نسخهٔ بروز شدهٔ کوروت با کابین کاملاً جدیدی معرفی شده که ردیف ناخوشایند دکمهها را با سه صفحهنمایش مدرن جایگزین کرده است.
تنها ویژگی کوروت C8 که خیلی از مالکان نمیپسندیدند، آن دیوار معروف دکمهها بین راننده و سرنشین بود. حال اما شورلت به این انتقادات توجه کرده و نسخهٔ بروز شدهٔ کوروت را برای مدل ۲۰۲۶ با تغییر بزرگی در داخل معرفی کرده است. این نسخهٔ جدید در تمام مدلها از استینگری گرفته تا ZR1 با ارتقاهای چشمگیر در کابین، شامل یک چیدمان سه نمایشگری، دکمههای کمتر و گزینههای جدید برای تزئینات داخلی راهی بازار خواهد شد. ویژگی اصلی این بهروزرسانی، کابین دیجیتال جدید است که شامل یک نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۲.۷ اینچی با گرافیکهای مدرنتر، یک صفحه آمپر دیجیتالی بزرگتر ۱۴ اینچی و یک صفحهنمایش لمسی ۶.۶ اینچی در سمت چپ فرمان میشود.
این نمایشگرها به طراحان شورلت اجازه دادهاند که دیوار دکمهها در کنسول میانی را حذف کنند و بهجای آن ظاهری بسیار تمیزتر و سادهتر ارائه دهند. علاوه بر این، انتخابگر حالت رانندگی بهجای جدیدی منتقل شده و این تغییر فضایی برای یک پد شارژ بیسیم زیر صفحهنمایش فراهم کرده که پوششی برای ثابت نگه داشتن گوشی دارد کنترلهای سیستم تهویه نیز به پایین صفحهنمایش منتقل شدهاند تا دسترسی بهتری داشته باشند. تغییرات کنسول مرکزی جدید فقط به زیبایی محدود نمیشود و بهبودهای کاربردی هم دارد. دو جا لیوانی حالا با نورپردازی تزئین شدهاند، یک درگاه USB-C اضافه شده و یک دستگیره برای سرنشین تعبیه شده است.
ضبط کننده دادههای عملکرد هم ارتقا یافته است و به لطف صفحهنمایشهای بزرگتر، حالا دادههای دقیقتری از پیست و ویدیوهای دورهای رانندگی ارائه میدهد. درنهایت، اپلیکیشن پرفورمنس که اولین بار در کوروت E-Ray معرفی شد، بهبود یافته و به همه مدلهای کوروت ۲۰۲۶ گسترش پیدا کرده است. این اپلیکیشن اطلاعاتی مثل جریان لحظهای اسب بخار و گشتاور، شتاب جانبی، تایمرهای شتاب و دماسنجهای اضافی برای لاستیکها، روغن، مایع خنککننده موتور و روغن گیربکس ارائه میدهد.
خریداران همچنین کوروت حالا گزینههای رنگی بیشتری برای داخل خودرو دارند زیرا علاوه بر رنگهای استاندارد کابین، چهار طرح رنگی جدید اضافه شده است. علاوه بر این، برای اولین بار امکان انتخاب ترکیبهای رنگی نامتقارن هم وجود دارد و شامل مشکی جت در سمت راننده و صندلی قرمز آدرنالین برای سرنشین میشود. برای ZR1، قاب فیبر کربنی دور صفحه آمپر دیجیتالی بهصورت استاندارد عرضه میشود که برای E-Ray یا Z06 سفارشی خواهد بود. یکی دیگر از ویژگیهای برجسته، سقف تارگای الکتروکرومیک است که امکان انتخاب بین سه سطح شفافیت (کامل، متوسط و کم) را میدهد.
با وجود ارتقاهای چشمگیر کابین، کوروت ۲۰۲۶ در بیرون هیچ تغییری نسبت به مدل قبلی ندارد. همچنین هرچند پیشرانهها و تنظیمات شاسی هم بدون تغییر ماندهاند ولی پکیج پرفورمنس ZTK حالا ترمزهای کربن سرامیکی بزرگتری را به همراه دارد. این ترمزها با کالیپرهای ۱۰ پیستونه در جلو و ۶ پیستونه در عقب، عملکرد ترمزگیری بهتری ارائه میدهند. قیمت کوروت C8 مدل ۲۰۲۶ اواخر امسال اعلام خواهد شد.
Boss 429
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴بنازم GM کبیر را. چه کردی با این نسل C8. تا سالیان سال آماده باشید که از این نسل بشنوید. چه اخبارش چه خاطراتش.
همایون
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴واقعا GM و شورولت گل کاشتن تو این نسل و بهترین نسل کوروت رو عرضه کردن سالها بعد محبوبیت این نسل بیشتر از c2 و c3 میشه هیچوقت انقدر همه چیز تموم نبوده این نسل کاری کرده که تو همه زمینهها کوروت به پورشه و فراری برسه قبلا همه میگفتن تو پیستها و سرپیچها کوروت حریف اینا نمیشه ولی استفاده از ترکیب موتور وسط این نقیصه هم رفع کرد احتمالا طرفدارای پورشه و فراری و لامبو ناراحت بشن ولی این نسل کوروت بهترین پکیج رو نسبت به قیمتش بین تمام سوپرکارها ارائه میده شاید تنها ایرادش برای مجموعه دارها فروش زیادش باشه که باعث میشه ماشینشون مثل برندهای ایتالیایی و آلمانی منحصر به فرد نباشه
net
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴من در کامنت هایم چقدر میگفتم کنسول و دیوار کنسول کوروت نسل قبلی بد و ناجور هست در این نسخه بروز شده تغییرش داده ولی همچنان بد هست البته نسبت به کنسول نسل قبلی کمی بهتر شده. باز اون کنسول بزرگ و دیوار کنسول مسخره نسل قبلی داره . برای ماشین سوپر اسپرت در کنسول دو سوراخ لیوان و سقف سانروف گذاشته😃
net
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴این مدل صفحه نمایش و کنسول برای ماشین اسپرت کوپه خوبه نه سوپر اسپرت
Cadillac-V
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴کوروت داره آماده میشه برای رقابت با ۹۱۱
امسال که کادیلاک با سوپرسداناش رسماً سوپرسدان های بی ام و رو رنده کرد
ببینیم کوروتم ۹۱۱ رو رَنده میکنه یا نه، قطعا باید یه مقایسه بین پورشه ۹۱۱ توربو S و شورولت کوروت ZR1 انجام بشه
تازه ممکنه دوباره دوج وایپر با موتور V12 بیاد تو میدون…
صدرا
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴هرچی از زیبایی رنگ سبز بگم کم گفتم
(Ali(chevynova
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴به به
اصالت استینگری ۱۹۶۷ که ۴۳۰ اسب بود رو داخلش میشه حس کرد
کوروت ،۷۲ ساله برای تمام اقشار تولید میشه و با قیمت مناسبش به راحتی توان رقابت با خیلی گرونترها رو داره
فرمول جادویی کوروت فقط در دستانGM عزیز هست که تونسته ۷ دهه این محصول رو در اوج نگه داره
بابا مرحبا کوروت ۱۹۷۳
بابا مرحبا موتور ۴۲۷ آلمینیومی
بابا مرحبا گیربکس مانچی
بابا مرحبا کارتل روغن موتور ۳۲۷
alire
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴قدیمیشو دوست داشتم موست وانتد ۱
𝐀𝐥𝐢
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴غربیلک فرمونش خیلی باحال و جذابه
سوشیانت
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴مهم ترین چیزی که کوروت رو خفن میکنه پرفورمنسش هست ولی خب کابین رو هم پیشرفته تر کرده چه بهتر
میثم طاهونه
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴والا داشبوردش ادمو یاد اتوبوسهای بین شهری میندازه
Mr. gt c
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴خوشبختی یعنی داشتنش….
Siyavash
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴کاش نمایشگر نمیذاشتن و همون دکمه ها بودن..
Artin
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۴آفرین به قول یکی از بزرگان ماشین:« یه زمانی مانیتور جذابیت داشت »
الان کاملا مردم با آپشن های دکمه ای حال میکنن چون برای انجام یه کار باید هزار و پونصد برنامه و اپلیکیشن رو رد کنی😅
یوسفی
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴💓🥰💐
قیمت مناسب و جذاب
BlackWing
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴هیچ ماشینی تو این بازه قیمتی توان رقابت با کوروت رو نداره ، حتی ۹۱۱
Taha Ayoobi
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴نههههه
من عاشق اون ردیف دکمه ها بودم
خداوکیلی زشت بود؟
این کابین جدید خیلی خیلی عالیه ولی من عاشق اون ردیف بودم.
علی
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ما هم اینجا باید دنا بخریم یک میلیارد ونیم با اینکه اینقدر پولمون بی ارزشه بازم یک ونیم میلیارد به دلار 75تومنی میشه 20هزار دلار آخه چخبره لعنتی های ظالم دنا پلاس 20هزار دلار !!!!!!!!!
Arash Kashani
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۴کروت نماد یه ماشین سوپر اسپرت آمریکایی رو زنده کرد
اینکه هیچ برندی تو رقم اسب بخار حریفشون نیست
تو قیمتم که بدتر، هیشکی نمیتونه رقابت منه
توانایشو ندارن
فکر کن قراره یه نسخه زورا بیاد که از ZR1 فعلی هم قوی تره