سامر، کپی کلاسیک دیگری از سونگ‌سان در نمایشگاه پکن

سه‌شنبه 15 مهر 1399 - 10:30
مطالعه 3 دقیقه
Songsan-Summer-1
دلفین SS که رپلیکای مدرنی از شورلت کوروت C1 سال 1958 محسوب می‌شود، تنها محصول شرکت چینی سونگ‌سان در نمایشگاه پکن نیست زیرا این شرکت یک ام‌پی‌وی...
تبلیغات

دلفین SS که رپلیکای مدرنی از شورلت کوروت C1 سال 1958 محسوب می‌شود، تنها محصول شرکت چینی سونگ‌سان در نمایشگاه پکن نیست زیرا این شرکت یک ام‌پی‌وی مدرن با ظاهر کلاسیک را هم در این نمایشگاه معرفی کرده است. در این خودرو که سامر نام دارد، بجای الهام گرفتن از یک خودروی اسپرت کلاسیک آمریکایی، سونگ‌سان به سراغ ون نمادین فولکس‌واگن T1 رفته است.

کپی‌برداری از ون کلاسیک فولکس‌واگن در بخش جلویی سامر با چراغ‌ها و راهنماهای گرد و همین‌طور رنگ سفید بخش مثلثی روی کاپوت به‌وضوح مشخص است. سازندهٔ چینی همچنین این ام‌پی‌وی را به رینگ‌های رترو و درهای عقب کشویی مجهز کرده است درحالی‌که در عقب آن‌هم درب دوتکه به همراه چرخ زاپاس و چراغ‌های کوچک بیضی‌شکل به چشم می‌خورد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سامر اما سقف آن است که به سمت بالا باز می‌شود و فضای کافی برای ایستادن سرنشینان در داخل خودرو را فراهم می‌کند.

کابین سامر کاملاً کِرمی‌رنگ است و صندلی‌ها، داشبورد، کنسول مرکزی و رو دری‌ها همگی با چرم کرمی‌رنگ پوشیده شده‌اند. همچنین یک صفحه آمپر دیجیتالی کوچک مقابل راننده و یک نمایشگر بزرگ برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی هم در میانهٔ داشبورد تعبیه شده است. در ردیف دوم، دو صندلی خلبانی به همراه یک صندلی وسط دیده می‌شود که می‌تواند تا شود و چهار نگه‌دارندهٔ لیوان را فراهم کند. در اینجا همچنین صندلی‌های ردیف سوم هم وجود دارد.

به گزارش رسانه‌های چینی، سامر از همان قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی دلفین استفاده می‌کند که از شرکت بی‌وای‌دی گرفته شده است. این قوای محرکه از یک پیشرانهٔ 1.5 لیتری توربو به همراه یک موتور الکتریکی و یک پکیج باطری 16 کیلووات ساعتی تشکیل شده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.