هزینه و اجرت تعمیرات انواع 207 – 1403

شنبه 28 مهر 1403 - 07:30
مطالعه 7 دقیقه
peugeot 207 pedal
در این مقاله هزینه و اجرت تعمیرات مدل‌های مختلف پژو 207 در سال 1403 بر اساس نرخ‌های اعلامی رسمی از سوی اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران خدمت شما...
تبلیغات

در این مقاله هزینه و اجرت تعمیرات مدل‌های مختلف پژو 207 در سال 1403 بر اساس نرخ‌های اعلامی رسمی از سوی اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران خدمت شما عزیزان تقدیم می‌شود.

تولید پژو 206 در کشور ما منشأ اتفاقات بسیاری شده است. این خودروی هاچبک که طرفداران زیادی دارد در ادامه تولید به شکل صندوقدار نیز ارائه شد و پس از آن نیز ایران‌خودرو با ایجاد تغییراتی در بدنه و کابین آن را با نام 207 عرضه نمود درحالی‌که خودروی موردبحث در واقع نسخه فیس لیفت 206 با نام اصلی 206 پلاس است. پژو ۲۰۶ پلاس در سال ۱۳۸۹ شمسی وارد کشورمان شد و با نام پژو ۲۰۷i به بازار معرفی گردید. این خودرو تنها به مدت دو سال در خط تولید ایران‌خودرو قرار داشت و کل مجموع تولید آن نیز کمی بیش از بیش بیست هزار دستگاه بود که با تشدید تحریم‌های ظالمانه غرب، به این روند خاتمه داده شد هرچند ایران‌خودرو دوباره عرضه آن را با برخی تغییرات از سر گرفته و نسخه‌های گوناگونی را روانه بازار کرده است. در ادامه هزینه و اجرت تعمیرات 207 را خدمت شما عزیزان تقدیم می‌کنیم.

کپی لینک

هزینه و اجرت تعمیرات 207 در سال 1403

در جدول زیر هزینه و اجرت تعمیرات 207 در سال 1403 بر اساس نرخ‌های اعلامی رسمی از سوی اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران خدمت شما تقدیم شده است:

ردیف

شرح خدمات

پژو 207 دنده‌ای

پژو 207 اتوماتیک

1

تعمیر کامل موتور

79,000,000

84,000,000

2

تعویض رینگ و یاتاقان و باز و بست سر سیلندر و کارتل

56,000,000

56,000,000

3

پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت شاسی کشی

22,000,000

25,000,000

4

تعمیر کامل سر سیلندر

20,000,000

20,000,000

5

باز و بست منیفولد هوا

5,700,000

5,700,000

6

باز و بست منیفولد دود

9,600,000

9,600,000

7

تعویض واشر گلویی اگزوز

1,900,000

1,900,000

8

باز و بستن کارتل و تعویض اویل پمپ

7,500,000

7,500,000

9

تعویض اورینگ های پایه فیلتر

3,300,000

3,300,000

10

تعویض فشنگی روغن

2,100,000

2,100,000

11

تعویض شلنگ های بخار روغن

1,200,000

1,200,000

12

تعویض واشر درب سوپاپ دو طرف

3,300,000

3,300,000

13

فیلرگیری یا شیم بندی سوپاپ

0

0

14

تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم

9,900,000

9,900,000

15

تعویض هوزینگ واتر پمپ

0

0

16

تعویض تسمه تایمینگ

6,600,000

6,600,000

17

تعویض تسمه دینام

1,500,000

1,500,000

18

تعویض فولی سر میلنگ و باز و بست تسمه دینام

1,900,000

1,900,000

19

تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها

1,900,000

1,900,000

20

تعویض کاتالیست

3,300,000

3,300,000

21

تعویض شمع

1,200,000

1,200,000

22

باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور

6,600,000

6,600,000

23

تعویض هوزینگ ترموستات

2,800,000

2,800,000

24

تعویض ترموستات

1,500,000

1,500,000

25

تعویض رادیاتور آب

2,100,000

2,100,000

26

تعویض منبع انبساط

2,400,000

2,400,000

27

هواگیری و ریختن ضدیخ

1,200,000

1,200,000

28

تعویض شلنگ از منبع به سه راهی

2,800,000

2,800,000

29

تعویض شلنگ از رادیاتور به منبع انبساط

1,000,000

1,000,000

30

تعویض شیلنگ پلیمری

8,400,000

8,400,000

31

تعویض شیلنگ بالای رادیاتور

1,200,000

1,200,000

32

تعویض شیلنگ پایین رادیاتور

1,200,000

1,200,000

33

تعویض شیلنگ بخاری کوتاه

1,500,000

1,500,000

34

تعویض شینگ بخاری بلند

2,100,000

2,100,000

35

تعویض سه راهی آب پشت موتور

0

0

36

تعویض فشنگی آب

1,500,000

1,500,000

37

تعویض پایه دسته موتور راست

2,800,000

2,800,000

38

تعویض دسته موتور راست

2,100,000

2,100,000

39

تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری)

2,400,000

2,400,000

40

تعویض دسته موتور پایین درجا

2,100,000

2,100,000

41

تعویض دسته موتور پایین و باز و بستن پلوس

5,100,000

5,100,000

42

تعویض باک بنزین

توافقی

توافقی

43

تعویض پمپ بنزین

2,400,000

2,400,000

44

تعویض فیلتر بنزین

1,200,000

1,200,000

45

تعویض لوله رفت بنزین

3,300,000

3,300,000

46

تعویض شلنگ برگشت بنزین

3,300,000

3,300,000

47

تعویض منبع کنیستر

2,800,000

2,800,000

48

تعمیر کامل گیربکس

18,300,000

55,700,000

49

تعویض دیسک و صفحه و بلبرینگ

11,900,000

0

50

تعویض سیم کلاچ

1,900,000

0

51

تعویض کائوچویی پدال کلاچ

2,100,000

0

52

تعویض بوش های دوشاخه کلاچ

1,900,000

0

53

تعویض قیفی گیربکس و کیت کاسه نمدها

1,200,000

0

54

تعویض لیور دنده داخل اتاق

0

0

55

تعویض ماهک تقسیم دنده روی رام

2,400,000

0

56

تعویض ماهک دنده هر کدام

1,200,000

0

57

تعویض سنسور کیلومتر

1,900,000

1,900,000

58

تعویض کاسه نمد ته میل لنگ

1,500,000

1,500,000

59

باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس

5,000,000

5,000,000

60

باز و بستن پلوس راست و تعویض بلبرینگ پلوس

5,300,000

5,300,000

61

باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس

3,300,000

3,300,000

62

تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس

5,000,000

5,000,000

63

تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست

5,000,000

5,000,000

64

تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ

3,300,000

3,300,000

65

تعویض رام زیر موتور

14,600,000

14,600,000

66

تعویض کمک های جلو هر عدد

4,200,000

4,200,000

67

باز و بستن طبق و تعویض بوش هر طرف

3,000,000

3,000,000

68

تعویض میل موج گیر جلو هر طرف

1,500,000

1,500,000

69

تعویض قرقری بازویی فرمان هر طرف

2,300,000

2,300,000

70

تعویض سیبک فرمان هر طرف

1,500,000

1,500,000

71

تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر

2,300,000

2,300,000

72

تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف

4,400,000

4,400,000

73

باز و بستن ژامبون هر طرف

5,800,000

5,800,000

74

تعمیر کامل اکسل

17,500,000

17,500,000

75

باز و بست اکسل جهت تعمیرات

16,000,000

16,000,000

76

میزان فرمان دستی

1,900,000

1,900,000

77

میزان فرمان با دستگاه

2,400,000

2,400,000

78

تعویض کمک عقب هر طرف

2,100,000

2,100,000

79

تعویض توپی چرخ عقب و بلبرینگ هر طرف

3,300,000

3,300,000

80

تعویض شفت بلبرینگ چرخ عقب هر طرف

3,300,000

3,300,000

81

باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان

16,000,000

16,000,000

82

تعویض پمپ هیدرولیک

3,300,000

3,300,000

83

تعویض منبع هیدرولیک

4,200,000

4,200,000

84

تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک

5,800,000

5,800,000

85

تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک

5,800,000

5,800,000

86

تعویض پایه دینام

7,500,000

7,500,000

87

تعویض گردگیر فرمان چپ

1,500,000

1,500,000

88

تعویض گردگیر فرمان راست

1,500,000

1,500,000

89

تعویض پولک بغل سیلندر و باز و بست اگزوز بغل و دینام و هیدرولیک

7,500,000

7,500,000

90

تنظیم غربیلک فرمان

2,000,000

2,000,000

91

تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک

8,300,000

8,300,000

92

تعویض فشنگی هیدرولیک

1,200,000

1,200,000

93

تعویض چهارشاخه فرمان

5,500,000

5,500,000

94

باز و بستن تلسکوپی فرمان

5,500,000

5,500,000

95

تعویض بوستر و باز و بستن پدال

5,900,000

5,900,000

96

تعویض موتور ABS و کالیبراسیون

7,500,000

7,500,000

97

تعویض سنسور ABS چرخ جلو هر طرف

1,900,000

1,900,000

98

تعویض پمپ ترمز با هواگیری

4,200,000

4,200,000

99

تعویض کالیپر چرخ جلو هر طرف

1,500,000

1,500,000

100

تعویض دیسک چرخ جلو دو طرف

2,800,000

2,800,000

101

تعویض شلنگ ترمز جلو هر طرف

1,900,000

1,900,000

102

تعویض لنت جلو دو طرف

1,700,000

1,700,000

103

بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی

2,100,000

2,100,000

104

تعویض سنسور ABS چرخ عقب

1,900,000

1,900,000

105

تعویض دیسک چرخ عقب دو طرف

3,000,000

3,000,000

106

تعویض کاسه چرخ عقب دو طرف

0

0

107

تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف

2,800,000

2,800,000

108

تعویض شلنگ ترمز عقب هر طرف

1,900,000

1,900,000

109

تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف

0

0

110

تعویض لنت عقب دیسکی دو طرف

2,100,000

2,100,000

111

تعویض سیم ترمز دستی راست

2,100,000

2,100,000

112

تعویض سیم ترمز دستی چپ

2,100,000

2,100,000

113

تعویض تفنگی ترمز دستی

5,100,000

5,100,000

کپی لینک

مشخصات فنی پژو 207

در جدول زیر مشخصات فنی مدل‌های مختلف پژو 207 ذکر شده است:

پژو 207 دنده‌ای

پژو 207 اتوماتیک

نوع موتور

4 سیلندر TU5

4 سیلندر TU5

حجم موتور

1587

1587

قدرت (اسب بخار)

105

105

گشتاور (نیوتون متر)

142

142

حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت)

190

190

شتاب صفر تا 100 (ثانیه)

11.6

12.6

گیربکس

5 دنده دستی

اتوماتیک

مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی (لیتر در هر صد کیلومتر)

8.8/5.4/6.6

9.9/5.5/7.1

طول/عرض/ارتفاع (میلی‌متر)

3872/1669/1441

3872/1669/1441

فاصله بین دو محور چرخ‌های عقب و جلو (میلی‌متر)

2443

2443

وزن خودرو بدون سرنشین با مخزن سوخت پر و بدون تجهیزات اضافی (کیلوگرم)

1087

1118

حجم فضای صندوق‌عقب (لیتر)

245

245

گنجایش مخزن سوخت (لیتر)

50

50

کپی لینک

قیمت پژو 207

کپی لینک

قیمت انواع پژو 207

برای اطلاع از قیمت پژو 207 دنده ای صفر این صفحه و قیمت صفر پژو 207 اتومات در کارخانه و بازار این صفحه از پدال را دنبال کنید.

مزایا و معایب پژو 207

همان‌طور که در ابتدا عرض شد پژو 207 در واقع همان 206 با برخی تغییرات ظاهری و داخلی است و بنابراین نقاط قوت و ضعف 206 درباره این خودرو نیز صدق خواهد کرد. طراحی به‌روزتر، بازار خریدوفروش مناسب، پشتیبانی گسترده خدمات پس از فروش و پیشرانه نسبتاً کم‌مصرف در مقایسه با رقبا جزو موارد قوت 207 هستند درحالی‌که فضای کابین و بار کم، کیفیت نه چندان بالای کابین و قیمت گران‌تر برخی قطعات در مقایسه با 206 جزو نقاط ضعف آن خواهند بود. با این تفاسیر شاید انتخاب پژو 206 تیپ 5 با قیمت کمتر نسبت به 207 شاید معقول‌تر باشد هرچند که 206 تیپ 5 دیگر تولید نمی‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.