شورلتنیسان

شکست سخت شورولت کوروت در مسابقه درگ با نیسان GT-R!

مسابقه درگ نیسان GT-R و شورولت کوروت نشان می‌دهد گودزیلا به حدی خوب است که سوپر اسپرت آمریکایی‌ها در برابر آن همانند یک خودروی اقتصادی جلوه می‌کند.


زمانی که شورولت کوروت در نسل هشتم به طراحی پیشرانه وسط روی آورد، دیگر حس عجیب راه رفتن یک دایناسور با یک جفت کتانی نیو بالانس وجود نداشت. پیشرانه کوروت این بار دقیقاً همان جایی قرار گرفته که باید ۷۰ سال قبل قرار می‌گرفت اما حتی این نوع طراحی نیز نمی‌تواند در برابر دو توربو و سیستم چهار چرخ محرک نیسان GT-R دوام بیاورد.

سوپر اسپرت ژاپنی‌ها اگرچه سیلندرهای کمتری نسبت به کوروت دارد اما از دو مزیت مهم سود می‌برد. توربوها به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری GT-R کمک می‌کنند قدرت ۵۷۸ اسب بخار را تولید کند که بسیار بیشتر از قدرت ۴۹۵ اسب بخار کوروت است. البته گشتاور شورولت بیشتر است و به ۶۳۷ نیوتون متر می‌رسد درحالی‌که این رقم برای گودزیلا ۶۳۲ نیوتون متر خواهد بود. شایان ذکر است هر دو خودرو از لانچ کنترل سود می‌برند. مزیت دوم GT-R به سیستم چهار چرخ محرک مربوط می‌شود درحالی‌که شورولت کوروت نیروی خود را فقط به چرخ‌های عقب می‌فرستد. سیستم چهار چرخ محرک نیسان در طرف مقابل اندکی باعث اضافه‌وزن خودرو شده و از این نظر کفه ترازو به نفع کوروت سنگینی می‌کند. در مسابقه اول این گودزیلا است که زودتر از خط استارت کنده شده و تا پایان کار جلوتر از کوروت می‌تازد.

نیسان در مسابقه دوم از لانچ کنترل استفاده نمی‌کند و به همین خاطر در خط استارت قافیه را به رقیب می‌بازد. در حقیقت گودزیلا به حدی کند استارت می‌زند که کوروت به راحتی پیش می‌افتد. در مسابقه سوم شاهد رقابت فشرده‌تری هستیم چراکه هر دو خودرو استارت قابل‌احترامی دارند و حتی به مدت چند ثانیه شانه به شانه یکدیگر حرکت می‌کنند؛ اما GT-R قوی‌تر می‌تواند قبل از خط پایان از کوروت پیشی بگیرد. نیسان مسافت ۴۰۰ متر را در زمان ۱۰.۹۸ ثانیه و با سرعت ۲۰۲ کیلومتر در ساعت طی می‌کند درحالی‌که این رقم برای کوروت ۱۱.۹۹ ثانیه و سرعت ۱۹۱ کیلومتر در ساعت است. شاید دو خودروی موردبحث در آمریکا رقیب مستقیم یکدیگر نباشند اما در تایلند که مسابقه درگ برگزار شده وضعیت متفاوت‌تری دارند. قیمت GT-R و کوروت در این کشور حدود ۲۹۰ هزار دلار است اما در آمریکا اختلاف قیمت ۵۰ هزار دلاری بین نسخه پایه کوروت استینگری و ارزان‌ترین نسخه نیسان GT-R وجود دارد که همین امر مقایسه بین دو خودرو را کمی سخت می‌کند. اگر قیمت هر دو خودرو یکسان بود شما کدام‌یک را انتخاب می‌کردید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰۷ دیدگاه‌ها

  1. شمال

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (52 ديدگاه)

    گودزیلا قاتل سوپر اسپرتهای بزرگ 💪
    این شکست تقدیم به NAVID@@98

    موافقم 12
    مخالفم 9
    1. Ahmad

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (129 ديدگاه)

      این گودزیلا مهندسی ش برای ۲۰۰۷ هست هنوزه که هنوزه حرف واسه گفتن داره وای به روزی که ار۳۶ بیاد

      موافقم 16
      مخالفم 4
    2. شمال

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (52 ديدگاه)

      و همچنین تقدیم به (Ali(chevynova

      موافقم 16
      مخالفم 4
    3. سوشیانت

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (2146 ديدگاه)

      گودزیلاتون لات کوچه خلوته کوروت c8 z06 ۱۰.۶ میزنه

      موافقم 11
      مخالفم 14
      1. ناخدا

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (173 ديدگاه)

        نتیجه رو ببین 🔥

        موافقم 12
        مخالفم 4
        1. سوشیانت

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (2146 ديدگاه)

          نتیجه رو اعلام کردم کوروت ۱۰.۶ میزنه و نیسان تو خواب هم همچین چیزی رو نمیبینه🔥

          موافقم 3
          مخالفم 7
      2. amir

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (2504 ديدگاه)

        چطور وقتی کابینت چرخ دار تسلا ضعیف ترین نسخه پورشه رو با تقلب زد حساب بود سوشی ماهی تیلاپیا؟

        موافقم 11
        مخالفم 8
        1. سوشیانت

          ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (2146 ديدگاه)

          امیر وقتی بزرگ شدی علاوه بر اینکه یاد میگیری با مدرک حرف بزنی یاد میگیری که اسم دیگران رو مسخره نکنی سطحت در همون حده که سعی کنی سوپر اسپرت رو با پیکاپ مقایسه کنی در حالی که همون سایبرتراک شتاب و قدرتش از ۹۱۱ توربو اس بیشتره
          پدال چطور کامنت اون رو با این طرز حرف زدنش منتشر میکنی اون وقت مال من رو نه؟؟؟؟

          موافقم 5
          مخالفم 2
      3. Ahmad

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (129 ديدگاه)

        (گودزیلاتون لات کوچه خلوته)
        برادر گنده های دنیا حریف گودزیلا نمیشن تنها ماشینی که داره با ۹۱۱ رقابت میکنه همین جی تی ار هستش اتفاقا امریکایی ها لات کوچه خلوتن که میگن شتاب ماشینشون یک و خورده ایی هست ولی در عمل ۳ونیم هم تایم نمیزنه

        موافقم 10
        مخالفم 9
        1. phonix

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (1816 ديدگاه)

          زمان معرفی این طور بود الان برای رقابت با پورشه باید محصول جدید ارائه بده با تکنولوژی های روز
          این نقش در حال حاضر همین کوروت داره انجام میده

          موافقم 1
          مخالفم 1
        2. سوشیانت

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (2146 ديدگاه)

          منبعت چیه که در عمل سه و خورده ای هست یک بار برای همیشه بیاین و اثبات کنین وگرنه من هم میگم نیسان شتابش در عمل پنج ثانیه هست

          موافقم 1
          مخالفم 3
        3. رضا

          ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (167 ديدگاه)

          نمیری

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. N

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (83 ديدگاه)

        کوروت z06 جدید به قول تو ۱۰.۶ میزنه
        نیسان gtr مال سال ۲۰۰۷ تایم ۱۰.۹ میزنه
        این خودش نشون میده جایگاه gtr کجاست که برای شکست دادنش باید نسخه قوی تر سوپراسپرت امروزی رو بیاری

        موافقم 10
        مخالفم 5
        1. سوشیانت

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (2146 ديدگاه)

          خب این یعنی مهندسی نیسان ته کشیده و رقبا دارن رنده ش میکنن در ضمن نگران نباش اگه بخوایم از گذشته هم بگیم تو دهه ۶۰ که آمریکایی ها داشتن رکورد های پرفورمنس رو جا به جا میکردن ژاپن نمیدونست ماشین چیه

          موافقم 4
          مخالفم 7
      5. حسن

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (1390 ديدگاه)

        بزرگوار گودزیلا یکی از اسطوره های خودرو سازی جهانه این چه حرفیه

        موافقم 14
        مخالفم 0
        1. محمدهادی

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (2172 ديدگاه)

          ژاپن فقط گودزیلارو نداره
          درحال حاضر یک هیولای دیگه هم هست در ژاپنی ها که همین کارکرد رو داره
          هوندا NSX ورژن پایانی

          موافقم 10
          مخالفم 2
    4. پیام

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (1758 ديدگاه)

      نیسان تو این سال ها به طراحی و … جی تی آر اصلا توجهی نکرد. یه طراحی و موتور رو چهل سال بیرون بدی!!! فرم چراغ جلوش و پشتش! اصلا همخوانی نداره. طراحی داخلش کاملا معمولیه و با کوروت زمین تا آسمون فرق داره. پهنای کوروت و جی تی آر رو مقایسه کنید! دیگه اینکه نسخه ضعیف کوروت هست و … به کنار…

      موافقم 5
      مخالفم 13
      1. ناخدا

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (173 ديدگاه)

        جنسیس کوپه چطوره پیام😁

        موافقم 17
        مخالفم 1
        1. پیام

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (1758 ديدگاه)

          والا جنسیس کوپه که تولید بشه LC باید جمع کنه ولی میدونم آیونیک میتونه دهن جی تی آر رو آسفالت کنه.
          همین جی تی آری که براتون قدیسه هست ننای داخلش در حد دوو سیئلو هست!

          موافقم 1
          مخالفم 20
        2. ناخدا

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (173 ديدگاه)

          چنین اظهار نظرات خنده داری فقط از شخصی مثل پیام که سواد خودرویی نداره برمیاد 🤭
          تلاش‌های بیهوده هیوندای برای ساخت یک خودرو کوپه اسپرت رو دیدیم که منجر شد به تولید جنسیس کوپه ای که هرگز نتونست چه در ظاهر و چه در باطن در سطح یک خودروی اسپرت واقعی باشه چه برسه به اینکه بخواد در مقابل گودزیلا عرض اندام کنه 🤭
          و آخرش هم بعد از سه الی چهار سال خط تولیدش متوقف شد و به ابدیت پیوست چون فهمید که جاش بین سوپراسپرتهای بزرگ دنیا نیست🤭
          اما گودزیلا از سال ۲۰۰۷ تا حالا لقب قاتل سوپراسپرتهای بزگ دنیا رو یدک میکشه

          موافقم 11
          مخالفم 3
        3. NAVID@@98

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (443 ديدگاه)

          کودزیلاتون ( لات کوچه خلوت ) سالهاست که از سوپر سدان های وحشی ما شکست میخوره چه برسه به سوپر اسپرت ها و سوپرکار ها و هایپرکار ها که نگو و نپرس
          ببینو دبگو 🔥🙅👊🤜
          شعار سال جهش تولید ✊
          تولید کننده انواع محصولات خودرویی 🔥💪
          جوری که با یک سدان وحشی لات های کوچه خلوت را ناک اوت میکنند 😮‍💨😂😱😘

          موافقم 2
          مخالفم 7
        4. آرین

          ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (316 ديدگاه)

          میگم طراح فورد سوپر دیوتی شمایین ؟
          منظورتون از ماشین ما چی بود

          موافقم 2
          مخالفم 0
      2. amir

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (2504 ديدگاه)

        هرچی هست یه پیستونش به کل یاتاقان انفجاری هشت سیلندری شورت لامبادا با صدی خدالیتر بنزین مصرف و آتیش سوزی میرزه

        موافقم 11
        مخالفم 2
      3. datsun

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (3561 ديدگاه)

        پیام این چهار تا چراغ گرد اصالت و تاریخچه شون از خودرو سازی کره بیشتره 🤐

        موافقم 13
        مخالفم 2
        1. پیام

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (1758 ديدگاه)

          اصالتتونم دیدیم! دیدیم میتسوبیشی با اون همه قدمت و اصالت به چه فلاکتی افتاده! البته من هیچ وقت دوست ندارم بدندای ژاپنی به این وضعیت بیفتن چون جا برای چین باز میشه و این از هیچ لحاظ برلی دنیا اتفاق خوبی نیست ولی آدم رو مجبور میکنید که اینجوری صحبت کنه

          موافقم 2
          مخالفم 15
        2. datsun

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (3561 ديدگاه)

          میتسوبیشی الان جنگنده نسل شش و پرتابگر فضاپیما درست میکینه و هیوندا هنوز درگیر ایموبیلایزر و موتور لامبدا تفاوت رو فهمیدی کوچولو

          موافقم 14
          مخالفم 0
      4. Ahmad

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (129 ديدگاه)

        پیام بهت حق میدم که راجع جی تی ار
        اینقد بد بگی به هر حال کل صنعت کره روی هم جمع بشن یه چرخ جی تی ار هم نمیتونن درست کنن و ارزش گودزیلا تو این پست مشخص شد که چه قد بالاست به خاطر هیتی که کاربرا به گودزیلا دادن معلوم شد که چه قد جی تی ار تو این ۲۰سالی اینا رو سوزانده و کارش رو به بهترین نحو انجام داده منتظر ار۳۶ هم باشید که قراره زنده زنده اتیشتون بزنه

        موافقم 13
        مخالفم 2
      5. ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        یعنی اوج دانش و سوادت اینه که بیای از یه ماشین سوپر اسپرت ایراد بگیری بگی طراحیش خوب نیس ؟ 😂
        این که ۱۷ ساله داره پرفورمنس عالی ارائه میده یعنی توجهت رو جلب نکرد ؟
        این که سال ۲۰۰۷ بیای و شتاب زیر ۳ بزنی عالی نبود ؟
        باید گیر بدی به طراحی که تازه اونم سلیقه ایه ؟

        موافقم 10
        مخالفم 1
      6. آرین

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (316 ديدگاه)

        مستم باشی نمیتونی همچین چرتی بگی پیام

        موافقم 11
        مخالفم 1
      7. phonix

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (1816 ديدگاه)

        یعنی چی فرم چراغ جلو وپشتش هم خوانی نداره ؟
        هر روز یه دسته گل جدید میزنی پسر

        موافقم 3
        مخالفم 0
    5. Aventador

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (169 ديدگاه)

      نشون داد هنوز کت تن کیه🇯🇵

      موافقم 10
      مخالفم 6
      1. ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (83 ديدگاه)

        اسمت اونتادوره اما عکس lp640 داری

        موافقم 5
        مخالفم 0
    6. amir

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (2504 ديدگاه)

      گودزیلای پیر هنوزم یه دست بهش بکشی کلی قربانی میگیره اینجاس که میگن دود از کنده بلند میشه

      موافقم 14
      مخالفم 3
    7. NAVID@@98

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (443 ديدگاه)

      جدی می‌فرمایید ؟؟؟ !!!! پ اینارو ما پ از کجا در آوردیم ما پَ!!!! بوعهههههه 😂 حاج اقا شمارو کجا میبرن حاج اقا😂
      اینم تقدیم به شمال که گفتیم بگیم که مالی نیستی چون چیزی که گفتی مالی نبود 😝

      https://youtu.be/ej9KsRZkt5Q?si=Fm_pNOgQqygG_SiW

      درگ پورشه ۹۱۱ جی تی ۳ آر اس نسل قبل که زمان معرفی نزدیک به جی تی ار داره
      با جی تی آر نیسمو 👋

      پورشه همیشه نشون داده کت تن کیه 🇺🇸🇷🇺🇩🇪🇪🇺

      با یه سرچ راحت سریع پیدا شد چه برسه به موشکافی بیشتر🙅

      حالا نکته اش کجاست ؟!!!!🤙

      اگه مغزتون رو بکار بندازید و چشم بصیرتتون رو ران کنید 😵

      میبینید که چقدر کار پورشه ارزشمند و برتره 💪🔥

      چرا؟!!!!!💁

      چون پورشه ۹۱۱ با نسخه محور عقب و موتور تنفس طبیعی تونسته از همه هر لحاظ بهتر از کودزیلای نیسان حی تی ار چهارچرخ محرک باشه بشه 🙅🔥😜

      چه برسه به نسخه جی تی ۲ آرس ۹۱۱ با همین شرایط یعنی دیفرانسیل عقب که خیلی سریعتر هم هست 🔥💪
      دیگه خودتون تا اخرش رو برید 🔥

      یعنی فکر کنید محور عقب که برای درگ خیلی سخته و با موتور تنفس طبیعی
      تونسته بهتر باشه 🔥👊
      تو پیست هم که پورشه ۹۱۱ که ۱۰۰ درصد بهتره 🔥💪

      دیگه خودتون تا اخرش برید 🙅

      یعنی 🥇👑اروپا و آمریکا خدایی خوب همیشه همه هر چیزی رو باهم دارن هم تیونینگ اونم بهترینش و اولش هم پرفورمنس و هایپرکار ها اونم بهترین و اولش برای همین میگیم اروپایی و آمریکایی ها را خدا ساخته چون خدایی هستن خودشون و خدا هم کمکشان میکنه کلا در هر چیز بهترین و اول ش اروپا و آمریکا هستن چون همه هر چیزی رو باهم دارن هم تیونینگ اونم بهترینش و اولش هم پرفورمنس و هایپرکار ها اونم بهترین و اولش برای همین میگیم اروپایی و آمریکایی ها را خدا ساخته چون خدایی هستن خودشون و خدا هم کمکشان میکنه کلا در هر چیز بهترین و اول خوب خدایی همیشه👑🥇

      رده بندی ها را هم برای دست گرمی میدن دیگران که همونشم از خودشونه

      معلومه دیگه درسته که هرچی دارن از اروپا و آمریکا دارن ولی خب مسلما به گرد پای خود اروپا و آمریکا که کلا نمیرسن😜

      پس مرگ بر صدام ✊
      دعای ماشین 🤲
      خدایا هرکه هر ماشینی خواستو دوست داشتو بهش بده بجز مخالفانمان را آمین😍

      موافقم 4
      مخالفم 16
      1. شمال

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (52 ديدگاه)

        نتیجه = لِه شدن یکی از جدیدترین مدلهای کوروت زیر چرخهای گودزیلای مدل ۲۰۰۷ 💪💪💪 بعد تو باز برو از اینور و اونور جمله کپی کن و به هم چسب وصله کن و یک تومار بی سر و تَه درست کن و بفرست اینجا اما هیچ فایده ای نداره و نتیجه عوض نمیشه پس خودت رو خسته نکن و اینترنت ماهانه ت رو به هدر نده

        موافقم 14
        مخالفم 1
        1. NAVID@@98

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (443 ديدگاه)

          نتیجه له شدن نیسان جی تی ار کوزیلا زیر چرخهای پورشه ۹۱۱ که اثبات کردم از همه هر نظر بهتر است قطعاً و له شدن زیر گشتاور موتور های وی ۸ هشت سیلندر جاودانه آمریکایی🙅💪😝 👊
          شورلت کوروت که در حد مقایسه با پورشه باکستر و از این هاست 😜

          از چی مایه میزارید🙅
          اشکال نداره دایی درست میشه خودتو خالی کن 😂😘

          موافقم 4
          مخالفم 12
        2. شمال

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (52 ديدگاه)

          فقط به تیر خبر نگاه کن که گفته شکست سخت 💪💪💪 میدونم برات سخته ولی سعی کن باهاش کنار بیای و خودت رو عذاب ندی آقای جمله چسب وصله کن

          موافقم 11
          مخالفم 4
        3. NAVID@@98

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (443 ديدگاه)

          من به خودم رحمت میدم چرا؟
          چون به شما آوانس دادیم به لطف مجموعه گرامی پدال با همکاری دوستان عزیز پشت صحنه
          گفتیم این مطلب کار کنند تا باشد بسی مرهمی بر شکست هاتان باشد تا رستگار شوید آمین😝

          از قدیم گفتن رحمت از بزرگان استو بسط/
          ساقیا بده جامی زین رحمت روحانی /
          بشنو از من چون حکایت میکنم /
          وز برتری های که میگویم حکایت میکنم /🙅

          سائل : داداش از چی حکایت میکنید ؟؛
          من : از همون ها که گفتم ،
          سائل : من ندیدم داداش میشه دوباره بگی لطفا ؟
          من : پسرکم ما شمارا به راه راست هدایت میکنیم اما شاکرا و اما کفورا
          اینم برای سلامتی خودمو خودت دوباره میگم باشد تا ایمان آورده و عمل احسان انجام دهید آمین 😍

          امر فرمودیم که :
          نتیجه له شدن نیسان جی تی ار کوزیلا زیر چرخهای پورشه ۹۱۱ که اثبات کردم از همه هر نظر بهتر است قطعاً و له شدن زیر گشتاور موتور های وی ۸ هشت سیلندر جاودانه آمریکایی🙅💪😝 👊
          شورلت کوروت که در حد مقایسه با پورشه باکستر و از این هاست 😜

          بعدشم به دست شمال یه قطب نما دادیم فعلا یه چند دور دور خودش بزند تا بعد به جای اصلی خودش برگردد تا به جهت مغناطیسی صحیح خودش برگردد و گفتیم از چی مایه میزارید🙅
          اشکال نداره دایی درست میشه خودتو خالی کن 😂😘

          موافقم 4
          مخالفم 5
        4. NAVID@@98

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (443 ديدگاه)

          من به خودم رحمت میدم اگه گفتین چرا چرا؟
          چون به شما آوانس دادیم
          تا باشد بسی مرهمی بر شکست هاتان باشد تا رستگار شوید آمین😝

          از قدیم گفتن رحمت از بزرگان استو بسط/
          ساقیا بده جامی زین رحمت روحانی /
          بشنو از من چون حکایت میکنم /
          وز برتری های که میگویم حکایت میکنم /🙅

          بشنو از من چون حکایت میکنم وز برتری ها آگاهت میکنم :

          سائل : داداش از چی حکایت میکنید ؟؛
          من : از همون ها که گفتم ،
          سائل : من ندیدم داداش میشه دوباره بگی لطفا ؟
          من : پسرکم ما شمارا به راه راست هدایت میکنیم اما شاکرا و اما کفورا
          اینم برای سلامتی خودمو خودت دوباره میگم باشد تا ایمان آورده و عمل احسان انجام دهید آمین 😍

          امر فرمودیم که :
          نتیجه له شدن نیسان جی تی ار کوزیلا زیر چرخهای پورشه ۹۱۱ که اثبات کردم از همه هر نظر بهتر است قطعاً و له شدن زیر گشتاور موتور های وی ۸ هشت سیلندر جاودانه آمریکایی🙅💪😝 👊
          شورلت کوروت که در حد مقایسه با پورشه باکستر و از این هاست 😜

          بعدشم به دست شمال یه قطب نما دادیم فعلا تا به جهت مغناطیسی صحیح خودش برگردد و درستش را ملتفت شده و از عنایات ما مستفیض شود 🤲🧭
          و در ادامه هم گفتیم دلشون رو به این خوش کنن و از چی مایه میزارند از آوانس ما😂🙅
          و گفتیم اشکال نداره دایی درست میشه خودتو خالی کن 😂😘

          موافقم 4
          مخالفم 6
        5. شمال

          ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (52 ديدگاه)

          حتی با اینکه جمله کپی میکنی و به هم میچسبونی باز هم ۱۰۰۰ تا غلط املایی داری 😵‍💫 یعنی تا این حد ! نمیدونم داخل کپی پیست دیگه چطوری غلط املایی داری ! این وسط پیدا کردن یک راه حل و یک دستور العمل برای نجات دادنت از این بحران فکری ضرورت شدیدی داره و چه بهتر اینکه این نسخه از طرف کسی باشه که این حالات پریشانی تو رو به خوبی بشناسه و چراغ راه و نجات دهنده تو باشه ! حالا هی برو با نظام دو برره و خرزوخان ارتباط بگیر🤣

          موافقم 3
          مخالفم 0
    8. ممد ژانگولر

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (3714 ديدگاه)

      هر وقت خود امپراتور ژاپن نشست پشت گودزیلا و رئیس جمهور آمریکا نشست پشت کوروت تازه میشه گفت این مسابقه عادلانست و فیک نیست.
      غیرتی که تو فشار پدال گاز توسط این شخصیتها وجود داره تو بقیه نیست.بخاطر مام میهنشون گاز واقعی میدن .

      موافقم 5
      مخالفم 1
    9. Nx

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      گودزیلا = غول کش🔥👌

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. علیرضا

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (186 ديدگاه)

    ضعیف ترین نسخه کروت رو آوردین بعد افتخارم میکنین؟

    موافقم 19
    مخالفم 5
    1. Reza

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      من انتخابم اکثر اوقات آمریکایی ها هستن، اما … وقتی پای جی تی آر یا ال اف ای وسط باشه اونوقت فقط ۳ تا آمریکایی میتونن با اینا رقابت کنن، دوم وایپر و شورلت کوروت و فورد جی تی

      موافقم 13
      مخالفم 1
    2. reza342

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (188 ديدگاه)

      کرورت خیلی سبکتره مهندس

      موافقم 3
      مخالفم 9
      1. سوشیانت

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (2146 ديدگاه)

        مهندس قدرت جی تی آر بیشتره و مزیت بسیار مهم چهار چرخ محرک رو داره و این کوروت هم ضعیف ترینه مدل z06 بود برنده میشد

        موافقم 8
        مخالفم 13
        1. Siyavash

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (694 ديدگاه)

          مهندس همین gtr هم نسخه پایه هست..نیسمو که نیست..هم کوروت هم نیسان جفتشون نسخه پایه هستن..

          موافقم 5
          مخالفم 2
        2. آرین

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (316 ديدگاه)

          آره ؟ اون موقع که تاکوما با نصف قدرت اون دو تا غول آمریکایی رو برد وزن حساب نبود ؟ چیزی بگو خودت خودت نگیره

          موافقم 2
          مخالفم 1
        3. سوشیانت

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (2146 ديدگاه)

          مهندس نیسمو هم ۱۰.۶ نمیزنه

          موافقم 0
          مخالفم 1
        4. سوشیانت

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (2146 ديدگاه)

          آره ژاپن لات کوچه خلوته هر موقع بحث قوی ترین ها میشه پیداش نمیشه تو پیکاپ ها که تا رم تی آر ایکس و فورد اف ۱۵۰ رپتور آر هست ژاپن جایی نداره و تو ماشین های اسپرت هم تا کوروت و چلنجر هستن باز هم جایی نداره

          موافقم 1
          مخالفم 5
  3. یوسف

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (963 ديدگاه)

    تقدیم به ماشاالله خان سایت…..
    الان هزارتا بهونه میاره….. که این اله اون بله

    موافقم 14
    مخالفم 6
    1. Taha Ayoobi

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (1614 ديدگاه)

      هزار تا بهونه چیه.
      کامل واضحه که اگه کروت هم توربو دشت و چهار چرخ بود نتیجه کامل فرق میکرد

      موافقم 7
      مخالفم 9
  4. Taha Ayoobi

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (1614 ديدگاه)

    با اینکه گودزیلا توربو داره چهارچرخ محرکه نتیجه نزدیک بود.
    اگه کوروت هم توربو باشه و چهار چرخ، صد درصد میبره

    موافقم 4
    مخالفم 10
    1. Ahmad

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (129 ديدگاه)

      (اگه کوروت هم توربو باشه و چهار چرخ صددرصد میبره) برادر فکر میکنی مگه الکیه پاچه ها رو بدی بالا یه یا علی بگیو بعد رو موتور توربو و سیستم چهار چرخ بذاری میدونی همین سیستم چهار چرخ جی تی ار چه قد کار مهندسی روش شده همین سیستم توربو باید بتونی که مهندسی شده روش کار کنی و تاخیر رو به حداقل برسونی این کارهای مهندسی خودرو برای امریکایی ها قفله

      موافقم 10
      مخالفم 7
      1. سوشیانت

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (2146 ديدگاه)

        برای ژاپنی ها این قفله که بتونن قدرت و سرعت کوروت c7 zr1 یا موتور و عملکرد c8 z06 تو درگ رو داشته باشن

        موافقم 3
        مخالفم 10
        1. datsun

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (3561 ديدگاه)

          Gtr نیسمو زمانی سریع ترین خودرو نوربرگ رینگ بود، افتخاری که هیچوقت بعد دو نسل عوض کردن نصیب کوروت نشد الان هم منظورم این نیست که کوروت ماشین بدیه اتفاقا قابل احترامه هم کوروت هم ۹۱۱ و هم gtr از معدود سوپر اسپورت های اصیل باقدمت دنیان که سالها بدونه وقفه تولید شدن،

          موافقم 9
          مخالفم 2
        2. amir

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (2504 ديدگاه)

          زمانی که ان اس ایکس با فراری مقایسه میشد و از موتور 2jz دو هزار اسب قدرت میگیرفنن دهه نود که jdm افسانه شده بود چی؟ البته از کسی گه منبعش برای شتاب دیمن یه کاغذه انتظار بیشتری نمیره
          البته دیمن به شدت برای من قابل احترامه مخصوصا هلکت

          موافقم 7
          مخالفم 1
        3. سوشیانت

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (2146 ديدگاه)

          تو خط مستقیم هم همیشه نیسان پشت سر شورولت بوده مگر اینکه ضعیف ترین کوروت باهاش رقابت کنه

          موافقم 0
          مخالفم 4
        4. سوشیانت

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (2146 ديدگاه)

          ببخشید تایم درگ روی کاغذ نوشته میشه از این به بعد بهشون میگم از تو کمک بگیرن

          موافقم 0
          مخالفم 4
        5. حمیدرضا

          ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (181 ديدگاه)

          نیسان پشت سر شورولت بوده؟ مگر اینکه ضعیفترین کوروت باهاش رقابت کنه؟

          https://youtu.be/HFfzJH4e9tY?si=Lku-8aVRsAk5X2rT

          یک ‌gtr پایه و یک کوروت بالارده معذرت 🤪😂

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. احمدی

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (45 ديدگاه)

        فورد اف چهل بهت سلام میرسونه 🤣 برای آمریکا قفل ماشین لوتوس تبدیل کرده به هنسی ونوم آنقدر سریع که بوگاتی میزنه تو نمیدونی چه شتاب داره هنسی باید یک سال تحت بهترین راننده ها آموزش ببینی تا بتونی سوارش بشی دو هزار و پانصد اسب بخار تازه این فقط نیست امریکا اس اس سی را هم داره شماها چون توی ایران هستید زیاد ماشین ندیدید ولی آمریکا از خیلی برند های دنیا جلوتر همین اس اس سی یک ماشین داره سریع ترین ماشین جهان لقب گرفته

        موافقم 2
        مخالفم 9
        1. Godziila

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (42 ديدگاه)

          هنسی ونوم اف5 1800 اسبه بعدشم ایشون تو یه لیگ دیگه هست هایپرکار محسوب می شه

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. Godziila

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (42 ديدگاه)

          هنسی ونوم معمولی هم 1200 اسبه

          موافقم 1
          مخالفم 0
        3. Taha Ayoobi

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (1614 ديدگاه)

          امیر اون کاغذ نتیجه درگه.
          یعنی اون تایم زده که کاغذ چاپ شده

          موافقم 1
          مخالفم 1
      3. Taha Ayoobi

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (1614 ديدگاه)

        احمد نمیگم که گودزیلا بره تو آشغالی، به هیچ دردی نمیخوره.
        میگم از نظر فنی تفاوت دارن و خیلی نمیشه به نتیجه توجه کرد.
        حتی اگر هم کروت برده بور باز من میگفتم که نمیشه به نتیجه توجه کرد.
        چون معلوم نیست کی باهاش رانندگی کرده.
        توروخدا از کلمات مناسب استفاده کنید، یعنی حساب شده حرف بزنید.
        آخه ینی چی که برا آمریکایی ها قفله؟
        الان من بخوام جواب بدم مجبورم ژاپن رو ببرن زیر سوال، بعدم از ژاپن یه کشور بد تو زهنم بمونه مثل کاری که پیام و بقیه کردن با کره

        موافقم 2
        مخالفم 2
  5. Absurd Hero

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (179 ديدگاه)

    Godzilla for ever

    موافقم 11
    مخالفم 2
  6. Sevlan

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    چه از لحاظ قیمت و چه قدرت این نسخه پایه کوروت حریف gtr نیست، حریف این خودرو کوروت z06هستش

    موافقم 4
    مخالفم 6
  7. کوروش

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (37 ديدگاه)

    یک ماشین ۶۰ هزار دلاری رو به ماشین ۱۲۰ هزار دلاری مقایسه میکنید؟ خب اگه کروته z06 بود قیمتش ۱۲۰ هزار دلار بود و صد درصد کروته برنده میشد

    موافقم 6
    مخالفم 7
    1. آرین

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (316 ديدگاه)

      متن رو کامل بخون

      موافقم 2
      مخالفم 0
  8. شاپور

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (301 ديدگاه)

    وزن بیشتر gtr جبران ۴چرخ محرک بودن را توجیه کرده اما بازهم مهندسی عالی و نسبتا قدیمی سامورایی ها در این ماشین حرف نداره

    موافقم 7
    مخالفم 3
  9. محمد

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ببین این jdm فنارو دوباره بعد از قرن های متمادی یه درگ ریس برنده شدن همجوره تخریب میکنن .
    خدمتتون عارضم ماشینا معمولا بر اساس قدرت مسابقه میدن حریف این پیرمرد دموده z06 هست نه c8 پایه
    پ.ن:راستی داخل این گودزیلا چقدر شبیه پرایده

    موافقم 3
    مخالفم 6
    1. Ahmad

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (129 ديدگاه)

      (راستی داخل این گودزیلا چه قد شبیه پراید)
      من نمیدونم چرا جی تی ار اینقد هیتر پیدا کرده البته حقم دارید چون تنها ماشینی بود که معامله بازی رو عوض کرد و برندهایی که به شدت بین مردم محبوب بودن(پورشه لامبورگینی فراری بی ام و مکلارن و فورد) رو با یک دهم قیمت اونا میزد نیست و نابودشون می‌کرد

      موافقم 1
      مخالفم 3
      1. R

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (1039 ديدگاه)

        دیگه جی تی آرو به لامبورگینی و فراری و مک لارن نچسبون اونا یه سطح بالاترن

        موافقم 1
        مخالفم 7
  10. افشار

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (758 ديدگاه)

    جی تی آر هنوزم طراحیش قدیمی نشده ✅️

    موافقم 4
    مخالفم 3
  11. BMW

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (1310 ديدگاه)

    جدا از عسق به کوروت میدونی این قیافه جدی گودزیلا برام جذابیت به خصوصی داره🥲👌اصلا کی میکنی میبینیش

    موافقم 2
    مخالفم 1
  12. گات

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (44 ديدگاه)

    جی تی ار با اینکه مهندسی و طراحیش مال خیلی وقت پیش تقریبا ۱۵ سال پیشه ولی همیشه حرف واسه گفتن داره و هیچوقت کم نمیاره
    ماشاالله مهندسی ژاپنی

    موافقم 4
    مخالفم 4
  13. Car love

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (564 ديدگاه)

    ضعیف ترین نسخه کوروتو اوردن که 😂

    موافقم 4
    مخالفم 7
    1. آرین

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (316 ديدگاه)

      جی تی آرم هم نسخه پایس
      نمک

      موافقم 4
      مخالفم 2
      1. سوشیانت

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (2146 ديدگاه)

        نمک جی تی آر نیسمو هم باشه ۱۰.۶ نمیزنه

        موافقم 2
        مخالفم 2
        1. آرین

          ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (316 ديدگاه)

          حالا کاری ندارم سریع ترین 1.4 بین بنزینی های تقریبا جی تی آر غیر استوک اوله
          اگه به حرف توعه که دیمن 1.77 تام میزنه
          نمک دون

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. گات

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (44 ديدگاه)

      جی تی ار هم نسخه پایه بود و نیسمو نبود فشار بخور😂

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. سوشیانت

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (2146 ديدگاه)

        جی تی آر نیسمو هم باشه باز در برابر کوروت c8 z06 حرفی برای گفتن نداره

        موافقم 1
        مخالفم 2
  14. ابوالفضل

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (202 ديدگاه)

    خیلی زحمت کشید واقعا
    ضعیف ترین نسخه رو آوردن با نیسان که توربو و بزرگ ترین مزیت تو درگ (چهارچرخ محرک) رو داره
    لااقل یه رولینگ هم میرفتید

    موافقم 6
    مخالفم 3
  15. johnmarston

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (66 ديدگاه)

    من همیشه به گودزیلا احترام گذاشتم و می‌ذارم
    اما همه می‌دونیم که اگه Z06 بود نتیجه برعکس میشد

    موافقم 4
    مخالفم 4
    1. ....

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (7 ديدگاه)

      داداش تو نوشتی johnmarston بعد ایرانی در میای لاقل انگلیسی تایپ میکردی بهتر بود اقای ممد

      موافقم 0
      مخالفم 1
  16. Siyavash

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (694 ديدگاه)

    آخه چرا الکی حرف می‌زنید و میگید کوروت نسخه پایه هست.خوب gtrهم پایه هست..بعدشم میگید gtr قوی‌تر هست،بله قوی‌تر هست ۸۰ اسب قویتر هست ولی ۲۲۰ کیلو هم از اینور وزنش بیشتر…
    بعدش نیسان ۱۳ سال از کوروت زودتر این نسخه رو بیرون داده و میشه گفت یه این درگ بین یه پیره مرد و یه پسر جوان هست…
    الکی و با تعصب نظر ندید سعی کنید یکم نظراتون به واقعیت نزدیک باشه،من خودم قبول دارم کوروت تویه نسخه پرچمدار این نسل خودش حتی از gtr نیسمو که مورد علاقه خودم هست بهتر هستن هم تویه پیست هم تویه خط مستقیم ولی تویه نسخه پایه داستان برعکس میشه…
    من خودم مقایسه gtr با نسخه قبلی کوروت رو دوست داشتم جفتشون موتور جلو بودن و دوتا لات به تمام معنا بودن یعنی تا قبل از سال ۲۰۱۷ یه مقایسه هم پدال انجام داد فکر کنم بین کوروت،پورشه ۹۱۱ توربو اس و نیسان gtrنیسمو..یادمه تویه ۱ روز بالایه ۱۰ بار اون مقایسه رو از اول تا آخر خوندم .خیلی هیجان انگیز بود ولی بدبختانه نیسان با gtrخوب تا نکرد و الانم بعد ۱۷ سال جانشینی براش بیرون ندادن اگرچه میگن جانشینش قرار سال بعد بیاد و الکتریکی یا هیبرید هست ولی فکر نکنم اندازه gtr فعلی محبوب بشه…

    موافقم 5
    مخالفم 1
    1. blackwing

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (985 ديدگاه)

      سیاوش باید منو ریپلای میکردی ولی کامنت جدید گذاشتی ، نه داداش کجا تعصبی نظر دادم آخه من ، گفتم دوستان امریکایی باز قبول کنید کوروت شکست میخورد.

      دلیلشم گفتم چون کوروت پایه و این GTR اختلاف مشخصات فنی دارن. بهترین حالت مقایسه میتونست بین نیسان و E-Ray باشه که هردو جفت دیفرانسیل هستن و خروجی موتور ها بهم نزدیک تره.

      GTR اینقدر خوب ساخته شده که هنوز بعد از ۱۷ سال همچین عملکردی داره ، البته هر چند سال از نظر موتوری قوی تر شده اما بازم دمش گرم

      امریکا و ژاپن نداره ، هرکی ماشین خوب و مهندسی شده میسازه باید گفت دست خوش

      موافقم 1
      مخالفم 0
  17. blackwing

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (985 ديدگاه)

    من به عنوان یک امریکایی سوار هم عاشق GTR هستم و هم طبیعتاً کوروت.
    نیسان واقعاً خفنه ، شکی نیست. من تو درگ M5 هزار اسبی هم گفتم انتخابم GTR هست.

    اما مسئله‌ای که هست اینه که تو این رقابت GTR دو دیفرانسیل هست و با قدرت تقریباً ۸۰ اسب بیشتر و موتور توربو شارژ در مقابل کوروت پایه با قدرت کمتر قرار گرفته ، من احساس میکنم کوروت خیلی بهتر از این میتونست لانچ کنه حداقل تا سرعت صد کیلومتر پا به پای نیسان میتونست پیش بره.

    و مسئله دیگه اینه که باید نسخه Z06 یا E-Ray رو برای رقابت انتخاب میکردن اگر و اگر قراره فاکتور قیمت و قدرت خروجی موتور در نظر گرفته بشه.

    نیسان ماشین قدری هست اینو همه میدونیم اما کوروت StingRay در برابر GTR به راحتی مغلوب میشه.

    این یه فکت هست ، کوروت هر کار میکرد باز شکست میخورد. دوستان امریکایی دوست و متعصب در نظر داشته باشین برای رقابت منصفانه تر نسخه قوی تر کوروت باید حضور پیدا میکرد و در اون صورت گودزیلا مغلوب میشد. ولی در کل 🇯🇵🫱🏼‍🫲🏽🇺🇸

    موافقم 9
    مخالفم 0
    1. Taha Ayoobi

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (1614 ديدگاه)

      🇯🇵🤝🇺🇸

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. phonix

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (1816 ديدگاه)

        یک جنگ جهانی و دو بمب اتم معذرت

        موافقم 2
        مخالفم 1
        1. Taha Ayoobi

          ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (1614 ديدگاه)

          از نظر خودرو

          موافقم 0
          مخالفم 0
  18. 𝐀𝐥𝐢

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (1106 ديدگاه)

    لقب گودزیلا برازندش👏👏👏

    موافقم 3
    مخالفم 1
  19. كاربر

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    اگه کوروت تونسته بدونه توربو شارژر نیسان جی تی آر رو بزنه یعنی کوروت خیلی غوله و طراحی موتور و بدنه بینظیری داره …
    الان دیگه همه میدونن توربو شارژر شتاب میده اما به قیمت استهلاک و نابود کردن موتور خودرو
    ماشین توربو شارژ دار ماشینه یکسالست و بعد جاش توی سطل زبالست… اونم ماشین نیسان

    موافقم 0
    مخالفم 4
    1. Taha Ayoobi

      ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (1614 ديدگاه)

      تا پاراگراف اول داشتی خوب پیش میرفتی چرا یه خراب شد؟
      داداش ماشین نیسان که با دوامه

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. آرین

      ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (316 ديدگاه)

      بله متوجه شدیم نیسااااان ! پر استهلاکه مرد حسابی موتور 2007 رو با 2020 مقایسه میکنی؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. ....

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    چی GTR مال سال ۲۰۰۷ واقا
    چه عجب یه ماشین سوپر اسپرت همسنم پیداشد
    بقیه پراید و پیکان و این ماشینای ایرانی بودن
    لازم شد یدونه بخرم دیگه

    گرونه اسباب بازیشو میگیرم

    موافقم 2
    مخالفم 0
  21. ....

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    اخ اشتباهی نوشتم واقا بجای واقعا ببخشید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. گات

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (44 ديدگاه)

    ماشاالله گودزیلا تازه نیسمو نبود
    اگه نیسمو بود خون بپا میکرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. amirboss

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (384 ديدگاه)

    یه درگ نابرابر!
    من کاری با ژاپن و آمریکا ندارم ولی تو درگ بهتره دو خودرو تو یه کلاس و با مشخصات فنی مشابه به هم حضور داشته باشن تا تاثیر ضرایب دنده و آیرودینامیک و تقسیم بهتر وزن و سیستم انتقال قدرت برنده رو مشخص کنه نه قدرت اضافه موتور.
    به نظر من یه مسابقه احمقانه بیشتر نبود.

    موافقم 3
    مخالفم 0
  24. سوشیانت

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (2146 ديدگاه)

    کوروت رقیب جی تی آر نیست جی تی آر یه کوپه خانوادگی هست باید با چلنجر مقایسه بشه

    موافقم 2
    مخالفم 3
  25. رضا

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (167 ديدگاه)

    واکنش دوج چلنجر :گیر حریف نیفتادی

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Pa

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (21 ديدگاه)

      یکی نیست چلنجر و بگیره عقبش در نره فقط مرد حسابی تو درگ از z370هم میخوره انقد هرز گردی داره😂

      موافقم 1
      مخالفم 3
  26. Pa

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    نیسان با یه موتور سه و نیم لیتری داره رنده میکنه بعدشم حیف نیست این گودزیلارو میزاری کنار این تن لش که چیزی جز هرزگردی بلد نیست با اون موتور به این بزرگی باید الان پرواز میکرد نه اینکه از یه موتور سه و نیمی بخوره بعدشم جی تی ار توی شتاب صفر تا شصت شیرونم زده کوروت ک جای خود😂

    موافقم 0
    مخالفم 1
  27. m.jdm.s

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    گر الله یار باشد دشمن jdm هزار باشد 🔰🇯🇵🔥❤

    موافقم 1
    مخالفم 0
  28. آرین

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    گودزیلا پرواز میکند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. A P D

    ۱ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من هم به کروت احترام میزارم هم به نیسان (کاملا یک اندازه)
    ولی باید منطقی باشیم نیسان برای سال ۲۰۰۷ هستش و کروت ۲۰۲۰ . حالا اینکه نیسان توربو داره و محرک ۴ چرخ هست من هم قبول دارم ولی شما به سال ساخت و حجم موتور دقت کن بعد میتونی بگو درگ ((ناعادلانه)) بود
    و اینکه کروت ZO6 نبود درست
    ولی نیسان هم نیسمو نبود
    دو نسخه‌ی پایه
    و بازم میگم به سال ساخت دقت کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. aradkhodaverdi

    ۱ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (36 ديدگاه)

    پرچم بالاس

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا