شورولت کلرادو ZR2 بایسون، حریف سرسخت تاکوما TRD Pro

پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 - 06:55
مطالعه 3 دقیقه
2017-SEMA-Chevrolet-Colorado-ZR2-AEV-001
سال پیش کمپانی‌های شورولت و آمریکن اکسپدیشن با یکدیگر برای ساخت کانسپت کلرادو ZR2 AEV همکاری کرده بودند و به نظر می‌رسد این پیکاپ خشن به زودی راهی...
تبلیغات

سال پیش کمپانی‌های شورولت و آمریکن اکسپدیشن با یکدیگر برای ساخت کانسپت کلرادو ZR2 AEV همکاری کرده بودند و به نظر می‌رسد این پیکاپ خشن به زودی راهی خط تولید خواهد شد.

بنا به گزارش سایت آفرود، نسخه تولیدی این پیکاپ کلرادو ZR2 بایسون نام داشته و اخیراً در لاس‌وگاس به نمایندگی‌های این شرکت معرفی شده است. بنا به گفته یکی از نمایندگی‌ها، پیکاپ مورد بحث تقریباً مشابه نسخه کانسپت بوده و برخی تفاوت‌های جزئی با آن دارد.

شورولت از تأیید این خبر خودداری کرده اما کانسپت یاد شده به سپرهای آفرود، قوس‌های چرخ گسترش یافته و لاستیک‌های 35 اینچی BF گوودریچ مجهز بود. این پیکاپ همچنین از چراغ‌های LED، فلاپ های زیر بدنه و اسنورکل بهره می‌برد. همچنین وینچ و کمپرسور باد هم از دیگر تجهیزات آفرود این خودرو هستند.

اگرچه کلرادو ZR2 از نظر آفرود کردن در سطح بالایی قرار دارد اما شورولت سیستم تعلیق بازنگری شده‌ای را نصب کرده که دارای شوک‌های مولتی ماتیک مخصوص و فنرهای تخت عقب با بازه حرکتی بیشتر می‌باشد.

بدون تعجب باید گفت تمامی این تجهیزات به مدل تولیدی منتقل نخواهند شد زیرا در خبر منتشر شده آمده که کلرادو ZR2 بایسون فاقد اسنورکل و کمپرسور باد خواهد بود. احتمالاً وینچ نیز در فهرست ممنوعه‌های بایسون خواهد بود.

اگرچه پیکاپ مفهومی شورولت از پیشرانه 2.8 لیتری دورامکس استفاده می‌کرد اما مدل تولیدی با پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری 308 اسب بخاری نیز در دسترس خواهد بود. قدرت این پیشرانه در مقایسه با نسخه دیزلی یاد شده که خروجی 186 اسبی دارد به‌طور قابل‌توجهی بیشتر است.

انتظار می‌رود کلرادو ZR2 بایسون در آینده‌ای بسیار نزدیک وارد نمایندگی‌های فروش شود اما باید انتظار بهای بالایی را داشته باشیم زیرا نسخه استاندارد آن قیمت پایه 40995 دلاری دارد.

نظرات

تبلیغات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.