کرایسلر

آینده کرایسلر: یک مینی‌ون و سدان کامپکت جدید و تمرکز روی کراس‌اورها

در حالی که دوج، تمرکز خود را بر روی خودروهای با عملکرد بالا خواهد گذاشت، خط تولید کرایسلر نیز در ۵ سال آینده تغییرات زیادی به خود خواهد دید و تعداد خودروهای تولیدی با نشان کرایسلر دو برابر خواهد شد.

Chrysler 300 Motown
Chrysler 300
در دو دهه گذشته، برند کرایسلر تبدیل به یکی از جریان‌های اصلی بازار خودرو شده است. در کنفرانس خبری مقامات فیات کرایسلر در اوبرن هیلز امریکا، معرفی مدل‌های جدید زیر تا سال ۲۰۱۸ تأیید شده است.
chrysler 2014-2018 five year plan product chart
chrysler 2014-2018 five year plan product chart
  • ۲۰۱۵: کرایسلر ۲۰۰ سدان، بزرگتربن معرفی برند در ابن سال خواهد بود. تاون اند کانتری مینی‌ون و مدل ۳۰۰ سدان از مدل‌های بعدی کرایسلر خواهند بود.
  • ۲۰۱۶: در حالی که پروژه دوج گرند کاروان متوقف شده، مینی‌ون جدید کرایسلر، تاون اند کانتری تبدیل به تنها وسیله نقلیه جابجا کننده مسافر با درهای کشویی خواهد شد. نسخه پلاگین هیبرید از این خودرو، مصرف انرژی معادل ۳/۱۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد داشت.

در همین سال، کرایسلر ۱۰۰ کامپکت به خط تولید اضافه خواهد شد که فعلاً خودرویی ناشناخته است و با ابعادی کوچکتر از کرایسلر ۲۰۰ عرضه خواهد شد.

  • ۲۰۱۷: یک کراس‌اور فول‌سایز با تکنولوژی پلاگین هیبرید معرفی می‌شود که احتمال زیاد جانشین کرایسلر پسیفیکای قدیمی می‌شود.
  • ۲۰۱۸: نسل جدید از کرایسلر ۳۰۰ پس از گذشت ۱۳ سال از معرفی آن در سال ۲۰۰۵، ارائه خواهد شد. جزئیات زیاد از این مدل و اینکه باز هم یک خودروی دیفرانسیل عقب باقی خواهد ماند یا خیر، منتشر نشده است. در همین سال، کرایسلر از یک کراس‌اور متوسط رونمایی خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۸۶ دیدگاه‌ها

  1. شلبى

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (706 ديدگاه)

    کمبانى کرایسلر در انتظار یه شخم زدن اساسیه، بنظرم احتیاج به یه تغییر و تحول داشت، امیدوارم که این تغییرات به سودش تموم شه باید دید

    1. مصطفی فقط P1

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (295 ديدگاه)

      فقط کرایسلر نیست همه شرکتا در حال شخم زدن اساسین.

    2. sadegh

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (2121 ديدگاه)

      شلبی جان نه فقط کرایسلر بلکه همه ی شرکت فیات در انتظار یه شخم درست و حسابیه

    3. HUAYRA

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (238 ديدگاه)

      عاشق کرایسلرم به امید پیشرفت روز افزون اون و زیر دستاش یعنی دوج و SRT

      1. مصطفی فقط P1

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (295 ديدگاه)

        srtودوج یکین.

    4. HUAYRA

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (238 ديدگاه)

      شلبی جان “کمپانی” نه “کمبانی” نمره ایکته شما 19 است. در ضمن منظورت شابی GT500 هست یا SHELBY COBRA 427؟

      1. HUAYRA

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (238 ديدگاه)

        موقع نوشتن عجله داشتم شلبی رو “شابی” نوشتم SORRY

        1. شاهین

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4709 ديدگاه)

          دیکته رو اشتباه نوشتی!!! :) :) :)

  2. jaguar

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (182 ديدگاه)

    پتانسیل به شدت بالائی برای غول شدن داره این کرایسلر ولی امان از سیاست های غلط
    به شخصه ماشین هاشو دوست دارم
    والبته هر موقع این مدل 300 رو میبینم یا والتر وایت بریکینگ بد میفتم :D

  3. Un4given

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (235 ديدگاه)

    یکی از با کیفیت ترین و با استایلترین ماشینهای تولید US همین کرایسلره. خوبه که داره پلنشو باز میبنده .

  4. رضا

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    کرایسلر 300 واقعا یه ماشین خاص وو متفاوته.هردو نسلش رو دیدم واقعا با ابهت و یه امریکایی اصیله

    1. خاوری مزراتی

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1102 ديدگاه)

      رضاجون میگم خیلی واردی داداش تو حوزه سینما…
      یه سوال بپرسم

      1. رضا

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1698 ديدگاه)

        در خدمتم دوست عزیز
        ببخش دیر ج میدم فقط شبا خونم پای pc

        1. خاوری مزراتی

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1102 ديدگاه)

          میگم رضا اگه فقط یه فیلم و فقط یه فیلم باشه که بهترین فیلم زندگیت باشه از بین هزاران فیلم ساخه شده در جهان چی رو انتخاب میکنی؟؟
          **

          قربونت جانان

      2. رضا

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1698 ديدگاه)

        البته داداش بگم که تو سینما خیلی وارد نیستم فقط طرفدار سینمام و فیلم دیدن رو خیلی دوست دارم مخصوصا با دوستان
        چون یه تفریح فوق العادست که با توجه به شرایط کشورمون برای ما رایگانه! اینهم از معدود خوبیهای ماست و البته نرم افزارهای مجانی!

      3. رضا

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1698 ديدگاه)

        والا داداش خیلی خیلی سوال سخت و اساسی پرسیدی!خودتم میدونی که فیلمای زیبا در ژانرهای مختلف کم نیستن
        ولی بخوام خیلی سریع جواب بدم و اولین چیزی که به ذهنم اومد فیلم بنجامین باتن که وقتی دیدمش خیلی تاثیرگذار بود.
        شما خودت چی فیلمی رو دوست داری

        1. خاوری مزراتی

          ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1102 ديدگاه)

          انتخاب متاثرکننده ایه:-(
          تجربه یه زندگی برعکس به شدت آزاردهنده و تلخه..من با اون سکانس اولش که روایت داستان شروع میشه و پسر ساعت ساز میره جنگ خیلی متاثرشدم..لحظه افتتاح ساعتی که برعکس میگرده خیلی برام سخت بود..سختترش این بود که ساعت ساز گفت: “باشد که پسران کشته شده در جنگ به آغوش پدرومادرشان برگردند” :-(

          البته من چن روز پیش اتفاقی تو فیس بوک یه صفحه دیدم که توش میخواست ازبین انبوه فیلمهای تاریخ سینما یکی رو انتخاب کنی؟
          من بدون کوچکترین مکثی هفت دیوید فینچر رو انتخاب کردم
          ..
          خوشحال میشم باهات درباره سینما بیشتر حرف بزنم
          فدایی داری داداش رضا

      4. رضا

        ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1698 ديدگاه)

        عزیز دل مایی

        فیلم se7en رو دیدم.واقعا محشره
        ولی صحنه پایانیش بدجور نابودم کرد شاید به اندازه خود برد پیت

    2. HUAYRA

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (238 ديدگاه)

      بات موافقم

  5. خاوری مزراتی

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1102 ديدگاه)

    من قبلا گفتم الانم میگم این آقایون( لوکا دی مونتزمولو و سرجیو مارچیونه) مدیر فیات کریسلر این کنسرسیوم رو به جایی میبرن که همه انگشت به ده بمونن..مارچیونه یکی از معتبرترین تیمهای مدیریتی جهان رو داره و در سالهای گذشته بیشترین دستمزدهارو گرفته
    ***
    اینجا فیات کریسلر با مشل خاصی برای گسترش بازار روبرو نیستن همه چی دارن الا یه چیز که اونم تامین مالیه..اگه تو حوزه مالی و سرمایه گذاری خوب عمل نکنن هیچ وخت نمیتونن به گرد پای سه غول اصلی برسن

    1. sadegh

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (2121 ديدگاه)

      خاوری جان، سرجیو مارچیونه یکی از با نفوذ ترین مردان صنعت خودرو هستش، مطمئن باش نمیذاره فیات به فنا بره، و احتمال زیاد بتونه فیات رو به پای سه غول اصلی برسونه

  6. زیگما

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (3068 ديدگاه)

    اون کرایسلر 100 به احتمال زیاد خودرویی برای رقابت با سیویک ، کرولا ، فوکوس و کروز و … خواهد بود. گروه فیات کرایسلر خیلی وقته همچین خودرویی در سبدش نداشته،
    هم چنین برند کرایسلر در کل تاریخ ، به اندازه تعداد انگشتان یک دست هم شاسی بلند نداشته ولی بنظر میاد از این بعد قراره حسابی روی شاسی بلند ها کار کنه ، ولی عاقلانه است که با وجود جیپ در این گروه خودروسازی، خودرویی نسازن که باعث رقابت داخلی در کمپانی بشه چرا که تجربه جی ام نشون داد که رقابت داخلی میان محصولات چند برند در یک گروه، در نهایت باعث فروپاشی میشه.
    مدیریت امریکایی_ایتالیایی همیشه مخلوطی عالی بوده و این مورد هم مستثنی نیست….سیاست های اقتصادی این دو کشور که روی کمپانی هاش هم تاثیر میذاره، وقتی با هم متحد بشن به نتایج عالی میرسن
    من همینجا باید پوزش بطلبم، چون تا همین هفته گذشته آینده این گروه رو بد میدونستم ولی الان دیگه نظرم تغییر کرده،اشتباه کردم :(

