چرا در کوروت پایه از لاستیکهای چهارفصل استفاده شده است؟
لاستیکها بسیار مهم هستند و شورولت کوروت 2020 نیز از لاستیکهای متمایزی استفاده میکند. میشلین لاستیکهای پایلوت اسپورت چهارفصل و ران فلت خود را که میتوانند چسبندگی جانبی 1 جی را تحمل کرده و درعینحال در دماهای بالا نیز عملکرد خود را حفظ نمایند برای کوروت جدید تدارک دیده است.
مهندس ارشد کوروت دراینباره گفته است:
مشتریان این خودرو بیش از هر زمان دیگری دوست دارند خودروی خود را در سه فصل سال و با لاستیکهای یکسان برانند.
شورولت هنوز در حال کار روی تنظیمات شاسی محصول جدید خود است. تا به اینجای کار آنها توانستهاند شتاب جانبی 0.95 جی را با استفاده از لاستیکهای چهارفصل پایلوت اسپورت 4 ثبت نمایند.
لاستیکهای جدید میشلین الگوی مشابه لاستیکهای تابستانی پایلوت اسپورت 4S را داشته اما ساختار و مواد بکار رفته در آن فرق میکنند. مهندس ارشد توسعهی میشلین میگوید:
این لاستیک از نظر بالانس و عملکرد واقعاً مشابه لاستیکهای تابستانی رفتار کرده و درعینحال دو تا سه برابر چسبندگی لاستیکهای تابستانی را در روی برف ارائه میکند.
بخش اعظم مشخصات پرفورمنس کوروت جدید بهصورت راز باقی ماندهاند. شورولت میگوید شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت این خودرو در صورت تجهیز به پکیج پرفورمنس Z51 کمتر از 3 ثانیه خواهد بود. حداکثر سرعت خودرو هم فعلاً شخص نیست و البته خبری از میزان مصرف سوخت پیشرانهی 8 سیلندر 6.2 لیتری به بیرون درز نکرده است. البته دو دنده نهایی گیربکس 8 سرعته دوکلاچه ی این خودرو برای بهبود حداکثری راندمان خودرو طراحی شدهاند ولی دندههای دیگر روی پرفورمنس تمرکز دارند.