قیمت بک BAC X3 پرو صفر در کارخانه و بازار؛ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
مدل | مشخصات | قیمت کارخانه | قیمت بازار |
---|---|---|---|
بی ای سی (BAC) X3 پرو | --- | ۱,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
بک X3 پرو، کراساوور جمعوجور خودروسازان بم، محصولی از برند جیلی محسوب میشود که با طراحی اقتصادی به بازار ایران عرضه شده است. این صفحه به ارائه قیمت بک X3 پرو صفر اختصاص دارد و نرخهای رسمی کارخانه و بازار آزاد بهصورت روزانه گردآوری و منتشر میشود.

قیمت بی ای سی x3 پرو در کارخانه توسط خودروسازی بم بر اساس هزینههای تولید، نرخ ارز و سیاستهای فروش تعیین میشود. در بازار آزاد، عواملی مانند عرضه و تقاضا، نوسانات ارزی و شرایط اقتصادی بر قیمت اثر میگذارند. برای مقایسه نرخها، به قیمت روز خودرو مراجعه کنید.
مشخصات فنی بک X3 پرو
مشخصه | جزئیات |
---|---|
پیشرانه | ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی |
قدرت | ۱۰۲ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور |
گشتاور | ۱۴۰ نیوتنمتر در ۴۴۰۰ دور |
گیربکس | اتوماتیک CVT |
سیستم انتقال قدرت | دیفرانسیل جلو (FWD) |
مصرف سوخت ترکیبی | ۶.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر |
شتاب ۰-۱۰۰ | ۱۲.۵ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت |
حجم باک | ۴۵ لیتر |
وزن خالص | ۱۱۸۰ کیلوگرم |
ابعاد (طول/عرض/ارتفاع) | ۴۰۰۵ / ۱۷۶۰ / ۱۵۷۵ میلیمتر |
فاصله محوری | ۲۴۸۰ میلیمتر |
امکانات بک X3 پرو
- ۲ کیسه هوا (راننده و سرنشین جلو)
- سیستم ترمز ABS و EBD
- سیستم کنترل پایداری (ESC)
- دستیار شروع حرکت در سربالایی (HHC)
- کروز کنترل
- سانروف با قابلیت تشخیص مانع
- نمایشگر ۸ اینچی لمسی
- سیستم صوتی با ۶ بلندگو
- تهویه دستی
- رینگ ۱۶ اینچی آلیاژی
- آینههای جانبی با تنظیم برقی
- سنسور پارک عقب
- ورود بدون کلید و استارت دکمهای
- شیشههای برقی
- سه حالت رانندگی (اکو، نرمال، اسپرت)
آشنایی کوتاه با بک X3 پرو
بک X3 پرو، نسخه ریبرندشده جیلی X3 پرو، از اواخر سال ۱۴۰۲ توسط خودروسازان بم عرضه میشود. این کراساوور اقتصادی با طراحی ساده و مصرف سوخت پایین برای استفاده شهری و خانوادههای کوچک طراحی شده است.پیشنهاد میشود برای آشنایی دقیقتر، مقاله اختصاصی بررسی تخصصی بک X3 پرو را مطالعه کنید.
جمعبندی قیمت بک X3 پرو
برای اطلاع از آخرین قیمت بک X3 پرو، این صفحه را دنبال کنید. این خودرو با قیمت رقابتی و امکانات قابل قبول در رده کراساوورهای اقتصادی قرار دارد. شما خرید این خودرو را با توجه به رقبا توصیه میکنید؟
Hamid
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴سلام. خرید این خودرو عاقلانه نیست و توصیه نمی شود.
کوروش
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴اتفافا برای استفاده شخصی، نسبت به تولیدات لگن سازان داخلی، انتخاب به مراتب بهتریه. در اکثر بررسی ها هم امتیاز قابل قبولی گرفته.
Navid A J
۳ اردیبهشت ۱۴۰۴اگر به قیمت اطلس بدن شاید. ولی با این قیمت؟
کوروش
۳ اردیبهشت ۱۴۰۴قیمت جهانی این ماشین، حدود ۱۰ هزار دلاره. ارزش ریال و پهن یکی شده!
ممد ژانگولر
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴این ماشینو باید کادو بدن به ملت . یک میلیارد پولم میگیرن عجبا
جهان
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴خدایی رو چه حساب کادو بدن؟
حالا من که طرف اینها نیستم
گاس فرینگ
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴از بغل یه جوریه انگاری قطع نخاع شده
طراحی دماغه اصلا به بقیه جاهای بدنه نمیخوره
J
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴آره. انگار یه مقدار جلو و عقب دو ماشین دیگه اضافه آوردند. همونارو میچسبونن به هم میفرستن تو بازار.
امین
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴نسبت به رقباش تو ایران به قیمت کارخونه ارزنده تره
Iman
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴از نزدیک یه زره خوشگل تره ولی رقباش ایکس ۲۲ پرو و ۳۳ کراس با قیمت ۹۶۰ و ۱۰۸۰ با ابعاد بزرگتر و خدمات پس از فروش مدیران ارزش خرید بیشتری دارن
ehsan.fa
۳ اردیبهشت ۱۴۰۴از این کارخونه بمی اطلاعی ندارم ولی شما هم قطعا از خدمات پس از فروش مدیران خودرو بی اطلاعی ،خوابیدن خودرو برای دوماه فقط برای یه قطعه استارت کوچکترین خدمت مدیران خودرو هستش
Iman
۳ اردیبهشت ۱۴۰۴من خودم ام وی ام دارم . اگه به ۲ ماه خوابیدن باشه که تو ایران هم ایران خودرو و سایپا و همه مونتاژیها هم همین اوضاع رو دارن ولی مسئله کیفیت هست عرض کردم
آرش
۵ اردیبهشت ۱۴۰۴سلام خودرو بسیار باکیفیتیه ،با این خودرو مواجه بشید واقعا فرا تر از انتظارتون خواهد بود.عملکرد فنیش فوقالعاده است .ولی فعلا قطعاتش گرونه .اگر خریداری نمودید حتما بیمه بدنه بکنید