  7. توفیقی

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1121 ديدگاه)

    امیدوارم پیشرفت خوبی داشته باشه

  8. فورد

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (888 ديدگاه)

    کرایسلر 300 عجب ماشینیه این فرغون سازیهای کشور بیان نگاه کنن شاید یه چیزی یاد گرفتن

    1. مصطفی فقط P1

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (295 ديدگاه)

      نه بابا یاد نمی گیرن کپی میکنن.

    2. HUAYRA

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (238 ديدگاه)

      حتی فرغون هم در شان ماشینای ایرانی نیست اینا از فرغون هم پایین ترن

  9. شاهین

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (4709 ديدگاه)

    واقعا برنامه هاشون خیلی قویه.امیدوارم که جواب بده.
    کرایسلر 300 ماشین جالبیه،من از نزدیک دیدمش.
    این نکته جالب بود:
    در حالی که پروژه دوج گرند کاروان متوقف شده، مینی‌ون جدید کرایسلر، تاون اند کانتری تبدیل به تنها وسیله نقلیه جابجا کننده مسافر با درهای کشویی خواهد شد. نسخه پلاگین هیبرید از این خودرو، مصرف انرژی معادل ۳/۱۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد داشت.

    1. مصطفی فقط P1

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (295 ديدگاه)

      وقتی زیر نظر یه شرکت عالی چون فیات باشه باید همچین محصولات عالی بسازه.

    2. خاوری

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1102 ديدگاه)

      من کریسلر 300 و دوج چارجر رو کنار هم دیدم ..چند دقیقه وایسادم و نگاشون کردم و مقایسه کردم

      .
      .
      .
      .
      ..
      .
      ..
      ..
      .
      ………………..
      ..
      ..
      .
      .
      .
      ……
      .
      ..
      .
      .
      .
      ***
      کریسلر برتر بود……….بی هیچ شک

      1. شاهین

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (4709 ديدگاه)

        خاوری جون ولی نمیدونم چرا دوج چارجر بیشتر جلب توجه میکنه.
        یه دوستی دارم که اصلا به ماشین علاقه ای نداره،این کرایسلر 300 رو دیده بود بهم میگفت شاهین یه رولزرویس دیدم!!! یعنی مرده بودم از خنده!

        دیشب هم برای اولین بار یه مازراتی اورده بودن تو شهرمون! پلاک تهران بود،غوغایی توی شهرمون به پا کرده بود! صدای موتورش هنوز تو گوشم مونده!

        1. HUAYRA

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (238 ديدگاه)

          من وقتی برای اولین بار کرایسلر 300 رو دیدم از نزدیک نمیدونستم چیه فکر کردم بنتلی هست

        2. HUAYRA

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (238 ديدگاه)

          شاهین جان من و مصطفی فقط پی 1 تو دزفول زندگی میکنیم خفن ترین ماشینی که تا حالا تو شهرمون اومده یه اس ال 65 بود به مصطفی میگفتم بلک سریسه میگفت نه

        3. HUAYRA

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (238 ديدگاه)

          در ضمن شاهین یه رفیقی دارم اسم هیچ ماشینی رو از خارجیا بطور کامل بلد نیست به جز مزدا 3 که خودش دوست داره و آوانتادور(که لعنت بر آوانتادور باد) و مورسیلاگو اس وی که خودم بهش یاد دادم

        4. شاهین

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4709 ديدگاه)

          هوایرا جان با همدیگه همکلاسی هستین؟ داداش سعید چی؟
          چرا لعنت؟!!!! کربونادو بهم سفارش کرده که هوای لامبو رو داشته باشم ها!!! :)
          خودم طرفدار سرسخت لامبورگینی هستم!

  10. امین

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (430 ديدگاه)

    ببخشید بی ربط حرف میزنم.

    دوستانی که به من توی صفحه ‌‌”تمرکز جیپ بر روی شاسی بلند ها” منفی دادن،الان برن ویدو هایی رو که گذاشتم ببینن بعد منفی بدن.

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (6522 ديدگاه)

      درود .

