کرایسلر ۳۰۰ ممکن است با الهام از کانسپت هالسیون بهصورت الکتریکی بازگردد. کریس فوئل، مدیرعامل کرایسلر، از برنامههای تولید این سدان جذاب برای احیای بازار خبر داد.
آیا کانسپت کرایسلر هالسیون را به خاطر دارید؟ این سدان چهاردر آیندهنگرانه که سال گذشته رونمایی شد، بهصورت غیرمستقیم بر پایه دوج چارجر الکتریکی طراحی شده بود. این کانسپت قرار بود زبان طراحی آینده کرایسلر را نشان دهد، اما حالا ممکن است بهعنوان جایگزینی برای یکی از محبوبترین خودروهای این برند یعنی مدل ۳۰۰ به تولید برسد. کریس فوئل، مدیرعامل کرایسلر، در مصاحبهای به نسخه تولیدی هالسیون یا حداقل خودرویی الهامگرفته از این کانسپت اشاره کرد. نکته جالبتر اینکه گزارشها نشان میدهند این مدل میتواند جایگزینی برای سدان کرایسلر ۳۰۰ باشد که سال ۲۰۲۳ از روی خط تولید کنار رفت.
فوئل اظهار داشت:
من باور دارم که بخش خودروهای سدان آماده رشد و احیاست. من به نقشه راه کرایسلر و توانایی عرضه این محصولات اطمینان بالایی دارم
این خبر با گزارشهای اوایل سال جاری همخوانی دارد که از تولید یک سدان و یک شاسیبلند بر اساس هالسیون خبر میدادند. علاوه بر این دو خودرو، مینیون پاسیفیکا نیز برای مدل ۲۰۲۶ بهروزرسانی جامعی تجربه خواهد کرد و انتظار میرود اواخر سال ۲۰۲۵ معرفی شود. در صورت تولید هالسیون، احتمالاً از همان معماری دوج چارجر الکتریکی استفاده خواهد کرد. چارجر کنونی از معماری الکتریکی ۴۰۰ ولتی با باتری ۱۰۰.۵ کیلووات ساعتی بهره میبرد که تا ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. هنوز جزئیات زیادی درباره کرایسلر هالسیون، مانند زمان عرضه نسخه تولیدی، مشخص نیست ولی انتظار میرود تا پایان سال جاری اطلاعات بیشتری منتشر شود. این خودرو میتواند تا اواخر سال ۲۰۲۷ راهی بازار شود.
کسرا
۱۴ خرداد ۱۴۰۴کاش طراحان برقی ها بتونن اصالت طراحی رو حفظ کنن
الان اینو هر کی ببینه اگه لوگو و … نباشه نمیدونن کرایسلره
Taha Ayoobi
۱۴ خرداد ۱۴۰۴خوشگله ولی برقیش نکنین
BlackWing
۱۴ خرداد ۱۴۰۴من فکر میکنم دلیل این طراحی بی ربط به گذشته ( حالت کوپه مانند و طراحی قوسی شکل ) ۹۰٪ بخاطر اصطحکاک کمتر با هوا و آیرودینامیک بهتره چون این ماشینا همه برقی شدن و برد الکتریکی خیلی مهمه برای فروششون.
متاسفانه…
MehdiTurbo
۱۴ خرداد ۱۴۰۴کرایسلر همیشه دوست داشتم خیلی حتی اسمشم مثل طراحیاش حس وقار و لوکسی داره مثل رولرزرویس و تو خودرو های ارزان حس لوکسی و وقار عجیبی داشت
ولی الان نه از اون مردانگی و لوکسی و اسم چیزی نمیبینم
حس کرایسلر نیس
واقعا اگه یه زمانی بود انتخابم کرایسلر بود همیشه ولی اگه این باشه ابدا
هر چند جهان داره عوض میشه و من این تغییر از یه سری لحاظ دوست دارم
همه چی داره مینیمال و ساده میشه خیلی ساده ماشینا خونه ها دارند ساده و یه شکل میشند برای خیلی ها کسل کننده است ولی من دوست دارم
اگه طبیعت از بین نبرند و حالت رباتیکش نکنند که دارند اینکار میکنند یعنی حسنش عملا میشه منفی
AmooRoohee
۱۴ خرداد ۱۴۰۴واقعا دیگه میشه به این گفت کرایسلر ۳۰۰؟! اصلا تمام تصوراتم ازش به هم ریخت. یه زمانی یکی میگفت کرایسلر ۳۰۰ همه یاد اصالت و ابهت میفتادن الان ما باید یاد این بیفتیم؟! هعییی
Italia
۱۴ خرداد ۱۴۰۴همه دارن از برقی فرار میکنن اونم از سرنوشت چارجر
اون وقت کرایسلر تازه میخواد برقی شه!
گروه کرایسلر فقط و فقط با همی میتونه حال و روزش خوب شه
خریداران وقتی اسم همی رو میبینند ازش استقبال میکنند
GENERAL CORVETTE
۱۴ خرداد ۱۴۰۴خیر
برقی نخواهد شد
یا حداقل فقط با انجین برقی عرضه نخواهد شد
با V6 و V8 هم عرضه خواهد شد
حالت کراس اوور کوپه بزرگتر از AIRFLOW