شورلت

شورولت کامارو رپید بلو ادیشن با سقف تولید 20 دستگاه برای بازار ژاپن معرفی شد

شورولت کامارو رپید بلو ادیشن جدید برای بازار ژاپن معرفی شد. کامارو شاید به‌اندازه‌ای که انتظار می‌رفت محبوب نشد اما شورولت همه تلاش‌های خود برای جلب نظر خریداران ژاپنی را انجام می‌دهد و به همین خاطر تنها ۲۰ دستگاه از این خودرو را تولید خواهد کرد. کامارو رپید بلو ادیشن بر پایه تریم LT RS تولید می‌شود و همان‌طور که نام خودرو نشان می‌دهد شاهد طرح خاص آبی رنگ خواهیم بود.

به گزارش پدال و به نقل از carscoops، این خودروی عضلانی و سفارشی از رنگ بدنه آبی رپید با نوارهای مشکی و رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی مشابه مدل LT RS سود می‌برد. در کابین نیز پوشش چرم مشکی و سفید سرامیکی دیده می‌شود. این ترکیب رنگی با رنگ بدنه آبی کاملاً چشم‌نواز به نظر می‌رسد. جدای از نامی جذاب و مشخصات سفارشی، کامارو رپید بلو ادیشن چیز خاصی نسبت به مدل عادی کامارو LT RS ندارد. زیر کاپوت این خودروی آمریکایی پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری قرار دارد که قدرت ۲۷۱ اسب بخاری و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری تولید می‌کند. این نیروی تولیدی از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب فرستاده می‌شود.

قیمت شورولت کامارو رپید بلو ادیشن از ۶,۶۰۰,۰۰۰ ین معادل ۴۵۸۳۳ دلار شروع می‌شود. این خودرو ۳۰۰ هزار ین معادل ۲۰۸۴ دلار گران‌تر از تریم LT RS یاد شده خواهد بود. البته این خودروی سفارشی هنوز هم بسیار ارزان‌تر از کامارو SS هشت سیلندر است زیرا قیمت آن در ژاپن از ۸,۱۰۰,۰۰۰ ین معادل ۵۶۲۹۱ دلار شروع می‌شود. خریدارانی که پیش سفارش این خودرو را به‌صورت آنلاین انجام داده و اقدام به تست درایو آن در مراسمی خاص بکنند به عنوان هدیه تصویر مخصوص کامارو با پرینت کمیک استایل را دریافت خواهند کرد. اولین نمونه‌های این خودرو از آذرماه سال جاری به دست مشتریان خواهند رسید. شورولت کامارو یکی از اضلاع خودروهای عضلانی و محبوب آمریکایی بود که در سال های اخیر رفته رفته با کاهش فروش مواجه بوده و آینده مبهمی را پیش رو دارد. رقبای این خودرو مسیر الکتریکی شدن را در پیش گرفته اند و امیدواریم کامارو نیز پرقدرت تر از همیشه بازگردد…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. AMANTE

    ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1854 ديدگاه)

    به نظرم فقط می خواستن بگن کامارو هنوز زنده است.

    موافقم 32
    مخالفم 3
    1. ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1036 ديدگاه)

      فکر کنید مثل موستانگ چندوقت دیگه وقتی اسم کامارو که میاد تو ذهنمون ی کراس اوور الکتریکی تداعی میشه

      موافقم 28
      مخالفم 0
    2. بهراد

      ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (243 ديدگاه)

      کامارویی که برقی بخواد بمیره بهتره از نظر من.

      موافقم 24
      مخالفم 1
  2. Si

    ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (527 ديدگاه)

    کجاست کامارویی که وقتی فقط اسمش می اومد رقیب هاش میترسیدن

    موافقم 28
    مخالفم 1
  3. Amir

    ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (121 ديدگاه)

    از جنرال‌موتورز عزیز خواهشمندیم اگر میخواد همین استایل بدنه رو الکتریکی کنه ، بزنه . اگه میخواد عین بقیه اسامی (بلیزر و اکلیپیس و .. ) شاسی بلند یا کراس اور کنه ممنون میشیم همین جا با همین موتور چهار سیلندر با کامارو تا ابد خداحافظی کنیم

    موافقم 21
    مخالفم 2
  4. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    لارمه چند نکته بگم.اول اینکه موتور این مدل کامارو با اینکه 4 سیلندره ولی عالیه و در حال حاضر انحصاری کامارو تا 7000 دور در دقیقه میشه شلاقش زد صدای توپی داره ولی بازم برا ماسل خوب نیست.نکته بعدی قیمت این مدل تو ژاپن برابر با یه کامارو وی8 فول 1ال ای هست من نمیدونم چرا آمریکاییها همین رفتار رو با ژاپن و اروپاییها نمیکنن.فکر کنید وقتی کامارو با قیمت آمریکا تو ژاپن فروخته بشه میتونه چه بلایی سر رقبای ژاپنی بیاره.الان این کامارو داره با دو برابر قیمت فروخته میشه.نکته بعدی شورولت اگر تمام مدلها رو با رخ زی ال1 بده بیرون و یه مدل جدید مثل زد28 بده بیرون چقدر سر و صدا میکنه.پدال در آخر خبر لینکلن رو هم کار کن تا تشتکها بپره

    موافقم 13
    مخالفم 4
  5. ایلیا

    ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (389 ديدگاه)

    هعی؛ کامارو هم کاماروهای قدیم

    موافقم 6
    مخالفم 0
  6. nima1912

    ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (20 ديدگاه)

    فقط قیمتشو🤦‍♂️عجب چیزی میدن با چه قیمتی حیف این ماشین که الکتریکی بشه

    موافقم 8
    مخالفم 0
  7. JDM lover

    ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    بدترین کار شورلت گزاشتن موتور ۲ لیتری توربو روی کامارو های پایه هست
    همینو با یه تنفس طبیعی v6 میداد بیرون خیلی بهتر بود
    من نمیگم ۲ لیتری توربو بده ، ولی برای یه ماسل کار با اون طراحی خشن مناسب نیس

    موافقم 5
    مخالفم 0
    1. nima1912

      ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (20 ديدگاه)

      اصلا موتور ۲ لیتری توربو مناسب این هیولا نیست

      موافقم 4
      مخالفم 0
  8. راستین

    ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (564 ديدگاه)

    این کارو کردن تا بگن کامارو هنوز نمرده. خودتونم می دونید. اما اما….اونقدری که شرولت در حق کوروت کرد، برای کامارو به خرج نداد. شرولت در حق کامارو خیلی بد کرده. امیدوارم شرولت به این داستان پایان بده. من خودم خیلی ماسل کار ها رو دوست دارم. مخصوصا موستانگ. البته چلنجر هم دوست دارم. ولی باید دوباره کامارو به روز ها ی قبل برگرده و با مدل های z28 دوباره به دوران اوج برگرده.

    موافقم 7
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا