شیائومی عرضهٔ شاسیبلند خود را با قیمت پایهٔ ۳۴,۵۰۰ دلار آغاز کرده و ظرف تنها یک ساعت ۲۸۹ هزار سفارش دریافت کرده است.
شیائومی قیمتگذاری و ثبت سفارش شاسیبلند الکتریکی YU7، برادر بزرگتر سدان SU7 را اعلام کرد و موجی از استقبال را در بازار چین به راه انداخته است. این خودرو با ویژگیهای پیشرفته و قیمتی رقابتی، مستقیماً تسلا مدل Y را هدف قرار داده است. نسخه استاندارد YU7 با قیمت ۲۵۳,۵۰۰ یوان (حدود ۳۴,۵۰۰ دلار) عرضه میشود. این شاسیبلند الکتریکی محرک عقب با برد ادعایی ۸۳۰ کیلومتر (بر اساس استاندارد CLTC) مجهز به یک موتور الکتریکی با قدرت ۳۱۵ اسب بخار است که شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت را در ۵.۹ ثانیه ممکن میسازد. باتری این مدل از نوع LFP با ظرفیت ۹۶.۳ کیلووات ساعت است.
برای کسانی که به دنبال شاسیبلند چهارچرخ محرک هستند، نسخه پرو با قیمت ۲۷۹,۹۰۰ یوان (۳۷,۹۰۰ دلار) عرضه شده است. این مدل از همان باتری ۹۶.۳ کیلووات ساعتی LFP بهره میبرد اما با دو موتور الکتریکی، قدرت ترکیبی ۴۸۹ اسب بخار ارائه میدهد. برد ادعایی این نسخه ۷۷۰ کیلومتر است. نسخه مکس YU7 با قیمت ۳۲,۹۰۰ یوان (۴۴,۷۰۰ دلار) برای علاقهمندان به پرفورمنس بالا طراحی شده است. این مدل چهارچرخ محرک با دو موتور الکتریکی، قدرت ترکیبی ۶۸۱ اسب بخار و گشتاور ۸۶۶ نیوتن متر ارائه میدهد. شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت این نسخه تنها ۳.۲۳ ثانیه است و با باتری ۱۰۱.۷ کیلووات ساعتی NMC، بردی معادل ۷۶۰ کیلومتر دارد.
این قیمتها، YU7 را به رقیبی قدرتمند برای تسلا مدل Y در بازار چین تبدیل کرده است. مدل Y محرک عقب در این کشور با قیمت ۲۶۳ هزار یوان (۳۵,۲۰۰ دلار) عرضه میشود که شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت ۵.۹ ثانیه و برد ۵۹۳ کیلومتر (بر اساس CLTC) دارد. نسخه دوربرد مدل Y هم با قیمت ۳۱۳,۵۰۰ یوان (۴۱,۳۰۰ دلار)، برد ۷۲۰ کیلومتر و شتاب ۴.۳ ثانیه ارائه میدهد اما تسلا هنوز نسخه پرفورمنس مدل Y جونیپر را در چین معرفی نکرده است.
شیائومی در شبکههای اجتماعی اعلام کرد که تنها در یک ساعت از باز شدن پیشفروش، بیش از ۲۸۹ هزار سفارش برای YU7 دریافت کرده است. مشتریان با پرداخت ودیعه ۵ هزار یوانی (حدود ۶۷۰ دلار) تا ۳۱ جولای، میتوانند از تخفیف ۶۶ هزار یوانی (۸,۸۰۰ دلار) بهرهمند شوند. این حجم سفارش نشاندهنده استقبال بینظیر از شاسیبلند الکتریکی شیائومی است.
علیرضا
۸ تیر ۱۴۰۴من موندم اخه چه لذتی داره ماشینی که سوار میشی کپی برابر اصل محصولات دیگست چقدر باید بی اصالت باشی هر چقدر ارزون ولی ماشینت کپی درجه ۲ محصولات شرکت های دیکه باشه
MITSUBISHI(JDM)
۸ تیر ۱۴۰۴ربطی به بی اصالت بودن نداره شما فکر میکنی کسایی که میرن سمت این ماشین مدل اصلیش رو میتونن بخرن؟ دقیقا اینجا قیمت مطرح هستش درحالی که نسبت به رنج خودش کیفیت خوبی برخوردار هست
همه دنیا که ماشینباز و ماشین شناس نیستن که به برندش اهمیت بدن میخوان یه ماشین روز با امکانات خوب سوار شن و معیار اصلیشون هم قیمته و کمی سلیقه منم باشم نتونم استون مارتین سوارشم جز انتخابم میتونه امثال این ماشین باشه
هادی
۸ تیر ۱۴۰۴کپی درجه ۲ ؟ 🤣🤣🤣
چینی ها تو مهندسی و ساخت خودروهای برقی ، دارن با آمریکایی ها رقابت می کنن.
البته که خود خودروهای برقی واقعا بی اصالتن.از جمله ماشین های تسلا .
جلال
۸ تیر ۱۴۰۴عقب و جلو شبیه چندین ماشینه اما کی اهمیت میده؟ شما یک نگاه به قیمت این ماشین بکن با ۳۴ هزار دلار کجای دنیا ماشین الکتریکی میدن که با یک بار شارژ ۸۴۰ کیلومتر پیمایش داشته باشه، جدا از ظاهر شیک و اسپرت و ایمنی بالا به همراه آپشن های زیاد نسبت به قیمت کم، هیچ تاریخه و اصالتی هم نداره اما همین که اومد ترکوند اون از رکوردش که مرسدس بنز one رو جلو زد اینم از ماشین خانوادگیش، رقبای زیادی برای خودش طلبیده از ژاپنی و اروپایی بگیر تا آمریکایی اگه خارج از ایران بودم حتما یکی میخریدم.
سوشیانت
۸ تیر ۱۴۰۴اون نمایشگر چرا انقدر باریک و غیر کاربردیه؟!
جلال
۸ تیر ۱۴۰۴اون نمایشگر لمسی نیست فقط نقش آمپر و وضعیت فنی ماشین رو ایفا میکنه
هنری فورد
۸ تیر ۱۴۰۴اگه مثل گوشی هاش یه باگ نباشه و هنگی نباشه خوبه .
Amir
۸ تیر ۱۴۰۴انصافاً خیلی خوشگله فنیم که عالی
R
۸ تیر ۱۴۰۴جلو مک لارن داخل تسلا پشت استون مارتین
hosen
۸ تیر ۱۴۰۴چقدر طراحی قشنگ و جذابی داره