ادعا شده که کوروت Z06 جدید با مجموعهای از چرخهای فیبرکربنی به صورت آپشن در دسترس خواهد بود. این رینگهای فوق سبک، با تایرهای میشلن پایلوت اسپرت کاپ 2R با ابعاد 275/30 ZR20 در جلو و 345/25 ZR21 در عقب ارائه میشوند. این ترکیب مشابه تایرهای پورشه 911 GT3 RS و GT2 RS میباشد.
سپس به آئرودینامیک فعال میرسیم. در این خودرو از بالههای قابل تنظیم، اسپلیتر و فلپ های جانبی اکتیو بهره گرفته خواهد شد که بر اساس ترمزگیری، وضعیت خودرو در پیچ و شتاب خودرو تغییر میکنند. آئرودینامیک فعال احتمالاً بخشی از پکیج اختیاری و سفارشی کوروت Z06 خواهد بود.
همچنین گفته میشود مهندسان شورولت یک سیستم اگزوز جدید را در نظر دارند. در این سیستم به جای چهار خروجی در گوشههای سپر، همانند مدلهای گذشته از خروجی در مرکز سپر استفاده خواهد شد که علاوه بر بهبود ظاهر خودرو، صدای بهتر و پرطنینتری را به ارمغان میآورد.
هنوز هم مهمترین جنبه مورد انتظار Z06، موتور آن است. پیشرانه 8 سیلندر 5.5 لیتری میللنگ مسطح مورد استفاده در نسخه مسابقهای C8.R که میتواند به دور موتور 9000 در دقیقه برسد و 600 اسب بخار را آزاد نماید گزینه مورد انتظاری است که البته تنها با یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته دوکلاچه عرضه خواهد شد.