ترامپچی S9، جدیدترین شاسیبلند لوکس از شرکت چینی گک، با طراحی چشمگیر، پیشرانه پلاگینهیبریدی قدرتمند و الهام از مدلهای اروپایی، به دنبال عرضاندام در بازار شاسیبلندهای لوکس است.
چین بهسرعت به یکی از قدرتهای صنعت خودرو تبدیل شده است. برندهایی که زمانی به خاطر خودروهای ارزان و ساده شناخته میشدند حالا با مدلهای لوکس چشمگیر، وارد رقابت شدهاند. جدیدترین شاسیبلند لوکس از شرکت بزرگ چینی گک، یعنی ترامپچی S9، نمونهای برجسته از این تحول است. این خودرو شاید پاسخ مقرونبهصرفه چینیها به رنجروور باشد که چند عنصر طراحی را از چند شاسیبلند اروپایی قرض گرفته است.
S9 که در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی شد، با ظاهری شیک و سطح بالا، بهراحتی میتواند محصولی از یک برند اروپایی به نظر برسد. نمای جلوی S9 با یک نوار LED برجسته که به چراغهای باریک و کشیده متصل است، همراه با ورودی هوای پایینی مشکی بزرگ، ظاهری مدرن و تهاجمی دارد. دستگیرههای در همسطح بدنه و طرح دورنگ نیز به جذابیت لوکس این شاسیبلند میافزایند. نوار کرومی باریکی در امتداد پایه پنجرههای جانبی و عقب، بخش بالایی و پایینی خودرو را از نظر بصری جدا میکند و به تقویت حس لوکس این مدل کمک میکند. در عقب هم چراغهای عمودی و نوار LED طراحی را کامل میکنند.
ابعاد S9 شامل طول ۵,۰۶۰ میلیمتر، عرض ۱,۹۵۰ میلیمتر، ارتفاع ۱,۷۶۰ میلیمتر و فاصله محوری ۲,۹۳۰ میلیمتر است که فضای داخلی جاداری را نوید میدهد. کابین S9 ترکیبی از طراحی کابین هیوندای پالیسید جدید و تقریباً هر خودروی لوکس اخیر چینی است. فرمان دوپره ساده، صفحه آمپر دیجیتال و نمایشگر اطلاعات-سرگرمی بزرگ در مرکز داشبورد، ظاهری مینیمال و پیشرفته ایجاد میکنند. مطابق ترندهای اخیر، دو پد شارژ بیسیم، دو جا لیوانی و کنسول مرکزی دوتکه نیز در اینجا دیده میشود. S9 بهصورت ششنفره عرضه میشود و ردیف دوم آن به دو صندلی مجزا مجهز است. در اینجا همچنین یک نمایشگر بزرگ از سقف باز میشود و همراه با میزهای تاشو و نمایشگر کوچکی برای کنترل سیستم تهویه و صوتی ارائه میشود.
صندلیهای کاپیتانی ردیف دوم با تنظیم برقی، تجربهای لوکس برای سرنشینان عقب فراهم میکنند. ترامپچی S9 فقط بهصورت پلاگینهیبریدی عرضه خواهد شد. همه مدلها از موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با ۱۶۰ اسب بخار قدرت بهره میبرند. مدل پایه یک موتور الکتریکی ۲۳۱ اسب بخاری اضافه میکند که با سیستم چهارچرخ محرک، مجموعاً ۳۹۲ اسب بخار تولید میکند. مدلهای پرچمدار این ترکیب را به ۵۰۱ اسب بخار ارتقا میدهند و عملکردی قدرتمندتر ارائه میکنند.
Aranmilan
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۴تو اخرین عکس رینگاش شبیه بنز اس میباخ نیس؟
مزدک
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۴هر گردی گردو نیست؛ هر گردویی هم گرد نیست!
رقیب رنجرور؛ با موتور چهار سیلندر یک و نیم لیتری!!!
مهدی
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ساده و شیک!
مهردادکمال
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۴تو متن این پست زیاد از حد از طراحیش تعریف کردن.والله من یکی یه ماشین هماهنگ به لحاظ طراحی در ابعاد ماشین های چینی میبینم نه بیشتر
بابک
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۴عملکرد گک تا به حال خوب بود
این یکی از بهترینهای این شرکته
ای کاش آقای دهقان کامل معرفی میکرد
Nismo
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۴بلاخره یک رقیب لایق برای رنجروور😂
همایون
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ماشین خوبیه و مشخصه اصلیش اینه که برخلاف بقیه چینیها توش افراط دیده نمیشه و با احترام برخلاف نظر پدال اصلا کابین ربطی به پالیسید جدید نداره
Akbar top
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۴برد حرکتیش چقدره
Xoxo
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴دوستان ،لطفا اگر اطلاع دارید،بفرمایید این اسم ترامپ چی برای چیه؟ مثلا مثل درشکه چی هست؟! یا گاری چی؟ به ترامپ ربط داره آیا؟! فرم دماغه اینم خیلی بی روح و اصطلاحاً پوکر فیس هست. حالا حالا هم حتی نمونده چینی ها به امضای طراحی برسن. استاد طراحیهای نامتقارن و باری به هر جهت هستن. مثلا امضای ژاپنیها اورهنگ جلوی کوتاه و امریکایی ها، اورهنگ جلوی بلند هست. این چینیا هر کدوم یه سازی میزنن که بنظر من، نشانه قاطع ،ضعف شدید در مهندسی اضلاع و ابعاد خودرو هست که بدتر از طراحی ، میتونه نشانگر فروپاشی سازه، در تصادف های سنگین باشه. همانطور که تقریباً هیچکدوم از فولاد استحکام بالا(۱۵۰۰ـ۲۰۰۰) مگاپاسکال در ستونها« بویژه اول» استفاده نمیکنن !!!! دلیل واهمه از ارسال خودروهاشون برای یوروانکپ هم احتمال زیاد همین باشه.
zm.1994
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴قشنگه