خودروهای چینی

مکسترو S800 سدان لوکس چینی برای رقابت با رولزرویس قیمت‌گذاری شد

مکسترو S800، سدان لوکس هوآوی و جک، با طراحی خیره‌کننده، فناوری پیشرفته و قدرت ۸۵۲ اسب بخار، آماده رقابت با رولزرویس در بازار چین است.

هوآوی و جک عرضهٔ سدان پرچم‌دار لوکس خود، مکسترو S800 را در چین آغاز کردند. این خودرو با قیمت ۷۰۸,۰۰۰ تا ۱,۰۱۸,۰۰۰ یوان معادل ۹۸,۳۰۰ تا ۱۴۱,۰۰۰ دلار، به‌عنوان یک سدان لوکس فول سایز با ابعاد ۵,۴۸۰ میلی‌متر طول، ۲,۰۰۰ میلی‌متر عرض و ۱,۵۳۶ میلی‌متر ارتفاع و فاصله محوری ۳,۳۷۰ میلی‌متر، از مرسدس میباخ S کلاس بزرگ‌تر است. خریداران می‌توانند چیدمان ۴ یا ۵ صندلی را انتخاب کنند.

طراحی

مکسترو S800 از زبان طراحی «زونگ‌هنگ زینگهان» بهره می‌برد که با چهار خط افقی و دو خط عمودی در جلو، ظاهری پویا و متمایز ایجاد کرده است. نمای جلویی با چراغ‌های کریستالی و نمای عقب با مجموعه چراغ‌های سراسری «طومار کهکشانی» با افکت «راه شیری»، در شب جلوه‌ای باشکوه دارد. نشان «MAEXTRO» که از واژه ایتالیایی «استاد» الهام گرفته، بر ظاهر باابهت خودرو تأکید دارد.

پیشرانه و امکانات

مکسترو S800 در دو نسخه تمام الکتریکی و الکتریکی بردافزا عرضه می‌شود. نسخهٔ تمام الکتریکی با دو موتور ۵۲۳ اسب بخاری و باتری ۹۵ کیلووات ساعتی، برد ۷۰۰ کیلومتری و شارژ سریع ۱۰ تا ۸۰ درصد در ۱۲ دقیقه ارائه می‌دهد. نسخهٔ بردافزا به یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری توربو با ۱۵۴ اسب بخار قدرت و باتری ۶۵ کیلووات ساعت با معماری ۸۰۰ ولتی مجهز است که امکان شارژ باطری از ۱۰ تا ۸۰ درصد را ظرف ۱۰ دقیقه فراهم می‌کند. علاوه بر این، نسخه دوموتوره بردافزا با ۵۲۳ اسب بخار، ۴۰۰ کیلومتر برد الکتریکی و ۱۳۳۳ کیلومتر برد کلی و نسخه سه‌موتوره با ۸۵۲ اسب بخار قدرت، ۳۶۵ کیلومتر برد الکتریکی و ۱۲۰۰ کیلومتر برد کلی هم عرضه می‌شود.

شتاب صفرتاصد در نسخه الکتریکی دوموتوره ۴.۳ ثانیه، بردافزا سه‌موتوره ۴.۷ ثانیه و بردافزا دوموتوره ۴.۹ ثانیه است. به لطف ترمزهای برمبو با کالیپرهای چهار پیستونه، مسافت ترمزگیری از صد کیلومتر بر ساعت ۳۴.۵ متر و شعاع چرخش ۵.۰۵ متر با فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب تا ۱۲ درجه است. قابلیت «حرکت خرچنگی» تا ۱۶ درجه نیز ارائه می‌شود. رینگ‌ها شامل گزینه ۲۱ اینچی دیسکی مانند و دو گزینه ۲۰ اینچی چند پره است.

کابین

کابین با نمای پانورامیک بزرگ، چرم گوساله، چوب وارداتی و عناصر کریستالی در نشان‌ها، چراغ‌ها و دستگیره‌ها، لوکس و دقیق طراحی شده است. کابین هوشمند Harmony ALPS 2.0 شامل نمایشگر هدآپ، نمایشگر سه‌گانه یکپارچه و آینه‌های الکترونیکی داخلی و خارجی است. پنجتم رنگی داخلی مثل قهوه‌ای ارائه می‌شود و صندلی‌های عقب با تنظیم برقی ۲۰ جهته، زاویه خواب تا ۱۴۸.۵ درجه، ماساژور، تهویه و گرم‌کن، راحتی بی‌نظیری دارند. پارتیشنی در قالب نمایشگر غول‌پیکر بین صندلی‌های جلو و عقب حریم خصوصی را فراهم می‌کند.

.

کنسول مرکزی شامل سینی‌های تاشو، یخچال دوگانه، گاوصندوق با قفل اثرانگشتی، جا لیوانی‌ها با گرم‌کن و سردکن و محفظهٔ اشیاء گسترده است. تهویه مطبوع چهار منطقه‌ای با تنظیم خودکار و سقف پانورامیک آسمان پرستاره با سه حالت دینامیک مثل افکت شهاب‌سنگ نیز امکانات مجلل S800 را تکمیل می‌کنند. سیستم صوتی هوآوی با ۴۳ بلندگو و توان ۲۹۲۰ وات، تجربه‌ای بی‌نظیر ارائه می‌دهد که شامل چهار بلندگوی بالشتی برای هر صندلی می‌شود. سیستم سوئیچ دیجیتال نیز از فاصله ۲۰ متری کاربر را تشخیص داده و با دقتی پنج برابری و قابلیت اطمینان شش برابری نسبت به سوئیچ‌های معمولی، در ۳ متری قفل را باز می‌کند.

فناوری و ایمنی

مکسترو S800 مجهز به سیستم رانندگی هوشمند ADS 4 هوآوی با قابلیت هوش مصنوعی است که شامل چهار حسگر لیدار و ۳۲ حسگر دیگر برای درک ۳۶۰ درجه‌ای محیط و پشتیبانی از سناریوهای پیچیده مانند ناوبری در مسیرهای باریک، اجتناب از برخورد با موانع و پارک دقیق است. کابین هوشمند Harmony ALPS 2.0، نمایشگر سه‌گانه یکپارچه و فناوری ارتباطی گلکسی هوآوی نیز از دیگر تکنولوژی‌های این ماشین هستند. بیش از ۹۲ درصد بدنه از فولاد فوق قوی و آلومینیوم تشکیل شده و استانداردهای پنج ستارهٔ C-NCAP را برآورده می‌کند. باتری با محافظت پنج‌لایه زیر بدنه و فناوری مهار فرار حرارتی، ایمنی را فراتر از مقررات چین تضمین می‌کند.

پلتفرم و تعلیق

مکسترو S800 روی پلتفرم Tulindragon با شاسی تمام آلومینیومی، تعلیق دو جناقی جلو و پنج اتصالی عقب ساخته شده است. سیستم تعلیق پیش‌بینی‌کننده برای تنظیم پیش‌فعال در برابر ناهمواری‌ها، تعلیق بادی تطبیقی، کمک‌فنرهای تطبیقی و فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب هم از دیگر ویژگی‌های شاسی این سدان لوکس چینی هستند. تحویل اولین سری ۵۹۹ دستگاهی مکسترو S600 در ۲۶ ژوئن آغاز شده و تحویل انبوه از اواسط آگوست آغاز خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۳ رای
منبع
carnewschina

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. نیو کار

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (238 ديدگاه)

    قبل از خرید این ماشین باید دراگ مصرف کنی تا نفهمی 100هزار دلارتو باختی

    موافقم 43
    مخالفم 53
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (3439 ديدگاه)

      چند سال پیش، هونگچی یک ماشین ۸۰۰ هزار دلاری ساخت و عجیبه که داخل کشور خودشون موفق شد چند صد دستگاه بفروشه
      https://www.pedal.ir/chinese/new-hongqi-l5/
      ثروتمندان چینی رگه‌هایی از میهن‌پرستی و توجه به تولیدات داخلی دارند

      موافقم 59
      مخالفم 6
      1. HR3

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (261 ديدگاه)

        درک یه تینیجر ایرانی از میهن پرستی صفره

        موافقم 44
        مخالفم 9
        1. amirkhanzadeh

          ۱۱ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (1052 ديدگاه)

          بنظر من با این قیمت خوبه
          انتظار داشتم بیشتر باشه
          اما قیمت خدایش منصفانه است

          موافقم 7
          مخالفم 1
      2. ارسلان

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (140 ديدگاه)

        آره اتفاقاً میخواستم به زباله عموهوشنگ منم اشاره کنم 😂 یادتونه تیتر زده بودید ؟! عمو هوشنگ وارد رقابت با رولزرویس شد!! یه عکس ام گذاشته بودید که وارد اروپا هم شده 😂 کجا رفت این عمو هوشنگ ؟! هنوزم داره با رولزرویس رقابت می‌کنه ؟!
        .
        .
        ثروتمندان چین مثل روسیه اکثراً دولتی هستند! احتمالا همون چندتا دونه ام پیشکش دولت کمونیست بوده !!
        داداش رفتی حالا یه ماشین چینی خریدی ، قرار نیست که رگ گردنت باد کنه برا بنجل چینی!! خونسرد باش

        موافقم 23
        مخالفم 23
    2. کولول خودرو شناس

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (93 ديدگاه)

      ماشینی با صد هزار دلار که لوکس باشه شتابش عالی باشه تکنولوژی بالایی داشته باشه ساپورت هواوی رو داشته باشه 43 تا اسپیکر های 2920 واتی داشته باشه بدنه ضد حریق داشته باشه Ads 4 داشته باشه
      شتاب 4.3 ثانیه داشته باشه برد 1300 کیلومتری داشته باشه بعد فردی که تو ایران در بهترین شرایط برق و گاز و اینترنت و حوادث طبیعی و دلار و یورو … . به سر می بره فاز جرمی کلارکسون میگیره و نقدش میکنه
      این ماشینا بد نیستن ما حسودیمون میشه که اونا اونجانو ما اینجا.

      موافقم 67
      مخالفم 17
    3. 👑Porsche🇩🇪and🇮🇹Ferrari👑

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (367 ديدگاه)

      با موتور یک و نیم لیتری و برقیش می‌خواد بره به جنگ رولز رویس
      آره حتماً میشه انقدرم خوب میشه ولی فقط یه راه داره اونم تو خواب
      رولز رویس با موتور ۱۲ سیلندر این رو نابود می‌کنه
      تازه رولز رویس برقی هم اومده و نسخه‌های بعدیش هم داره میاد
      بعد این کجاش به لوکسی و لاکچری بازی و سفارشی بودن رولز رویس شبیه هست ؟؟؟
      چینی‌ها هنوز خیلی مونده تا بتونن با اروپا و آمریکا رقابت کنن
      بعدم کلاسی که رولز رویس داره رو ۱۰۰۰ تا تریلی یدک نمی‌کشه
      کسی که میره رولز رویس می‌خره چیز دیگه‌ای تو ذهنش نیست و فقط می‌خواد رولز رویس بخره تمام

      موافقم 28
      مخالفم 35
      1. Sina_carshow

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (543 ديدگاه)

        نسل شما که قدرت موتور رو به حجم موتور میبینه (که اونم نقش ژنراتور داره وصل نیس به چرخا) هنوز وجود داره؟ البته ما مورد تو همین سایت داریم هنوز کاربرات رو قبول داشته باشه
        فکر میکردم بعد از bmw 2002 دیگه مردم متحول شده باشن که نه…

        موافقم 24
        مخالفم 10
        1. PURIYA

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (802 ديدگاه)

          بحث چیز دیگریه که متوجه اش نشدی
          یه موتور ۱ و نیم هرچقدرم پیشرفته باشه به موتور ۳ ۴ لیتری نمیرسه چه برسه به موتور رولس رویز، شاید بتونه با کلی تجهیزات و تنفس مصنوعی با انجین حجم بالا تر برابر بشه روی کاغذ
          ولی در شرایط واقعی همه چیز متفاوت خواهد بود. از لحاظ دوام انجین و قطعاتش ،مصرفی ها و استهلاک ،صدا یا نرمی موتور و دامنه قدرت و گشتاورش روی نمودار داینو، اینو از من داشته باش

          موافقم 4
          مخالفم 7
        2. Sina_carshow

          ۱۱ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (543 ديدگاه)

          پوریا جان چیکار کنه موتور 4 لیتری رو؟ این موتور اصن به چرخ ها وصل نیس و گیربکس نداره ماشین عملن برقی هستش که فقط نقشش شارژ کردن باتریه
          نه اتفاقا دوام موتور خیلی ارتباطی به حجم موتور به خیلی از چیزا مخصوصا متریال و کیفیت ساخت قطعات موتوره بستگی داره اگه قرار باشه توربو شارژ باشه موتور حجیم هم میتونه هزینه نگه داری بالاتر و استهلاک بیشتر داشته باشه حتی

    4. Navid A J

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (3977 ديدگاه)

      به جای این ها برید رویوهاشو در یوتیوب و تیک تاک ببینین. اونوقت میفهمین که چین چقدر پیشرفت کرده و ما به جز مسخره کردن و مسخره بازی هیچ کاری نکردیم.

      موافقم 25
      مخالفم 10
      1. ارسلان

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (140 ديدگاه)

        ما که ولیم….از این غلطا هم نمی‌کنیم پراید و با رولزرویس مقایسه کنیم!! 😂
        کسی که همچین جفنگ هایی میگه باید فکر کنه قبلش!! رولزرویس ؟! آخه مایباخ ام از این چرندیات بگه بهش میخندند

        موافقم 7
        مخالفم 11
    5. Sina_carshow

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (543 ديدگاه)

      برا چی؟ میباخ که سلطان افت قیمته این دیگه از این بدتر نیس که هست؟ این ماشین برتری هایی داره که اصن کسی تصورش رو نمیکرد رو یه خودرو باشه
      این ماشین پک شده با بهترین و به روز ترین تکنولوژی هایی که یه ماشین داره ماشینی که تعلیق نرم تری از میباخ داره و سیستم پیشرفته خودران استفاده میکنه و نکته جالب اینه برخلاف میباخ که روکش هس تریم چوبش این خودرو از چوب واقعی و تراش خورده استفاده میکنه
      راستی با اشاره دست (به صورت آفلاین) کسی که سوئیچ رو داره کار میکنه کافیه با دستت بگی بیا جلو میاد از پارکینگ بیرون کدوم میباخ یا رولز رویس این توانایی رو دارن؟ یا مثلا وقتی که اونا با دکمه در های برقیشون باز و بسته میشه این خودرو با اشاره دست در هارو باز و بسته میکنه با سیستم سریع وصل شدن به مانیتور های ماشین کافیه گوشیتو رو سنسور ها بزاره درجا وصل میشه یا سیستم light tracker که نور مطالعه خودرو رو هر پوزشینی باشه روت متمرکز بشه برا کیفیت بهتر روشنایی تازه شارژ هم بخوای بکنی با سنسور ها بدون اینکه پیاده بشی از ماشین خودش شارژ میشه تو جایگاه شارژ های ویژه و… تا فردا میتونم بگم از آپشن های لاکچری این ماشین که اونا که هیچی توام تو خوابت نمیتونی ببینی
      نه اتفاقا
      اتفاقا تو کشوری که این ماشین 100 هزار دلاره و کالای مصرفی خودرو هس طرف باید دراگ زده باشه بره سمت رولزرویس و میباخ منسوخ شده
      راستی تو کشوری مثل چین خودرو های هواوی و بی وای دی افت قیمت درصدیشون از تویوتا هم کمتره یعنی همینجوری اینا باختن جلو چینی ها تو خود چین دیگه چه وضعش هس که پول بیشتر بدی و ضرر بیشتر و امکانات بدتر؟

      موافقم 17
      مخالفم 9
    6. علی

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (54 ديدگاه)

      قشنگ از جوابت معلومه دراگ زدی

      موافقم 4
      مخالفم 11
    7. Mr wrong

      ۱۱ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (573 ديدگاه)

      وقتی یه ماشین لوکس چینی معرفی میشه قرار نیست بیاد تو اروپا و آمریکا جای بنتلی و کادیلاک بگیره و مسقیم باهاشون رقابت کنه
      قراره خریدار ثروتمند داخلی رو ترغیب کنه بجای پول دادن پای ماشین لوکس خارجی با کیفیتی حد اقل نزدیک یه محصول ملی بخره
      کل هدف همینه پس وقتی چین یه ماشین گرون معرفی میکنه انقد مسخره نکنید. بجاش …..

  2. خودروباز

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (184 ديدگاه)

    اینا دارن رقیب رولزرویس رو تولید میکنن بعد اینجا دارن جهنم رو بازسازی میکنن تو فومن…
    همه جای دنیا دارن پیشرفت میکنن بجز ما و کره شمالی

    موافقم 50
    مخالفم 3
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (3439 ديدگاه)

      همون کره شمالی اگر نفت و گاز و معادن ایران داشت الان خیلی جلوتر بود

      موافقم 60
      مخالفم 6
      1. ارسلان

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (140 ديدگاه)

        اون که تحریم سازمان ملله ، هرچی داشت براش فرق نمیکرد!! 😂 ولی خداییش کره شمالی همین الان ام از ایران پیشرفته تره…
        من نمی‌دونم چرا واقع بین نیستید ؟!

        موافقم 10
        مخالفم 6
        1. Lyting

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (218 ديدگاه)

          احیانا کره شمالی مهاجر قبول نمیکنه؟

    2. طاها

      ۱۱ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ناراحتی از ایران برو

      موافقم 4
      مخالفم 2
      1. منصور

        ۱۱ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (130 ديدگاه)

        الان تعیین تکلیف کردی یا راه حل ارائه کردی؟ اگر تعیین تکلیف کردی که در جایگاه تعیین تکلیف نیستی. اگه پیشنهاد رائه کردی که این مغرضانه ترین پیشنهاد به حساب میاد.

    3. همایون

      ۱۱ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (1124 ديدگاه)

      به خدا اگه کره معادن و نفت و گاز مارو داشت حداقل از لحاظ قدرت نظامی در حد روسیه و چین میشدش اونجا فقط یک خانواده حق بخور بخور دارند اونم شخص رهبر به علاوه زن و بچه‌هاشه و خواهرش بقیه اگه یه قرون اختلاس کنن به جوخه اعدام معرفی میشن

      موافقم 5
      مخالفم 2
  3. ممد ژانگولر

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (4532 ديدگاه)

    با این قیمت و زیر کوتاهی و طراحی بی روح و ماستو آب دوغ خیاری که داره نمیتونه موفق بشه .

    موافقم 14
    مخالفم 24
  4. یانکی من هم فرزند کسی هستم

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (574 ديدگاه)

    با یه مثال میخوام یه توضیح بدم.خودرو سازی مثل سوزوکی با داشتن تاریخ طولانی در خودرو سازی و موتور سیکلت اگر بخواد همین الان میتونن یه سدان فوق لوکس ۵.۵ متری بسازه و با استفاده از توان انجین یازیش یه وی۸ پر قدرت هم براش طراحی بکنه ولی هیچ وقت این کار رو انجام نمیده چرا چون می‌دونه با توجه به رقبا شکست میخوره و اون هزینه میلیاردی دود میشه می‌ره هوا و بدتر اینکه هیت مدیره هم اجازه نمیدن برای ساخت چون منابع براشون مهم و محدود هست چون سرمایه گذار میپرسه آیا توجیه اقتصادی داره که بسازیم.حالا بریم سراغ چینیها چجور میشه بدون هیچ پشتوانه تاریخی علمی برندی میان همچین چیزهایی میسازن و چرا سرمایه گذار نگرانی ندارن.فقط یک جواب میمونه سرمایه گذار دولته کمونیست چین هست چون منابع عظیم در اختیار این گروهها قرار میده و نگران فروش نیست چون خودش قراره بخره یعنی همون گروه بورژوازی کمونیست.این اتفاق در ابعاد کوچکتر تو روسیه کمونیست هم افتاده با مدل سنات چون میدونستم قرار نیست خارج از روسیه کسی بخره پس تمام تولیدات قراره با سرمایه دولتی در اختیار افراد قدرتمند دولتی و نزدیک به دولت بگیره.حتی تو ایران هم اتفاق افتاد اون پرشیاهای ۶ در و سمند سریر که برای اجلاس سران اسلامی ساخته شد تا در اختیار اورگانهای دولتی برای استقبال و جابه‌جایی قرار بگیره.

    موافقم 31
    مخالفم 9
    1. رضا

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ببین همین ماشین توی کشورهای حاشیه خلیج فارس و حتی اروپا چه فروشی داشته باشه

      موافقم 5
      مخالفم 5
    2. سهیل

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (316 ديدگاه)

      چرت محض. اتفاقا تو از حقوق بگیر های ایرانکندرو هستی که موفقیت دیگران برات عجیبه. محض اطلاعت چین سالی چند میلیون خودرو داره صادر میکنه. چند میلیون خودرو تو چین داره میفروشه. همه دولتی هستن؟ کیفیت خوب قیمت خوب والسلام. اروپا نمیتونه چنین چیزی بسازه چون چند سال باید صرف تحقیق و توسعه کنه. چون اصولا چون گشاد تشریف دارن. چین تو این مدت ۱۰ تا مدل تولید کرده.
      من ۷ ساله جک دارم آخ نگفته. سانتاقته دوستم چند بار تعمیرگاه خوابیده. پس هیچ ربطی به سابقه و تجربه نداره. نمیگم همه چینی ها خوب هستن. همونطور که همه اروپاییها خوب نیستن. ولی هیت دادن کلی به چینی سفیهانه هست.

      موافقم 4
      مخالفم 12
      1. Mr.negative

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (30 ديدگاه)

        چند میلیون خودرو رو کجا صادر میکنه؟
        چند تا کشور بدبخت تر از ما
        تنها دلیل فروش خودرو های چینی قیمت فوق العاده پایینشونه که شرکتا ماشینا رو ارزون میفروشن اونم بخاطر اینکه دولت از جیب خودش هزینه می کنه میده به کمپانیها
        حالا چرا این کارو می کنه چون فقط براشون تعداد ماشینی که میفروشن مهمه که بتونن صادرات بیشتری داشته باشن و از نظر اقتصادی دست بالا رو در برابر آمریکا داشته باشن
        یه دلیل دیگه ام مواد اولیه و تاکید میکنم کارگر ارزون قیمت هستش !!!
        تو بلوک غرب هر کارگر چند برابر کارگرای چینی حقوق می گیره و مثالشم کاری بود که بی وای دی تو برزیل می کرد

        موافقم 5
        مخالفم 5
    3. Sina_carshow

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (543 ديدگاه)

      همین الان آمار فروش محصولات هواوی و شیائومی رو چک کنی میبینی از مجموع فروش تمام محصولات برقی آمریکایی مخصوصا فورد بهتر عمل کردن چرا ریسک نکنن و قدم تو سگمنت لوکس تر ها نزارن؟ چرا ماشین دیگه تولید نکنن؟
      آخه سوزوکی اصن منابع مالی و علمش هم داره یه جور گفتی؟ اون تویوتاش نمیتونه همچین راندمانی بگیره از هیبریدی ها هنوز تو دو دهه قبل گیر کرده پشت اسم قابل اطمینان و کیفیت ژاپنی کم کاریاش رو پوشش داده
      هواوی و شیا کاری رو کردن که اپل با خرج 10 میلیارد دلار هرگز نتونست انجام بده چنان ریشه پروژه خودروش رو زد حتی یه عکس هم leak ازش نشد

      موافقم 6
      مخالفم 9
  5. هیچ کس!!

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    آخه این چیه به در و دیوارش مانیتور چسبوندن!!

    موافقم 12
    مخالفم 8
    1. سهیل

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (316 ديدگاه)

      مانیتور بنز EQS از این هم بزرگتره.

      موافقم 6
      مخالفم 5
      1. Mr.negative

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (30 ديدگاه)

        خب اونم تو کابینش گند زدن فرقی نداره

        موافقم 5
        مخالفم 2
  6. Hamidrez

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (50 ديدگاه)

    هرکاری کردن اخرش دیدن یه موتور ۱,۵ لیتری کم داره اونم اضافه کردن 😁 فکر کنم این موتور ها مجانیه تو چین

    موافقم 24
    مخالفم 3
  7. Mr Tiger

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (132 ديدگاه)

    چیزی که منو خیلی خوشحال میکنه اینه که مطمئنم با وجود کیفیت فوق العاده ای که امثال این ماشین دارن باعث میشه که محصولات اروپایی اگر در آینده خارق‌العاده نباشن اینچنین محصولاتی هستن که جاشو بگیره و قطعا در آینده پیشرفت خودرو شدت میگیره… زیبایی را باید دید… این ماشین نقصی نداره … بعضی از دوستان گیر دادن به تعداد سیلندر که با وجود آلودگی هوا و گرمایش زمین و گرانی سوخت تا چند دهه آینده به ناچار خیلی اتفاقات خواهد افتاد… همین ماشین از نظر اسب بخار از اروپایی ها وضعیت بهتری داره

    موافقم 11
    مخالفم 7
  8. Mr Tiger

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (132 ديدگاه)

    یه ایرادی که خودم میتونم بگیرم از نظر طراحی اینه که بنز ثابت کرد که طراحی آیرودینامیکی و بدون زاویه از نظر مردم چقدر بی روحه و زشت… اینم تقریبا بدون زاویه است در. صورتی که اگر کمی زاویه دار طراحی میشد قطعا باابهت تر و زیبا تربود باتوجه به ابعاد بسیار بزرگ

    موافقم 5
    مخالفم 4
  9. مازیار

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (35 ديدگاه)

    بله روی کاغذ ماشین خوبیه ،فول آپشن ، فرق ماشین آمریکایی یا ژاپنی یا آلمانی ۱۰۰ هزار دلاری با این تو کیفیت و دوام فنی هست، همه چی آپشن نیست الان چینی های وارداتی همه آپشنال هستن ولی یکی از قطعات اصلی یعنی گیربکس همشون آشغاله، پس بنز ۵۰ هزار دلاری با چینی ۵۰ هزاردلاری خیلی فرق داره

    موافقم 6
    مخالفم 4
  10. منصور

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (60 ديدگاه)

    روح نداره و صرفا یک محصول اغراق‌آمیزه ،که بدجور تو ذوق میزنه!

    اول باید ماشین و خودرو باشه نه یک سوئیت ۵ ستاره

    موافقم 11
    مخالفم 5
  11. سهیل

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (316 ديدگاه)

    فارق از بحث میهن پرستی که چینی ها دارن و کاملا طبیعیه (من هم اگر خودرو خوب تولید بشه تو کشور ترجیح میدم به بقیه) خودرویی هست که میتونه براحتی رولزرویس ۵۰۰ هزار دلاری رو تو خاک چین مغلوب کنه. حتی اگر صادر بشه برای خودروی های بالای ۲۵۰ هزار دلار میتونه دردسر ساز باشه. طراحی و امکاناتش کاملا لوکس و اشرافی هست. موتور های برقیش هم از نظر برد و قدرت و شتاب کاملا پاسخگوی نیاز خریداران خاصش هست.
    همین پراید سوارهایی که مرتب چینی رو میکوبن اگر این رو از نزدیک ببینن سر و دست میشکنن تا باهاش عکس بگیرن. واقعا بعضی نظرات دوستان سطح سایت رو در حد مهدکودک پایین میاره.

    موافقم 10
    مخالفم 7
  12. سوشیانت

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (183 ديدگاه)

    رولز رویس دست سازه یه لول از این بالاتره

    موافقم 1
    مخالفم 4
  13. مازیار

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1672 ديدگاه)

    تابحال نشده به صفحه نمایش روی داشبورد خودرویی ایراد بگیرم
    اما اون سه تا کنار هم خیلی مسخره بنظر میرسن

    موافقم 3
    مخالفم 1
  14. هموطن

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام
    الان این چقدر اختلاف قیمت با بنتلی یا مرسدس هم کلاس خودش داره ؟من به عنوان یک مشتری فرضی در ایران با فرض اینکه خدمات بعد فروش مناسب باشد و صرفا به عنوان یک خریدار ( توجه داشته باشید که خریداران شخصی کاری به صفر تا صد و …..اینها ندارند و صرفا به قیافه و برند ماشین اعتماد میکنند) بخواهم بخرم چنانچه یک سوم قیمت باشد با احتمال زیاد میخرم .ضمن اینکه صد هزار دلار پولی نیست تو ایران سانگ یانگ چیرمن رو هفتاد و پنج هزار دلار فروختن و همه خریدن.

  15. wise worm

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (49 ديدگاه)

    مگه کابین مترو و قطاره انقدر صفحه نمایش مستطیلی زشت و بی‌خاصیت در اوج بی‌سلیقگی کار کردن اینایی که تحت تاثیر پروپاگاندای کمونیسم این زیر کف و خون قاطی کردن واقعا خنده‌دارن کلی امکان فنسی و بی خاصیت هیچوقت حس اشرافی بودن نمیاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا