کرایسلر
- کرایسلر نیویورکر دهه 80، سدان لوکسی با داشبوردی شبیه میز کارمند بانک!
- جشن صدسالگی کرایسلر با گرامیداشت کانسپتهای افسانهای
- هر آنچه از نسل جدید کرایسلر 300 میدانیم
- کرایسلر 300 در قالب سدان کوپه برقی بازخواهد گشت
- آنتونیو فیلوسا بجای کارلوس تاوارس مدیرعامل استلانتیس شد
- نگاهی به تاریخچه و آینده پیشرانههای افسانهای V8 همی کرایسلر
- دستمزد هنگفت کارلوس تاوارس در استلانتیس؛ 106 میلیون دلار برای 4 سال!
- کرایسلر ایرفلو، اولین خودروی آیرودینامیک جهان که طراحی خودروها را متحول ...
- تحول در کرایسلر با تولید خودروهای جدید الهام گرفته از کانسپت هالسیون
- کارلوس گوسن ناجی بالقوه استلانتیس؛ ضروری اما غیرممکن!
- بازی مرکب استلانتیس برای تصمیمگیری درباره حذف برندهای زیان ده!
- پلیموث GTX همی 1971، آخرین و بهترین خودروی عضلانی پلیموث
- کارلوس تاوارس، مدیرعامل استلانتیس اوایل سال 2026 کنار خواهد رفت
- کرایسلر کراسفایر SRT6، کوپه اسپرت جذابی که با بیمهری مواجه شد
- وضعیت بغرنج استلانتیس در آمریکا؛ پر شدن انبارها از خودروهای فروخته نشده!
- نوه بنیانگذار کرایسلر، به دنبال نجات کرایسلر و دوج از استلانتیس
- سدان آینده کرایسلر ممکن است هر نوع طراحی داشته باشد!
- سقوط آزاد آمار فروش استلانتیس در سهماهه دوم سال 2024
- بحران برند کرایسلر با تولید فقط یک مدل خودرو
- پلیموت همی کودا کانورتیبل 1970، گرانترین عضلانی با قیمت 3 میلیون دلار
جدیدترین
کرایسلر نیویورکر مدل 193 با داشبورد عجیب طرح چوب، گویی میز یک کارمند بانک دهه 80 را به داخل خودرو آورده است!
کرایسلر با انتشار ویدیویی جدید از سری «نوآوری یکصد ساله»، از خودروهای مفهومی پیشگام خود تجلیل کرده است. این ویدیو داستان صد سال نوآوری جسورانه...
کرایسلر اشارههایی به بازگشت سدان افسانهای 300 کرده که میتواند تا سال 2027 بر پایهٔ پلتفرم مشترک با دوج چارجر و پیشرانههای الکتریکی و بنزینی...
کرایسلر 300 ممکن است با الهام از کانسپت هالسیون بهصورت الکتریکی بازگردد. کریس فوئل، مدیرعامل کرایسلر، از برنامههای تولید این سدان جذاب برای...
آنتونیو فیلوسا، مدیرعامل پیشین جیپ، بهعنوان مدیرعامل جدید استلانتیس انتخاب شد تا بجای کارلوس تاوارس سکان هدایت این شرکت بزرگ خودروسازی را در دست...
پیشرانههای همی کرایسلر یکی از مشهورترین موتورهای آمریکایی محسوب میشوند. در ادامه به تاریخچهٔ و شرایط آیندهٔ این موتورهای افسانهای خواهیم پرداخت.
کارلوس تاوارس مدیرعامل استلانتیس در بازه زمانی 4 ساله که سکاندار این شرکت بزرگ بوده حدود 106 میلیون دلار به عنوان دستمزد دریافت کرده است.
کرایسلر ایرفلو که در سال 1934 معرفی شد، اولین خودروی تولید انبوهی بود که در تونل باد و با توجه به اصول آیرودینامیک طراحی شد.
کرایسلر در حال برنامهریزی برای تولید خودروهای جدید خود شامل یک خودروی سواری و یک شاسیبلند بر پایه کانسپت برجسته هالسیون است.
با وجود اتهامات گوناگونی که به کارلوس گوسن وارد شده است، این مدیر کارکشته صنعت خودرو میتواند ناجی استلانتیس باشد.
استلانتیس برای تصمیمگیری درباره اینکه کدامیک از برندهای زیرمجموعه خود را حذف کند دست به ابتکارات جدیدی همچون رقابت شبیه بازی مرکب خواهد زد.
در سال 1971 درحالیکه دوران شکوه ماسل کارها رو به پایان بود، پلیموث نسل جدید مدل GTX را با پیشرانهٔ افسانهای همی به بازار فرستاد.
استلانتیس رسماً اعلام کرده است که کارلوس تاوارس پس از پایان قراردادش در اوایل سال 2026 از سمت خود کنار گذاشته خواهد شد.
در سال 2005 کوپهٔ اسپرت کراسفایر SRT6 با پیشرانهٔ V6 سوپرشارژ مرسدس برای رقابت با نیسان 350Z به بازار آمد ولی هرگز موردتوجه قرار نگرفت.
همزمان با افت فروش اکثر برندهای استلانتیس در آمریکا، انبارهای این شرکت پر از خودرو شده و مدیران تصمیم به ارائه تخفیفهای قابلتوجه جهت فروش...
نوهٔ بنیانگذار کرایسلر پیشنهاد جدایی برندهای آمریکایی از استلانتیس و تشکیل یک گروه کرایسلر جدید را با مالکیت آمریکایی داده است.
محصول تازه کرایسلر زیر پرچم استلانتیس و بهصورت یک سدان برقی معرفی خواهد شد.
فروش استلانتیس در سهماههٔ دوم سال جاری در آمریکا با 21 درصد کاهش به تنها 344,993 دستگاه رسیده و تمام برندهای آمریکایی این گروه کاهش فروش دورقمی...
کرایسلر با خاتمهٔ تولید سدان 300، هماکنون فقط یک مدل پاسیفیکا را تولید میکند و مدیرعامل شرکت، مدیریت FCA سابق را مقصر این شرایط میداند.
پلیموث همی کودا کانورتیبل ماسل کار بسیار کمیابی است که تنها 21 دستگاه از آن ساخته شده و قرار است یکی از آنها بهزودی به حراج گذاشته شود.