شورلت

شورلت به خریداران کوروت Z06 برای نفروختن خودرو جایزه می‌دهد!

شورلت برای اینکه خریداران کوروت Z06 جدید را از فروش خودروی خود در بازار و کسب سودهای کلان منصرف کند، راه‌حلی نوآورانه ابداع کرده است. این شرکت برای خریدارانی که خودروی خود را حداقل یک سال نگه دارند، جایزه‌ای ۵ هزار دلاری در نظر گرفته است. البته این مشوق جالب فقط برای مدت محدودی ارائه می‌شود. این جایزه تنها چند روز پس از اعلام قیمت رسمی کوروت Z06 با ارسال ایمیلی رسمی به اطلاع خریداران رسیده است. به گفتهٔ شورلت، خریدارانی که خودروی خود را تا دوازده ماه پس از تحویل نفروشند، ۵۰۰ هزار امتیاز در کیف پول دیجیتالی My Chevrolet Rewards خود دریافت خواهند کرد که در دنیای واقعی به ۵ هزار دلار پول تبدیل می‌شود.

کسانی که مشمول این جایزه می‌شوند می‌توانند آن را برای خرید لوازم جانبی، قطعات یا دریافت خدمات در تمام نمایندگی‌های جنرال موتورز در هر چهار برند شورلت، بیوک، کادیلاک و جی‌ام‌سی خرج کنند. خریدارانی واجد شرایط دریافت این جایزه خواهند بود که بالای ۱۸ سال سن داشته باشند، عضو برنامهٔ My Chevrolet Rewards باشند و در حساب GM Financial خود حداقل ۵۰۰ امتیاز (۵ دلار) داشته باشند. این افراد می‌توانند پس از یک سال خودروی خود را بفروشند و همچنان جایزهٔ مذکور را در حساب خود داشته باشند.

هرچند این راه‌حل منحصربه‌فردی برای جلوگیری از فروش کوروت Z06 در بازار است ولی نمی‌توان مطمئن بود که بتواند همهٔ خریداران این خودرو را از فروش منصرف کند زیرا سودی که می‌توانند از فروش Z06 در بازار کسب کنند بسیار بیشتر از این رقم خواهد بود. این خودرو یکی از مورد انتظارترین سوپراسپرت‌های تاریخ است و شورلت در حال حاضر ظرفیت تولید کافی برای پاسخ به تقاضای آن را ندارد. به همین دلیل، قیمت Z06 جدید در بازار بسیار بیشتر از قیمت کارخانه خواهد بود و برای آن معدود افراد خوش‌شانسی که موفق به خرید آن شده‌اند می‌تواند سود هنگفتی به دنبال داشته باشد. بااین‌حال، این ایدهٔ جنرال موتورز برای کسانی که کوروت را نه به خاطر سرمایه‌گذاری و کسب سود بلکه به‌عنوان خودروی موردعلاقهٔ خود خریداری کرده‌اند جذاب خواهد بود.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. بی نام

    ۴ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (42 ديدگاه)

    ب ام و یاد بگیره
    ب ام و پول میگیره اینجا پول پول میدن

    موافقم ۳۴
    مخالفم ۲۵
    1. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

      ۴ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (511 ديدگاه)

      این برای اینکه مردم بگن ماشین های کورت خوبه و کسی نمی‌فروشه پول میده

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۲۵
      1. سوشیانت

        ۴ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (421 ديدگاه)

        مگه ماشین های کوروت بده؟؟؟
        شتاب صفرتاصد ۲.۶ کم چیزی نیست ها

        موافقم ۲۸
        مخالفم ۳
        1. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

          ۴ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (511 ديدگاه)

          کی گفته بد من گفتم تا فروشش بیشتر بشه

          موافقم ۹
          مخالفم ۱
        2. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

          ۵ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (511 ديدگاه)

          هر شرکتی به مشتری های بیشتر احتیاج داره

          موافقم ۸
          مخالفم ۰
      2. Enayat

        ۴ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (86 ديدگاه)

        کرورت همیشه مشتری های پر و پاقرص و سینه چاک خودش داره نیازی به پیدا کردن مشتری نداری… هدف از این کار شرکت جلوگیری از دلالی هست نه مشتری یابی!.

