خودروهای چینی

هونگچی H9 جدید، سدان میان‌سایز لوکس چینی

فاو هونگچی به عنوان قدیمی‌ترین و لوکس سازترین خودروساز چینی از سدان لوکس H9 رونمایی کرده است. این خودرو قرار است به جنگ محصولات شناخته شده‌ای همچون مرسدس E کلاس، آئودی A6 و ب ام و سری ۵ برود. خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید همان نسخه‌ای است که ماه پیش با نام H7 دیده شده بود.

هونگچی H9 جدید در مقایسه با رقبای میان سایز و لوکس خود، حتی در حالت طویل‌تر نیز ابعاد بزرگ‌تری را نشان می‌دهد. از نظر فنی این خودرو با طول ۵.۲ متری به سدان های لوکس فول سایز نزدیک شده و فاصله بین محوری بیش از ۳ متری دارد.

این کمپانی می‌گوید استایل H9 جدید بخشی از زبان طراحی جدید هونگچی است اما ظاهر کلی آن ترکیبی از چندین خودروی دیگر است که از جمله آن‌ها می‌توان به طرح دو رنگ مایباخ، نماهای سه‌چهارم عقب کادیلاک XTS و نمای جلوی رولزرویس اشاره کرد.

شایان ذکر است مقامات هونگچی به این نکته اصرار می‌کند که کار طراحی H9 پیش از استخدام گیلز تیلور معاون طراحی گروه فاو به اتمام رسیده است. تیلور قبلاً رئیس طراحی رولزرویس بوده است و خب شباهت این خودرو با محصولات رولزرویس هم اتفاقی نیست.

جلوپنجره کرومی بزرگ در جلوی خودرو توسط نواری LD احاطه شده است. لوگوی پرچم هونگچی نیز دارای خط قرمز نازکی است که از میانه کاپوت شروع شده و به جلوپنجره می‌رسد. نام هونگجی در زبان چینی به معنی پرچم قرمز می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های این سدان لوکس چینی می‌توان به دستگیره‌های درب پاپ آپ و رینگ‌های ۲۰ اینچی اشاره کرد.

به نظر می‌رسد کابین نیز پر از چرم، چوب و کروم بوده و از دو صفحه‌نمایش بزرگ برخوردار است. به این موارد باید نورپردازی داخلی، دکمه‌های لمسی و طراحی چهار نفره سفارشی را اضافه کرد.

نیروبخش این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۵۲ اسبی یا ۶ سیلندر ۳ لیتری سوپرشارژردار ۲۷۲ اسب بخاری خواهد بود. این پیشرانه‌ها با یک گیربکس اتوماتیک همکاری می‌کنند و در نسخه قوی‌تر باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت زیر ۸ ثانیه می‌شوند. هونگچی H9 همچنین از سیستم تعلیق بادی برخوردار بوده و با سیستم نیمه خودران سطح ۲.۵ عرضه خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶۰ دیدگاه‌ها

  1. Carbonado Aventador

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (4461 ديدگاه)

    اصلا کار ندارم از چه ماشینی کپی‌کرده یا الهام‌گرفته..
    .
    فقط میتونم بگم که یه چیز خیلس زیبا و لوکس‌از کار‌ دراومده..
    .
    اگه همین آرم چینی رو برمیداشتن به جاش رولز رویس‌ و کادیلاک‌ و بنتلی میچسبوندن..
    الان همه به به و چه چه میکردن!

    موافقم 6
    مخالفم 1
    1. مهرآیین

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (258 ديدگاه)

      این قسمت از خبر واقعا من را حیرت زده کرد :(( این خودرو قرار است به جنگ محصولات شناخته شده‌ای همچون مرسدس E کلاس، آئودی A6 و ب ام و سری 5 برود.)) ……. آخر خنده دار نیست که میگویید این تازه به دوران رسیده چینی که مانند گلابی له شده میماند میخواهد به جنگ با سلطانهای آلمانی برود ؟

      موافقم 3
      مخالفم 10
      1. حسین

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (2810 ديدگاه)

        تازه به دوران رسیده؟
        بیش از ۶۰ ساله داره خودرو میسازه!

        موافقم 11
        مخالفم 2
        1. مهرآیین

          ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (258 ديدگاه)

          حسین جان پس چرا در این شصت سال هیچ کس اسمش را نشنیده؟ ایرانخودرو هم پنجاه سال است که خودرو تولید میکند اما کجای دنیا قبولش دارند؟

          موافقم 7
          مخالفم 6
        2. حسین

          ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (2810 ديدگاه)

          اسمشو اگه نشنیدی مشکل اونا نیست!
          گرانترین خودرو چینی با قیمت ۷۰۰ هزار دلار ساخته این برند بوده و هست و خودرو های تشریفاتی دولت چین را از ابتدا میساخته!
          شاید بهتره پدال یک مطلب راجب این برند با این تیتر بزاره:
          “هونگچی برند ۶۰ ساله چینی” !!

          موافقم 9
          مخالفم 0
      2. تورج

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (59 ديدگاه)

        برند بی وای دی نخستین برندی خواهد بود که احتمالا از سال 2022 توی آمریکا عرضه بشه. بعد از اون نوبت جیلی و برند لینک اند کو هست که اروپا و آمریکا رو هدف قرار داده. برند نیو سوپر اسپرت برقی ای ساخته که تمام رکورد های نوربرگ رینگ رو جا بجا کرد و به جنگ فولکس واگن آی دی آر رفت. شاسی بلند همین خودروساز هم بازار های غرب و حتی تسلا مدل اکس رو هدف قرار داده. چری اگزید اکس تی اولین کراس اوور متوسطیه که در بخش اروپایی این کمپانی طراحی شده و عرضه میشه. تازه اینها اینها مشتی از خروار بودند فقط. شما الان دقیقا با چه منطقی میاید و صنعت چین رو با ایران خودرو و سایپا مقایسه میکنید؟ چرا قبل از اظهار نظر کمی فکر و مطالعه نمیکنید؟؟ احتمالا شما از همان دسته ای باشید که تا چند سال پیش به صنعت خودروسازی کره با توهین و تحقیر صحبت میکردید و امروز ناچار به تحسینش هستید. لطفا قبل از ایراد نظرات جو گیرانه حداقل کمی فکر کنید

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. مهرآیین

          ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (258 ديدگاه)

          تورج عزیز با احترام به نظر شما باید بگویم که به نظر من این حرف شما دیگر بسیار اغراق آمیز است که با وجود شرکت های بزرگی مانند شورلت و فورد و کادیلاک و جی ام سی و ………… برندهای چینی بتوانند در آمریکا بازار را قبضه کنند تازه اروپایی ها نیز در بازار آمریکا حضور دارند. حال قضاوت با شما و دیگر کاربران سایت

          موافقم 2
          مخالفم 2
        2. محمد مهدی

          ۱۸ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (3 ديدگاه)

          کره داستانش فرق داره کره و ژاپن خودساخته ان نمیان کپی کنن ولی چینیا به هر قیمتی به هرقیمتی خودنمایی میکنن بعدشم بشین تا ماشین چینی به پای سلاطین خودروسازی برسه

          موافقم 3
          مخالفم 0
      3. تورج

        ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (59 ديدگاه)

        دوست من چین اگر هم قرار باشه بازاری رو تحت سلطه خودش دربیاره باید از راهش وارد بشه. و بدون شک خودروهای کپی شده ای مثل هونگچی بعنوان مثال جایی نخواهند داشت. به کره ای ها نگاه کنید که تا زمانی که شروع به پیروی از اصول واقعی تشکیل یک برند و محصولات ممتاز و درجه یک نکردند نتوانستند بطور واقعی تهدیدی برای همسانان خودشون محسوب بشن. همونطور که سی و اندی سال پیش زیر مجموعه های لوکس ژاپنی که عده ای در اون زمان پیش بینی کردند مرسدس و ب ام و و آئودی رو کنار خواهند زد. ولی امروز آلمانی ها با وجود پیشتازی بیش از ده ساله لکسس در بازه زمانی خاص باز هم عنوان بهترین خودروساز لوکس بازار آمریکای شمالی رو پس گرفتند. اینها یعنی رقابت انگیزه و پیشرفت. پس حضور و رقابت سالم باعث ایجاد پیشرفت برای رقابت کننده و رقابت شونده میشه. این ماشین یعنی هونگچی در بهترین حالت بازار مرده و مسموم ایران و کشور های توسعه نیافته رو هدف قرار میده. به علاوه بازار فوق تشنه خود چین. یه عده از هموطنان به اصطلاح صاحب نظر ما سالها با شعار (آشغال کره ای) و انواع توهین و تحقیر در مجامع خودرویی سعی در اظهار فضل و جلب توجه داشتند. اما در نهایت چی شد؟ این پیشتازی و پیشروی جالبی که امروز در بازار های جهانی شاهدش هستیم. و ما موندیم و حرفای پوچ و بی پایه و اساس. بله چین بعنوان یک صنعت و کشور واحد راه زیادی تا گذار از کپی کاری و تبدیل شدن به یه نام جهانی رو در پیش داره و بسیاری از برند هاش قطعا فقط بد نامی و رسوایی اعتبار براشون میاره. اما هستند برند هایی که در نهایت مثل کره ای ها پیشرفت های چشمگیری خواهند کرد.

        موافقم 2
        مخالفم 1
        1. مهرآیین

          ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (258 ديدگاه)

          این کامنت شما منطقی بود و قبول دارم

          موافقم 1
          مخالفم 1
  2. mossessZ

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (13 ديدگاه)

    الا دیگه زرنگ شدن از ده پونزتا ماشین کپی میکنن رو یه ماشین پیاده میکنن این نصفش بنزه یکم کادیلاک با مکمل کیا

    موافقم 1
    مخالفم 4
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    یکم ریزبین باشید نسبت به این خودرو و آینده آن .
    اونجایی که گفتم چین از کره هم میزنه جلو همین جا صادقه و آینده داره امروز به وقوع میپیونده .

    چه خوشتان بیاد چه نیاد ، چین از دوران کپی کاری گذر کرده اما انگاری هیوندای دوباره برگشته به همون قدیم و کپی کاری ، چرا ؟

    دوستان ، جنسیس با پشتوانه هیوندای داره از کپی اتاق آئودی و نمای داخلی لکسوس وارد رقابت با بزرگانی میشه که خریدارش اول برند را میخره و اِنتقادم به جنسیس همین کپی کاری و متقلب بودنش بود اما این چینی بدون کپی کاری وارد چنین رقابتی داره میشه و مطمئناً اگر تداوم نسل داشته باشه ، میتونه رقیبی جدی باشه برای بزرگان این رده .

    اگر نقدی دارین ، با احترام بگذارید و منطق نه توهین ?? .

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Joker

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (522 ديدگاه)

      بدی تو اینه نویدخان از هیچ موقعیتی واسه بد جلوه دادن محصولات کره ای بخصوص جنسیس دریغ نمیکنی، حالا جنسیس g80 از پروفایل جانبی یه کمی به آئودی a7 شباهت داره اونم به دلیل یه کمی فست بک بودنش، تو یکی دیگه پدر کمپانی رو درآوردی از بس تو پدال نقدش کردی، تنها خودروسازی رو که زبان طراحی کاملا مستقل از دیگر خودروسازها داره رو به کپی کاری متهم میکنی اونم به خاطر یه شباهت کوچیک بعد از اون طرف یه محصول شبیه همین h9 که سرتا پاش کپی کاریه و جلوش رولزرویس و پشتش کادیلاک و رنگش مایباخ و فرمونش بنتلی و داشبوردش جنسیس g90 و کنسول عقبش آئودی a8 و هزار جور کپی کاری فاهش ریز و درشت دیگه رو میای ازش تمجید میکنی و میگی بدون کپی کاری!!!! چه منطقی پشت این کامنته توئه من یکی نمیدونم،اینکه خودروسازای چینی هم دارن پیشرفت میکنن هیچ کس منکرش نیست و از نظر من کپی کاری که منجر به ساخت خودرویی زیبا نظیر همین h9 بشه خیلی هم خوبه ولی تا جایی که یکی با بی منطقی تمام نیاد یه خودروساز نوپا و کپی کار چینی رو از جنسیسی که تو رده کیفی از پورشه و لکسوس بالاتر قرار گرفته برتر بدونه! در آخر نویدجان من خیلی از کامنتای تو رو میخونم و به با خیلیاشون هم نظرم ولی دشمنی که تو با کره ای ها داری رو هیچ جوره نمیتونم درک کنم چون کره در حال حاضر با بهترینای دنیا داره رقابت میکنه و همین امسال محصولاتش بهترین خودروهای سال اروپا(کیا سورنتو)و بهترین شاسی بلند سال جهان(کیا تلوراید) و با کیفیت ترین سال جهان(جنسیس g90) بودن…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهدی

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (1326 ديدگاه)

        جوکر عزیز
        تو فضای مجازی افراد مخصوصا نوجوانان و جوانان برای خودشون شخصیتی درست میکنن و سعی میکنن نظرات و نگاها را به خودشون جلب کنند و از خودشون شخصیتی که دوست دارند باشند را درست میکنن و در پشت شخصیت مجازی خودشان چهره واقعی و کاستی ها و امال ارزوهایشان را مخفی میکنند حالا هر کس به نحوی این دوست عزیز نوید هم از همین دسته افراد است

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (10057 ديدگاه)

          مهدی
          ***
          کاربرانی که در پدال باید من را بشناسند ، میشناسند که در واتسآب در گفتگو هستیم و از وضعیت هم باخبریم که اتفاقاً یکی از دوستان چه زمانی که در ایران بود و چه این زمان که در کاناداست هنوز کاربر پدال و از دوستان صمیمی شدیم به واسطه آشنایی هم در پدال .

          اما مطمئنم شما سنت کمتر از ۲۰ ساله .
          دوستان اگر رجوع کنند به کامنتهای آرشیوت ، پی به همه چیز میبرند .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. NAVID۰۰۹۸

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (10057 ديدگاه)

        Joker عزیز
        درست میفرمایید تا حدودی ولی تقریباً تمام کره‌ایهای ایران را سوار شدم و تعدادی هم در تملک داشتم به سبب شغلی که در چند سال پیش داشتم .
        ببینید هر کدوم از ما یه دیدگاهی نسبت به خرید خودرو داریم اما متاسفانه در ایران به سبب بازار بسته و مردم عاشق آپشن و ظاهرهای فریبنده ولی توخالی که نمیشه گفت چون کره‌ای این جایزه‌ها را گرفته پس حتماً خوبه .

