی ۱۴۰۳https://www.pedal.ir/toyota/toyota-celica-copy-mustang/
توی خود لینک نوشته کپی، وقتی واقعا کپی کرده دیگه کپی حساب میشه.
Amir Machine
۲۲ دی ۱۴۰۳حمیدرضا
ببین دوست من
من شخصاً نه ضدیتی با ماشینای اروپایی دارم نه تعصب الکی رو ماشینای آمریکایی ولی وقتی طرف مقابل حرف خلاف واقع بزنه مجبور میشم مثل خودش جواب بدم، درنتیجه، تو این بحثهای الکی که تو سایت راه افتاده اروپایی فنها هم بیتقصیر نیستن، همه رو به پای آمریکایی بازها ننویسید
در مورد کوروت هم اساساً بحث کپی مطرح نیست، حالا چون خودشون اومدن گفتن ما فراری 458 رو بررسی کردیم، ورد زبون همه مخالفها شده کپی کپی، وگرنه خودروسازهای دیگه هم این کارها رو میکنن و صداشو درنمیارن، همین پورشه سر توسعه تایکان تسلا مذل S رو برد تو کارخونش دل و رودهشو کشید بیرون، پس تایکان کپیه؟ نه اصلاً
موضوع کوروت هم همینه، بله موتور Z06 با الهام از 458 ساخته شده ولی بین این دو موتور تفاوتهای اساسی وجود داره که دوستمون رامین یه بار بطور کامل توضیح داد
سوشیانت
۲۲ دی ۱۴۰۳ببین دوست عزیز خودت جواب این سوال رو میدونی سرچ بزن ببین هیچ جا ننوشته بنچمارک تویوتا سلیکا و موستانگ
گاس فرینگ
۲۱ دی ۱۴۰۳قضیه اش مثل قضیه ef7 و tu5 (بلاتشبیه البته)
سهیل گل آزاد
۲۱ دی ۱۴۰۳البته خب این برچسب قیمتیه که کمپانی جنرال موتورز رو این خودرو گذاشته و اگه کسی بخواد سفارش گذاری کنه کوروت zr1 رو به خاطر عرضه محدودی که این سوپرکارها از طرف کمپانی دارن و همچنین تقاضای بالاشون باید یه مدت طولانی تو نوبت باشه که خودروش رو تحویل بگیره تازه اگه بتونه سفارش گذاری کنه تو فروش همچین خودروهایی به خاطر این عناوین سفارش گذاری از سوی کمپانی مدت زمان کوتاهی هست و سریع توقف سفارش گذاری میشه به دلیل تقاضای خیلی بالا و عرضه کمتر از آن همین سال بعد تو خود آمریکا تو بازار آزادش بالای ۴۰۰ هزار دلار قیمت میخوره
amdbenz
۲۱ دی ۱۴۰۳کوروت یکی از کامل ترین ماشیناییه که تا حالا دیدم ایکاش یه بار پشت فرمونش بشینم….
nima.jdm
۲۱ دی ۱۴۰۳با این قیمت واقعا میارزه
البته برای آمریکایی ها
چون تو اروپا قیمت خیلی بالاتره