فاو بستون یوئی ۰۷، شاسیبلند پلاگینهیبریدی با برد واقعی ۱۷۵۵ کیلومتر، فناوریهای پیشرفته و کابین جادار، با قیمت پایهٔ ۱۴ هزار دلار راهی بازار خواهد شد.
فاو بستون یوئی ۰۷، دومین مدل از سری خودروهای انرژی نوی این برند، پس از یوئی ۰۳ که در مارس ۲۰۲۵ رونمایی شد، به بازار معرفی شده است. این شاسیبلند پلاگینهیبریدی، با قیمت رقابتی ۹۹,۸۰۰ تا ۱۳۹,۹۰۰ یوان (۱۳,۹۰۰ تا ۱۹,۴۰۰ دلار) در چهار تیپ عرضه میشود. یوئی ۰۷ با برد رسمی ۱۵۰۰ کیلومتر و برد واقعی تستشده ۱۷۵۵ کیلومتر، گزینهای برجسته برای خریداران خودروهای اقتصادی خواهد بود.
یوئی ۰۷ بهعنوان یک شاسیبلند میان سایز با ابعاد ۴,۷۴۵ میلیمتر طول، ۱,۸۸۰ میلیمتر عرض و ۱,۷۱۰ میلیمتر ارتفاع و فاصله محوری ۲,۷۷۲ میلیمتر طراحی شده است. فاو ادعا میکند این خودرو با فضای سرنشین ۳۳۰۰ میلیمتری و فاصله ردیفهای جلو و عقب ۲۵۳۰ میلیمتری، بیشترین فضای کابین را در کلاس خود ارائه میدهد. خریداران میتوانند از بین چهار رنگ بدنه سفید، خاکستری، سبز و مشکی انتخاب کنند.
یوئی ۰۷ بر پایه پلتفرم سوپر هیبرید BMP فاو ساخته شده و از قوای محرکه پلاگینهیبریدی متشکل از پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۴۸ اسب بخار و موتور الکتریکی با قدرت ۲۲۵ اسب بخار بهره میبرد. این خودرو با باتریهای لیتیوم آهن فسفات ۲۱.۲ یا ۳۰.۹ کیلووات ساعتی عرضه میشود که برد الکتریکی ۱۵۰ یا ۲۱۰ کیلومتر را فراهم میکنند. مصرف سوخت ترکیبی ۳.۹ لیتر در صد کیلومتر و شتاب صفرتاصد ۶.۹ ثانیه است. شارژ سریع نیز باتری را در ۲۰ دقیقه از ۳۰٪ به ۸۰٪ میرساند.
کابین یوئی ۰۷ با فرمان D شکل، صفحه آمپر دیجیتالی ۸ اینچی و نمایشگر مرکزی عمودی ۱۲.۶ اینچی طراحی شده که از مدل هوش مصنوعی DeepSeek پشتیبانی میکند. تیپ برتر این خودرو مجهز به سیستم صوتی ۸ بلندگو، نورپردازی داخلی ۳۲ رنگ و سیستم کمکراننده سطح دو است. صندلیهای جلو با تنظیم برقی، تهویه و گرمکن و صندلیهای عقب با گرمکن و زیر آرنجی مرکزی ارائه میشوند. فضای صندوقعقب ۵۹۰ لیتر است که با خواباندن صندلیهای عقب به ۱۸۰۰ لیتر افزایش مییابد.
net
۸ خرداد ۱۴۰۴صفحه نمایش عمود که روی کنسول قرار گرفته خوبه
مهدی میباخ
۸ خرداد ۱۴۰۴نه اتفاقا خوشم نیومد
نمایشگر های فرم bmw بنظرم بهتره که به هم چسبیدن و راننده محور هست
javad-bmw
۸ خرداد ۱۴۰۴تا چند مدت آینده اگه یکی تو خیابون ازت بپرسه این ماشینه چی بود رَد شد ، نمیتونی جواب بدی ، از بس که همشون شبیه هم شُدن لعنتیا
سَر و تَه همشون یکی شده با چراغ های سراسری ، سرویس شدیم بخدا
مهردادکمال
۸ خرداد ۱۴۰۴بی شک موفق خواهد شد
همایون
۹ خرداد ۱۴۰۴وجدانن اونایی که به چین انتقاد دارند و هنوز چین رو زنگ خطری برای غولهای خودروسازی نمیدونن یه نگاه به این ماشین با این حجم از تکنولوژی با برد نزدیک به ۱۸۰۰ کیلومترو نمای داخلی زیبا و کیفیتی که توی عکس هم نمایانه بکنن قیمتش از زیر ۱۴هزاردلار شروع میشه و در فولترین حالت به زیر ۲۰هزار دلار میرسه بعد وانت دو نفره اسلیت ساخت آمریکا با برد زیر ۲۵۰کیلومتر بدنه بدون رنگ امکانات داخلی در حد پیکان مدل ۵۷ با قیمت ۲۷هزاردلار به بازار قراره عرضه بشه و همه ازش تعریف میکنن(هنوز تو کف کامنت اون دوستمون هستم که به طراحش لقب شیرزن داد و گفت خوشبحال شوهرش!!!!) با اینکه این خودرو هیبرید هستش امکان فستشارژ داره ولی اسلیت برقی حتی تو قدرت و شتاب که شاخصه برقیاست حریف این شاسی بلند چینی نمیشه
وجدانن چینیها تو ساخت خودروهای ارزون بی رقیب هستن و اگه تعرفههای بسیار زیاد اروپاییها و ممنوعیت واردات به امریکا نبود مشکلات بزرگی واسه خودروسازان غربی ایجاد میکردن و آیندشون رو به خطر مینداختن.هرجا که دولت اومده با ممنوعیت واردات جلوی رقابت برندهای بومی با خارجیهارو گرفته هم مردم ضرر کردن هم خودروسازاش عقب افتادن.چین با آغوش باز پذیرای تسلا و سایر آمریکایی ها و اوپایی ها شد و امروز خودروسازانش تو بازار آزاد به راحتی توان رقابت با بزرگان رو دارند ولی آمریکا داره اشتباه میکنه حداقل شصت درصد این ممنوعیت واردات چینیها به خاطر حمایت از تسلا و ایلان ماسک هستش
بهزاد
۹ خرداد ۱۴۰۴عزیز من یا نمیدونی دخالت دولتی چیه یا از دولت چین خبری نداری.
همین بستیون به احتمال زیاد ۵ سال بعد را نمیبینه.
Mohammad
۹ خرداد ۱۴۰۴والا در مورد بی وای دی هم همینو میگفتن ولی ۵ سال بعد رو دید
بهزاد
۹ خرداد ۱۴۰۴داداش از خودت حرف نساز.
اگر بتونی ثابت کنی من حرفو زدم دربست مخلصتم.
حرف من در مورد برندهای کوچک چینی صدق میکنه نه byd و جیلی و …
اصلا یکبار هم که شده خودت در مورد آینده حرف بزن ببینیم چی تو مغزته.