ادامهٔ حیات محصولات پرفورمنس بنزینی دوج در کنار مدلهای الکتریکی
مدیرعامل دوج «تیم کونیسکیس» در مصاحبهای با «ماسل کارز اند تراکس» گفته است که ماسل کارهای بنزینی این شرکت و مدلهای الکتریکی آیندهٔ آن مدتی در کنار هم زندگی خواهند کرد. وی همچنین در مورد چالش جذب خریداران سنتی به سمت مدلهای الکتریکی هم صحبتهایی کرده است. کونیسکیس دراینباره میگوید:
پلتفرم جدید و خودروهای جدید در سال 2024 از راه میرسد ولی ما نگفتیم که خودروهای کنونی در سال 2024 میمیرند. ممکن است کمی همپوشانی وجود داشته باشد اما این همزیستی برای سالهای سال طول نخواهد کشید
وی همچنین اشاره کرده است که ممکن است این سالها دوران پایانی خودروهای عضلانی بنزینی دوج باشد اما خداحافظی با این مدلها بهیکباره در سال 2024 صورت نخواهد گرفت بلکه فرایند کنار گذشتن آنها آرامآرام انجام میشود و ممکن است مسیر مشابه وایپر را دنبال کنند. کونیسکیس میگوید:
وقتی ما اعلام کردیم که وایپر در حال کنار رفتن است، همزمان مدل ACR را عرضه کردیم. این گرانترین و خوشفروشترین وایپر تاریخ بود
مدیرعامل دوج همچنین اظهار داشته است که متقاعد کردن خریداران خودروهای عضلانی به استفاده از الکتریکیها یک چالش خواهد بود. وی در این رابطه میگوید:
وقتی تغییر بزرگی ایجاد میکنید، افرادی وجود خواهند داشت که حداقل در ابتدا از شما پیروی نمیکنند
بااینحال، او انتظار دارد که این افراد پس از مشاهدهٔ کاری که دوج میتواند با یک خودروی الکتریکی انجام دهد، بازگردند. دوج اما فعلاً اطلاعاتی در مورد ماسل کار الکتریکی خود اعلام نکرده است. تیزری که از این خودرو منتشر شده نیز واضح نیست اما به نظر میرسد در طراحی آن نشانههایی از استایل چارجر اواخر دههٔ 60 و شاید کمی هم از چلنجر اوایل دههٔ 70 وجود داشته باشد.