شورولتنیسان

دوئل شورلت تراورز و نیسان پث‌فایندر

مرحلهٔ مقدماتی، گروه چهارم، کراس‌اوورهای فول سایز، دوئل پنجم

نتایج دوئل قبلی بین فولکس‌واگن اطلس و مزدا CX-9

مجموع آراء: ۱۳۳۰

آراء مزدا: ۸۷۶

آراء فولکس‌واگن: ۴۵۴

پیروز دوئل: مزدا CX-9 با کسب ۶۶ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

فورد اکسپلورر

سوبارو ایسنت

فورد اکسپلورر

هوندا پایلوت

جی‌ام‌سی آکادیا

جی‌ام‌سی آکادیا

تویوتا هایلندر

کیا تلوراید

تویوتا هایلندر

فولکس‌واگن اطلس

مزدا CX-9

مزدا CX-9

نیسان پث‌فایندر

شورلت تراورز

؟

هیوندای پالیسید

بیوک انکلیو

؟

 شورلت تراورز

تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۷

پلت‌فرم: C1XX جنرال موتورز

امتیاز از موتورترند: ۷.۹ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۱۲۵,۵۴۶ دستگاه

فروش نُه ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۹۴,۱۹۸ دستگاه

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کابین جادار، پیشرانهٔ V6 قدرتمند و کم‌مصرف، شتاب گیری خوب، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی کاربردی و مناسب

نقاط منفی: حس ارزان‌قیمت در داخل با قسمت‌های پلاستیکی زیاد، نقاط کور بزرگ در عقب، آپشن‌های جذاب همگی سفارشی هستند

چکیده: برای خانواده‌هایی که خواهان مینی‌ون هستند، شورلت تراورز جایگزین مناسبی محسوب می‌شود که مصرف سوخت خیلی بالایی هم ندارد.

نیسان پث‌فایندر

تاریخ معرفی: فوریهٔ ۲۰۲۱

پلت‌فرم: D نیسان

امتیاز از موتورترند: ۸.۰ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۴۸,۵۷۹ دستگاه

فروش ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۲۸,۸۸۵ دستگاه

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کابین ساکت، ظرفیت یدک کشی چشمگیر، جیب‌ها و محفظه‌های اشیاء فراوان، سامانهٔ چهارچرخ محرک جدید و پیشرفته‌تر

نقاط منفی: عدم تغییر پیشرانه نسبت به نسل قبلی با وجود تغییر گیربکس، کروز کنترل تطبیقی استاندارد نیست، هندلینگ فاقد جذابیت، فرمان بی‌احساس

چکیده: نسل جدید پث‌فایندر تکنولوژی و فضای داخلی بیشتری نسبت به نسل قبلی دارد و ظاهر جدید و آفرودی آن باعث جذابیتش می‌شود

مقایسهٔ مشخصات فنی

نیسان پث‌فایندر

شورلت تراورز

پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 ۳.۶ لیتری V6
تنفس طبیعی طبیعی
قدرت ۲۸۵ اسب بخار ۳۱۰ اسب بخار
گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر ۳۶۰ نیوتن متر
گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک جلو یا چهارچرخ جلو یا چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۶.۷ ثانیه ۶.۵ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۵.۳ ثانیه ۱۵.۱ ثانیه
شتاب جانبی ۰.۸۰ جی ۰.۸۳ جی
توقف از ۱۱۰ ۵۴.۵ متر ۵۳.۶ متر
حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر/ساعت ۲۱۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۰.۲ لیتر ترکیبی ۱۱.۷ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۷۰ لیتر ۸۲ لیتر
وزن ۲۰۳۲ کیلوگرم ۲۱۲۳ کیلوگرم
ظرفیت بکسل ۲۷۲۰ کیلوگرم ۲۲۷۰ کیلوگرم
طول ۵,۰۲۱ میلی‌متر ۵,۱۸۹ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۹۰۰ میلی‌متر ۳,۰۷۱ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۴۸۰ تا ۲۲۸۰ لیتر ۶۵۰ تا ۲۷۸۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۸ نفر ۸ نفر
قیمت پایه آمریکا ۳۴,۵۶۰ دلار ۳۴,۸۹۵ دلار
قیمت موردبررسی ۳۶,۴۶۰ دلار ۳۶,۸۹۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام کراس‌اوور فول‌سایز را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. VIPER

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    هر دوشون ماشینهایی فوقالعاده توپی هستن
    هردوشونو خریدارم

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۲
    1. ممد ژانگولر

      ۲۸ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (2024 ديدگاه)

      طراحی بیرون شورلت خیلی خوبه و چیزی بیشتر از پولش دریافت میکنی
      اما طراحی داخل و‌کیفیت نیسان بالاتر و دوست داشتنی تره به نظرم
      رای من به شورلت چون با ابهت تره

      موافقم ۱۸
      مخالفم ۷
      1. VIPER

        ۲۸ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (2167 ديدگاه)

        این انجین ۳.۶ لیتری جی ام رو خیلی دوست دارم فک کنم رو بیشتر ماشینهاش نصب باشه
        و ازونجایی که از کراس اوور و پیکابهای مید سایزش نصبه به نظرم در کنار قدرت بالاش دوام خوبی هم داره

        موافقم ۸
        مخالفم ۱
    2. Reza Waffen SS

      ۲۹ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (3211 ديدگاه)

      نیسان پث‌فایندر

      موافقم ۲
      مخالفم ۴
  2. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1664 ديدگاه)

    تراورز ،طراحی زیبا تر در داخل و خارج، اندک برتری های فنی هم داره.

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۱۱
  3. احمدرضا

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (530 ديدگاه)

    پث فایندر به نظر من ماشین جذاب تری هستش
    طراحی داخلی و خارجی زیبا تری داره
    مصرف سوخت کمتری داره و ظرفیت بکسل بیشتری هم داره

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۹
  4. new RAMIN

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1971 ديدگاه)

    قبل اینکه پا پرهنه بپرید وسط بگید باز این شروع کرد،تا آخر بخونید.کامنتم به دوئل مربوطه: همیشه سوالم بود که چرا عربا تو این چند وقتهCH میخرن(البته نیسان تویوتا مزدا هم میخرن ولی خب رشد فروش CH در بازار بین الملی سالی ۱۱۰درصده! الان جزوه ۵برند پرفروش عربستان هست)هیچ وقت به جواب سوالم نرسدیم.تا اینکه امروز گارانتی این ۲تا خودرو رو دیدم و داستان برای من روشن شد! گارانتی نشون دهنده اعتماد به نفس کمپانی و اطمینانش نسبت به محصولاتشه.

    مطمئن هستید گارانتی هارو درست نوشتید آقای دهقان؟واقعا اینا اینقدر گارانتی دارن؟😐یه وقت کمپانی ها خسته نشن😂تو این ۱۲خودرو که در جدول دوئل حضور دارن بیشترین گارانتی رو فعلا کیا تلوراید داره.طبیعتا تو بازار آزاد اگر میبودم تلوراید میخردیم چون حداقل کمپانی اعتماد به نفس بالا داره گارانتی بالا میده و انتخابم از بین این ۲تا هیچ کدوم.

    #نوع _دیگری_ بنگریم 🙂

    موافقم ۳
    مخالفم ۳۶
    1. کیان

      ۲۸ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (710 ديدگاه)

      خب ما یه کرولا سیویک یا مزدا داریم و فرض کن یه پرشیا تولید ایران خودرو هم داریم و …
      ایران‌خودرو میاد ماشینش و ۵ سال گارانتی میکنه اونا هرکدوم فرضا ۲ سال، خب شما با کله میری تو صف خرید پرشیا با ۵ سال گارانتی !!!
      نگاهت و دوس داشتم، منم حالا فهمیدم چرا مملکت ما همچین شرایطی داره

      موافقم ۱۷
      مخالفم ۴
    2. VIPER

      ۲۸ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (2167 ديدگاه)

      آقا رامین خیلی رو راست باشم من هیچ وقت نیسان هندا تویوتا مزدا رو ول نمیکنم برم یه چانگان بخرم، این حقیقت که پیشرفت خیلی خوبی دارن مشخصه ولی بازم حس میکنم مدلهای جدیدش یه وسیله نقلیه س که خیلی کامپیوتری و بدون روحه
      اینو هم اضافه کنم که الکتریکی سازی این فرصتو به خودرو سازهای درجه چندم داد که با شرکتای تاپ( gm, vw, toyota, و… ) فاصلشونو کمتر کنن
      وگرنه اصلا در اندازه خودروهای درونسوز نمیتونن کاری کنن

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۳
    3. احمدرضا

      ۲۸ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (530 ديدگاه)

      بعضی وقتا نیازی به گارانتی زیاد نیست
      خود ماشین گویای مطلب هست
      عین فورد F150 یا لندکروز

      همون ماشین هایی که تو دربارشون حرف میزنی
      ده سال بعد کلن معلوم نیست چی میشن و کجاشون سالمه
      اما این ماشین ها حداقل دو سه دهه باهات همراه هستن

      موافقم ۷
      مخالفم ۳
      1. new RAMIN

        ۲۸ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (1971 ديدگاه)

        @کیان
        با این منطقت برگای واقعیت ریخت!! اولا ایرانخودرو هیچ وقت ۵سال گارانتی نمیده همش گارانتی ۲یا ۱ ونیم ساله هست پس طبیعتا ماشین هاش معلومه چه ریختی هست. مثال خیلی بدی زدی.

        @viper
        مگه من گفتم شما برو بخر؟ همیشه سوالم این بود چرا تو اون بازار رقابتی و با اون قیمت ها و با اون برند معتبر اینهمه فروش میکنه.تا اینکه با توجه به گارانتی فهمیدم. البته قطعا دلایل دیگه هست ولی احتمالا مهمترین اینه.

        (ولی بازم حس میکنم مدلهای جدیدش یه وسیله نقلیه س که خیلی کامپیوتری و بدون روحه) آینده متاسفانه بی روحه. دیجیتال… تکنولوژی… هوش مصنوعی… این آیندس متاسفانه.

        @احمد رضا.
        یا خدا…
        شما که کلا میگی گارانتی مهم نیست! گارانتی نشان دهده اعتماد کمپانی نسبت به ماشین هاشه. مثلا رنجروور گارانتی مادام العمر برای آفرود داره. مثلا برخی محصولات هیوندای گارانتی ۵ ساله یا ۶ ساله دارن. تو بازار رقابتی گارانتی و خدمات پس از فروش و اهمیت به مشتری بسیار مهمه.

        موافقم ۳
        مخالفم ۷
        1. VIPER

          ۲۸ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (2167 ديدگاه)

          شما مستقیم نگفتی برو بخر، وقتی میای تو سایت بیشتر از هر طرفداری با هر برندی، صحبت و طرفداری چانگانو میکنی، نهایت خریدنه دیگه چیه پس؟
          در جایگاه خرید باشم لحظه ای دو به شک نمیشم که مزدا نخرم به جاش چانگان بخرم

          موافقم ۷
          مخالفم ۳
        2. new RAMIN

          ۲۸ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (1971 ديدگاه)

          @f35raptor
          (شما مستقیم نگفتی برو بخر، وقتی میای تو سایت بیشتر از هر طرفداری با هر برندی، صحبت و طرفداری چانگانو میکنی، نهایت خریدنه دیگه چیه پس؟)

          والا من نه حرفی از مزدا زدم نه از خرید. اصلا این دوئل ربطی به CH هم نداره
          من درباره گارانتی صحبت کردم و کامنتمو با یه مثال فروش شروع کردم.

          (در جایگاه خرید باشم لحظه ای دو به شک نمیشم که مزدا نخرم به جاش چانگان بخرم)

          فعلا که بازار چیزی دیگری میگه(بازار عربستان)به طور مثال من و شما میگیم لحظه ای شک نمکینم به جای بنز برم لکسس بخرم.ولی تو آمریکا لکسس میخرن. مثلا من شما میگیم لحظه شک نمیکنم بین GMCبا تویوتا کدومو بردارم و قطعا جنرال موتورز برمیدارم ولی تمام دنیا تویوتا حرف اولو میزنه (البته فعلا!)

          من تو تعیین کننده نیستم…البته نمیدونم چرا بحث به اینجا کشیده شد من فقط با گارانتی این۲تا خودرو در این دوئل کار داشتم

          موافقم ۲
          مخالفم ۵
    4. porsche 919 hybrid evo

      ۲۸ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (60 ديدگاه)

      به خدا قسم من نمیخوام گارانتی ۳۰۰۰ ساله داشته باشم!

      موافقم ۷
      مخالفم ۳
    5. نوید محمد

      ۲۸ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (126 ديدگاه)

      آقا رامین، اگه امکانش بود و شرایط انتخاب آزاد فراهم بود، با این ۳۶ هزار دلار چانگان می خریدم که قطعا یه نسخه فول و بهتر هم نصیبم میشد.
      ضمنا در کشورهای توسعه یافته کسی نمیاد یه خودرو برای ۲۰ سال بخره که نگران استهلاکش بعد ۲۰ سال باشه. متوسط دیدگاهشون برای ۴ یا ۵ سال است. چه بهتر که خودرو این ۵ سال را گارانتی فول داشته باشه و خیالت از خدمات راحت باشه و چه بهتر که گارانتی ۷ یا ۱۰ ساله داشته باشه و وقتی دست دوم میفروشی هنوز چند سال دیگه گارانتی داشته باشه و مشتری بعدی هم با رغبت و خیال راحت خرید کنه. اینجوری افت قیمتش هم کمتره.
      باریکلا به چانگان

      موافقم ۳
      مخالفم ۷
    6. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۸ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (4312 ديدگاه)

      باز این شروع کرد! جناب اینجا از چانگان حرفی نزدن شورولت تراوز و نیسان هستش! چشمت که سالمه! گارانتی باعث اعتماد به نفسه!🤣 آمریکایی ها کلا پس کارشون درست نیست تراورز بخرن باید چانگان بخرن! نمیدونم چرا نمیزارن بره تو بازار! راستی از تعداد فروش نیو میو تو نروژ چه خبر؟ فقط از سایت چانگان برامون لینک نده یه سایت معتبر…

      موافقم ۴
      مخالفم ۴
      1. new RAMIN

        ۲۸ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (1971 ديدگاه)

        @abtinabak
        ۳سال یا ۵۸هزار کیلومتر گارانتی… قیمت ۳۸هزار دلار… این الان به نظرت اعتماد به نفس کمپانی شورلت هست یا عدم خوب بودن محصولش؟چرا تاهو یا سابربن ۵سال گارانتی داره بعد این ۳سال؟؟برای نیسان هم همین داستانه. محصولات ارزان گارانتی کم محصولات گران گارانتی بالا. و از لحاظ منطقی این نشون دهنده عدم اعتماد به نفس کارخونه هست. حالا میخواد هندی باشه یا برزیلی یا اروپایی یا آمریکایی. فرقی نداره (آمریکایی ها کلا پس کارشون درست نیست تراورز بخرن باید چانگان بخرن! نمیدونم چرا نمیزارن بره تو بازار!) CH هنوز وارد بازار اروپا و آمریکا نشده چون کارخونه چونک گینگ توانایی تولید ۳میلیون خودرو در سالو نداره…CH هرسال شاهد افزایش صادرات به بازار بین الملی هست و راحت سالی ۱۱۰درصد رشد فروش داره. در نتیجه یعنی باید سالی ۲ برابر سال قبلش تولید کنه. این تازه جدا از تولید خود چینه… تازه هر کشور زبان خاص خودشو داره و هوش منصوعی و خودران های CH باید با توجه به شرایط اون کشور برنامه ریزی بشن…CH برای حضور در آمریکا باید یه کارخونه اونجا تاسیس کنه در اروپا هم همینطور…همینجوری کشکی نیست که پسر جان. یه کم فکر کنم. درضمن CH میخواد رسما با الکتریکی و هیبریدی وارد بازار اروپا و آمریکا بشه نمیخواد دوبار کار انجام بده/ یه زمانی هم هواوی و شیائومی هم مسخره میکردیم الان تقریبا بیشتر بازار موبایل دستشونه…جای دوری نمیریم همین اسفند ۱۳۹۸ تو پدال جنسیس رو مسخره میکردن!! حالا ببین الان کجاس.

        (فقط از سایت چانگان برامون لینک نده یه سایت معتبر…)اون آمار فروش CH رو تو عربستان از وبسایت رسمی نیاوردم از وبسایت arab.news آوردم که وبسایت معتبر عربی هست.

        (راستی از تعداد فروش نیو میو تو نروژ چه خبر) هنوز آمار فروش BYD و NIO و X penge تو نروژ منتشر نشده عزیز دل.

        درضمن من روی صحبت فقط با گارانتی این۲تا خودرو در دوئل بود.درضمن من هیچ حرفی از گارانتی CH نزدم…اگه بزنم که رد میدید و قاطی میکنید و بیشتر میاید زیر کامنتام حرف بی مربوط میزنید! ندونید بهتره🙂

        پیشنهاد میکنم یه بار دیگه کامنت اولمو بخونی.حرفم فقط درباره گارانتی این ۲خودرو بود و نظرم رو کلی گفتم//ببینید قبول کردن واقعیت چه قدر سخت بود که ۲۸تا دیس گرفتم!بعد کامنت های دیگه کلا ۴ یا ۵ تا دیس یا لایک بیشتر نیست! نمیدونستم واقعیت اینقدر برای یه عده درد آوره…

        حالا واقعیت چی سبب شد به یه عده بربخوره ؟؟واقعیت اینکه گارانتی نشون دهنده اعتماد به نفس کمپانی هست و مورد اعتماد بودن یا نبودن محصولش هست…مثل اینکه یه عده اینو دیدن خیلی اعصابشون خورد شد.

        موافقم ۲
        مخالفم ۷
    7. Mad.z.Max

      ۲۸ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (1459 ديدگاه)

      باز شوروع کرد.
      با همون اکانت علی کامنت بذار، شخصیت علی ت نیم درصد معقول تره

      موافقم ۷
      مخالفم ۳
    8. Mad.z.Max

      ۲۸ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (1459 ديدگاه)

      جناب، متن خداحافظی طولانیت هنوز موجوده، یه لطفی کن حد اقل برای صحبت خودت ارزش قائل باش.
      ۳۰ تا هم تا اینجا دیسلایک شدی. ما رو در جهالت خودمون رها کن و از چانگان سی اس ۳۵ لذت ببر…

      موافقم ۶
      مخالفم ۳
      1. new RAMIN

        ۲۸ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (1971 ديدگاه)

        (ما رو در جهالت خودمون رها کن و از چانگان سی اس ۳۵ لذت ببر…)
        یعنی هنوز CH رو با cs35 نسل اول میشناسی؟🤣نزدیک ۱۰سال عقبی جون دل! الان داریم وارد سال۲۰۲۲میشیم عزیز دل👇
        https://www.instagram.com/tv/CS8ouQiAlq8/
        خدارا شکر من اصلا هیچ چیز CH نگفتم و شماها خودتون بحث رو آوردید به این سمت. من فقط گفتم(همیشه سوالم بود که چرا عربا تو این چند وقتهCH میخرن هیچ وقت به جواب سوالم نرسدیم.تا اینکه امروز گارانتی این ۲تا خودرو رو دیدم و داستان برای من روشن شد!) من فقط اینو گفتم. ولی یه عده کلا منظور رو یه چی دیگه برداشت کردن و از کوره در رفتن.تازه افتخار هم میکنن ۳۰تا دیس دادن!

        (با همون اکانت علی کامنت بذار، شخصیت علی ت نیم درصد معقول تره)
        یادم میاد میگفتی ناشناس اکانت فیک منه ولی آخر کاشف به عمل اومد اشتباه میکردی و اکانت فیک من نبود. من اکانت فیکی ندارم

        (یه لطفی کن حداقل برای صحبت خودت ارزش قائل باش.)
        یه لطفی کن حداقل اینقدر به دیگران برچسب نزن و هعی نگو اکانت فیک در پایان آدم هیچ وقت تا آخر عمر از هیچ چیز خداحافظی نمیکنه.۴۷ روز نبودم مثل اینکه خیلی زود برات گذاشته.

        نترس…من مثل یه عده عقده کامنت ندارم هعی کامنت بزارم. اینجا هم فقط به خاطر گارانتی این ۲خودرو کامنت دادم. من حرفامو زدم هرچند وقت یه یار یه یاد آوری میکنم برخی نکات رو. بقیه کارو میزارم به عهده زمان تا زمان ثابت کنه…فعلا چندتا چیز رو ثابت کرده بقیه رو هم ثابت میکنه و شما میومنید با حرف های تعصبی تون!

        موافقم ۲
        مخالفم ۳
        1. Mad.z.Max

          ۲۹ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (1459 ديدگاه)

          شما و شخصیت دیگرتون علی، تا وقتی میخواین بزور علاقه خودتون رو تو چشم و مغز بقیه فرو کنین، و از چین، دشمن وطنمون دفاع کنین، بعیده حرفاتون خریدار داشته باشن

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
    9. MC20

      ۲۹ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (697 ديدگاه)

      چین حاضره برای جا انداختن برند خودش ، این قدر از جیب خرج کنه تا جای پاش رو در بازار سفت کنه ، حتی به قیمت ضررکردن ، و این قدر رقابت می کنه ، تا رقیب ها رو از میدون به در کنه ، مثل بازار موبایل و شیاعومی . . . برای همین قیمت گذاری برند های مطرح و لوکسش هم پای کره ای ها هم می رسه و در مواردی حتی بالاتر تا همه بگن حتما می ارزه که قیمت خورده . . . و ۱۰ سال هم گارانتی داره چون به خودش مطمنه ( ایجاد شخصیت ) . . . . اما نمی دونن برای اینه که در دراز مدت کمتر ضرر کنه ( ۱۰ سال گارانتی جنس چینی ضرر قطعی برای چین در پی خواهد داشت ) . . . . . این اولین فریب . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . و اعراب رو انتخاب کرده برای اینکه همه دنیا از رفاه تجملی اعراب نفت خیز باخبر هستند و این براش تبلیغه به توان ۲ یعنی ماشیناش اونجا فروش رفته . . . . همه ( حتی خودت ) میگن اگه اونجا فروش میره پس بسیار با کیفیت و تجملیه ، اگه نباشه که اعراب ثروتمند ، نمی خرن و حتما به کیفیتش مطمعن هست که گارانتی کرده ( در حالی که نیست و داره ضرر میده ) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . این دومین فریب . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . در کشورهایی مثل ما ( و در بیشتر دنیا ) چین ، از فروش خودرو داره سود میکنه تا بتونه در چند تا بازار استراتژیک ضرر کنه . . . فروش چند ده هزار دستگاهی به اعراب ثروتمند یا آمریکایی ها یا اروپای غربی ، برای چین ، که به تیراژ ۲۸۱۱۹۰۰۰ دستگاه در سال ۲۰۱۶ خودرو فروخته ، حتی اگر با ضرر همراه باشه . . . همش سوده . . . هم فروخته و هم شخصیت پیدا کرده . . . . اینه داستان گارانتی بودار چانگان .

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
    10. Mad.z.Max

      ۲۹ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (1459 ديدگاه)

      ۳۲ دیسلایک!

      کاش متوجه باشین چقدر طرز فکر مخرب و نادرستی دارین، و دارین از چی و از کجا اینجور جانانه دفاع میکنین..

      کاش توی همین دنیای ماشین، غیر از ماشین چینی خودتون که چندین بار گفتین cs35 هست، سوار چیزای دیگه هم شده بودین (تولیدات روز که خداروشکر نیستن تو کشور، ولی ۱۰ سال کارکرده از تویوتا و لکسوس تا مزدا و بنز و ب ام و و کیا و هیوندای و میتسوبیشی و … هستن، ۱۰ سال کار کرده ی هرکدوم رو حتی اگه سوار صندلی شاگردشون بشی، دیگه این دفاعیات عجیب رو از چین جهانخواره دامپِر با سیاستای کثیفش نمیکنی.

      موافقم ۲
      مخالفم ۱
  5. امیر

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (610 ديدگاه)

    به عنوان طرفدار ژاپن ولی به شورولت رای دادم.
    فضای بار و فاصله محوری و ظرفیت باک بیشتری داره که به نظرم توی این
    کلاس اهمیت داره فنی هم اندکی بهتره ولی پث فایندر مصرف سوخت کمتری داره
    قیمت کمتری داره و وزن کمتری هم داره و ۱ امتیاز بیشتر از موتور ترند دریافت کرده و
    جدید تر هم هست با این حساب باز هم به تراورز رای دادم چون توی بعضی پارامتر ها
    هر چند اندک برتره که به نظرم توی این کلاس مهمه

    موافقم ۶
    مخالفم ۴
  6. Roham

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (543 ديدگاه)

    با تردید…
    تراورز
    جفتش واقعا خوبن
    اما نکته اینجاست که تراورز با وجود سن بیشتر شرایط بعضاً برابر و گاهی بهتر رو ارائه داده

    موافقم ۳
    مخالفم ۵
  7. Sina10

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (2178 ديدگاه)

    خواستم رای ندم چون از هیچکدوم خوشم نیومد!! چون کلا از این کلاس خوشم نمیاد! وگرنه ماشینای خوبین ، من تو این کلاس مزدا رو ترجیح میدم
    اول که نمره ای که به نیسان دادن رو دیدم سریع رفتم انتخابش کردم ، ولی بعدش که بقیه موارد رو خوندم پشیمون شدم!! به نظرم برابرن

    موافقم ۳
    مخالفم ۲
  8. AMG GT R

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (658 ديدگاه)

    شوی بهتر هست
    چون وقتی ۸ نفر کامل هست فضای بار خیلی بیشتری داره ظاهرش هم خوبه
    ولی نیسان هم خیلی خوبه

    موافقم ۴
    مخالفم ۵
  9. Arman

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (47 ديدگاه)

    شورلت

    موافقم ۳
    مخالفم ۳
  10. Nima

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1166 ديدگاه)

    شورولت با این که قدیمى تره بهتر بود به نظرم .
    نسل جدیدش بیاد با اختلاف زیاد بهترینه.

    موافقم ۳
    مخالفم ۴
    1. Mad.z.Max

      ۲۸ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (1459 ديدگاه)

      منم دلم با شِوی هست. البته که کابین نیسان جدیدتر و بنظر خوش ساخت تر میاد و خوده پث فایندر رو هم از قدیم دوست داشتم، ولی در نهایت تراورز 🙂

      موافقم ۳
      مخالفم ۱
  11. علی بخششی

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (21 ديدگاه)

    پت فایندر طراحی داخلی و بیرونی ش خیلی بهتره

    موافقم ۵
    مخالفم ۲
  12. Ali

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (258 ديدگاه)

    تنها ضعف نیسان گیربکس بود که اصلاحش کرد

    موافقم ۲
    مخالفم ۴
  13. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (2735 ديدگاه)

    من هردوخودرو خیلی شبیه هم میبینم و هردوشونو خیلی دوست دارم اما به نیسان رای دادم بخاطر ظرفیت بکسل بالا و طراحی بیرونی جذابتر شورولت هم خیلی عالی بو ولی چون توی نقاط ضعفش نوشته کابینش ارزان قیمته من به پث فایندر رای دادم ولی رقابت فوق العاده نزدیک بود

    موافقم ۲
    مخالفم ۲
  14. با مهربونی جهان زیباتره

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (418 ديدگاه)

    تو تاپ گبر گفته بودن شورلت همونقدری ا مریکاییه ک ممکنه رییس جمهور کره امریکایی باشه
    نمیدونم این حرفش چقد درسته ولی بی ارتباط به تولیدات شورلت نیست

    موافقم ۱
    مخالفم ۳
  15. مازیار

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (721 ديدگاه)

    شورولت خیلی خوش تیپه خصوصا از نمای جلو
    و متاسفانه همنشینی پلاستیک باهاش همچنان …
    با اینحال رای من شورولت

    موافقم ۴
    مخالفم ۲
  16. میثم

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (2153 ديدگاه)

    هر دوتاشون ویژگی‌ها و ایراداتی دارن
    ولی من شوی رو انتخاب کردم

    موافقم ۴
    مخالفم ۱
  17. [email protected]!n

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1590 ديدگاه)

    رقابت اصلی بین مزدا CX-9 و فورد اکسپلورر هست. دو ماشینی که فراتر از کلاس خودشون هستن.

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  18. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (4312 ديدگاه)

    قطعا تراورز…
    لیست مشخصات رو میبینم توی اکثریت جز یکی دو مورد شورولت بهتره فروشش توی این نه ماه سه برابر نیسان بوده ارزش بیشتری در مقابل مبلغ پرداختی داره، ظاهرش هم من بیشتر دوستش دارم خیلی شیکه…

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
  19. شاعر

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (48 ديدگاه)

    بحث ماشین چینی شد
    من به چند دلیل نمیخرم!
    اول اینکه چینی ها با ماشینهای پر زرق و برق و آپشن فراوان و قیمت رقابتی میان جلو و ترغیبت میکنن به خرید! بعدش که خریدی اون پولی رو که ارزونتر خریدی رو توی خدمات پس از فروش و پول قطعه برات جبران میکنن! و بعد از چند سال که میخوای بفروشی ماشینت یه افت قیمت درست حسابی رو شاخشه!
    شرکتی که جنس ارزون میده و روی پول قطعه جبران میکنه کارش بیزینس نیست! کارش کلاهبرداریه!!!
    قیمت قطعات ژاپنی ها رو با قیمت قطعات چینی مقایسه کنید چینیها دو برابر ژاپنی ها قطعاتشون گرانتره نصف اون هم کیفیت نداره.
    دلیل دوم هم اینه که نمیخوام پولی رو که با زحمت در میارم بره جیب کشور چین و حزب کمونیست! چون واقعا سیاستشون کثیفه
    پدر دنیا رو با دامپینگ و سیاست چال بدهی و کرونا درآوردن! اصلا دوس ندارم یک ریال از پولم بره جیبشون!
    حالا بعضی دوستان چینی پسندن سرشون سلامت. دیدگاه خودشومه و بمن ربطی نداره

    موافقم ۶
    مخالفم ۰
    1. Mad.z.Max

      ۲۸ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (1459 ديدگاه)

      قشنگ بود، لذت بردیم 🙂

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
  20. F500 full off road tuning

    ۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بنظر بقیم اینطوریه یامن اینطوری میبینم که این تراوررز ماشین مورد استفاده FBIو نیروهای پلیس ویژه تو داخل خاک امریکاس چون اکثرا ماشین دیگه ای سوار نمیشن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. رضا امیریان

    ۲۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام بر شما خسته نباشید ‌عالی بود .من به نیسان رای دادم.چون شیک تر و بهتر است 💎💎♥️♥️🙏🙏🌹🌹

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا