هزینه و اجرت تعمیرات انواع 207 – 1404

سه‌شنبه 24 تیر 1404 - 07:30
مطالعه 8 دقیقه
peugeot 207 pedal
در این مقاله هزینه و اجرت تعمیرات مدل‌های مختلف پژو 207 در سال 1404 بر اساس نرخ‌های رسمی اتحادیه اعلام می شود.
تبلیغات

در این مقاله هزینه و اجرت تعمیرات مدل‌های مختلف پژو 207 در سال 1404 بر اساس نرخ‌های اعلامی رسمی از سوی اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران خدمت شما عزیزان تقدیم می‌شود.

تولید پژو 206 در کشور ما منشأ اتفاقات بسیاری شده است. این خودروی هاچبک که طرفداران زیادی دارد در ادامه تولید به شکل صندوقدار نیز ارائه شد و پس از آن نیز ایران‌خودرو با ایجاد تغییراتی در بدنه و کابین آن را با نام 207 عرضه نمود درحالی‌که خودروی موردبحث در واقع نسخه فیس لیفت 206 با نام اصلی 206 پلاس است. پژو ۲۰۶ پلاس در سال ۱۳۸۹ شمسی وارد کشورمان شد و با نام پژو ۲۰۷i به بازار معرفی گردید. این خودرو تنها به مدت دو سال در خط تولید ایران‌خودرو قرار داشت و کل مجموع تولید آن نیز کمی بیش از بیش بیست هزار دستگاه بود که با تشدید تحریم‌های ظالمانه غرب، به این روند خاتمه داده شد هرچند ایران‌خودرو دوباره عرضه آن را با برخی تغییرات از سر گرفته و نسخه‌های گوناگونی را روانه بازار کرده است. در ادامه هزینه و اجرت تعمیرات 207 را خدمت شما عزیزان تقدیم می‌کنیم.

تعمیر و نگهداری خودروی پژو 207 نیازمند آگاهی دقیق از هزینه‌ها و اجرت‌های مرتبط است. در این صفحه، به بررسی هزینه‌های مختلف تعمیرات، از جمله تعمیر گیربکس و نشتی روغن هیدرولیک تا تعویض واشر سر سیلندر و تعمیر پمپ هیدرولیک پرداخته‌ایم. هدف ما ارائه اطلاعات جامع و دقیق به شما است تا بتوانید با آگاهی بیشتری در مورد تعمیرات خودرو خود تصمیم‌گیری کنید و از هزینه‌های اضافی جلوگیری نمایید.ما همچنین به بررسی هزینه تعمیرات دیگری مانند تعمیر موتور tu5 و تعمیر اکسل عقب پرداخته‌ایم. با دانستن قیمت های دقیق و اجرت‌های مرتبط با این خدمات، می‌توانید با خیال راحت‌تری به تعمیرگاه مراجعه کنید و از کیفیت خدمات اطمینان حاصل کنید. با ما همراه باشید تا با هزینه تعمیرات انواع تیپ های 207 آشنا شوید و بهترین تصمیمات را برای نگهداری خودروی خود بگیرید.

کپی لینک

هزینه و اجرت تعمیرات 207 موتور TU3 در سال 1404

در جدول زیر هزینه و اجرت تعمیرات 207 با موتور TU3 در سال 1404 بر اساس نرخ‌های اعلامی رسمی از سوی اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران خدمت شما تقدیم شده است:

ردیف

شرح خدمات

نرخ مصوب (ریال)

1

تعمیر کامل موتور

130,200,000

2

تعویض رینگ و یاتاقان و باز و بست سر سیلندر و کارتل

88,200,000

3

پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت شاسی کشی

39,000,000

4

باز و بست و تعمیر کامل سرسیلندر

33,600,000

5

باز و بست منیفولد هوا

8,200,000

6

باز و بست منیفولد دود

10,600,000

7

تعویض واشر گلویی اگزوز

3,800,000

8

باز و بستن کارتل و تعویض اویل پمپ

10,600,000

9

تعویض اورینگ های پایه فیلتر

10,400,000

10

تعویض فشنگی روغن

4,200,000

11

تعویض شلنگ های بخار روغن

2,000,000

12

تعویض واشر درب سوپاپ دو طرف

3,800,000

13

فیلرگیری یا شیم بندی سوپاپ

4,700,000

14

تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم

11,600,000

15

تعویض هوزینگ واتر پمپ

19,400,000

16

تعویض تسمه تایم

8,200,000

17

تعویض تسمه دینام

3,000,000

18

تعویض فولی سر میل لنگ و باز و بست تسمه دینام

3,800,000

19

تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها

3,800,000

20

تعویض کاتالیست

6,500,000

21

تعویض شمع

2,400,000

22

باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور

5,900,000

23

تعویض هوزینگ ترموستات

4,700,000

24

تعویض ترموستات

3,000,000

25

تعویض رادیاتور آب

3,800,000

26

تعویض منبع انبساط

3,800,000

27

هواگیری و ریختن ضد یخ

2,400,000

28

تعویض شلنگ از منبع به سه راهی

5,500,000

29

تعویض شلنگ از رادیاتور به منبع انبساط

2,600,000

30

تعویض شلنگ پلیمری

11,600,000

31

تعویض شلنگ بالای رادیاتور

2,400,000

32

تعویض شلنگ پایین رادیاتور

2,400,000

33

تعویض شلنگ بخاری کوتاه

3,000,000

34

تعویض شلنگ بخاری بلند

4,200,000

35

تعویض سه راهی آب پشت موتور

16,400,000

36

تعویض فشنگی آب

2,400,000

37

تعویض پایه دسته موتور راست

5,500,000

38

تعویض دسته موتور راست

4,200,000

39

تعویض دسته موتور چپ زیر باتری

4,700,000

40

تعویض دسته موتور پایین درجا

4,200,000

41

تعویض دسته موتور پایین و باز و بستن پلوس

10,100,000

42

تعویض پمپ بنزین

4,700,000

43

تعویض فیلتر بنزین

2,400,000

44

تعویض شلنگ رفت بنزین

6,500,000

45

تعویض شلنگ برگشت بنزین

6,500,000

46

تعویض منبع کنیستر

5,500,000

47

تعمیر کامل گیربکس

35,800,000

48

تعویض دیسک و صفحه و بلبرینگ

21,500,000

49

تعویض سیم کلاچ

3,800,000

50

تعویض کائوچویی پدال کلاچ

4,200,000

51

تعویض بوش های دوشاخه کلاچ

3,800,000

52

تعویض قیفی گیربکس و کیت کاسه نمدها

2,400,000

53

تعویض لیور دنده داخل اتاق

6,500,000

54

تعویض ماهک تقسیم دنده روی رام

4,700,000

55

تعویض ماهک دنده هر کدام

2,400,000

56

تعویض سنسور کیلومتر

3,800,000

57

تعویض کاسه نمد ته میل لنگ

3,000,000

58

باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس

11,700,000

59

باز و بستن پلوس راست و تعویض بلبرینگ پلوس

9,800,000

60

باز و بست پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس

6,500,000

61

تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس

9,800,000

62

تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست

9,800,000

63

تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ

6,500,000

64

تعویض رام زیر موتور

28,500,000

کپی لینک

هزینه و اجرت تعمیرات 207 موتور TU5 در سال 1404

در ادامه شما را با هزینه و اجرت تعمیرات پژو 207 مجهز به موتور محبوب TU5 در سال 1404 آشنا می کنیم.

ردیف

شرح خدمات

نرخ مصوب (ریال)

1

تعمیر کامل موتور

154,100,000

2

تعویض رینگ و یاتاقان و باز و بست سر سیلندر و کارتل

109,200,000

3

پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت شاسی کشی

42,900,000

4

باز و بست و تعمیر کامل سرسیلندر

65,000,000

5

باز و بست منیفولد هوا

11,200,000

6

باز و بست منیفولد دود

18,800,000

7

تعویض واشر گلویی اگزوز

3,800,000

8

باز و بستن کارتل و تعویض اویل پمپ

14,700,000

9

تعویض اورینگ های پایه فیلتر

10,400,000

10

تعویض فشنگی روغن

4,200,000

11

تعویض شلنگ های بخار روغن

2,400,000

12

تعویض واشر درب سوپاپ دو طرف

6,500,000

13

تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم

19,400,000

14

تعویض تسمه تایم

12,900,000

15

تعویض تسمه دینام

3,000,000

16

تعویض فولی سر میل لنگ و باز و بست تسمه دینام

3,800,000

17

تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها

3,800,000

18

تعویض کاتالیست

6,500,000

19

تعویض شمع

2,400,000

20

باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور

12,900,000

21

تعویض هوزینگ ترموستات

5,500,000

22

تعویض ترموستات

3,000,000

23

تعویض رادیاتور آب

3,800,000

24

تعویض منبع انبساط

4,700,000

25

هواگیری و ریختن ضد یخ

2,400,000

26

تعویض شلنگ از منبع به سه راهی

5,500,000

27

تعویض شلنگ از رادیاتور به منبع انبساط

2,600,000

28

تعویض شلنگ پلیمری

16,400,000

29

تعویض شلنگ بالای رادیاتور

2,400,000

30

تعویض شلنگ پایین رادیاتور

2,400,000

31

تعویض شلنگ بخاری کوتاه

3,000,000

32

تعویض شلنگ بخاری بلند

4,200,000

33

تعویض فشنگی آب

3,000,000

34

تعویض پایه دسته موتور راست

5,500,000

35

تعویض دسته موتور راست

4,200,000

36

تعویض دسته موتور چپ زیر باتری

4,700,000

37

تعویض دسته موتور پایین درجا

4,200,000

38

تعویض دسته موتور پایین و باز و بستن پلوس

10,100,000

39

تعویض پمپ بنزین

4,700,000

40

تعویض فیلتر بنزین

2,400,000

41

تعویض شلنگ رفت بنزین

6,500,000

42

تعویض شلنگ برگشت بنزین

6,500,000

43

تعویض منبع کنیستر

5,500,000

44

تعمیر کامل گیربکس

35,800,000

45

تعویض دیسک و صفحه و بلبرینگ

23,300,000

46

تعویض سیم کلاچ

3,800,000

47

تعویض کائوچویی پدال کلاچ

4,200,000

48

تعویض بوش های دوشاخه کلاچ

3,800,000

49

تعویض قیفی گیربکس و کیت کاسه نمدها

2,400,000

50

تعویض لیور دنده داخل اتاق

6,500,000

51

تعویض ماهک تقسیم دنده روی رام

4,700,000

52

تعویض ماهک دنده هر کدام

2,400,000

53

تعویض سنسور کیلومتر

3,800,000

54

تعویض کاسه نمد ته میل لنگ

3,000,000

55

باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس

11,700,000

56

باز و بستن پلوس راست و تعویض بلبرینگ پلوس

9,800,000

57

باز و بست پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس

6,500,000

58

تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس

9,800,000

59

تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست

9,800,000

60

تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ

9,800,000

کپی لینک

مشخصات فنی پژو 207

در جدول زیر مشخصات فنی مدل‌های مختلف پژو 207 ذکر شده است:

پژو 207 دنده‌ای

پژو 207 اتوماتیک

نوع موتور

4 سیلندر TU5

4 سیلندر TU5

حجم موتور

1587

1587

قدرت (اسب بخار)

105

105

گشتاور (نیوتون متر)

142

142

حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت)

190

190

شتاب صفر تا 100 (ثانیه)

11.6

12.6

گیربکس

5 دنده دستی

اتوماتیک

مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی (لیتر در هر صد کیلومتر)

8.8/5.4/6.6

9.9/5.5/7.1

طول/عرض/ارتفاع (میلی‌متر)

3872/1669/1441

3872/1669/1441

فاصله بین دو محور چرخ‌های عقب و جلو (میلی‌متر)

2443

2443

وزن خودرو بدون سرنشین با مخزن سوخت پر و بدون تجهیزات اضافی (کیلوگرم)

1087

1118

حجم فضای صندوق‌عقب (لیتر)

245

245

گنجایش مخزن سوخت (لیتر)

50

50

کپی لینک

قیمت پژو 207

کپی لینک

قیمت انواع پژو 207

برای اطلاع از قیمت پژو 207 دنده ای صفر این صفحه و قیمت صفر پژو 207 اتومات در کارخانه و بازار این صفحه از پدال را دنبال کنید.

مزایا و معایب پژو 207

همان‌طور که در ابتدا عرض شد پژو 207 در واقع همان 206 با برخی تغییرات ظاهری و داخلی است و بنابراین نقاط قوت و ضعف 206 درباره این خودرو نیز صدق خواهد کرد. طراحی به‌روزتر، بازار خریدوفروش مناسب، پشتیبانی گسترده خدمات پس از فروش و پیشرانه نسبتاً کم‌مصرف در مقایسه با رقبا جزو موارد قوت 207 هستند درحالی‌که فضای کابین و بار کم، کیفیت نه چندان بالای کابین و قیمت گران‌تر برخی قطعات در مقایسه با 206 جزو نقاط ضعف آن خواهند بود. با این تفاسیر شاید انتخاب پژو 206 تیپ 5 با قیمت کمتر نسبت به 207 شاید معقول‌تر باشد هرچند که 206 تیپ 5 دیگر تولید نمی‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.