      امین جان اولا چون از شما بعید بوده .

      چرا اون موقع که من دیسلایک میخوردم و شما لایک بارون میشدی رو نمیبینی ؟؟؟

      فکر کنم من نسبت به شما متعادل تر حرف زدم و دیدگاه گذاشتم . همه ی حرف من

      این بود که لندکروز و لکسس ال ایکس در افرود بینظیرن . اما جی کلاس اگر

      ازونها بالاتر نباشه پایین تر هم نیست . چرا اینو میگم ؟؟ چون از نظر

      کارشناسان جی کلاس در حد رنجروور است . قابلیت های رنجروور هم برای همه

      مثل روز روشنه . ( پس وقتی جی کلاس در حد رنجروور است یعنی ……..)

      شما میگی بهترین افرودر دنیا لندکروزه . اما اینطور نیست . یک

      مسیرهایی رو لندکروز بهتر میره . یک جاهایی رو رنجروور . یک قسمتی رو

      جی کلاس . یک جاده را جیپ و ….

      این را هم گفتم که کسی قابلیتهای لندکروز و پرادورو قبول نداشته باشه

      باید به عقلش شک کرد . ولی بهتر از جی کلاس نیستن . همینطور بهتر از

      جیپ و رنجروور . جی کلاس خیلی حرف برا گفتن داره .

      من اگر ویدئو برات گذاشتم به خاطر اینبود که قابلیت های جی کلاس و

      ببینی . اگر نه که من با ژاپنی ها اشنا بودم .

      حالا ببینم اون بالا رفتن جی کلاس از کوه رو دیدی ؟؟؟

      دیدی چه شیب خری بود . به نظرت اون شیب چند درجه بود ؟؟؟

      تازه اون جی کلاس مدل معمولیش بود . نه مختص افرود سواری . یکی از علت

      هایی که جی کلاس مثل جیپ و رنجروور لندکروز و … اسم در نکرده و بعضی

      مردم نمیشناسنش و اصلا تا به الان ندیدنش اینه :

      1 – قیمتش بالاست .

      2 – خیلی کم در فیلم ها ازش استفاده میشه باز هم به خاطر قیمت بالاش .

      مدل 8 سیلندرش 144 هزار دلار قیمت داره !!!!!!

      3 – کمتر از همه تولید میشه .

      4- در کویر های عربی به خاطر قیمتش و استهلاکش استفاده نمیشه .

      اما چند سال پیش وقتتی عربستان اعلام کرد که میخواد یک شاسی بلند لوکس

      ملی تمام عیار تولید کنه ، گفت از پلت فرم و حالت های مرسدس بنز جی

      کلاس الگو برداری میشود . اسم اون ماشین عربی غزال گذاشته شد .

      به نظرت چرا از لندکروز و یا ماشینهای دیگر استفاده نکردند ؟؟؟

      بیشترین فروش جی کلاس اول در کشورهای عربی ( حوزه ی خلیج پارس ) و دوم

      در امریکاست و سوم در جاهای دیگر دنیا .

      این ماشین بیشتر ضد گلوله میشه و در ارتش های کشورها مورد استفاده

      قرار میگیره .

      4 – این ماشین در ایران خیلی خیلی کم دیده میشه تا جاییکه اصلا وارد

      نمیشه . همینطور بنز جی ال .

      بگذریم امین جان .

      یک سوالی دارم ازت که فکرمو مشغول کرده .

      با اینکه لنکروز و پرادو مختص افرود هستند ، چرا زاپاس این ماشین ها

      زیر صندوق عقبشون است ؟؟ این احتمال رو نمیدن که اگر از جایی میخوان

      عبور کنند ، اون لاستیک به صخره ایی و یا سنگی گیر بکنه و لاستیک بترکه

      یا پاره بشه ؟؟؟

      با توجه به اینکه زاپاس در اون شرایط جاده ایی بسیار حیاطی است ؟؟؟

      ایا اون زاپاس در درجه ی شیب سربلایی و سر پایینیه ماشین تاثیری نداره؟؟

      1. HUAYRA

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (238 ديدگاه)

        میلاد جان چطور وقت میکنی انشا بنویسی؟شغلت چیه؟

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6522 ديدگاه)

          درود .

          این انشاء بود ؟؟؟؟

          من یذره مطلب نوشتم تا موضوع روشن بشه .

          اگر نه از نظر من این کلمه بود برای عشقم .

          هنوز عاشق نشدی !!!!!

          شغل من هم چاپ و تبلیغات است . امروز هم همه جا تعطیل

          است .!!!!!!!!!!!!!!!!!

      2. HUAYRA

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (238 ديدگاه)

        در ضمن برای کویر و این جور جاها هیچکدوم بدرد نمیخورن فقط هامر گرچه موتور های هامر ور هم ای ام جی میسازه

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6522 ديدگاه)

          درود .

          من ازین قظیه ی موتور خبر نداشتم و احتمالش را هم

          نمیدم . در پست جیپ یک ویدئو گذاشتم که هامر و جی کلاس

          در بیابان و مسیر های سنگلاخی با هم میرن و هامر که از

          عرض بیشتر و ارتفاع کمتر برخوردار هست ، ( همین امر

          باعث پایداری و تعادل بیشتر در حرکت میشود ) از جی

          کلاس عقب افتاده . برو ببین بعد قضاوت کن .

        2. زیگما

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (3068 ديدگاه)

          HUAYRA عزیز
          انجین های هامر هیچ ربطی به ای ام جی نداره.
          هامر اچ 3:
          L52 LLR LH8 جی ام
          هامر اچ 2:
          6000
          6200
          5700 جی ام
          اچ 1:
          انواع دیترویت دیزل و دارمکس ها(دیترویت دیزل در سال 2000 فروخته شد و تا قبلش مال جی ام بود،هامر اچ 1 هم مربوط به سال 1992 هست)
          پس ربطی به ای ام جی نداره.اشتباه کردید
          هامر هم با ماشین های امروزی مقایسه نکنید. ریشه این خودرو مربوط به سی سال پیشه!(1984) از سی سال پیش تا همین چند سال پیش که تولید میشد تغییر زیادی در فنی نکرده بود و فقط داخلش فرق کرده بود.
          یه ماشین با تکنولوژی سی سال پیش رو با یه ماشین 100 هزار دلاری با نهایت تکنولوژی امروزی مقایسه میکنی میلاد؟ ای وای

        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز . »

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6522 ديدگاه)

          درود .

          دوستمون گفت هامر برای کویر اینجورجاها به درد میخوره ، منم جوابشو دادم .

          تو دوست داری دنبال عیب دیگران باشی ، به هیچ جا هم نمیرسی.

          در ضمن قبل ازینکه من بخوام بنز و با هامر مقایسه کنم ، اون ویدیو ان کار را انجام داده

          بود . نکنه از نظر شما کار غلطی انجام دادن ?؟؟؟؟؟؟

        4. زیگما

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (3068 ديدگاه)

          هر کس می خواد میتونه هامر رو با هر ماشین افرود امروزی مقایسه کنه ولی قطعا هامر بازندس به همون دلیلی که گفتم.
          در ضمن میلاد تو هر حرفی هم بزنی، من باز کار خودم رو میکنم :) تا جون تو بدنم هست تو پدال هستم و تا هر وقت تو پدال باشم، اشتباهات دیگران رو بهشون یاد آور میشم، حالا تو میتونی هر صفتی رو به من نسبت بدی عزیز :D

        5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6522 ديدگاه)

          درود .

          به نظرت کسی که حرف ادم سرش نمیشه و خودشو مثل … در

          همه ی بحث ها حضور میده چه جور ادمیه ؟؟؟

          هر کاری دوست داری انجام بده . ارزش و شخصیت خودتو نشان

          میدی .

          اگر دنبال گرفتن اشتباهات دیگران هستس که خودت پر از

          اشکال هستی ، طوری بگو و جویای اشکالات باش که شازنده

          باشه نه مخرب .

          طوری برخورد کن طرف تصمیم نگیره اگر روی حرفش مطمئن

          نیست دیدگاه نذاره .

          یا این فکر و بکنه که یک کسی تو پدال مدام دنبال

          ایراد و اشکال دیگرانه .

          سعی کن عامل جذب کننده باشی تا عامل دفع کننده .

          هرچند که میدان از تو ابی گرم نمیشه .

      3. سجاد

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (199 ديدگاه)

        ممنون به خاطر وقتی که گذاشتی میلاد جان

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6522 ديدگاه)

          درود . خواهش میکنم سجاد جان .

          اما اگر همیشه جواب در استین داشته باشی ، نوشتن این

          مطلب زمانی نخواهد برد .

          البته زمانی که انلاین باشی .

        2. امین

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (430 ديدگاه)

          من که بیشتر افرودشو میبینم.

          کلا مدل افرودش سه تادوربین داره. یکی جلو یکی عقب یکی هم زیره ماشین.

      4. بهزاد

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (2555 ديدگاه)

        میلاد جان از شما با این سابقه و مطالعه بعیده این حرف ها!
        اینکه هر ماشینی برای یک مسیر مناسبه و میتونه از اون یکی بهتر بره و… برای یک ماشین آفرود یک طنزه!
        لندکروز هم گزینه ی انتخاب زاپاس داره که خریدار میتونه اونو از زیر صندوق به پشت ماشین سفارش بده و هر ماشین آفرود در دفترچه عملکردش در باره ی شیب عبور و خروج اون و زاویه سپر توضیح داده تا خریدار بدونه از کجاها میتونه بره.
        نمیدونم آمار فروش خاور میانه رو دارید یا نه اما شاید براتون جالب باشه که میزان فروش لندکروز در خاور میانه در 2013 بالغ بر 32000 هزار عدد بوده که از کل فروش مرسدس در این منطقه بیشتر هست و اگر بنز قیمت G کلاس رو کمتر میکرد بدون تردید فروشش بیشتر از اینها میشد.

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6522 ديدگاه)

          درود .

          بهزاد جان منظور بد متوجه دی . یا شایدم من بد منظورمو

          رسوندم . الان کار دارم . اومدم برات میگم .

        2. امین

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (430 ديدگاه)

          میلاد داداش قبول .
          خوب حالا چرا جی کلاس باید اینقدر گرون باشه؟
          خوب معلومه چون داره پول برندشو میگیره.( که اون یه بحث جداست و منم قبولش دارم)

          گفتی از جی کلاس برای ارتش کشور های مختلف استفاده میشه! درست .
          95 درصد ماشین های سازمان ملل هم لندکروز و پرادو هست !

          بماند .این جور که معلومه هیچوقت منو تو میلاد جون قانع نخواهیم شد :)
          اینجا که گفتی لندروور لندرکروز جی کلاس هر کدومشون توی یه مسیر هایی بهترین هستن یعنی چی ؟
          خوب دیدی که تویوتا توی همه مسیر ها بهترین عملکردو نشون داد. اونم با تویوتا پرادو. ماشینی که تویوتا فقط برای شرایط سخت اب و هوایی شاخته.

          پرادو از زمانی که تولید میشده با دو مدل عرضه میشده
          1.آفرود
          2.آنرود
          افرودش امکانات کاربردیه بیشتری داره.مثل همونایی که قبلا گفتم.ولی از امکاناتی مثل یخچال , کروز کنترل هوشمند , پارک خودکار خبری نیست. برای همین ارزون تره.زاپاس این مدل هم روی در صندوق عقبه.
          2.مدل آنرود زاپاسش زیره ماشینه.
          تفاوت قیمتشون حدود 20 میلیونه.برای همین توی خیابون بیشتر پرادو های افرود رو میبینی.

          لندکروز هم مثل پرادو دو مدل داره که تو ایران بیشتر مدل انرودش هست یا همونی که زاپاسش زیره ماشینه.

          اینکه زاپاس کجای ماشین باشه تاثیری روی عملکرد نداره.فقط واسه شاسی بلندها بهتره روی در صندوق عقب باشه چون یه محافظی واسه عقب ماشین هست , خیلی راحت تر میشه لاستیک ماشینو عوض کردو هم ماشینو زیباتر میکنه.
          چاکریم

        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز . »

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6522 ديدگاه)

          درود .

          مقایسه فروش بنز و تویوتا کار اشتباهیه . شما میتونی فروش فولکس واگن رو با لکسس

          مقایسه کنی؟؟؟؟

          اینکه گفتم یک ماشین در یک مسیر بهتر میره به خاطر طراحیه ماشینه . این تفاوت در

          این است که هر شرکتی معیار خاص خودشو در طراحی و قسمت های فنی داره .

          از جمله ارتفاع ماشین . طراحیه دیفرانسیل . زاویه فرود و صعود از شیب ها .همه ی

          ماشین ها که با هم برابر نیستند که . مثلا جیپ ارتفاعع بیشتری نسبت به رقباش داشته

          باشه و بهتر از سنگ و صخره عبور کنه . یک ماشین وزن کمتری داشته باشه و برای

          بالارفتن از شیب ها به رقم سبک تر بودن سریعتر بالابره . یک ماشین از سیستم تعلیق

          بهتر و انعطاف پذیری بیشتر بهره مند باشه و ….اگر تست و مطالب ماشین های ۴‌*۴

          بخوانی و دیده باشی بیشتر متوجه حرفم میشی و لمسش میکنی .

          اگرم بر این عقیده هستی که بنز پول برندشو میگیره سخت در اشتباهی . بعدا دلیلشو

          برات میگم .

          درمورد پرادو افرود و انرود ، من بیشتر انرود میبینم .

          اون هایی که افرود هستن زیر اینه های جانبیشون دوربین داره . درست میگم . ؟؟؟؟؟؟

        4. امین

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (430 ديدگاه)

          من که بیشتر افرودشو میبینم.

          کلا مدل افرودش سه تادوربین داره. یکی جلو یکی عقب یکی هم زیره ماشین.

        5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6522 ديدگاه)

          درود .

          امین جان افرودهاش 4 تا دوربین داره !!!!!

          دوتا زیر اینه ها . یکی روی تو رفتگی قاب زاپاس .

          یدونه هم در جلوپنجره .

          درسته ؟؟؟؟

        6. امین

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (430 ديدگاه)

          میلاد جان مدل افرودش من هرجا گشتم نوشته بود سه تا دوربین اخه توی یه ویدو هم یادمه از زاویه زیر ماشین فیلم گرفته بود که بعد از مانیتور داخل ماشین نشونش میداد. فکر نکنم چهار دوربین داشته باشه.
          خودم ندیدم تا حالا پرادو زیر ایینش دوربین داشته باشه. شایدم من اشتباه میکنم.

        7. امین

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (430 ديدگاه)

          شاید مدلی که دیدی زیر ایینه هاش دوربین داره، آنرود VX هست چون واسه افرود دوربین زیر ماشین کاربرد بیشتری داره.

        8. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6522 ديدگاه)

          درود .

          اینو نمیدونم داداش امین .

  11. sadegh

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2121 ديدگاه)

    کرایسلر توانایی تولید ماشین لوکس هم داره، باید یه همچین ماشینی توی برنامش میذاشت

  12. احسان(احسان سابق)

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2874 ديدگاه)

    کرایسلر ماشینای خوب و زیبا و پرابهتی داره اما نمی دونم چرا مصرف سوخت ماشیناش بشدت بالاس.همین کرایسلر 300 مصرف میانگینش 100/15 هست و همین عامل باعث شده فروشش بشدت کم بشه

  13. PEUGEOT

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    دوستان کرایسلر الان زیر مجموعه فیاته یا جنران موتور؟
    چون تا چند وقت پیش زیر مجموعه فیات بود ولی الانو نمی دونم

    1. HUAYRA

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (238 ديدگاه)

      پژو جان کرایسلر زیر مجموعهء فیاته در ضمن بساط ماشینای آشغالیتو از تو ایران جمع کن

      1. PEUGEOT

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (999 ديدگاه)

        HUAYRA جان بسیار ممنونم
        دوست عزیز اینجا جاش نیست پدال وقتی یه پست جدید از پژو گذاشت بیا باهات بحث می کنم

        1. HUAYRA

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (238 ديدگاه)

          پژو جان اصلا این در شان پدال نیست که درباره ی پزو مطلب دذاره

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (6522 ديدگاه)

        درود .

        من خودم از ماشینهای فرانسوی دل خوشی ندارم ، اما پژو انقدر ها

        هم بد نیست . در اینکه خود پژو در کنترل کیفیت ماشین های

        تولیدیش و همینطور ایرانخودر و گند زدن ماشین های پژو دست به

        دست هم دادند ، شکی نیست . اما نباید روزهای پرفروغ پژو را

        با مدل های 405 با موتور Mi16 و پژو 504 را فراموش کنیم .

        مدلهایی که در امریکا بیشترین فروش را داشتند . مدلهایی که

        مدلهایی که سفارش امریکا داشتند .

        امروز هم روز مرده و این واقعیت رو تقدیم میکنم به پژو دویت

        عزیزم :

        پژو 504 در زمان خودش یکی از بهترین چراغ های دنیارو داشته .

        به خاطر پخش نور بسیار عالی بر زمین . اگر به چراغهاش نگاه

        کنید می بینید که کناره های چراغ ( سمت گلگیر ها ) از ارتفاع

        بیشتر و حالت کروی شکل داشتند تا نور چراغ کناره های جاده را

        هم در بر بگیرد . موضوعی که در زمان خودش یک پیشرویی به حساب

        می امد . با اینکه از پژو متنفرم ولی نباید واقعیت هارو

        کتمان کرد و پنهانشان کرد .

        پژو تا به الان اینو به هیچ کسی نگفته بودم .

        در پایین اگر توانستم عکس نمای جلو را می گذارم .

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6522 ديدگاه)

          درود .

          به چرغا هاش توجه کن :

          http://www.takhtegaz.com/autos/peugeot/504/pjw-504-1978-134169.html

          پژو جان تمیزی و قیمتش را هم ببین .

        2. شاهین

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4709 ديدگاه)

          میلاد جون چرا از پژو خوشت نمیاد؟

    2. sadegh

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (2121 ديدگاه)

      پژو جان توی این آدرس لیست کامل زیرمجموعه های فیات هستش، اگه دوست داشتی یه نگا بنداز

      http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%81%DB%8C%D8%A7%D8%AA

  14. PEUGEOT

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    میلاد جان من طرفدار پژوام ولی انگار شما اطلاعات از من بیشتره
    خیلی ممنون
    منتظر عکساتم

  15. شلبى

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (706 ديدگاه)

    هوایرا جان شما درست میکید، منتها من با ipad مینویسم یه سرى از حروف رو ندارم، مثلا به جاى حرف che، ج مى نویسم، توى کامنتاى قبلیمم میتونید ببنید به هر حال از دوستان معذرت میخوام، منظورم از شلبى همون shelby gt 500 هستش، جون هم واقعا عاشق اون ماشین هستم هم اون نوع مار که اسمش رو برداشتن یعنى کبرى بسیار با ابهت و زیباست.
    Sadegh جان شما درست میکى راستى جقدر زیر مجموعه داره این فیات دیروز داشتم نکاه میکردم فکر کنم نزدیک ده تا یا بیشتر میشد.

    1. HUAYRA

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (238 ديدگاه)

      عاشق خودت و شلبیتم

    2. sadegh

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (2121 ديدگاه)

      بله شلبی جان، 14 تا زیر مجموعه داره و با 3 کمپانی سولرس، سیات و آوتوواز هم مشارکت داره
      (البته لینک زیرمجموعه هاشو بالاتر برای پژو جان گذاشتم، اگه تایید شد میتونید ببینید)

      فیات همین الانم شرکت خیلی بزرگیه و تا 2018-2020 به احتمال زیاد بزرگتر هم میشه

  16. HUAYRA

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (238 ديدگاه)

    شاهین جان دیگه کارت به اینجا کشیده شده که از محصل سمپاد(استعداد های درخشان)غلط میگیری؟؟؟

    1. شاهین

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4709 ديدگاه)

      هوایرا جان،اگه دقت میکردی که نکردی،من اون دیکته رو به این خاطر نوشتم که شما متوجه اشتباهت بشی داداشم.هممون ممکنه غلط املایی داشته باشیم(تازه بخاطر اینکه بعضی دکمه ها کنار همه) ولی شما اشتباه دوست عزیزمون شلبی رو بد جوری گفتی.راستی اصلا به تحصیلات انسان توجه نکن،به رفتار و کردار اون شخص نگاه کن.بازم من معذرت میخوام ازت.
      ضمنا اگه حمل بر خودستایی نباشه بنده ی حقیر هم دانشجوی کارشناسی ارشد هستم.ارادتمندم.

  17. HUAYRA

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (238 ديدگاه)

    پدال جان قابل توجه پژو و همه این اصلا در شان وبسایت محشری مثل شما نیست که درباره ی پژو مطلب بذاری پزو خیلی آشغاله

    1. مصطفی فقط P1

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (295 ديدگاه)

      حالا محصولات فورد خیلی خوبن؟

  18. HUAYRA

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (238 ديدگاه)

    همه ی خودرو سازان فرانسوی آشغالن چه پژو و چه سیترون و چه رنو و ه بوگاتی دبل موتور 4 توربوئه بله.ویرون سوپر اسپرت 4تا توربو داره

  19. HUAYRA

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (238 ديدگاه)

    در ضمن شاهین جان من سعید هستم

    1. شاهین

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4709 ديدگاه)

      سعید جون مگه نگفته بودی تا مدتی نمیای پدال؟ گفتی امتحان دارم.

      1. HUAYRA

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (238 ديدگاه)

        بی تو من خرابم در رنج و عذابم ای پد ای پد پدااااااااال

  20. Masoud AMG

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (65 ديدگاه)

    آینده از ان فیات است بس

  21. شلبى

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (706 ديدگاه)

    فکر میکنم ایران خودرو و سایبا هم یه شخم زدن اساسى میخوان به طورى که دیکه جیزى ازشون باقى نمونه، مخلص همه بجه ها از جمله sadegh و شاهین و هوایرا و غیره هم هستم

    1. شاهین

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4709 ديدگاه)

      داداش من ارادتمندم.

    2. sadegh

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (2121 ديدگاه)

      من مخلصتم داداش، قربونت.

  22. ESI

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (386 ديدگاه)

    کرایسلر حرف نداره

  23. parsa

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    این ماشین واقعا لوکس

  24. امید

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1322 ديدگاه)

    وقتی رقابت باشه و مشتری هر اشغالی رو نخره میشه همین پیشرفت کیفیت ایمنی قیمت عادلانه

  25. YaShaR

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    کرایسلر منو یاد پیکان 59 میندازه با ستاره پنج ضلعی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا