تسخیر احساسات: رقابت طراحان

سه‌شنبه 15 بهمن 1392 - 16:25
مطالعه 4 دقیقه
Truck Design Concept by Hermann Seitz
برندگان مسابقات هشت هفته ای Capture The Emotion، که شرکت کنندگان آن می بایست کامیون کشنده ای را بر اساس موضوع مخصوص هر دور طراحی می کردند اعلام...
تبلیغات

برندگان مسابقات هشت هفته ای Capture The Emotion، که شرکت کنندگان آن می بایست کامیون کشنده ای را بر اساس موضوع مخصوص هر دور طراحی می کردند اعلام شدند. برنده بزرگ این مسابقات Hermann Seitz نام دارد.

این مسابقه در ماه سپتامبر سال 2013 و در صفحه فیس بوک CarDesign و با همکاری نویسندگان کتاب Learning Curves و وب سایت های DesignerTechniques و Sketch A Day راه اندازی شد.

هر هفته شرکت کنندگان وظیفه داشتند تا یک کامیون کشنده را بر اساس یک کلید واژه خاص طراحی کنند. جوایز هفتگی شامل یک نسخه از کتاب Learning Curves و یک تی شرت Sketch-a-Day می شد (چه فروتنانه). برنده نهایی مسابقات Hermann Seitz می باشد.

نتایج این مسابقه بسیار جالب می باشند، از آن جایی که طراحی ها بر اساس یک موضوع می باشند و ترتیب و چیدمان مشابهی دارند، به راحتی می توان آن ها را به منظور درک چگونگی تعبیر طراح از موضوع و این که چگونه یک حس خاص می تواند به صورت عمیق بر نتیجه ی نهایی طراحی تأثیر بگذارد، با یکدیگر مقایسه کرد.

اینجا لیست برندگان هفتگی این مسابقه را می توانید مشاهده کنید. همچنین می توانید گالری های طرح های منتخب برای هفته های اول و دوم را مشاهده نمایید.

هفته اول، جدید: طرح مفهومی برنده از Anoop Balakrishnan

هفته دوم، مایع: طرح مفهومی برنده از Elmaz Chikurtez

هفته سوم، الکتریک: طرح مفهومی برنده از Finn Yonkers

هفته چهارم، حیوان: طرح مفهومی برنده از Sebastian Lorenz

هفته پنجم، پرخاشگر: طرح مفهومی برنده از Puga Sergey

هفته ششم، نرم: طرح مفهومی برنده از Adam Krzakala

هفته هفتم، انسان نما: طرح مفهومی برنده از Stoianov Sebastian

هفته هشتم، دانش هوانوردی: طرح مفهومی برنده از Hermann Seitz (برنده ی بزرگ)

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.