سیتروئن
سیستمتعلیقانقلابیسیتروئنچگونهصنعتخودرورابرایهمیشهتغییرداد؟
سیتروئن DS با معرفی سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک در سال 1955، استاندارد جدیدی برای راحتی و نوآوری در خودروها تعریف کرد.
- سیستم تعلیق انقلابی سیتروئن چگونه صنعت خودرو را برای همیشه تغییر داد؟
- چرا احیای سیتروئن 2CV یک ریسک بزرگ است؟
- آنتونیو فیلوسا بجای کارلوس تاوارس مدیرعامل استلانتیس شد
- سایپا سیلک / سیتروئن C3-XR؛ مشخصات و قیمت در ایران
- معرفی دیاس N°4، هاچبک جذاب فرانسوی با پیشرانههای برقی و هیبریدی
- دیاس N°8 برقی، خودروی جدید رئیسجمهور فرانسه
- سیتروئن C5 ایرکراس و C5X در ایران؛ مشخصات و قیمت مدلهای وارداتی
- معرفی نسل جدید سیتروئن C5 ایرکراس با پیشرانههای برقی و هیبریدی
- بازسازی رترو سیتروئن، بامزهترین خودروی دنیا را بامزهتر کرد!
- ژیان دوباره تولید خواهد شد! بازگشت سیتروئن 2CV به شکل خودروی برقی
- دی اس به دنبال تبدیل شدن به رقیبی برای بنتلی و رولزرویس!
- ژیان جدید، پروژهای در سال 2000 که به نتیجه نرسید
- تمسخر آئودی و بی ام و توسط دیاس با داستان سیندرلا!
- معرفی دیاس N°8، پرچمدار لوکس و جدید فرانسوی
- دی اس نامبر 8؛ آغازگر عصری جدید برای فرانسویها
- دی اس SM تریبیوت با پیشرانه V6 مازراتی تولید میشود
- سیتروئن 2CV صحرا، ژیان چهارچرخ محرک با دو پیشرانه در جلو و عقب!
- سیتروئن آمی 2025؛ نسل جدید کوچک ترین خودروی استاندار اروپا
- سیتروئن از C4 و C4X هیبرید با طراحی اسپرت رونمایی کرد
- پرچمدار برقی جدید DS 8 برای رقابت با ژرمنها آماده میشود
جدیدترین
سیتروئن DS با معرفی سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک در سال 1955، استاندارد جدیدی برای راحتی و نوآوری در خودروها تعریف کرد.
سیتروئن در حال بررسی احیای 2CV افسانهای اما آیا این بازگشت با طراحی رترو میتواند موفقیتآمیز باشد یا ریسک شکست خواهد داشت؟
آنتونیو فیلوسا، مدیرعامل پیشین جیپ، بهعنوان مدیرعامل جدید استلانتیس انتخاب شد تا بجای کارلوس تاوارس سکان هدایت این شرکت بزرگ خودروسازی را در دست...
سیتروئن C3 XR که با نام سیلک در ایران عرضه خواهد شد، یک کراس هاچبک محسوب میشود که به پیشرانهٔ 1.2 لیتری سه سیلندر توربو با 136 اسب بخار قدرت...
N°4 که جانشین DS4 خواهد بود، با طراحی خیرهکننده، کابین لوکس و پیشرانههای الکتریکی و هیبریدی قدرتمند رونمایی شده است تا استانداردهای جدیدی در...
امانوئل مکرون، رئیسجمهور فرانسه، حالا با دیاس N°8، تردد میکند. این اولین خودروی رسمی الکتریکی یک رئیسجمهور در جهان محسوب میشود.
به تازگی دو مدل کراساور سیتروئن از سری C5 ایرکراس و C5X وارد ایران شدهاند. این خودروها احتمالا توسط سایپا عرضه خواهند شد.
سیتروئن C5 ایرکراس جدید با طراحی عجیب و جذاب، کابین جادار و بزرگترین نمایشگر مرکزی در میان محصولات استلانتیس، آماده فتح بازار شاسیبلندهای...
سیتروئن آمی در نسخهای خاص به سبک ون کلاسیک H-Type بازطراحی شده و حتی لوگوی قدیمی سیتروئن را در جلوپنجره خود حفظ کرده است.
به گفتهٔ یکی از مقامات ارشد سیتروئن، این شرکت قصد بازگرداندن مدل نمادین 2CV را در قالب یک خودروی برقی ارزانقیمت دارد.
به گفتهٔ مدیر طراحی دیاس، این برند فرانسوی قصد دارد طی برنامهای بلندمدت، به یک برند لوکس تمامعیار و رقیبی برای بنتلی و رولزرویس تبدیل شود.
سیتروئن در پاسخ به بازگشت فولکسواگن بیتل، در اواخر دههٔ 90 قصد احیای مدل افسانهای 2CV را داشت ولی این پروژه پس از ساخت یک کانسپت لغو شد.
دیاس در ویدئوی تبلیغاتی که برای کراساوور پرچمدار جدید N°8 آماده کرده، با الهام از داستان سیندرلا به تمسخر رقبای این خودرو از آئودی و بامو...
دیاس N°8 یک کراساوور فستبک تمام الکتریکی است که حداکثر 375 اسب بخار قدرت دارد و در اواسط سال 2025 راهی بازار خواهد شد.
شرکت دی اس با انتشار برخی تصاویر و جزئیات اولیه از خودروی جدید نامبر 8 اعلام کرد در ساختار نامگذاری محصولات خود تغییراتی اعمال میکند.
طبق گزارشها، دیاس قصد دارد کانسپت SM تریبیوت را با استفاده از پلتفرم مازراتی گرنتوریسمو در تعداد محدودی با قیمت حدود یک میلیون یورو تولید کند.
این نسخهٔ خاص از سیتروئن 2CV علاوه بر پیشرانهٔ جلو، یک موتور هم در عقب داشت و میتوانست بهصورت دیفرانسیل جلو، دیفرانسیل عقب یا چهارچرخ محرک کار کند.
ظاهر جدید، پیشرانه برقی، تخته موجسواری، ضربهگیر طرحدار رینگ، درهای باگی و... بخشی از امکانات آمی به شمار میروند.
نسل تازه هاچ بک بلندقامت فرانسوی به فناوری شارژ دوجهته، نمایشگرهای 10 اینچی و ... مجهز شده است.
دیاس 8 سال آینده بهعنوان پرچمدار جدید دیاس و جایگزین DS 9 به بازار عرضه خواهد شد و دوران الکتریکی برند لوکس سیتروئن را آغاز خواهد کرد.