        موافقم ۱۹
        مخالفم ۰
    2. Reza Waffen SS

      ۵ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (4363 ديدگاه)

      داره التماس میکنه واسه نفروختنش کی چیرو یاد بگیره ؟

      خودرو اگه واقعا اونی باشه که مشتری میخواد خودش واسه به دست آوردنش به آب و خاک میزنه

      موافقم ۹
      مخالفم ۹
  2. مازیار

    ۴ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1413 ديدگاه)

    خوب این یه حرکت تبلیغاتی محض هست
    چون بقول خود مقاله کسی که دنبال سود باشه فروختنش سود خیلی بیشتری داره براش
    اما در عین حال این انتظار از Z06 هست که با این حرکات مدام داره بیشتر و بیشتر میشه

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۳
  3. sam

    ۴ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1152 ديدگاه)

    سال پیش چند نفر اینجا میگفتن تابستون آب و هوا مناسب بشه میره نوربرگ رینگ رکورد میزنه
    حالا چله تابستونه و خبری نیست
    همون موقع گفتم قبل رونمایی تایم زده ولی اعلام نمیکنند تا این همه تبلیغ و هایپ از بین نره حالا بفرما
    کوروتای قبلیم همین بودن چند سال ک میگذشت لو میرفت یا از قصد لو میدادن و آخر مشخص میشد تایم در حد پورشه نبوده

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۳۳
    1. گلاب

      ۴ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (30 ديدگاه)

      با اینکه طرفدار پورشه هستم این نسل از کوروت واقعا عالی ظاهر شده توی پیست توی نورمبرگ هم قطعا میدرخشه

      موافقم ۲۶
      مخالفم ۸
      1. Alan.r

        ۴ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (510 ديدگاه)

        نوربرگرینگ نه نورمبرگ 😂😂

        موافقم ۷
        مخالفم ۹
    2. AMIR / ARMI

      ۴ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1290 ديدگاه)

      Z06 توی ترافیک که تایم ۷:۱۲ ثبت کرده
      و زمانی که برای تایم گیری رزرو کرده بودن توی پیست تصادف شده بود و نتونستن تایم گیری بکنن
      گرفتن زمان رزرو برای رکورد گیری خیلی کار سخت و طولانیه شاید توی یک سال یه بار یه شرکت بتونه پیست خالی رو رزرو بکنه
      ولی طبق گفته های مهندس شورلت Jim Mero توی بلاگ خودش تیم کوروت توی تست ها کاملا توانایی ثبت زمان زیر هفت دقیقه رو داشته
      ولی تو کلا انگار از هیچی خبر نداری رو باز فشارت رفته بالا

      موافقم ۲۵
      مخالفم ۱۱
      1. Bhp1400

        ۴ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (58 ديدگاه)

        آره اصلا مهندس ها می گن تایم زیر ۵
        حرف مهم نیست مهم عمله
        منم می گم ماشین می سازم تایم زیر ۳ فعلا که تایم ببینیم این
        فراری قلابی چکار می کنه

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۲۲
        1. Aboalfazl demon

          ۴ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (519 ديدگاه)

          فراری قلابی ؟؟
          عقل ایرانی:

          موافقم ۱۴
          مخالفم ۷
        2. phonix

          ۴ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (616 ديدگاه)

          فراری قلابی
          شولت قلابی
          پس کی واقعی؟

          موافقم ۱۳
          مخالفم ۰
        3. Bhp1400

          ۴ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (58 ديدگاه)

          آقای ابوالفضل دیمن
          اصلا ما بی عقل شما با عقل
          جوری می گید عقل ایرانی
          انگار شما آمریکایی یا خارجی هستید

          موافقم ۱۲
          مخالفم ۴
    3. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

      ۴ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2113 ديدگاه)

      حالا فکر کن تایم زیر ۷ زده یا بالای ۷ چه اتفاقی میوفته.اصلا تایم رینگ چیو ثابت میکنه.فورد جی تی هیچ وقت تایمی تو رینگ نزد ولی اول و دوم لمانز شد سال بعد یه سکوی سوم هم گرفت.کوروت فعلی هم پشت سر هم داره تو مسابقات مختلف جایزه میگیره.شورولت با کاماروی چند سال پیش تایم ۷.۱۶ رو تو رینگ زده که اگر از انجین ۷۵۵ اسبی zr1 به همراه چند بروز رسانی دیگه رو اضافه بکنه کامارو به راحتی زیر ۷ رو میزنه پس کاری براسون نداره.داج وایپر چند سال پیش اونم توسط یه گروه معمولی ۷.۱ زد که اگر خوده داج اقدام میکرد بدون شک ۶الی۸ ثانیه بهتر عمل میکرد ولی انجام ندادن.تایم رینگ ملعبه دست پورسه شده تا کم کاریهاش تو تغییر ظاهر احمقانه ۹۱۱ رو جبران کنه.والا

      موافقم ۱۷
      مخالفم ۱۴
      1. مازیار

        ۴ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1413 ديدگاه)

        مطلب کوروت باشه، پورشه
        مطلب فیات و دایهاتسو باشه، پورشه
        مطلب F22 و کفشهای میرزانوروز باشه، پورشه
        ندیدیم کسی اینقدر عاشق پورشه

        موافقم ۱۴
        مخالفم ۳
        1. Bhp1400

          ۴ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (58 ديدگاه)

          آره اقا مازیار
          پورشه کلا خیلی ها رو فشاری می کنه تو هر مطلبی هست

          موافقم ۱۱
          مخالفم ۱۱
      2. Bhp1400

        ۴ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (58 ديدگاه)

        آهه خودتون نمی تونید تایم نورن مهم نیست
        اصلا پیست درگ مهمه
        بعدش داج وایپر تو پیست نورن برگ رینگ خوب عمل نکرد چون ننی تونست تو بهترین پیست جهان زمان خوب بزنه
        بعد گروه معمولی یعنی چی؟
        داج نتونست وایپر رو موتور وسط کنه تایم زیر ۷ بی خیال
        بعدش باشد آقا کامارو با انجین ۷۷۵ اسبی زی آر وان می تونه تای زیر ۵ هم بزنه

        موافقم ۵
        مخالفم ۱۱
        1. Amir Machine

          ۴ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1088 ديدگاه)

          شما بهتر نیست اول اسم درست پیست رو یاد بگیری و بعداً سر تایم و اینا بحث کنی؟!! آخه نورن برگ رینگ؟!!!!!!!!!!!!!!

          موافقم ۱۰
          مخالفم ۳
        2. شاهین

          ۴ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1110 ديدگاه)

          داج وایپر با فلسفه افسانه ای رکورد زد و در نوع خودش قابل ستایش
          ماشینی که برچسب هندلینگ بد روش میزدن و …
          با دنده دستی و موتور تنفس طبیعی و صد البته موتور جلو بودنش تونست دهن همه رو ببنده
          نمیگم رقیب المانی
          میگم هیچ رقیبی تا الان نتونسته شبیهش باشه
          در ثانی تایم زدن توی پیست نوربرگرینگ بیشتر جنبه تبلیغاتی داره برای کمپانی هایی که میخوان توی مسابقات لمان یا جی تی ۳ حضور داشته باشن. میان رکورد میزنن که بگن اره ماهم میتونیم ماشینمون رو پیست محور طراحی کنیم بشتابید

          موافقم ۸
          مخالفم ۶
        3. مازیار

          ۴ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1413 ديدگاه)

          خوب شاهین جان دلیلش کاملا روشنه
          مدتهاست تو بالاترین سطح موتوراسپرت دیگه کسی گیربکس با تعویض دستی تولید نمی کنه
          وقتی مثالی نداشته باشی طبعا هیچ رقیب مشابهی هم نداری دیگه

          موافقم ۸
          مخالفم ۱
        4. Bhp1400

          ۴ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (58 ديدگاه)

          آقای amir machin
          اشتباه تایپی هست صورت می گیره

          موافقم ۳
          مخالفم ۵
        5. Bhp1400

          ۴ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (58 ديدگاه)

          باشد آقا شاهین اصلا وایپر بهترین
          ولی مطلب دومتون طنز بیشتر نیست
          تبلیغات
          یکی از شاخصه های اصلی ماشین های سوپر اسپورت تایم زنی در پیست هست
          تبلیغات یعنی چی؟

          موافقم ۳
          مخالفم ۶
      3. مانی

        ۵ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (2387 ديدگاه)

        قهرمانی لمانز آورده آفرین‌دمش گرم
        اما چه ربطی‌ به ماشین استاندارد خیابونیش داره؟
        مگه همون میاد تو
        اگه اینجوریه که E کلاس تو شتاب و زمان پیست باید M5 رو نابود میکرد

        موافقم ۱
        مخالفم ۴
    4. سوشیانت

      ۴ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (421 ديدگاه)

      تو شتاب که فعلا شورولت از پورشه هم بهتر عمل کرده صفرتاصد کوروت ۲.۶ ۹۱۱ توربو اس ۲.۷

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۹
      1. Bhp1400

        ۴ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (58 ديدگاه)

        ببین داداش پورشه ۹۱۱ توربو اس تونسته شتاب ۲.۲ رو هم ثبت کنه بعدش نسخه لایت ویت هم طبق گفته پورشه شتاب ۲.۱ می زنه
        واس ما بحث شتاب رو نیار

        موافقم ۸
        مخالفم ۱۴
        1. phonix

          ۴ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (616 ديدگاه)

          تو الان سهام داره پورشه ای؟
          می‌ترسی شولت مشتریاتو بدزده؟
          :)
          امان از ادم متعصب
          الان میاد درباره پورشه برای من پورشه فن سخن گهربار میگه

          موافقم ۶
          مخالفم ۲
        2. Bhp1400

          ۴ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (58 ديدگاه)

          آقای فونیکس
          آره آقا من از سهام داران پورشه هستم

          موافقم ۳
          مخالفم ۸
        3. phonix

          ۵ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (616 ديدگاه)

          پس برادر مدد کن پورشه نسل دوم ۹۱۸ رو بده بیرون

          موافقم ۳
          مخالفم ۱
        4. سوشیانت

          ۵ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (421 ديدگاه)

          عزیزم برای مقایسه ی دو خودرو شتاب کمپانی رو در نظر میگیرن نه چیزی که یه سایت گفته که پس فعلا کوروت تو شتاب برتری داره

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
        5. 1123

          ۵ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (519 ديدگاه)

          جناب سهامدار اون تایمای کار اند درایوره، خود پورشه میگه ۲.۶

          موافقم ۱
          مخالفم ۲
        6. سوشیانت

          ۵ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (421 ديدگاه)

          بعدش کار اند درایو که این عدد رو گفته برای ۹۱۱ توربو اس یعنی ۲.۲ از یه ور هم گفته ۹۱۱ توربو اس یک دهم ثانیه از ۹۱۸ اسپایدر کند تره یعنی شتاب ۹۱۸ اسپایدر باید ۲.۱ باشه در حالی که خودش اومده تو بررسی ۹۱۸ اسپایدر تیتر زده شتاب ۹۱۸ اسپایدر هم ۲.۲ هست!!! پس این نشون میده اعداد کار اند درایو دروغی بیش نیست

          موافقم ۱
          مخالفم ۱
        7. سوشیانت

          ۵ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (421 ديدگاه)

          در جواب به ۱۱۲۳ شتاب صفرتاصد ۹۱۱ توربو اس ۲.۷ هست ۲.۶ میشه صفرتا ۹۶

          موافقم ۱
          مخالفم ۱
        8. Bhp1400

          ۵ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (58 ديدگاه)

          چشم آقا فونیکس بحث رو مطرح می کنم ببینم بقیه سهام داران ببینم موافقت می کنن یا نه😂

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
        9. Bhp1400

          ۵ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (58 ديدگاه)

          آقای ۱۱۲۳
          من می دونم
          کِی گفتم خوده پورشه گفته شتاب توربو اس و گفته ۲.۲
          گفتم ثبت کرده

          موافقم ۲
          مخالفم ۱
        10. Bhp1400

          ۷ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (58 ديدگاه)

          ببین سوشیانت جان
          کمپانی آره حرفی گفته
          ولی چیز مهم خوده ماشینه ببینه چی ثبت کرده

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    5. ایلیا

      ۴ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (140 ديدگاه)

      کی میاد اینو بفروشه آخه؟

      موافقم ۵
      مخالفم ۱
  4. JDM lover

    ۴ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    کوروت استینگری پایه رو ۹۰ یا حتی ۱۰۰ هزار تا قیمت میزنن تو بازار ، این هم احتمالا بالای ۱۳۰ تا تو بازار قیمت میخوره

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
  5. SLR _ 722

    ۴ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (94 ديدگاه)

    خوبه ، کاخ سفید که حسینیه نشد ولی دلالی ماشین رو به آمریکا صادر کردیم 😁😂

    در گام بعدی اگه قرعه کشی هم بهشون صادر کنیم دیگه عالی میشه

    جدا از این بحث ها بنظر من کروت c6 و c5 توی مدرن ها و c2 و c3 توی کلاسیک ها خیلی قشنگن

    این دو نسل اخیر با وجود خوب بودن اما ظاهرشون به دل من کمتر میشینه

    موافقم ۹
    مخالفم ۱
  6. mm-yarlou

    ۴ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (234 ديدگاه)

    حیف نیست این هیولا رو که با قیمت منصفانه خریدی بفروشی

    موافقم ۲
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا