شورولت کامارو 1969 بازسازی شده، ترکیبی زیبا از استایل کلاسیک و افزایش قدرت

یک‌شنبه 3 مهر 1401 - 13:30
مطالعه 6 دقیقه
1969-Chevrolet-Camaro-1
شورولت کامارو 1969 یکی از خاطره‌انگیزترین خودروهای عضلانی آمریکاست و به تازگی نمونه‌های جذاب از آن نظر ما را جلب کرده است. قرار دادن یک پیشرانه...
تبلیغات

شورولت کامارو 1969 یکی از خاطره‌انگیزترین خودروهای عضلانی آمریکاست و به تازگی نمونه‌های جذاب از آن نظر ما را جلب کرده است. قرار دادن یک پیشرانه مدرن در خودرویی کلاسیک شاید باعث تولید محصولی به اصطلاح رستومود شود اما پکیجی کامل نخواهد بود. برای رسیدن به بالاترین سطح باید بیشتر پیش بروید و این همان اتفاقی است که برای این شورولت کامارو رخ می‌دهد. پیشرانه LSX توئین توربوی زیر کاپوت این خودرو تنها بخشی از پکیج باورنکردنی‌ای است که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

فروشنده این خودرو می‌گوید پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری کامارو قدرت 700 اسب بخاری را در چرخ های عقب ارائه می‌کند که دلیل آن وجود دو توربو و اینترکولر هوا به هواست. این پیشرانه قدرت خود را از طریق گیربکس 6 سرعته دستی شرکت ترمک به چرخ ها می‌فرستد. برای توقف این خودرو نیز سیستم ترمز ویلوود وجود دارد که از کالیپرهای شش پیستوه در جلو و روتورهای سوراخ‌دار در هر چهار گوشه سود می‌برد.

به گزارش پدال، این شورولت کامارو 1969 در سیستم تعلیق رایدتک و رینگ‌های فورج کاری شده و سه‌تکه COR استفاده می‌کند. به این موارد باید لاستیک‌های میشلین پایلوت سوپر اسپرت را نیز اضافه کرد. بخش اعظم بدنه تغییر نکرده اما برخی اصلاحات در آن صورت گرفته‌اند که شامل کاپوت فیبر کربنی، چراغ‌های LED جلو و عقب و اسپویلرهای جلو و عقب است. رنگ بدنه خاکستری شارک نیز ترکیبی عالی با رینگ‌های دو رنگ به وجود آورده است.

تغییرات رخ داده در کابین کمی برجسته‌تر هستند. دیگر خبری از کابین استوک نیست و صندلی‌های جلو و عقب به‌روز شده‌اند. این صندلی‌ها با وینیل قرمز و عناصر مشکی پوشانده شده‌اند. تریم داشبورد و درب‌ها نیز هماهنگی بسیار خوبی با صندلی‌ها دارند. کف‌پوش‌های قرمز رنگ نیز باعث جلب‌توجه می‌شوند. کامارو 1969 موردبحث از نظر تکنولوژی مدرن نیز کمبودی ندارد زیرا کنترل سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی آلپاین با اپل کارپلی و... وجود دارند. پشت آمپرهای کلاسیک خودرو نیز مواردی همچون سرعت، دور پیشرانه، دمای مایع خنک‌کننده، فشار روغن، میزان سوخت و ولتاژ باتری را نشان می‌دهند. اگرچه مشخصات تست داینوی این خودروی عضلانی منتشر نشده اما فروشنده می‌گوید کامارو عضلانی یاد شده قدرت 700 اسب بخاری را در چرخ ها ارائه می‌کند. البته اگر مالک از اتانول استفاده کند این پیشرانه می‌تواند قدرت بیشتری تولید کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.