        تا زمانی که پشت یک خودرو ژاپنی ننشینید و رانندگی نکنید نمیتوانید فرق بسیار زیاد کیفیت پایین کره‌ایها را درک کنید ، همیشه باید یه خوبی باشه که بدی نماد پیدا کنه و بالعکس .

        نمیدونم پشت فلسفه این جایزه‌ها چه خوابیده اما فکر میکنم نسبت قیمت و سطح کلاس آپشنها هست که اون را برتر میکنه اما چرا در نظر نمیگیرید فقط و فقط فروش و آمار فروش یک خودرو میتونه برتری اون شرکت را ثابت کنه .

        با کره‌ای‌ها بد نیستم و اتفاقاً محصولات شرکت کیا را دوست دارم مثل اپتیما کادنزا سورنتو اما خدایی هیف پول که برای این سطح رانندگی و کیفیت این خودروها میدین و تمام اینها فقط به خاطر بازار بسته ایرانه .

        جنسیس دقیقاً داره از هر کدوم از آلمانیها یه تیکه میکنه و کپی میکُنه روی خودروهاش و همچین کپی کوچکی هم نیست که در مقاله همین چند وقت پیش پدال هم ذکر شده بود که دقیقاً نمای بقل a7 کپی شده .
        وقتی میگم این چینی آینده داره به این خاطره که توقع از این چینی پایینتره ولی در این سطح داره تولید میکنه که دمش گرم اما توقع از جنسیس بالاست و باید بسیار بسیار حرفه‌ای تر عمل بکنه تا وارد چنین سطحی از رقابت بشه .

        من نقد به کره‌ای میکنم چون فکر میکنم کمی ریزبینانه‌تر نسبت به دوستان قضیه را دنبال میکنم .
        من هنوز با یاتاقان زدن‌های کره‌ای در ایران کنار نیومدم و واقعاً نمیدونم چرا یه فکری برای این مشکل عظیم نمیکنه ، لطفاً یه سری به نمایندگیهای هیوندای بزنید تا ببینید وضعبت چقدر فاجعه باره و متاسفانه بخاطر شرایط نبود خودرو صفر و زیاد شدن کارکرده‌ها ، باید وقت بگیرین از نمایندگیها تا کارتون حل بشه .
        آقا هرچیزی من میگم اگر فکر میکنید دروغه پس خودتون یه بررسی بکنید تا ببینید من مریض که نیستم رو‌هوا یه حرفی بزنم ، که چی بشه آخه .
        البته استثناهایی مثل سوناتا nf وجود داره که واقعاً عالی از آب در اومده یا i30 واقعاً خوب بود یا وراکروز یا سورنتوهای موتور ۳۵۰۰cc

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. مهرآیین

          ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (258 ديدگاه)

          دوست گرامی وراکروز 3800 سی سی است ، وقتی شما هنوز حجم پیشرانه خودروها را نمی شناسید و نمی دانید پس چگونه اظهار نظر می فرمایید ؟

          موافقم 0
          مخالفم 1
        2. NAVID۰۰۹۸

          ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (10057 ديدگاه)

          مهرآیین
          تو خوبی بابا خفن
          تو میخوای از من ایراد بگیری زرنگ
          سورنتوهای ۲۰۱۰ تا ۱۳ موتورهای ۳۵۰۰ دارند .
          به جای خفن بودن ، یکبار دیگه قسمت آخر کامنت را بخوان .
          سورنتوهای ۲۰۰۸ موتورهاشون ۳۸۰۰ بود ولی گیربکساشون عیب پیدا میکرد .
          ***

          موافقم 1
          مخالفم 0
        3. مهرآیین

          ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (258 ديدگاه)

          حسین جان پس چرا در این شصت سال هیچ کس اسمش را نشنیده؟ ایرانخودرو هم پنجاه سال است که خودرو تولید میکند اما کجای دنیا قبولش دارند؟

          موافقم 1
          مخالفم 1
        4. مهرآیین

          ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (258 ديدگاه)

          کاربر نوید شما گفتید وراکروز و حال دارید قضیه را ماست مالی می کنید. آن سورنتوهایی هم که گفتید مشکل گیربکس داشته اند حتما مالکهایشان ناشی بوده اند .چرا مانند اسفند روی آتش بالا و پایین می پرید؟ یک کلمه حرف حساب به شما زدم و اشتباهتان را اصلاح کردم.به نظرم اگر در مورد خودرو بیشتر مطالعه کنید بد نیست. من بیشتر فقط خبرها و کامنتها را میخوانم و دنبال می کنم و کمتر کامنت میگذارم و همچنین متوجه هستم که شما به طور مداوم با کاربران دیگر سایت درحال جنگ و دعوا کردن و بی احترامی کردن هستید. و در آخر باید به شما بگویم که کسانی که میدانند سر به زیرند درست مانند این ضرب المثل قدیمی که میگوید : درخت هرچه پربارتر است سر به زیرتر و افتاده تر است

          موافقم 1
          مخالفم 1
        5. مهرآیین

          ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (258 ديدگاه)

          راستی یادم رفت بگویم که موتور سورنتو 2008 و 2009 با پیشرانه 3300 سی سی به بازار عرضه شد و نه 3800 بود و نه 3500 ؟این حرفها را از کجا در می آورید ؟ ابتدا در مورد خودرو بیشتر مطالعه کنید و سپس اظهار نظر بفرمایید.

          موافقم 0
          مخالفم 1
        6. NAVID۰۰۹۸

          ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (10057 ديدگاه)

          در جواب مهرآیین
          اشتباهم در مورد حجم موتور سورنتوهای ۲۰۰۸ را میپذیرم .
          اما در مورد وراکروز و سورنتو خیر
          اگر رجوع بشه میبینید که دقیقاً نوشتم ((یا وراکروز یا سورنتوهای موتور ۳۵۰۰ cc )) .

          اینکه شما در مورد درخت و سربزیری میگی برای جامعه و بیزینس صدق میکنه نه جایی که بچه دبستانیها قاطی بزرگانند ، نه پدال که زنگ تفریح دوستان یا من هست که اصل پدال هم همینه و برای گروه تخصصی مطلب نمیگذاره ، اُستاد .
          ***
          مطالعاتم کمه به گفته شما ، چون تو زیادی مطالعاتت بالاست که میگی ماستمالی میکنم و این در حالیه کامنتم در همین مقاله و دقیقاً قسمت آخرش معلومه چی نوشتم اما جنابعالی داری تفره میری یا خودتو به اون راه زدی یا قشنگ تحریف میکنی تا سواستفاده کنی از جاهایی از کامنتهام که ***.
          در ضمن مثل اسفند بالا پایین میپرم چون سهامدار بزرگ تویوتا و بنزم ? ، یا شایدم بیزینسم به کامنتهای پدال وابستست .

          در ضمن دقیقاً در کامنتهای گذشته من اومده که اگر اشتباهی هم داشتم ، پذیرفتم اما این هم میفهمی که با هر کسی به زبان شخصیت خودش نقد میکنم و چون تو دعوا دوست داری پس مشاجره و دعوا میکنم .
          فقط اگر پدال منت بذاره و سانسورم نکنه .

          موافقم 1
          مخالفم 0
        7. مهرآیین

          ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (258 ديدگاه)

          کاربر نوید با عرض پوزش شما حتی از درون ، خودتان هم با خودتان درگیری دارید،من دیگر جواب شما را نمیدهم.

          موافقم 1
          مخالفم 1
        8. مهدی

          ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (1326 ديدگاه)

          نوید عزیز تعداد دیس هایی که گرفته نظرات جمع را درباره شما داده نیازی به بحث نداره امیدواریم اینده روشنی داشته باشی…

          موافقم 1
          مخالفم 0
        9. محمد مهدی

          ۱۸ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (3 ديدگاه)

          دیگه فقط و فقط فروشم نیس
          الان پورشه فروشش خیلی کمتر از خیلی از برند هاست ولی دیگه همه میدونن پورشه چیه
          حالا هی بگین فروش تویوتا بالاتره
          من قبول دارم تویوتا خیلی سواریش و steerability خوبی داره ولی دیگه زیادی گندش کردن اتفاقا تویوتا مخصوصا میدل سایزهاش بسیار تنبل ان و کم شتاب

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. محمد

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (804 ديدگاه)

      این که با جنسیس مشکل داری سلیقه شخصیته و به خودت مربوطه
      ولی خداییش این خبرو چطور تونستی به جنسیس ربط بدی استعداد بزرگی محسوب میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Zonda R

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      واقعا چینی ها شایسته ی تحسینن من کاری به هیچ کشور دیگه ای ندارم که کدوم بهتره کدوم بالاتره یا….
      چینی ها طراحان خوب رو استخدام کردن بعد رفتن سراغ پلت فرم و پلت فرمهای جدید که اجازه ی پیاده سازی طراح های جدید رو به طراحان بدن
      ایرودینامیک خوب سیستم تعلیق جدید و استفاده از رینگ های بزرگ پاداش این پلت فرم هاس
      موتورهای جدید گیربکس های جدید و….
      برندهای exceed و wey رو از پایه درست کردن برای بازارهای اروپا و امریکا
      اینکه چینی ها رصد میکنن تا بهترین ها رو بسازن و تلاش میکنن تا پیشرفت کنن عالیه نسل اول لکسوس ls هم شبیه بنز بود

      موافقم 1
      مخالفم 0
  4. ارش

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    ✅پروفسور لوک مونتانیه کاشف ویروس ایدز و برنده جایزه نوبل 2008:

    کووید 19 تنها می تواند در آزمایشگاه خلق شده باشد.

    ?پروفسور لوک مونتانیه مدعی شد که کرونا، ویروسی دستکاری شده است که بطور تصادفی از آزمایشگاهی در ووهان چین به بیرون سرایت نموده است.

    ?چینی ها از ویروس کرونا در پژوهش های خود برای ساخت واکسن ایدز استفاده کرده اند. برخی بر این باورند بخش هایی از دی ان آی ویروس ایدز در ژنوم کووید ۱۹ یافت شده است.

    ?به عقیده پروفسور لوک مونتانیه، طبیعت هیچ گونه سرهم بندی مولکولی را نمی پذیرد و این تغییرات غیر طبیعی را از میان می برد.

    لعنت به چینیها حالا بیان مدام ماشین کپی کنن

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. MAHDI

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      خیلی سطحی به موضوع نگاه کردی.اینجا جاش نیست اما بحث سره یک کشور نیست.

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. ارش

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (1549 ديدگاه)

        افراد ژرف نگر که می گفتن کار آمریکا و غربه حالا داره گندش در میاد چه خبره؟!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 1
    2. Alireza

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (752 ديدگاه)

      این که ساخته دست بشر باشه بعید نیست اما اینکه ساخت کدوم کشوره باید با دلیل حرف زد همون اول روسیه گفت این ویروس آزمایشگاهیه و آمریکا ساخته اما هیچکدومشون مدرک معتبر ندارن ادعا کردن که کاری نداره باید با مدرک و مستدل حرف زد

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. حسن

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (326 ديدگاه)

      خود پنتاگون و محققان اروپایی میگن ویروس طبیعیه شما بر اساس نظر یک نفر خلافش رو میگی. چندین محقق هم آمریکا رو عامل ساخت کرونا معرفی کردن ولی اینها بدون مدرک مستدل کشکه.
      اگر تاریخ رو مطالعه کنید می بینید که ویروس کرونا هر چند سال با یک جهش یا اختلاط با حیوانات مختلف به شکل قویتری ظاهر میشه.۱۷۰ سال پیش آنفولانزای اسپانیایی ۴۰ میلیون کشته برجای گذاشت.در این چند سال هم آنفولانزای مرغی و خوکی در شرق و بعد مرس در تماس با شتر در خاورمیانه و حالا کرونا احتمالا از خفاش پدید اومده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. یانکی

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      درود بر شما.قطعا کار چین هستش و نوکرش هم که میدونید کیه عامل پخشش.فاصله پکن شانگهای و دیگر شهرهای چین رو از وهان مقایسه کمید با فاصله وهان تا اروپا و آمریکا جالبه ویروس به پکن نمیرسه ولی تا آمریکا پیش میره.سلطان ترامپ بزودی چین رو زیر پاس له میکنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ارش

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (1549 ديدگاه)

        امیدوارم .

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Hamidreza

        ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (2442 ديدگاه)

        بابا
        یانکی عزیز شما چقدر سنگ آمریکا رو به سینه میزنی؟
        میدونی همون سلطان ترامپ تحریم هایی علیه دارو ایجاد کرده که باعث تلف شدن خیلی از بیمارانی که بیماری خاص دارن میشه؟ اگ درد اونا رو میفهمیدی بهش نمی گفتی سلطان! واقعا بددردیه فک کن خدای نکرده خدای نکرده یکی از نزدیکانتون یک بیماری خاص داشت … اونوقت اشک تو چشماتون جمع میشد همینطور که الان بغض گلومو گرفته ….
        ببینید
        هم چین هم آمریکا هم روسیه هم کوفت هم زهر مار و… دشمن ما هستند حتی این اعراب ! کسی به داد ما نمی رسه همشون سعی در کشتار ما دارند حتی برخی گرگان در لباس میش …
        این مسئولین هم که دیگه وطن فروش تر از اینا موجود نیست تو آمازون …

        موافقم 1
        مخالفم 0
  5. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    واقعا جذاب و شیک شده?
    کپی‌کاری و الهام گرفتن، همیشه هم بد نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. OMID

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    این ماشین هیچ وقت نمیتونه فروش بالایی توی بازار جهانی داشته باشه
    کاری با قیافه کپی شدش ندارم
    بلکه اسمش و نمادش هر دو نماد کمونیسم هستن و خیلی تر از افراد دوست ندارن توی مسائل سیاسی باشن
    حتی اگه خیلی ارزون هم باشه بازم خیلی فروش نمیکنه چون اکثر افراد دوست ندارن توی یه ماشین که نماد کمونیسمه بشینن ( بعضی افراد به نگاهی دیگه میبیننشون )
    چینی‌ها هنوز راه درازی تا یاد گرفتن برندسازی و گذاشتن اسم دارن که شاید به ظاهر مهم نباشن اما خیلی اهمیت دارن و اولین چیزی که هر نفر از یه ماشین می‌فهمه اسمشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. رزیتا

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (418 ديدگاه)

    صنعت خودروسازی تو چین با کپی برداری از محصولای کمپانیای مشهور شروع شد !!! و هنوزم که هنوزه تو نمایشگاه های بین المللی خودرو ، چینیایی رو میبینیم که با کنجکاویو دقت فراوون از مدلای کمپانیای خودروسازی بزرگو مشهور کپی برداری کردن ! هرچند که کپیای چینی هیچوقت از هیچ لحاظ برابر اصل نبودن ، ماشینای چینی از نظر کیفیت تو شرایط غیر قابل قبولی هستن و هنوز با کره ایا و ژاپنیا فاصله زیادی دارن چون کاملا” مشخصه که ماشینای کره‌ای و ژاپنی به خصوص ماشینای ژاپنی از استهلاک کمتری برخوردارنو حتی دردسر خرید مدلای دست دومشونم کمتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Enzo

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (319 ديدگاه)

    این شترهای ما هم تیبا زدن با ساینا .ولی ولی اصالت طرح رو کاملا رعایت کردن شبیه بنز و کادیلاک بماند .اصلا شبیه ماشین نیستن این لگنا. واقعاً خاک چهارتا علم برسرشون که گاو پیششون مهندسه .بیغیرتهای خاک برسر فقط مایه شرمندگی مردم این کشور تو کل دنیا هستند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Khosrow

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2282 ديدگاه)

      داچی چاله میدون 2 تا ایستگاه پایین تره / دقیقا به خاطر اکثریتی با رفتار و گفتار شماست که تیبا میدن دستتون / کریس رونالدو فقیر مطلق بود – الان دنیا زیر پاشه / طبیعت اگر بخواد – اگر فقط حسش کنیم ..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Enzo

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (319 ديدگاه)

        چاله میدون چیه کجارو گرفتی پسر خوب چند سالته شما. منظور منو کج متوجه شدی فککنم .پست خودتو ببین دوباره . چی نوشتی . واقعا شما رو من چقدر شناخت دارین که اینقدر راحت در باره من وامثال من نظر میدی . وقتی شناختی رو کسی نداری دربارش نظر نده خواهشاً .اگه از حرف یا نظر کسی خوشت نیومد خیلی بهتره یه دیسلایک بذاری جلوی پستش.بازم برات احترام قائلم ولی از حرفات خوشم نیومد

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. Joker

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (522 ديدگاه)

    بدی تو اینه نویدخان از هیچ موقعیتی واسه بد جلوه دادن محصولات کره ای بخصوص جنسیس دریغ نمیکنی، حالا جنسیس g80 از پروفایل جانبی یه کمی به آئودی a7 شباهت داره اونم به دلیل یه کمی فست بک بودنش، تو یکی دیگه پدر کمپانی رو درآوردی از بس تو پدال نقدش کردی، تنها خودروسازی رو که زبان طراحی کاملا مستقل از دیگر خودروسازها داره رو به کپی کاری متهم میکنی اونم به خاطر یه شباهت کوچیک بعد از اون طرف یه محصول شبیه همین h9 که سرتا پاش کپی کاریه و جلوش رولزرویس و پشتش کادیلاک و رنگش مایباخ و فرمونش بنتلی و داشبوردش جنسیس g90 و کنسول عقبش آئودی a8 و هزار جور کپی کاری فاهش ریز و درشت دیگه رو میای ازش تمجید میکنی و میگی بدون کپی کاری!!!! چه منطقی پشت این کامنته توئه من یکی نمیدونم،اینکه خودروسازای چینی هم دارن پیشرفت میکنن هیچ کس منکرش نیست و از نظر من کپی کاری که منجر به ساخت خودرویی زیبا نظیر همین h9 بشه خیلی هم خوبه ولی تا جایی که یکی با بی منطقی تمام نیاد یه خودروساز نوپا و کپی کار چینی رو از جنسیسی که تو رده کیفی از پورشه و لکسوس بالاتر قرار گرفته برتر بدونه! در آخر نویدجان من خیلی از کامنتای تو رو میخونم و به با خیلیاشون هم نظرم ولی دشمنی که تو با کره ای ها داری رو هیچ جوره نمیتونم درک کنم چون کره در حال حاضر با بهترینای دنیا داره رقابت میکنه و همین امسال محصولاتش بهترین خودروهای سال اروپا(کیا سورنتو)و بهترین شاسی بلند سال جهان(کیا تلوراید) و با کیفیت ترین سال جهان(جنسیس g90) بودن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. محمد

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (599 ديدگاه)

    این کمپانی می‌گوید استایل H9 جدید بخشی از زبان طراحی جدید هونگچی است….
    کلا زبان طراحی چینیها، زبان کپیه
    جدید و قدیم نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. فری

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (233 ديدگاه)

    کجاش شبیه رولزرویسه من شباهتی نمی بینم طرح دورنگ میباخ کپی کردن این دیگه از اون حرفاس
    اگه برقی بود آینده نگرانه بود تعلیقش بادیه که برای کامیون خوبه نه سواری

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. OMID

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      اون ترمز بادیه که فقط روی کامیون کاربرد داره
      خیلی از ماشینای لوکس دنیا تعلیقشون بادیه ( خیلی از ماشینای مرسدس و ائودی)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فری

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (233 ديدگاه)

        درسته روی سری S بادیه روی خیلیا بادیه توی سرعتای بالا خوب میشه ولی یواش بری صندلی عقب هی تکون ریز داره حتی وقتی جاده صافه آدم سردرد میگیره

        موافقم 0
        مخالفم 0
  12. Khosrow

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    مرسی چین / هرچی میخوان بگن / چیزی تغییر نخواهد کرد / این ☝ حقیقتی ه که داریم میبینیم ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Farzad

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    بدم میاد ازش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. حسین دهمرد

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2417 ديدگاه)

    همین که کامنت اول رو واسه بالا رفتن کامنت بی ربط خودت ریپ نکردی یعنی داری پیشرفت میکنی.
    یکی از دلایل پیشرفت چین همین تقلید از بزرگانه.
    همینو جایپامطمئن بزنه رو هوا میبرنش. مهم اینه که یواش یواش از سود فروشش طراحی خودشو ارائه کنه تو سالهای بعد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Hadi

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    خوب شده…
    ولی داخلش فلاینگ اسپاره …
    طراحیشم خیلی شلوغه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. car fan

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (34 ديدگاه)

    ماشین و برند هونکچی با اصالت هستش و به عنوان یک آسیایی چرا برم از محصولات اروپایی و آمریکایی حمایت کنم
    الحق که ماشین فوق العادس…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. OMID

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      اصالتش بی اصالتیه
      از رو کپی کردناش شخصیتش معلومه
      ماشین آسیایی میخوای برو سمت سرزمین آفتاب تابان یا کره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. نامجو

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    چینی ها هر چیزی میسازن بعد از یه هفته نابود میشه و اثری ازش نمیبینین جز ویروس هاشون که از بس کیفیتش بالاست اصلا نابود بشو نیست. بگذریم…
    این خودرو هم انگار که اول برای بازی جی تی آ طراحی شده. نمیگم ماشین زشت و بی کیفیتیه اما هیچجوره نمیشه باهاش اتباط برقرار کرد. شتر گاو پلنگ که میگن همینه. اومدن بنز و کادیلاک و جنسیس و آئودی رو باهم قاطی کردن و اینو ازش درآوردن. شاید بهترین نما رو از بغل داشته باشه. البته چیزی که تو ذوق میزنه نه خود ماشین بلکه ویدئوی تبلیغاتی خودرو بود که خودرو از زیر پرچم چین و تصویر مائو میگذره و در افق محو میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. محمد ب

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (210 ديدگاه)

    خخخخ 3 لیتر سوپور شارژر 272 اسب بخار نکشیمون جوجه کرونایی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. فرشاد

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (141 ديدگاه)

    کرونایی نباشه ی وقت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. مهدی

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (141 ديدگاه)

    فنی و دوامشو نمیدونم ولی ظاهرش توی عکسا محشره
    دوستان همیشه نق زن!
    اگه توی تاریخ خودروسازی،ژاپن نمی اومد بعدش کره و الان هم چین نیاد،رقابت به انحصار میل می کنه و از طرفی قدرت خرید برای خیلیا از بین میره
    قبل از تز دادن های تکراری،فکر کنید
    بده به خدا تکرار مستمر مشتی لاطائلات

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. Mohsen. G

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (180 ديدگاه)

    نمی دونم چی بگم والا… کامنت های این سایت شبیه هرچیزی هست به جز یه سایت تخصصی خودرو… یه کم بایدزبان انگلیسی مون رو تقویت کنیم و سایت های خارجی و کامنت های اونارو ببینیم.. شایدم اونااشتباه میکنند و درستش اینه!!!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  22. رضا

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (310 ديدگاه)

    چینی ها بزودی از آلمان تو صنعت خودرو جلو میزنن ، توی ۵ سال گذشته به اندازه ۵٠ سال صنعت خودروشون پیشرفت کرده

    موافقم 1
    مخالفم 0
  23. pars

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با درود بر همه عزیزان
    از مهربانان خواهش می کنم نظرات خود را نسبت به موضوع بیان کنند نه نظر دیگران را محکوم و رد نمایند . اصل بحث در مورد یک خودرو چینی است .چنانچه کسی تجربه سواری با این خودرو دارد نظر خود را بیان کند . ما باید به سلیقه هم احترام گذاشته و مشکل مالی دیگران را در نظر بگیریم .
    با سپاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. حسن

    ۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (304 ديدگاه)

    چشم حسودو متوهم کورشه خیلی زیباست

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا